Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal -Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional! -Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta? -Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional! -Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi! Descrierea jobului -Job-ul se desfasoara in limba Romana si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere! -De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit a in momentul inceperii job-ului, iar colegii de echipa te vor ajuta oferindu-ti sfaturi. -Stim cat este de importanta pentru tine siguranta economica si tocmai de aceea iti oferim contract de munca pe perioada nedeterminata inca de la inceput si salariu fix + bonus in urma performantelor, iar in fiecare zi, tu vei sti exact ce salariu ai in urma vanzarilor. -Stim cat de mult conteaza sa fii motivat a si sa nu devii mecanic in ceea ce faci! -Ne place sa incurajam competitivitatea atat cea de grup cat si individuala; si pentru asta organizam periodic concursuri unde poti castiga diferite premii. Acordam atentie vietii tale personale si de aceea job-ul, avand program: 09:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ia-ți un job acum, nu la Sfântu' Așteaptă! Te asteptam in echipa iCredit! iCredit angajeaza Consultanti de Credit in Onesti oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!
-
Esti din Iasi si vrei sa lucrezi in domeniul distributiei de produse bio? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti castiga pana la 50% din vanzarile pe care le realizezi. Vei beneficia de comisioane suplimentare pentru realizarea targeturilor de vanzari stabilite. Sistemul de distributie folosit este de tip multi level marketing. Te asteptam in echipa noastra!
-
Esti din Suceava si vrei sa lucrezi in timpul liber? Vino acum alaturi de noi in echipa de reprezentanti a companiei Life Care si poti sa castigi intre 20-50% din valoarea produselor pe care le vinzi pentru compania noastra. Noi iti oferim bonusuri suplimentare in baza unui plan de afaceri de tip multi level marketing. Te asteptam in echipa noastra.
-
Esti din Botosani si esti in cautarea unui job part-time sa iti suplimentezi veniturile? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio pentru compania Life Care si poti sa castigi sume importante de bani, in functie de timpul pe care il aloci pentru colaborarea cu firma noastra. Life Care este o firma de network marketing, Pentru performeri asiguram un pachet motivant compus din program auto si vacanta platita de catre compania noastra. Te asteptam in echipa noastra, echipa Life Care!
-
Esti din Arad si cautarea unui loc de munca? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care. Oferim pachet de venituri motivant, comisioane suplimentare pentru realizarea planului de vanzari. Lucram si platim comisioanele aferente in baza unui plan de marketing de tip multi level marketing.
-
Groupama Asigurari cauta colegi pentru job part-time din tot judetul Covasna. Cerinta minima este liceul. Pot fi si pensionari. AStept CV-uri pe adresa Nu raspund pe messenger.
-
Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza part-time fara program fix, consultanti. Pot fi si pensionari. Cerinta minima este liceul. Astept CV-uri pe adresa
-
Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.
-
Angajan Agent comercial împărțit ziare și reviste în Oradea. Activitatea se desfășoară aproximativ între orele 1 și 5 dimineața. Obligatoriu carnet de șofer categoria B cu vechime. Se lucrează de Luni pana Vineri și este liber în sărbătorile legale.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Căutăm persoane dedicate și cu abilități excelente de comunicare pentru a se alătura echipei noastre de Customer Support și Call Center. Vei lucra de acasă și vei oferi suport clienților noștri prin telefon, email și chat. Responsabilități: Răspunde la întrebările și solicitările clienților în timp util și profesionist. Oferă suport tehnic și asistență pentru produsele și serviciile noastre. Gestionează reclamațiile clienților și oferă soluții eficiente. Înregistrează detalii relevante despre interacțiunile cu clienții în sistemele noastre. Colaborează cu alte departamente pentru a rezolva problemele complexe ale clienților. Cerințe: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Experiență anterioară în customer support sau call center constituie un avantaj. Capacitatea de a lucra independent și de a gestiona timpul eficient. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-urilor de suport clienți. Atitudine pozitivă și orientată către client. Acces la un computer funcțional și o conexiune stabilă la internet. Beneficii: Posibilitatea de a lucra de acasă. Program flexibil. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională. Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță. Mediu de lucru dinamic și colegi prietenoși. Cum să aplici: Pur și simplu, aplică la acest anunț! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să lucrăm împreună pentru a oferi cea mai bună experiență clienților noștri!
