Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-10-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Angajez personal feminin pentru cabinet de optica medicală in sect 6. Experiența in vânzări obligatorie. Program full time Detalii numai la tel. Puteti trimite cv numai pe whatsapp, la nr afișat în anunt.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!
-
Angajam asistenta vanzari, part time, pentru magazin de materiale textile. Operare PC obligatoriu. Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati.
-
Angajam Agent vânzări (barbat) van-sale ambalaje și alte produse sezoniere. Se oferă mașina de servici, salar atractiv intre 2500-5000lei. Rog seriozitate. Detalii la nr de telefon .
-
Compania noastra este interesata sa colaboreze cu firme si persoane autorizate pentru distributie echipamente piscine, saune, echipamente centre SPA. Oferim preturi competitive la produse aflate IN STOC in depozitul nostru, consultanta GRATUITA tuturor persoanelor ce activeaza in domeniul montarii de echipamente (specialisti, instalatori piscine, saune si echipamente). Dorim sa incheiem parteneriate de succes si de lunga durata . Dacă ai lucrări de montaj piscine şi saune şi alegi o colaborare de lungă durată cu noi, îţi vom oferi produsele cu un discount cuprins între 10-50% la achiziţia produselor. Contactează-ne la numărul pentru colaborare.
-
Te-ai saturat sa iti negociezi salariul cu marile corporatii? Vino in echipa noastra unde nu exista limita la cat poti castiga, salariul tau depinde de tine ! Cautam sa intregim echipa departamentului de vanzari NextGen. De ce oameni avem nevoie? - Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; - Dinamici; - Atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabil; - Abilitatea de convingere si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Responsabilitati Beneficii Postul presupune: - Vanzari de servicii de telecomunicatii (internet, televiziune, telefonie mobila, telefonie fixa) pentru compania NextGen; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Munca de teren; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; - Asimilarea informatiilor legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite; Ce beneficii ai ? - Salariu cu mult peste medie construit din 2 parti : salariu fix + comisioane; - Posibilitatea de avansare prin performanta intr-o companie de renume; - Training-uri de specialitate gratuite; - Asimilarea unor cunostinte de actualitate in domeniul telecomunicatiilor (IT&C) legate de serviciile in fibra optica - Lucru in echipa si dezvoltarea spiritului de coechipier; - Acces la orice informatie legata de ofertele in curs. Daca ti se pare atractiv acest job,asteptam sa ne contactezi la numaul de telefon Anuntul este valabil pentru orasele Zalau și Bistrita
-
Cerințe ; experiența în vânzării, abilitați în comunicare,disponibilitate cel putin 08 ore zilnic, de preferința sa locuiască în București. Produsul pe care il promovam este unic in lume .
-
Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training
-
SC Salbac Sa Bacau angajeaza Reprezentant de Vanzari zona Constanta: Cerinte: Experienta cel putin 2 ani in domeniul vanzarilor; Inclinatie catre munca de teren ; Permis de conducere categoria B; Abilitati de comunicare, negociere si in dezvoltarea relatiilor interpersonale; Persoana organizata, perseverenta si persuasiva; Disponibilitate pentru asimilare de informatii noi; Orientare catre rezultate, corectitudine si punctualitate; RESPONSABILITATI BENEFICII: Formarea, dezvoltarea si gestionarea eficienta a portofoliului de clienti; Atingerea obiectivelor de vanzari si incasari stabilite; Cunoasterea, promovarea si comercializarea produselor companiei; Negocierea si gestionarea contractelor cu clientii firmei; Intocmirea rapoartelor de incasari; Organizarea, planificarea si ducerea la final a proiectelor; Se ofera: Salariu fix si comision in functie de rezultatele obtinute; Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale; Training si pregatire profesionala permanenta; Masina de serviciu, telefon. Despre companie: Firma producatoare de mezeluri
-
Optică Medicală angajăm Optometrist și Consilier Vânzari. Cerințe - Permis de conducere Categoria B; - Experiență anterioară în domeniul optometriei constituie un avantaj; - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții; - Atitudine pozitivă, amabilitate. Beneficii - Salariu motivant; - Bonusuri din vânzări; - Mediu de lucru plăcut; - Stabilitate profesională și siguranță financiară pe termen lung. Detalii la numărul de telefon din anunt.
-
Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - studii liceale finalizate, - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? -training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, -bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : -mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, -colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare PENTRU MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR :
-
Firma telemarketing angajeaza colegi pentru vanzarea produselor naturiste prin telefon. Cunoasterea limba maghiara este un avantaj. Program cu 6 sau 8 ore, de luni - vineri. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon: . Nu raspund la mesaj.
