Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2020-12-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Promovat
Compania: ASI INVEST PROJECT SRL Locație: Roman Descriere: ASI INVEST PROJECT SRL, o companie lider în domeniul construcțiilor, specializată în sisteme de învelitori și termosisteme, caută un Consultant Vânzări cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții potențiali și existenți în domeniul construcțiilor. Consultarea clienților cu privire la soluțiile noastre de învelitori și termosisteme, oferind recomandări și soluții personalizate.Îndeplinirea obiectivelor de vânzări lunare și trimestriale. Monitorizarea tendințelor pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor. Cerințe: Experiență anterioară de 1-3 ani în vânzări, preferabil în domeniul construcțiilor sau al produselor similare. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie în plină expansiune, cu o echipă dedicată și dinamică. Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională.Mediu de lucru stimulant și provocator, cu perspective de avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană proactivă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe de succes, vă invităm să aplicați pentru poziția de Consultant Vânzări la ASI INVEST PROJECT SRL.,trimiteți CV-ul actualizat.
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Promovat
About Us: Bjorn August SRL, operating under the Findem Group brand, has been a leading provider of high-quality company information for over 30 years. Based in Sweden and now expanding our operations into Romania, we specialize in selling leads of potential customers planning to invest in various types of machinery. Our mission is to provide the most accurate and useful data to help our clients make informed business decisions. Position: Telemarketer with Career Growth to Sales Manager Location: Romania Job Description: We are looking for enthusiastic and motivated telemarketers to join our expanding team in Romania. This role offers a unique opportunity to grow within the company and potentially become the Sales Manager for the Romanian market. You will be working from home, so having a reliable computer, headset, and internet connection is essential. Key Responsibilities: * Conduct outbound calls to prospective clients in the Romanian market. * Present and promote our company information services to potential customers. * Build and maintain strong client relationships. * Understand and identify client needs to tailor our offerings effectively. * Meet and exceed sales targets and KPIs. Requirements: * Proven experience in telemarketing or sales in B2B. * Excellent communication and interpersonal skills. * Fluency in Romanian and English. * Strong organizational and time-management abilities. * Ambition and drive to grow into a managerial position. * Reliable computer, headset, and internet connection for remote work. Benefits: * Competitive salary with performance-based bonuses. * Comprehensive training and support. * Career advancement opportunities within the company. * Friendly and dynamic work environment. How to Apply: If you are passionate about sales and looking for a challenging yet rewarding career path, we would love to hear from you. Please send your resume and a cover letter. Time to join Bjorn August SRL and be a part of our exciting expansion into the Romanian market!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unui recrutor freelance pasionat și dedicat, care să se alăture echipei noastre dinamică. Dacă te afli în căutarea unei oportunități flexibile de a-ți dezvolta abilitățile în recrutare și de a câștiga în funcție de performanțe, aceasta ar putea fi o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Identificarea și contactarea candidaților potențiali pentru pozițiile deschise Evaluarea calificărilor și compatibilității candidaților cu cerințele postului Gestionarea procesului de recrutare de la identificarea candidaților până la finalizarea angajării Comunicarea eficientă cu membrii echipei pentru a înțelege nevoile și cerințele acestora Cerințe: Experiență anterioară în recrutare sau domenii conexe (constituie un avantaj) Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient timpul Atitudine proactivă și orientată către rezultate Dorința de a câștiga pe baza performanțelor și a comisioanelor Beneficii: Flexibilitate în programul de lucru și locația de desfășurare a activității Oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile în recrutare și de a lucra cu o varietate de industrii și profiluri profesionale Câștiguri bazate pe performanțe, oferindu-ți controlul asupra veniturilor tale Susținere și resurse din partea echipei pentru a te ajuta să îți atingi obiectivele Dacă ești un recrutor entuziast, autonom și dornic să îți construiești propriul portofoliu de succes, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție. Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul de conectare a talentelor cu oportunitățile potrivite!
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari case modulare back-office,orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor Consilierea clientilor in alegerea potrivita Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vânzărilor Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe operare pe calculator (Microsoft Office ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv plus bonus din vanzari Program de lucru Luni-Vineri 8 -17 (pauza de masa inclusa) Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei
-
Compania noastră, caută un reprezentant vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Vanzarea si ofertarea clientilor cu produsele aflate in portofoliul companiei Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Limba engleza scris vorbit mediu avansat Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Angajam Agenti distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei, aimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Cerinte: - studii medii, de preferinta cu profil chimic. Responsabilitati: - efectueaza procesul de colorare conform instructiunilor tehnice recomandate de producatorul echipamentului; - pregateste produsele in vederea livrarii la client; - ofera informatii de pret consilierilor si agentilor de vanzari; - gestioneaza pigmentii folositi in procesul de colorare. Program Luni-Vineri Beneficii: - tichete de masa; -decontarea transportului; -discount analize medicale.
-
Cautam persoana sociabila, calculata si automotivata care sa faca parte din echipa noastra de vanzari din judetul Cluj. Aceasta persoana se va ocupa de zona sa geografica de clienti, in cadrul judetului CJ, si va vizita un portofoliu bine stabilit de locatii. In aceste locatii va fi responsabil de comenzi si buna colaborare cu acesti clienti. Noi oferim pachet salarial motivant care este format din component fixa neta intre 3.200 si 3.500 ron + componenta variabila (bonusuri) + bonuri de masa 40 ron zi. Locatia este in Apahida (NERVIA), str. Constructorilor, nr. 23, jud. Cluj. Aplica acum si te vom contacta noi!
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Saltele Paturi Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : MARIANA MANDOC 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Descriere Consultant vanzari showroom Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători DescriereCompania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Paturi tapitate si saltele angajeaza SOFER MONTATOR CERINȚELE CANDIDATULUI: -Obligatoriu permis categoria B. -Bune abilitati de comunicare. -Persoana serioasa si punctuala. -Abilitati de lucru in echipa. - Cunostintele de productie montare mobilier, masuratori sau tapiterie constituie de asemenea un avantaj dar nu obligatoriu POSTUL PRESUPUNE: -Deplasari la clienti (Pe raza judetului CONSTANTA). -Manipularea și montarea mobilierului. -Asamblarea demontarea corecta a produselor de mobilier. -Se distribuie doar paturi și saltele -Disponibilitate la program prelungit și efort fizic -Cazier judiciar fără antecedente penale -Incaseaza contravaloarea marfii conform facturii BENEFICII: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Lucru in echipaj de doua persoane. -Prime de sarbatori. -Zile libere in sarbatori legale, concediu. Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon.
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare -preferabil femei Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
NEXTGEN, ANGAJEAZA AGENTI PENTRU PROMOVAREA SI VANZAREA SERVICIILOR DE INTERNET,TELEVIZIUNE SI TELEFONIE FIXA CATRE CLIENTI PERSOANE FIZICE IN SISTEM DOOR TO DOOR(DIN USA IN USA) SE OFERA: --Program flexibil( in cea de a 2-a parte a zilei munca efectiva in teren 4 ore) -Parte financiara fixa de 2500 lei net (salariu +bonuri de masa) -Comisioane din vanzari -Bonusuri de volum si bonusuri de vechime. -Instruire la locul de munca EXPERIENTA IN VANZARI NU ESTE OBLIGATORIE DAR CONSTITUE AVANTAJ Pentru Informatii:
-
NEXTGEN, ANGAJEAZA AGENTI PENTRU PROMOVAREA SI VANZAREA SERVICIILOR DE INTERNET,TELEVIZIUNE SI TELEFONIE FIXA CATRE CLIENTI PERSOANE FIZICE IN SISTEM DOOR TO DOOR(DIN USA IN USA) SE OFERA: --Program flexibil( in cea de a 2-a parte a zilei munca efectiva in teren 4 ore) -Parte financiara fixa de 2500 lei net (salariu +bonuri de masa) -Comisioane din vanzari -Bonusuri de volum si bonusuri de vechime. -Instruire la locul de munca EXPERIENTA IN VANZARI NU ESTE OBLIGATORIE DAR CONSTITUE AVANTAJ Pentru Informatii:
-
Specialist identificare piese camioane Identificare -ofertare piese camioane Necesar experiență minima in domeniu ,sau cu experiență . Persoana dinamica ,dornica de afirmare ,cunoștințe în domeniul auto-camioane. Program de luni pina vineri 8.30-17.30
-
Angajam consilier vânzări in Vivo Cluj, salariu 2950 net, la magazinul Samsonite Samsonite este nr. 1 mondial la genți de voiaj. Dacă ești o fire harnică și sociabilă, serioasă și îți dorești un job pe termen lung, te așteptăm în echipa noastră. Program 3 zile într-o săptămână și 4 zile în cealaltă săptămână, Orar 10-22. Salariul este de 2500 lei net plus 450 lei card de bonuri Sodexo plus bonus din vânzări. Locație Mall Vivo Cluj . Așteptăm un CV cu poză la adresa de email: