Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-01-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență anterioară în vânzări ar fi un avantaj; Abilități excelente de comunicare și negociere; Orientat către clienți și către atingerea obiectivelor; Flexibilitate în programul de lucru; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Identificarea și contactarea potențialilor clienți; Prezentarea și promovarea produselor companiei. Oferim : Training; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si echipa tanara; Birou modern ultracentral; Salariu fix + schema de bonusare; Masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem o organizație care are ca principal obiectiv comercializarea de produse sau servicii către clienți. Obiectivele companiei noastre de vânzări sunt în principal de a-și crește vânzările și de a-și extinde baza de clienți, menținând în același timp un nivel ridicat de satisfacție a clienților dar si a angajatilor.
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
OPORTUNITATE DE CARIERĂ ÎN BROKERAJ ASIGURĂTOR Vrei să faci parte dintr-o echipă de succes și să îți construiești o carieră în brokerajul asigurărilor? Destine Broker de Asigurare îți oferă șansa de a te dezvolta profesional! Descriere poziție: Asistent în brokeraj asigurător. Oportunitatea de a învăța de la cei mai buni în domeniu. Experiență anterioară nu este necesară, oferim instruire. Ce căutăm? Persoane comunicative și încrezătoare. Dorință puternică de a reuși. Spirit de echipă și determinare. Studii necesare : diplomă de 12 clase sau superioară. Beneficii: Comision atractiv și bonusuri de performanță. Oportunități reale de avansare în carieră. Mediu de lucru dinamic și plin de provocări. Cursuri și întâlniri în toată țara. Avantaje: Ești propriul tău șef. Nu ai program de muncă (este flexibil). Comisionarea se face în funcție de performanța avută. Este contract de colaborare, se poate lucra în paralel cu job-ul principal. Vino alături de noi și începe-ți cariera în brokerajul asigurărilor! Trimite-ne CV-ul tău sau sună la numarul de telefon pentru mai multe detalii. Echipa noastra te așteaptă să construim împreună viitorul tău profesional!
-
Ne mărim echipa Dacă vrei sa faci o cariera în vânzări te așteptăm în echipa noastră Permis cat B obligatoriu!!! Mașină personala reprezinta un beneficiu Program flexibil ! Pt detalii sunați la :
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
Angajam consilier vanzari fara experienta. Atributiile tale vor fi: -sa zambesti, sa intampini clientii, sa afisezi o atitudina cordiala; -sa te familiarizezi cu obiectivele de vanzari; -sa acorzi prioritate serviciilor pentru clienti; -sa stii sa lucrezi individual, dar si in cadrul echipei. Ce oferim? -pozitie stabila in cadrul unei companii bine consacrata in industria de produse textile; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -program de lucru ideal: de luni pana vineri de la ora 8:00 la 17:00; -decontare transport; -o masa calda pe zi. Detalii privind grila de salarizare vor fi oferite in cadrul interviului. Vino sa faci parte din echipa noastra! Trimite CV la adresa de email: sau suna la nr. de telefon : .