Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-03-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
caut persoane interesate de un job part-time, in cadrul vanzarilor online pe retele de socializare. detalii pe whatsapp sau telegram la numarul afisat
-
Angajăm Consultant Vânzări în Domeniul Tâmplăriei PVC și Aluminiu! Ești pasionat de vânzări și dorești să te alături unei echipe dinamică în domeniul tâmplăriei PVC și aluminiu? Avem oportunitatea perfectă pentru tine! Locatie: Ramnicu Valcea Cerințe: Experiență în vânzări Oferim: Salariu motivant Bonuri de masă Program fix, pentru o planificare eficientă a timpului tău Dacă ești ambițios, orientat către rezultate și dornic să te dezvolți profesional într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne la numărul de telefon .
-
Recrutare Consultant Financiar în Asigurări Suntem în căutarea unui consultant financiar în asigurări pasionat și orientat către clienți pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: Consultarea clienților în legătură cu produsele și serviciile de asigurare potrivite nevoilor lor. Identificarea și evaluarea riscurilor financiare și oferirea de soluții de asigurare adaptate. Crearea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către clienți și capacitatea de a construi relații de încredere. Diploma de bacalaureat este un criteriu obligatoriu. Trimiteți CV-ul dvs. și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail specificata în subsolul paginii, pentru a aplica.
-
Responsabilitățile postului: Consilierea clienților și promovarea produselor noastre; Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții; Asigurarea și menținerea unui aspect impecabil al magazinului; Realizarea planului lunar de vanzări; Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară); Inventare săptămânale. Cerințe: Abilități de vanzare și comunicare; Experiență în domeniile: customer service și vanzari constituie un avantaj; Responsabilitate și orientare către rezultate; Inițiativă și dinamism; Engleza la nivel mediu. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sărbători; Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță; Traininguri interne și externe; Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Candidații interesați pot transmite cv-ul la următoarea adresa: info @ nicheparfumerie.ro Mai multe informații la numărul de telefon .
-
Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate să se alăture echipei noastre și să exploreze lumea antreprenoriatului! Dacă ești în căutarea unei cariere stimulante în domeniul financiar, hai să vorbim! Dacă ai o diplomă de licență, cunoștințe medii în pachetul MS Office și abilități excelente de comunicare, atunci această oportunitate este pentru tine! Profilul Căutat: Diplomă de licență; Cunoștințe medii în pachetul MS Office; Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii; Atitudine proactivă, orientare către soluții și rezultate, spirit de echipă; Persoană integra, responsabilă, organizată, amabilă, dornică de a veni permanent în întâmpinarea solicitarilor și nevoilor clienților și colegilor. Ce Îți Oferim: Indiferent dacă ai sau nu experiență în domeniu, vei beneficia de un program de instruire complet din partea experților noștri, sprijin constant și un mediu de lucru stimulant. Ai posibilitatea de a explora antreprenoriatul, având opțiunea de a colabora ca antreprenor individual sau de a coordona o echipă. Beneficiile includ bonusuri de performanță, training-uri, cursuri, certificări, teambuilding-uri, excursii, petreceri și evenimente de companie și birou într-o clădire nouă. Responsabilitățile Tale: Vei intermedia asigurări, credite și soluții investiționale, analizând nevoile clienților și oferind soluții personalizate. Vei fi sursa de inspirație și îndrumare pentru clienți, ajutându-i să-și gestioneze banii și să-și atingă obiectivele financiare. Dacă te regăsești în aceste cerințe, așteptăm CV-ul tău pentru a discuta mai multe detalii. Hai să explorăm împreună lumea antreprenoriatului și să construim o carieră plină de reușite și satisfacții profesionale! Tel: Email:
-
Cautam CONSULTANTI VANZARI in vederea promovarii serviciilor de energie electrica , gaze naturale si credite. (activitatea se desfasoara pe teren D2D) Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tânără si daca faci fata unor cerințe minime, te așteptam cu drag sa faci parte din echipa noastră! Cerințele postului : - seriozitate si punctualitate; - dorința de a învăța si de a avansa in cariera; - permisul de conducere (cat. B) reprezinta un avantaj. Ce oferim? Salariu fix și comision. Training de vanzari Posibilitate de dezvoltare profesionala si personala Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Cautam CONSULTANTI VANZARI in vederea promovarii serviciilor de energie electrica , gaze naturale si credite. (activitatea se desfasoara pe teren D2D) Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tânără si daca faci fata unor cerințe minime, te așteptam cu drag sa faci parte din echipa noastră! Cerințele postului : - seriozitate si punctualitate; - dorința de a învăța si de a avansa in cariera; - permisul de conducere (cat. B) reprezinta un avantaj. Ce oferim? Salariu fix și comision. Training de vanzari Posibilitate de dezvoltare profesionala si personala Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Alatura-te echipei noastre dinamice ca si consultant vanzari si exploreaza o cariera plina de oportunitati si recompense. Cautam persoane pasionate, orientate catre rezultate si dornice sa construiasca relatii durabile cu clientii. BENEFICII: Comisioane si bonusuri atractive Traning specializat si suport continuu pentru dezvoltarea ta profesionala si personala Portofoliu de produse divesificat si adaptat cerintelor pietei Oportunitati de avansare rapida in cariera Program de munca flexibil CERINTE: Abilitati de comunicare si negociere Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Atitudine proactiva orientata spre client si nevoile lui Daca esti gata sa iti construesti propria cariera intr-o companie multinationala si sa ai un impact pozitiv in vietile oamenilor trimite-ne un CV sau trimite mesaj in privat pentru mai multe informatii. Alatura-te echipei noastre si incepe sa iti construiesti un viitor financiar sigur, atat pentru tine cat si pentruclientii tai!
-
Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.
-
Cautam distribuitor local (jud.Valcea),zonal (Valcea,Arges,Olt,Dolj,Gorj) sau national.Firma noastra activeaza in productie si procesare cereale zdrobite si granulate in loc.Orlesti,jud.Valcea Dorim colaborare cu distribuitor ptr hrana animale si sau distributie pe magazine pet shop (putem ambala si la 0,5 1 kg ) diferite cereale . Scopul nostru este sa producem si sa colaboram cu un distribuitor national care are experienta si detine un numar semnificativ de clienti ! Totodata la cerere se pot face retete personalizate si marca proprie pentru distribuitor! Putem presta si servicii de selectare cu color sortex pentru anumite produse granulate Intentia poate fi si de asociere cu cota parte din fabrica noastra!
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din ETIC Constanta . Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului Beneficii: - Training si oportunitate - dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonusuri motivante.
-
-
-
-
Descriere jobului: - promovezi si inchei contracte de furnizare energie electrica si gaze naturale cu persoane fizice, - ai munca de teren 90% in timpul de lucru, - respecti un target de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierahici LOCUL DE MUNCA ESTE IN BUCURESTI !!!
-
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
Se caută o persoana pasionata de moda și de vânzare de haine către clientela VIP și nu numai ! Experiența în vânzări poate fi un atu. Avem nevoie de persoane determinate, dezinvolte, prietenoase și răbdătoare, capabile să consilieze clientela și focusate pe câștig. Se oferă pe lângă salariu și 1% procent din vânzările personale, decont transport 200 lei, prima de vacanta ( o vacanta in doi ).Alte relații la tel.
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI