Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitati: - Promovarea si vinderea produselor firmei - Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale - Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente - Intocmeste documente aferente vanzarii. Beneficii: - Pachet salarial motivant - Tichete de masa - Posibilitate de DEZVOLTARE profesionala
-
Promovat
-Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare medii STUDENTI -Experienta minim 1 an in agentie de turism, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie -Limba engleza nivel mediu avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare, organizare si onestitate -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzari si alte beneficii anuale RELATII:
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări, cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
Cerinte candidat ideal: - Studii medii liceu - Abilitati de organizare si planificare a vizitelor la consumatorii alocati - Fire comunicativa, sociabila, empatica. - Permis conducere masina personala reprezinta un avantaj Descriere activitate: - Citiri contoare in zona desemnata pe teren, incasari. - Sincronizare citiri realizate in terminalul de citiri PDA. Beneficii: - Mediu de lucru tanar si placut - Program de lucru flexibil - Suport permanent pentru realizarea obiectivelor propuse - Decont transport carburant. ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Avem nevoie de doi colegi: Full-time ( 8 ore) localitatea Hateg si part-time ( 2 ore) pentru localitatea Deva Pentru a aplica va rugam atasati CV la mesaj.
-
Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
-
-
Echipa Rontaila cauta Agent Vanzari Traditional Trade in vederea extinderii activitatii pentru zona Bucuresti/Ilfov ! Candidatul Ideal - Minim 1 an experienta ca agent de vanzari (preferabil FMCG, retail); - Cunoasterea pietei en gros si en detail - Bune abilitati de negociere si comunicare - Permis de conducere categoria B - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida; - Abilitati de vanzare, negociere si relationare; - Bune abilitati de planificare; Descrierea jobului - prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliul de clienți din zona alocata - asigurarea atingerii target-ului de vânzări si a numarului de clienți - respectarea rutelor si frecventelor de vizitare a clientilor din universul de magazine acoperit; - asigurarea respectarii termenelor agreate pentru incasare - primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei - asigura respectarea principiului FIFO - asigura respectarea planogramei -urmărirea si evaluarea gradul de satisfacție al clienților - implementare activitati de promovare - intocmirea de rapoarte conform procedurilor companiei - stabilirea si intarirea relatiei comerciale cu clientii din universul de magazine acoperit; - monitorizarea permanenta a pietei; Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari; - decontare transport - bonuri de masa - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala - Mediu de lucru bazat pe comunicare deschisa
-
Studii universitare de preferinta Capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan, p strând atenția la detalii și respectând termenele limit ; Creativitate, gândire strategic și capacitatea de a rezolva probleme complexe; Abilitati de construire si mentinere a relatiilor profesionale cu transportatorii si cu propria echipa; Abilitatea de a lucra în echip și de a colabora eficient cu alte departamente; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu transportatorii pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora; Lucrul cu Excel , Ms office ; Aptitudini analitice, de planificare si negociere; Cunoasterea limbii engleze scris si vorbit ; Avantaj : Experienta profesionala in domeniul de 2 ani; Experienta pe un post similar minim 1 an; Alte limbi de circulatie internationala nivel avansat; Cunostinte de utilizare PC: Pachetul MS Office - nivel avansat; Capacitate de organizare si coordonare; Abilitati de relationare si comunicare; Abilitati de lucru in echipa; Rezistenta la lucrul sub presiune; Descrierea jobului: Responsabilatea pentru performantele de transport in cadrul retelei companiei de la plecarea marfurilor pana la livrarea la client , respectand procedurile operationale ale companiei si in conformitate cu specificul tarii regiuni desemnate; Asigura livrarea la timp catre clientii companiei (finali si intermediari), indeplinind conditiile de calitate si termenele de livrare asumate; Monitorizeaza zilnic performanta livrarilor, evitand deviatiile si actionand pentru respectarea conditiilor; Asigura interfata logistica in cadrul companiei; Actioneaza ca prim punct de escaladare pentru toate canalele de distributie in managementul incidentelor si validarea reclamatiilor; Identifica riscurile care pot impiedica indeplinirea asteptarilor clientilor si ia masuri de reducere a impactului acestora; Coordoneaza impreuna cu departamentele relevante din cadrul companiei operatiunile primite Coordoneaza livrarile prin managementul companiei; Evalueaza si controleaza costurile de transport precum si cele aditionale prin investigarea motivului acestora si evalueaza alternativele mai putin costisitoare; Identifica prioritatile operationale impreuna cu colegii in cadrul sedintelor zilnice saptamanale; Sustine proiectele si initiativele de imbunatatire a activitatii din companie; Impartaseste experientele de buna practica in cadrul echipei si optimizeaza rutele de transport; Raspunde de parcul auto in ceea ce priveste relatia cu soferii Negociază și angajeaza transportul rutier Semnează contracte de transport Monitorizeaza piata de transport (flux de marfa, beneficiari, preturi etc) din toate aplicatiile bursiere disponibile Realizeaza rapoarte de activitate Semneaza contracte Negociaza preturi Depune efort pt derularea contractelor inclusiv pt incasarea facturilor
-
Angajam agent vânzări ( fete , baieti) pentru un magazin din Iulius Mall Suceava. Mai multe detalii la numarul de telefun sau CV-ul trimis aici sau pe whatsApp.