-
Responsabilitati: -Gestionarea si manipularea marfurilor in depozit -Incarca descarca marfa din camion -Manipuleaza organizeaza marfa ( paleti) cu ajutorul utilajelor specifice -Efectueaza stocul la marfa si inventarul periodic Cerinte: -Program de lucru 7.30-16.00 -Experienta minim 1 an -Persoana proactiva Oferim: -Mediu placut si dinamic -Oportunitate de crestere profesional VA ASTEPTAM LA sediul BESTSLEEP din BUZIAS, str.Principala, nr.200 tel.
-
Falcon Market,a,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon; sau email :
-
Bună ziua! Caut un loc de munca botosani, am 20 de ani ,permis categoria B , acum dețin un post de cosilier vanzari ,dar am renunțat astăzi și după data de 22 sunt libera
-
Responsabilitati: Ofertarea pachetelor turistice Dezvoltarea pachetelor turistice in functie de nevoia clientului Colaborare cu tour operatori parteneri si cu celelalte agentii ale companiei Largirea portofoliului de clienti Activitati administrative Cerinte: Experienta anterioara (turism, vanzari) Cunostinte de nivel avansat ale limbii engleze Cunostinte avansate de operare PC Comunicare, abilitati de vanzare si negociere
-
Cerințe: Candidatul ideal are experiență în vânzări de servicii sau call center (dar nu este strict necesar); este organizat; are ambiție; are atitudine pozitivă și prietenoasă. Condiții: Oferim un job full-time, cu activitate în sediul nostru dintr-o clădire de birouri din municipiul Galați. Echipa are permanent acces la echipamente IT performante, cafea, apă, ceai, fructe. Beneficii: Oferim salariu fix 3300 Lei brut + 700 Lei bonus la indeplinirea obiectivului de apeluri + comision 1% din fiecare contract intermediat. Responsabilități: Consilierii noștri financiari efectuează zilnic minim 30 de apeluri de prospectare la firmele din zonă, propunând serviciile financiare pentru care suntem autorizați (leasing auto, credit de investiții). Datele de contact ale firmelor vor fi furnizate din baza de date proprie. Pașii următori în procesul de vânzăre a serviciilor financiare: veți face calcule în generatorul de rate de credit pentru viitorul client și îi veți comunica ofertele, veți solicita clientului documentele necesare pentru obținerea creditului și vă asigurați că acestea ajung la banca finanțatoare.
-
Firma de distribuție Oradea , angajează agent vânzări . Suntem in cautatrea unui agent pentru zona de Beius si Salonta . La firma noastra trebuie sa se vina in fiecare dimineata . Descrierea postului : Agentul trebuie sa meargă la clienții existenți pentru a prelua comenzi . Acesta trebuie sa își promoveze produsele aflate la promoție. Sunt produse alimentare si nealimentare. Se pune la dispozitie masina de serviciu . Salariul este unul motivant in functie de vanzari . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne lăsați un CV cu numarul de telefon si va v-om contacta în cel mai scurt timp .
-
Descriere activitate: - Promovarea si vanzarea produselor Laboratoarele Remedia, prin telefon, clienților deja existenți, - Identificarea de noi potentiali clienti Abilitati necesare: - Incredere în forțele proprii, dorinta de dezvoltare; - Abilități de comunicare si organizare - cunostinte lucrul in programe word - excel Program de lucru: 8.30-16.30
-
Post vacant Agent Imobiliar in zona Moldova Noua. ACTIV IMOB - CASA te bucuri, este in primul rand un brand de consultanta imobiliara. Diferenta fata de concurenta o facem prin pregatirea permanenta a consultantilor ce fac parte din echipa noastra, prin modul in care ei inteleg ca a fi consultant inseamna sa intelegi cu adevarat "nevoia clientului". Mai multe informatii la http: resita.activimob.ro Cateva detalii despre natura postului: - program foarte flexibil; - oportunitatea de a fi propriul sef(a); - castig pe baza de comision, cu mult peste media salariala; - program de pregatire practica profesionist (3 saptamani, in Resita); - suport continuu din partea celei mai bune echipe de imobiliare din judet. Daca esti interesat(a) si doresti mai multe detalii, suna la numarul din anunt.
-
Căutăm coleg doritor pentru postul de Agent Comercial. Este necesar să fii harnic, dedicat lucrului cu clienții, să ai o atitudine pozitivă, și să fii responsabil. Ne așteptăm să ai studii profesionale sau liceale, abilitați de comunicare și lucru în echipă. Experiența în recepție și amplasarea de marfă ar reprezenta un avantaj, dar nu e neaparat necesară. Este important să ai spirit de observație și adaptare la efort fizic . Pentru mai multe detalii contactează-ne la numerele de telefon: sau în magazinul nostru de pe strada Cocorilor nr.15b, Arad