Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-03-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Manger de Echipa

    Candidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B (avantaj) Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.

  • 5

    Agenti imobiliari,cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 8

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 8

    Angajam Mecanic auto - Oradea

    - Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati . - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru. Detalii la nr. de telefon:

  • 15

    Cautam colaboratori Agentie Imobiliara

    INTERMEDIA Imobiliare isi mareste echipa si este in cautarea unui nou agent imobiliar care sa se alature echipei noastre de vanzari. Daca esti pregatit de a avea o cariera plina de satisfactii si dezvoltare in domeniul imobiliar, atunci asteptam CV-ul tau la sau la nr de telefon 0744887896 DAN Cerinte: experienta in vanzari, preferabil in domeniul imobiliar (dar nu este obligatoriu) cunostinte operare PC orientare catre clienti si atentie la detalii abilitati excelente de comunicare si negociere posesor permis conducere categoria B si detinerea unei masini personale pentru activitatea de teren Beneficii: un mediu de lucru dinamic și prietenos acces la baza de date si oferte imobiliare comisioane atractive in functie de performanta

  • 28

    Angajam Consilier vanzari magazin online

    APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: -Percepție vizuală; - Atenție, concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Rezistență la sarcini repetitive; -Capacitatea de a munci în echipă; - Motivație. Cerinte post Studii medii ( obligatoriu diploma de bacalaureat) Experienta diversa ( ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa.) reprezinta un avantaj Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet, indroducere date platforma site, emitere facturi cu soft de facturare Responsabilitati - Efectueaza receptia fizica a marfii in magazia firmei - Verifica documentele si semnaleaza eventualele neconcordante - Eticheteaza produsele care nu au cod, - Gestioneaza miscarea stocurilor din depozit - Pregateste documentele necesare transmiterii coletelor - Gestionare comenzi primate de la client - Pregateste comenzile pentru livrare, le ambaleaza in conformitate cu comenzile venite de la client, - Tine legatura cu curierii pentru primirea si predarea coletelor acestora - Efectueaza periodic inventarul stocului de marfa - Gestioneaza retururile venite de la client Beneficii: Stabilitate. Program de lucru: Luni - Vineri Tip de colaborare: contract individual de muncă, perioada nedeterminată. Salariu fix (se discuta pe baza experienței, în urmă interviului).

  • 10

    Spaniola avansat

    Cautam vorbitori de limba spaniola pentru proiecte de vanzare. ofertare si suport clienti exclusiv din Spania. Sediul nostru este in Bucuresti, Piata Victoriei - lucram in sistem hibrid, oferim salariu peste media pietei , tichete de masa si comision. Daca locuiesti in Bucuresti sau imprejurimi te asteptam in echipa!

  • 1

    Angajam agenti de vanzari

    Cautam un coleg colega pe postul de agent de vanzari . se va ocupa de clientii si vanzarea produselor food non-food MUNCA DE LA BIROU .

  • Agent Vanzari -Marketing

    SC POLTEKS SRL angajeaza persoana ptr departamentul Marketing pentru noul sediu din Parcul Industrial Ploiesti oferim loc de munca stabil , bonuri de masa , program 8 ore. Candidatul Ideal: -persoană sociabilă ;amabilă; optimistă; -persoană deschisă să învețe lucruri noi ; -punctualitate,responsabilitate ; -permis d conducere obligatoriu; -disponibilitate la deplasari delegatii. Va rugam sa trimiteti CV la adresa de email: si la nr de telefon : Va multumim

  • 8

    Consultant de credite

    Angajez consultant de credite in conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar. Asteptam cu interes CV-ul dvs prin intermediul mesageriei.

  • 2

    Inginer vanzari, usi tehnice/ industriale

    pentru societate din Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov, usi tehnice/ industriale. Experienta in ofertare usi metalice, usi industriale, tamplarie PVC si/sau aluminiu constituie avantaj. Asteptam CV pe e-mail

  • 3

    Angajam consultanti vanzari, agenti

    Suuper job !!!! Hai in echipa mea. Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit pentru Avrig, Talmaciu, Boita, Racovița, Bradu, Turnu Rosu, Arpasu. Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - studii liceale finalizate, - permis de conducere cat B, - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? -training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei, -suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, -bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : -mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, -colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare. Detalii in privat sau la nr de telefon: Rafael sau puteți trimite un CV la adresa de e-mail Nu ezita sa mă contactezi! 

  • 114

    Consultant vanzari - limba română

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • 23

    Agent vanzari Consultant bancar

    Oportunitate de angajare! Institutie financiar-bancara, cauta CONSULTANTI BANCARI pentru echipa de vanzari directe din Ploiesti! Oferim: Contract Individual de Munca; Program 09:00-17:30, luni-vineri; Pachet salarial motivant: Salariu fix + Bonus lunar; Training de specialitate (nu este necesara experienta in domeniu sau in munca); Cerinte minime: diploma de BAC. Trimite-ne CV-ul tau la adresa si hai sa discutam!

  • 67

    Disponibil online

    Lucreaza de acasa

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! https://forms.gle/BVY4fEYwtwHH1cns9

  • 5

    Area sales manager Ploiesti, Targoiviste + zone limitrofe

    - interesat intr-o cariera in vanzari echipamente medicale pentru BLOCUL OPERATOR (mese operatie, lampi d operatie, instrumentar chirurgical, echipamente si instrumentar pentru MIS, containre pentru instrumentar chirurgical, electrocautere, motoare chirurgicale, injectomate/infuzomate , etc.) si MOBILER MEDICAL (paturi cu si fara motor, furnituri penru spitale, mobilier din inox pentru bloc operator si sterilizare). - calitati bune d comunicare; - bun negociator; - organizat, perseverent; - studii superioare: medic, inginer aparatura medicala, electrotehnica, etc , dar cu bune cunostinge privind vanzarea - promovarea instrumentarului chirurgical, a echipamentelor medicale ; - buna cunoastere a sistemului sanitar; - experienta in vanzarea instrumentarului chirurgical si al echipamentelor medicale reprezinta un avantaj; - bune cunostinte d lucru cu PC (word, excel, power point, outlook,); - stabilitate: ne intereseaza colaborari cu oameni care vor o cariera stabila in domeniu. Descrierea jobului - participa la activitatile d instruire privind instrum ntarul chirurgical si echipamentel medic le din portofoliul firmei; - i s va repartiza o zona cu un numar de spital din or s, jud t si din judet le invecinate; - in zona repartizata va derula activitati de promovare si vanzare directa de instrumentar chirurgical si echipamente medicale pentru bloc operator si mobilier medical; - beneficiaza de suport constant pentru intocmirea ofertelor si solutiilor tehnice personalizate ; - beneficiaza de suport pentru pregatirea documetatiei pentru licitatii; -implicat in mod direct la recuperarea creantelor si incasarea facturilor de la clienti; - Angajarea se face intrucat dorim sa ne marim echipa , astfel incat sa fim cat mai prezenti in spitalele si clinicile din toata tara. - Se va incepe cu o perioada de proba pentru trei luni, perioada in care ne vom cunoaste si vom da posibilitatea noului coleg sa probeze toate aptitudinile etalate in CV, dupa care vom renegocia salariul si vom continua colaborarea. - Salariul este determinat de vechimea, nivelul relational si experienta intr-un post similar in domeniul distributiei de echipamente medicale. - Retributia va fi constituita din parte fixa (salariu) + parte variabila (procent din valoare facturilor incasate in luna precedenta). Alte facilitati: - program flexibil, se poate lucra partial de acasa; - masina serviciu in folosinta permanenta, cu utilizare si in interes privat (se achita carburantul); - telefon mobil de serviciu; - laptop; - traininguri de produse la companiile partenere; Descrierea companiei Suntem distribuitori exclusivi in Romania pentru urmatoarele companii: - RUDOLF MEDICAL (Germania) - instrumentar chirurgical si echipamente pentru chirurgie minim invaziva (MIS) pentru toate disciplinele operatorii; - MICROMED MEDIZINTECHNIK(Germania) electrocautere si platforme electrochirugicale cu sigilare vasculara si Argon; - EBERLE MEDIZINTECHNIK (Germania) shavere si echipamente pentru ortopedie; - NEXOR MEDICAL(Germania) lampi de consultatie si sisteme de lampi scialitice pentru bloc operator; - TECHARTMED(China)- mese de operati pentru toate disciplinele operatorii; - MEDRENA(China) injectomate/infuzomate; - AYGUN(Turcia) motoare chirurgicale. Compania are sediul central in Galati, cu filiale in Brasov si Bucuresti , activam in piata de 8 ani si suntem intr-o continua ascensiune. Site companie: www.evohc.ro

  • 2

    Operator Call Center

    Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: Detii cunostinte in sisteme d supraveghere Ai o abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor; Detii abilităţi de comunicare interpersonale ; Ai capacitate de analiza, abilitati organizatorice si analitice, capacitatea de a realiza schimbari si inovatii ; Ai abilitatea de a asigura consultanta tehnica si instruirea clientilor; Ai abilitati de a consiliere, comunicare, oferire de solutii tehnice Esti absolvent liceu cu profil electronic, energetic, telecomunicatii etc. Alaturi de noi vei: Contribui cu sugestii si initiative la imbunatatirea si eficientizarea procedurilor de lucru, pentru cresterea calitatii serviciilor. Raspunde la solicitarile cu caracter tehnic venite din partea clientilor Realiza configurarea sistemelor de supraveghere video Întocmii documentații pentru task-urile repetitive (How To) Identifica solutiile tehnice adecvate cerintelor clientului

  • 23

    Consultant Asigurari

    Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.

  • 5

    Operator Call Center

    Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: ai peste 6 luni experienta in vanzari; detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.

Salvează căutarea