Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-08-03

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajare personal vanzari

    Departamentul de vanzari se mareste cu un post. Esti o persoana cu energie pozitiva, oferi atentie sporita detaliilor, iti plac provocarile si vrei sa fii competitiv ? Te vrem in echipa Stonelio !

  • 37

    Reprezentant Vanzari Call Center

    Ce faci la Optima? Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate impuse de catre Client; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg: cu o atitudine energica, spontana, competitiva; deschis la noi informatii, serios si responsabil; proactiv si orientat catre rezultat; cu abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere si negociere un team player care isi sustine colegii in atingerea obiectului propus. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time, de luni pana vineri; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Abonament medical la o clinica privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa

  • 3

    Manager Zonal Vanzari

    Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.

  • 10

    Angajam Asistent Vanzari-Arad

    Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.

  • 6

    consultant imobiliar

    EskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.

  • 3

    consultant imobiliar

    DescriereEskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.

  • 12

    Agent publicitate - operator telemarketing

    Compania noastră caută un agent publicitate - operator telemarketing pasionat și motivat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată spre rezultate și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci acesta este job-ul potrivit pentru tine. Responsabilitățile tale vor include: Contactarea clienților potențiali prin telefon și prezentarea produselor și serviciilor noastre Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții personalizate Înregistrarea comenzilor și urmărirea acestora până la finalizare Menținerea unei bune relații cu clienții și asigurarea satisfacției acestora Participarea la training-uri și dezvoltarea continuă a abilităților de vânzare Cerințele noastre pentru acest post sunt: Exexperiența în vânzarea de publicitate este un avantaj Abilități excelente de comunicare Orientare către clienți și dorința de a le oferi cele mai bune soluții Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic Fluență în limba română și abilități de operare a calculatorului Noi oferim: Salariu atractiv și bonusuri în funcție de performanță Training-uri și dezvoltare continuă a abilităților de vânzare Mediu de lucru dinamic și plăcut Program fix Luni Vineri 8-16 Dacă ești o persoană ambițioasă și dornică să lucrezi într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă descriere despre tine. Te vom contacta pentru a discuta mai multe detalii despre acest post.

  • 2

    Recrutare consultanti financiari

    Recrutam - Consultant Financiar în domeniul Asigurărilor. Job-ul presupune evaluarea necesităților financiare ale clienților și oferirea de soluții personalizate. Ce așteptari avem de la tine? Nivel studii: Diploma bacalaureat (Diploma Licență constituie avantaj); Cunoștințe minime de operare calculator; Să vrei să faci din fiecare zi o oportunitate pentru a învăța lucruri noi; Atitudine pozitivă și determinare; Abilități de relaționare; Să înțelegi emoțiile altora controlând propriile emoții. Ce îți oferim? Cursuri gratuite de dezvoltare personală si profesională. Asistență permanentă pe durata colaborării. Job full-time part-time în cadrul unei Multinaționale. Venit atractiv. Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat. Program flexibil. Așteptam CV-ul tău ! Ne puteti contacta si telefonic pentru mai multe informatii detalii

  • Operator Call-Center

    DESCRIERE Candidatul Ideal: Să fie focusat pe indeplinirea scopurilor Să fie o fire prietenoasă și politicoasă Să fie încrezător in sine Să fie articulat și clar în exprimare Studii medii Experienta in vanzari constituie un avantaj Descrierea jobului: Contact cu clientii in vederea prezentarii ofertelor Ce vă oferim: Program de lucru norma intreaga Training de formare profesională Salariu fix + comisin si bonusuri de performanta Posibilitate de promovare si avansare Activitatea se desfasoara la birou Lucrezi într-o echipă tânără. Codul vestimentar este informal O să îți îmbunătățești abilitățile de comunicare Nu ai nevoie de multă experiență, ci doar de dorința de a lucra - noi te vom învăța totul!

