Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2020-11-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
-Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare medii STUDENTI -Experienta minim 1 an in agentie de turism, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie -Limba engleza nivel mediu avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare, organizare si onestitate -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzari si alte beneficii anuale RELATII:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutare Consultant Financiar în Asigurări Suntem în căutarea unui consultant financiar în asigurări pasionat și orientat către clienți pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: Consultarea clienților în legătură cu produsele și serviciile de asigurare potrivite nevoilor lor. Identificarea și evaluarea riscurilor financiare și oferirea de soluții de asigurare adaptate. Crearea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către clienți și capacitatea de a construi relații de încredere. Diploma de bacalaureat este un criteriu obligatoriu. Trimiteți CV-ul dvs. și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail specificata în subsolul paginii, pentru a aplica.
-
Responsabilitățile postului: Consilierea clienților și promovarea produselor noastre; Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții; Asigurarea și menținerea unui aspect impecabil al magazinului; Realizarea planului lunar de vanzări; Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară); Inventare săptămânale. Cerințe: Abilități de vanzare și comunicare; Experiență în domeniile: customer service și vanzari constituie un avantaj; Responsabilitate și orientare către rezultate; Inițiativă și dinamism; Engleza la nivel mediu. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sărbători; Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță; Traininguri interne și externe; Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Candidații interesați pot transmite cv-ul la următoarea adresa: info @ nicheparfumerie.ro Mai multe informații la numărul de telefon .
-
Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate să se alăture echipei noastre și să exploreze lumea antreprenoriatului! Dacă ești în căutarea unei cariere stimulante în domeniul financiar, hai să vorbim! Dacă ai o diplomă de licență, cunoștințe medii în pachetul MS Office și abilități excelente de comunicare, atunci această oportunitate este pentru tine! Profilul Căutat: Diplomă de licență; Cunoștințe medii în pachetul MS Office; Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii; Atitudine proactivă, orientare către soluții și rezultate, spirit de echipă; Persoană integra, responsabilă, organizată, amabilă, dornică de a veni permanent în întâmpinarea solicitarilor și nevoilor clienților și colegilor. Ce Îți Oferim: Indiferent dacă ai sau nu experiență în domeniu, vei beneficia de un program de instruire complet din partea experților noștri, sprijin constant și un mediu de lucru stimulant. Ai posibilitatea de a explora antreprenoriatul, având opțiunea de a colabora ca antreprenor individual sau de a coordona o echipă. Beneficiile includ bonusuri de performanță, training-uri, cursuri, certificări, teambuilding-uri, excursii, petreceri și evenimente de companie și birou într-o clădire nouă. Responsabilitățile Tale: Vei intermedia asigurări, credite și soluții investiționale, analizând nevoile clienților și oferind soluții personalizate. Vei fi sursa de inspirație și îndrumare pentru clienți, ajutându-i să-și gestioneze banii și să-și atingă obiectivele financiare. Dacă te regăsești în aceste cerințe, așteptăm CV-ul tău pentru a discuta mai multe detalii. Hai să explorăm împreună lumea antreprenoriatului și să construim o carieră plină de reușite și satisfacții profesionale! Tel: Email:
-
Cautam CONSULTANTI VANZARI in vederea promovarii serviciilor de energie electrica , gaze naturale si credite. (activitatea se desfasoara pe teren D2D) Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tânără si daca faci fata unor cerințe minime, te așteptam cu drag sa faci parte din echipa noastră! Cerințele postului : - seriozitate si punctualitate; - dorința de a învăța si de a avansa in cariera; - permisul de conducere (cat. B) reprezinta un avantaj. Ce oferim? Salariu fix și comision. Training de vanzari Posibilitate de dezvoltare profesionala si personala Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Cautam CONSULTANTI VANZARI in vederea promovarii serviciilor de energie electrica , gaze naturale si credite. (activitatea se desfasoara pe teren D2D) Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tânără si daca faci fata unor cerințe minime, te așteptam cu drag sa faci parte din echipa noastră! Cerințele postului : - seriozitate si punctualitate; - dorința de a învăța si de a avansa in cariera; - permisul de conducere (cat. B) reprezinta un avantaj. Ce oferim? Salariu fix și comision. Training de vanzari Posibilitate de dezvoltare profesionala si personala Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Alatura-te echipei noastre dinamice ca si consultant vanzari si exploreaza o cariera plina de oportunitati si recompense. Cautam persoane pasionate, orientate catre rezultate si dornice sa construiasca relatii durabile cu clientii. BENEFICII: Comisioane si bonusuri atractive Traning specializat si suport continuu pentru dezvoltarea ta profesionala si personala Portofoliu de produse divesificat si adaptat cerintelor pietei Oportunitati de avansare rapida in cariera Program de munca flexibil CERINTE: Abilitati de comunicare si negociere Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Atitudine proactiva orientata spre client si nevoile lui Daca esti gata sa iti construesti propria cariera intr-o companie multinationala si sa ai un impact pozitiv in vietile oamenilor trimite-ne un CV sau trimite mesaj in privat pentru mai multe informatii. Alatura-te echipei noastre si incepe sa iti construiesti un viitor financiar sigur, atat pentru tine cat si pentruclientii tai!
-
Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.
-
Cautam distribuitor local (jud.Valcea),zonal (Valcea,Arges,Olt,Dolj,Gorj) sau national.Firma noastra activeaza in productie si procesare cereale zdrobite si granulate in loc.Orlesti,jud.Valcea Dorim colaborare cu distribuitor ptr hrana animale si sau distributie pe magazine pet shop (putem ambala si la 0,5 1 kg ) diferite cereale . Scopul nostru este sa producem si sa colaboram cu un distribuitor national care are experienta si detine un numar semnificativ de clienti ! Totodata la cerere se pot face retete personalizate si marca proprie pentru distribuitor! Putem presta si servicii de selectare cu color sortex pentru anumite produse granulate Intentia poate fi si de asociere cu cota parte din fabrica noastra!
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din ETIC Constanta . Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului Beneficii: - Training si oportunitate - dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonusuri motivante.
-
-
-
-
Descriere jobului: - promovezi si inchei contracte de furnizare energie electrica si gaze naturale cu persoane fizice, - ai munca de teren 90% in timpul de lucru, - respecti un target de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierahici LOCUL DE MUNCA ESTE IN BUCURESTI !!!
-
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
Se caută o persoana pasionata de moda și de vânzare de haine către clientela VIP și nu numai ! Experiența în vânzări poate fi un atu. Avem nevoie de persoane determinate, dezinvolte, prietenoase și răbdătoare, capabile să consilieze clientela și focusate pe câștig. Se oferă pe lângă salariu și 1% procent din vânzările personale, decont transport 200 lei, prima de vacanta ( o vacanta in doi ).Alte relații la tel.
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI .
-
PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: contact @ atarlawyer. ro pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.