-
Căutăm persoane dedicate și cu abilități excelente de comunicare pentru a se alătura echipei noastre de Customer Support și Call Center. Vei lucra de acasă și vei oferi suport clienților noștri prin telefon, email și chat. Responsabilități: Răspunde la întrebările și solicitările clienților în timp util și profesionist. Oferă suport tehnic și asistență pentru produsele și serviciile noastre. Gestionează reclamațiile clienților și oferă soluții eficiente. Înregistrează detalii relevante despre interacțiunile cu clienții în sistemele noastre. Colaborează cu alte departamente pentru a rezolva problemele complexe ale clienților. Cerințe: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Experiență anterioară în customer support sau call center constituie un avantaj. Capacitatea de a lucra independent și de a gestiona timpul eficient. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-urilor de suport clienți. Atitudine pozitivă și orientată către client. Acces la un computer funcțional și o conexiune stabilă la internet. Beneficii: Posibilitatea de a lucra de acasă. Program flexibil. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională. Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță. Mediu de lucru dinamic și colegi prietenoși. Cum să aplici: Pur și simplu, aplică la acest anunț! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să lucrăm împreună pentru a oferi cea mai bună experiență clienților noștri!
-
Căutăm persoane dedicate și cu abilități excelente de comunicare pentru a se alătura echipei noastre de Customer Support și Call Center. Vei lucra de acasă și vei oferi suport clienților noștri prin telefon, email și chat. Responsabilități: Răspunde la întrebările și solicitările clienților în timp util și profesionist. Oferă suport tehnic și asistență pentru produsele și serviciile noastre. Gestionează reclamațiile clienților și oferă soluții eficiente. Înregistrează detalii relevante despre interacțiunile cu clienții în sistemele noastre. Colaborează cu alte departamente pentru a rezolva problemele complexe ale clienților. Cerințe: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Experiență anterioară în customer support sau call center constituie un avantaj. Capacitatea de a lucra independent și de a gestiona timpul eficient. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-urilor de suport clienți. Atitudine pozitivă și orientată către client. Acces la un computer funcțional și o conexiune stabilă la internet. Beneficii: Posibilitatea de a lucra de acasă. Program flexibil. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională. Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță. Mediu de lucru dinamic și colegi prietenoși. Cum să aplici: Pur și simplu, aplică la acest anunț! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să lucrăm împreună pentru a oferi cea mai bună experiență clienților noștri!
-
Dorești sa comanzi produse cât mai naturale pentru sanatate, frumusețe sau casa ta? Poți face asta,bineînțeles, și în plus, cu reduceri incepand de la 20%fata de prețul din catalog+ alte oferte și bonusuri. Prezintă și celorlalți catalogul fizic sau online pentru a putea primi comenzi și încearcă sa prezinți si altor persoane oportunitatea de a fi reprezentantul ( partenerul) firmei. Câștiguri în funcție de comenzile lunare ale tale și ale echipei formate de tine. Cu cât mai mulți membri activi și care plasează comenzi lunar,cu atât mai bine. Firma romaneasca serioasa și de renume, cu afaceri în multe tari din Europa. Mai multe detalii puteți găsi pe site. Înscrierea se face în Club ( care este destinat special partenerilor). De acolo puteți vedea produsele, detalii despre acestea,puteți efectua comenzi(atenție la preturi,care de obicei sunt afișate doua: unul special pentru dvs., și prețul din catalog!). Aveți și un birou virtual, în care veți putea afla informații precum nr.de persoane din echipa dvs., comenzi efectuate,etc. Tot din secțiunea "Contul meu" aveți și posibiltatea de a înscrie noi parteneri în echipa dvs. Tot ce aveți de făcut este sa dați click pe "Înscriere nou Partener". Vi se va deschide o pagina a cărui link trebuie sa îl copiați și sa îl distribuiți ,asa cum urmează sa fac eu imediat. Singurul lucru de care trebuie ținut cont în completarea chestionarului de Înscriere,este acela de a nu șterge codul și numele deja completat acolo și de a NU bifa casuta cu "nu am indrumator". Așadar, înscrierea gratuita și pentru a putea face parte din echipa mea, este prin accesarea următorului link : https://club.life-care.com/inregistrare/K60Z/RO/?parentCode=1039408&isMandatory=true În cazul în care nu merge sa faceti acest lucru aici, atunci copiați link-ul și puneti-l pe casuta de căutare Google pentru a se putea deschide pagina cu formularul de înscriere. Sau pur și simplu țineți link-ul apăsat cu degetul pe ecranul telefonului vreo 2 secunde,pana va va apărea casuta/opțiunea de deschidere. Dacă ați decis sa faceti acest pas,care nu va costa absolut nici un ban sau investiții obligatorii și din care veți putea avea numai de câștigat, va mulțumesc și va urez bun-venit în echipa mea ! Multă sănătate va doresc !!!