  • 8

    Angajam agenta turism

    Dorința de a face cariera in turism , abilitați folosire program PC, sisteme de rezervare zboruri și hoteluri, persoana calma, abilitați comunicare, engleză

  • 5

    agent vanzari

    Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • CONTRACT de colaborare + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei;

  • Colaboratori asigurări

    Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, laptop PC pentru desfasurarea activitatii, cunostinte minime laptop PC. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Mesaj sau telefon pentru mai multe detalii.

  • 2

    Angajam agent vanzari

    Producator bauturi racoritoare angajam agent vanzari cu permis cat B din loc Medias sau localitati invecinate

  • 1

    Consultant Imobiliar

    CANDIDATUL IDEAL Mai jos sunt prezentate încasările nete pe luna martie ale câtorva dintre agenții noștri: - Andrei Ion - NIVEL: 3,977 lei - Madalin Cristea: 6,708 lei - Ionelia Cristea: 22,679 lei - Marina Oprea: 16,398 lei - Monica Bira: 30,312 lei - Catalin Stanescu: 33,790 lei - Bogdan Florin: 47,414 lei Daca: - esti nemotivat - nu ai 24 ani impliniti - ai mentalitate de angajat - ai frica de esec - esti neasumat - esti lipsit de pasiune - lipsit de energie - lipsit de dorinta - ai facultate in curs atunci nu te vrem in echipa noatra. Acestea sunt calitățile aspectele pe care, echipa CautLocuinta.ro, nu le doreste de la candidatul ideal. Daca te regasesti cu una dintre acestea, nu te deranja sa aplici. Aceasta oportunitate nu necesita experienta in domeniu, ci doar implicare si abordare corecta. DESCRIEREA JOBULUI STIM DEJA CE NU TI DORESTI: - Un sistem complet dezorganizat - Concentrează-te pe vânzări fără distragere, sistemul nostru este foarte bine pus la punct - O echipa lipsita de experiență - Colaborează cu profesioniști pasionați pentru a obține rezultate excelente, echipa iti va fi alaturi la fiecare pas - O baza de date infima - Stai linistit, ai acces la o gamă largă de proprietăți și clienți din care poti tranzactiona - Abandon profesional colegial - Stim ca poate nu ai primit doza de importanta sau atentie de care aveai nevoie sa profesezi cu succes, insa la noi vei beneficia de un TL ce iti va oferi un mentorat personalizat - Lipsa unei pregatiri eficiente - Initierea ta in acest domeniu va fi asistata atat de un curs intern MastarClass cat si de un trainer profesionist - Mediu plicitisitor monoton - Colaborează într-o atmosferă prietenoasă și inovatoare atat in birou, cat si la social party-urile organizate de catre agentie Vrei sa lucrezi in cadrul unei companii care sa te ajute sa scalezi in cariera? Vrei sa atingi sume la care doar ai visat? Vrei sa faci o schimbare reala in viata ta? Aplica acum! DESCRIEREA COMPANIEI Cautlocuinta.ro a introdus în premieră în România cea mai simpla solutie de cautare a unui imobil si cel mai scurt proces de cumparare sau vanzare de pe piata, reprezentand cu succes atat cumparatorul prin cosultanta specializata in vederea achizitionarii unui imobil, dar si vanzatorul prin prezentare detaliata si promovare gratuita a imobilului acestuia. Acest model reprezintă un standard pentru piețele imobiliare dezvoltate din lumea moderna. Astfel, consultanții noștri reusesc sa optimizeze timpul în procesul de căutare, achiziționare sau vanzare a unei proprietăti. Incercam sa digitalizam acest segment din piata imobiliara si sa il imbunatatim periodic in functie de necesitatile aparute in aceasta calatorie spre gasirea unei locuinte ideale. In prezent echipa noastra s-a concentrat pe segmentul de ansambluri rezidențiale noi, odată cu diversificarea ofertei și creșterii competitivitătii. Serviciul de consultantă imobiliară Cautlocuinta.ro are ca finalitate eficientizarea procesului de cautare si achiziționare a unei locuințe, reducând substanțial costurile de timp și bani și asigurând cumpărătorul că va plăti pentru proprietatea sa prețul minim si va fi asistat pe tot parcusul tranzactiei imobiliare. Scopul Cautlocuinta.ro este de a informa corect și transparent clienții, astfel încât decizia de cumpărare să fie luată în cunoștință de cauză.

  • 49

    Opertator call center in Timisoara

    Iti place sa vorbesti la telefon, ai o voce placuta si o dictie buna , esti o persoana calma, distractiva si vesela? Institut privat de limbi straine angajeaza opertator call centre in Timisoara . Iti oferim: - Training; - Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si faina; - Program part time ( 3 ;30 h - luni -vineri) Salariu fix + bonus de performanta; Ne interesează mai mult omul, experiența o dobandesti la noi! Te invităm să ne contactezi la nr de telefon din anunt info @ numarul de telefon din anunt https: www.facebook.com englishcenterTM

  • 20

    Agenti imobiliari

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • 19

    Agenti imobiliari

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • ANGAJĂM! Customer Service cu limba Croată

    Căutăm persoane fluent în limba croată pentru partenerul nostru care oferă servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO - Business Process Outsourcing). Compania are o experiență de piață începând din 2010 și este specializată în mai multe industrii diferite. Locație: Cluj-Napoca, full-time, on-site Responsabilități: Revizuirea și adnotarea datelor furnizate; Asigurarea exactității și consistenței datelor (prin sistem de tichete); Identificarea și rezolvarea discrepanțelor datelor; Colaborarea cu membrii echipei; Respectarea termenelor limită ale proiectelor; Furnizarea de feedback; Menținerea confidențialității și securității datelor sensibile; Colectarea și analizarea feedback-ului clienților pentru eficentizarea experienței generale a clienților. Cerințe: Cunoștințe avansate de limba croată; Nivel intermediar de limba engleză; Cunoștințe de operare pe calculator; Abilități bune de comunicare și relaționare. Beneficii: Bonus de relocare Bonuri de masă in valoare de 30 de lei Bonus de performanță Training-uri plătite și posibilitate de avansare internă Abonament medical privat Acces la 7card Dacă te consideri o persoană dinamică, organizată și cu excelente abilități de comunicare, te încurajăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [] sau să ne contactezi telefonic la numărul: .

  • 6

    Consilier vânzări

    Suntem în căutarea unei persoane motivate și pasionate de tehnologie pentru a ocupa postul de Consilier vânzări în cadrul companiei noastre partenere din domeniul telefoniei. Mod de lucru: full time, on-site Locație: Bucuresti, Calea Rahovei, Sector 5 Cerințe: - Atitudine pozitivă - Bune abilități de comunicare - Motivație pentru a obține cele mai bune rezultate - Abilități de operare PC Responsabilități: - Interacțiunea directă cu clienții - Promovarea produselor și serviciilor de telefonie - Rezvolvarea solicitărilor clienților - Realizarea targetului de vânzări al magazinului Criterii: - Diploma de Bacalaureat - Abilități de operare PC Ce oferim: - Tichete de masă - Bonus de performață lunar - Asigurare medicală privată - Voucher pentru telefon și abonament nelimitat - Abonament medical la o clinică privată - Acces la evenimente interne de welbeing și recognition - Bookster Dacă te consideri o persoană pasionată, dornică de afirmare, și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică te așteptăm cu nerăbdare!

  • 3

    Manpower recruteaza pe perioada NEDETERMINATA reprezentant vanzari showroom in Sibiu!

    Manpower recruteaza reprezentant vanzari directe pe perioada NEDETERMINATA in Sibiu! Reprezentant Vanzari Showroom CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.

Salvează căutarea