Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-06-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania noastră, caută un reprezentant vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Vanzarea si ofertarea clientilor cu produsele aflate in portofoliul companiei Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Limba engleza scris vorbit mediu avansat Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari case modulare back-office,orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor Consilierea clientilor in alegerea potrivita Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vânzărilor Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe operare pe calculator (Microsoft Office ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv plus bonus din vanzari Program de lucru Luni-Vineri 8 -17 (pauza de masa inclusa) Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei
-
KRM PROD - CENTRUL DE ACOPERIȘURI ȘI GARDURI METALICE angajează agent de vanzări pentru zona Piatra Neamț Vă asteptăm in echipa noastră, dacă: - percepeți jobul nostru ca pe un proiect pe termen lung; - aveți abilități de vanzare si negociere; - sunteți dispus să vă deplasați la locațiile proiectelor clienților, pentru a prezenta gama noastră de produse; - aveți permis de conducere categoria B. - Sunteți o persoană care invață repede și respectă reguli; - experiența în cunoașterea materialelor de construcții constituie avantaj; Descrierea postului : - identificarea clienților, persoane fizice sau constructori; - menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, clienți finali) - promovarea si vanzarea sistemelor de acoperișuri și a gardurilor metalice - prezentarea ofertelor tehnice si comerciale; - negocierea si semnarea contractelor de vanzare; - realizarea obiectivelor de vanzări stabilite pentru zona alocată ; Pentru munca pe care o prestezi in cadrul companiei noastre îți oferim: - venit lunar între 3000 și 7000 RON (salariu de bază fix + bonusuri din vanzări + tichete de masă) - traininguri de formare profesională - mașină de serviciu - laptop - prime de sarbatori CV-urile se pot trimite la adresa de mail sau la număr de watapp Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.
-
-
Candidatul Ideal Echipa noastra de vanzari are nevoie de un nou membru: cautam un consultant tehnic si comercial care sa identifice potentialii clienti, sa le inteleaga nevoile, sa le poata explica produsele si documentatia necesara, dar mai ales sa ii asiste in alegerea produselor potrivite pentru proiectele lor. Am dori sa fie entuziast, un bun comunicator cu inclinatii tehnice si dedicat clientilor. Suntem o echipa unita si ne-am dori ca noul nostru coleg sa se poata integra cu usurinta. Oferim la schimb, un mediu de lucru placut dar in acelasi timp si provocator, salariu fix cu cresteri anuale si bonuri de masa. Mai jos gasiti profilul ideal al viitorului nostru coleg: nivel mediu-avansat utilizare suita Office (Outlook, Word, Excel) web (cautare informatii specifice), cunoasterea Microsoft Accounting 2009 Microsoft Navison Dynamics sau sistem ERP, constituie un avantaj. inclinatii tehnice engleza nivel incepator mediu Descrierea jobului Ce responsabilitati are: Mentinerea relatiilor cu clientii existenti (mail, telefonic), identificarea si atragerea potentialilor clienti. Preluarea comenzilor (telefonic mail shop online) si pregatirea comenzilor pentru livrare. Ofera clientiilor potentialilor clienti suport tehnic telefonic mail in alegerea produselor. Experianta de lucru in Microsoft Accounting 2009 constituie un avantaj. Ce oferim: salariu net 3000 lei cresteri salariale nete, in sarje de 200 lei, de 1 sau 2 ori an, in functie de performata. prime de Paste si Craciun un mediu de lucru placut, dinamic si provocator. angajare pe perioada nedetreminata, cu cresteri salariale anuale in functie de performante. bonuri de masa,in functie de vechime ( incecepand de la 10 lei bon pana la 40 lei). program de de lucru L-V ; 08:00-16:00 Descrierea companiei Firma Best TOOLS SRL, importa si distribuie pentru Piata Romaneasca urmatoarele categorii de produse: Placi Poliuretanice Necuron Placi PVC - DIAB Materiale Compozite - Altropol ( rasini epoxidice, poliuretanice, gel-coat, agenti de demulare, pigmenti, spume poliuretanice si epoxidice, etc) Silicon - Zhermack (realizare matrite flexibile) Standardizate mecanice - Norelem (engineering) Tesaturi industrial ( fibra de sticla, fibra de carbon, fibra Kevlar aramida) Pentru mai multe detalii despre gama de produse comercializate de firma noastra va rog utilizati site-ul firmei sau shopul shop
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); -Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Ne dorim ca viitorul nostru coleg viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate. Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: - capacitatea de a se adapta ușor,punctualitate și răbdare orientare către client - bune abilități de comunicare, abilități de negociere; - lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externi Descrierea jobului *Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu *Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare *Urmărește rezervarea ofertelor Ce oferim: Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Salariu motivant; Suport constant pe parcursul desfășurării activității; Tichete de masă; Tichete cadou, în condiţiile legii; Abonamente Bookster-cărţi şi articole online; Coffee break room în cadrul firmei; Traininguri și formări profesionale; Posibilități de promovare în cadrul organizației; Reduceri pentru angajaţi la achiziţionarea de produse din cadrul firmei;
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : MARIANA MANDOC 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Saltele Paturi Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : CLEJA BOGDAN 0754 216 120 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon.
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Persoana cu spirit de initiativa, dinamica, sociabila, pasionata de domeniul bijuteriilor. Cerinte: - orientare catre client abilitati de vanzare; - relationare si lucru in echipa; - organizare si implicare; - convingantor, punctual; - studii medii;
-
Angajam vânzătoare magazin bijuterii din aur .Trimiteți cv. Email cristiangeoo76@ Yahoo . com - experienta in vanzari ( nu neaparat in domeniul bijuteriilor) - persoana responsabila - fire organizata si atenta la detalii. -sa aibă cunoștințe in vânzări online Abilități excelente de operare pe calculator. Cunoștințe de bază în utilizarea Excel Google Sheets (cu disponibilitatea de a învăța). Capacitatea de a căuta eficient informații pe internet. Organizat, atent la detalii și capabil să lucreze într-un mediu dinamic. Experiența nu este necesară, dar este un plus.
-
Suntem parteneri Destine Broker si cautam colaboratori ambitiosi, sociabili si cu spirit intreprinzator. Vei putea intermedia toate categoriile de asigurari, pensii private, credite si chiar oferte de vacanta. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Contacteaza-ne la numarul de telefon sau completeaza formularul de mai jos: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/