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei . Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. - . Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu conteaza daca mai aveti un alt loc de munca, activitatea in domeniul asigurarilor o puteti desfasura in paralel, in limita timpului disponibil. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinte (PAD si facultative), asigurari medicale de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS (www.destine-holidays.ro), parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de examinare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii Destine (unde vi se va face cont pe platforma pe care veti lucra si unde veti gasi cursurile - teoria - ce va trebui invatata pentru examen) si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare provine). Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior - Destine Broker
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se poate lucra de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .
-
Full time / Part time Finanțare pentru primele 12 luni; Grile comisioane progresive; Traininguri gratuite; Posibilitate de a promova profesional; Echipa dinamica și profesionista Cerinta minima : diploma de bacalaureat.
-
Ești o persoană care are planuri mari de viitor? Îți dorești să înveți să construiești o afacere care să-ți aducă venituri anuale de cel puțin 50.000 de lei? Vei avea la dispoziție: - produsele intermediate - informații. Know How - cea mai avansată platformă online (pentru emitere și invățare) - sistem de comisionare foarte atractiv - seminarii și cursuri gratuite - rețeta afacerii - program flexibil: part-time sau full-time - posibilitatea de lucru în orice localitate din țară - posibilitatea de a avansa în carieră - 7 moduri de a obține profit - training-uri de dezvoltare profesională și personală CANDIDATUL IDEAL: - studii medii - minim diplomă de bacalureat; studiile superioare sunt un avantaj - persoană serioasă, ambițioasă, perseverentă, comunicativă, sociabilă, deschisă spre a învăța - cunoștințe minime de operare pe calculator. Dacă vrei să treci la nivelul următor de performanță atunci scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact ca să discutăm despre cea mai bună ofertă de colaborare din piața de intermediere în asigurări.
-
Angajez personal pentru functionar administrativ - asistent brokeraj asigurari cu fractiune de norma
Precizari pentru profil candidat: - pe langa pensionari, angajam si persoane cu 5 ani inainte de pensionare sau persoane cu varsta care depasesc 45 ani, cu norma intreaga sau fractiune de norma, precum si absolventi facultatte sau liceu, in primul an, dupa absolvire, care s-au inregistrat la somaj in cautarea unui loc de munca cu norma intreaga sau fractiune de norma, inclusiv studenti part-time. Conditiile necesare: - cunostinte privind operarea pe calculator; - abilitati de comunicare si relationare cu clientii; - integritate morala; - dorinta de a invata lucruri noi; Avantajele postului: - flexibilitate in program (de preferat intre orele 13-18); - salariu negociabil; - conditii de mediu confortabile cu munca de birou; - stabilitate privind continuitatea activitatii.
-
Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON, CERNICA, BRANESTI, ISLAZ, TANGANU ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? - training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, - bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : - mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, - colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare Puteti suna sau trimiteti CV pe Whatsapp.