-
Firma telemarketing angajeaza colegi, pentru vanzarea produselor naturiste prin telefon. Program de luni - vineri, 8 ore zi. Salar atractiv. Asteptam CV la adresa:
-
La magazinul Altex din Miercurea Ciuc căutăm un nou casier. Poți depune CV-ul in magazin sau completează formularul accesând Altex ro cariere
-
NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu fix, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !
-
RECRUTĂM AGENT VÂNZĂRI recrutează agenți vânzări pentru promovarea și vânzarea serviciilor de internet, televiziune, telefonie fixă, în sistem Door-to-Door (din ușa în ușa). Oferim: - program flexibil (în cea de a 2-a parte a zilei, muncă efectivă în teren 4 ore); - salariu fix 2087 lei+ bonuri de masă 500 lei+ comision din vânzări+ bonusuri de performanță și de vechime; - instruire la locul de muncă. Căutăm persoane sociabile, serioase, organizate ,dornice de câștig și afirmare. EXPERIENȚĂ ÎN VÂNZĂRI NU ESTE OBLIGATORIE, DAR CONSTITUE AVANTAJ. Pentru informații: , CV-urile se vor trimite pe adresa de mail:
-
NU ESTE NECESARA EXPERIENTA! CU SIGURANTA VEI FACE PARTE DIN ECHIPA NOATRA DACA: -ai abilitai de comunicare -esti o persoana pozitiva -punctualitatea si seriozitatea te caracterizeaza -detii permis de conducere categoria B si masina personala ITI OFERIM: -salariu atractiv cu bonusuri foarte motivante - priogram flexibil -training gratuit - jobul presupune activitati de teren Asteptam sa ne cunoastem! Lasati mesaj cu numele complet si nr dvs. de telefon!
-
New Credit angajeaza Consultant Financiar la sediul din Pitesti Se ofera parte fixa salariala + comision atractiv din vanzari (2.000-10.000 lei) Contract de munca individual 8 ore Training permanent pentru performanta profesionala Program Luni - Vineri 09-17:30 Mediu de lucru în cardul unui colectiv tânăr Nu necesita experientă Daca esti o persoana pozitiva si te motiveaza castigurile financiare peste medie , asteptam telefonul tau sau CV RADU LUCIANA -
-
AUTO ALEX S.R.L. distribuitor materiale constructii isi extinde echipa de vanzari. Daca esti interesat trimite-ne un CV pe email. Responsabilitati: - Promovarea si vinderea produselor firmei - Intocmirea de oferte - Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente - Intocmeste documente aferente vanzarii. Beneficii: - Pachet salarial motivant - Tichete de masa - Masina de serviciu - Telefon servicu - Tableta si laptop
-
AUTO ALEX S.R.L. distribuitor materiale constructii isi extinde echipa de vanzari. Daca esti interesat trimite-ne un CV pe email. Responsabilitati: - Promovarea si vinderea produselor firmei - Intocmirea de oferte - Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente - Intocmeste documente aferente vanzarii. Beneficii: - Pachet salarial motivant - Tichete de masa - Masina de serviciu - Telefon servicu - Tableta si laptop
-
AUTO ALEX S.R.L. distribuitor materiale constructii isi extinde echipa de vanzari. Daca esti interesat trimite-ne un CV pe email. Responsabilitati: - Promovarea si vinderea produselor firmei - Intocmirea de oferte - Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente - Intocmeste documente aferente vanzarii. Beneficii: - Pachet salarial motivant - Tichete de masa - Masina de serviciu - Telefon servicu - Tableta si laptop
-
Cerinte - Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati Realizari - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. Se ofera: - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru.