Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-02-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam fata pe postul de operator calculator- facturare Punctul de lucru se afla in Orasul Afumati Ilfov, zona Doraly Condiții: -Experiență este obligatorie - bun cunoscator al programului SMART BILL - cunostinte de lucru in Microsoft Office - capacitate de lucru in echipa; - capacitate de comunicare şi relaţionare cu clientii si colegii; - studii medii sau superioare Responsabilitati: -facturare: emiterea facturi in baza comenzilor receptionate ( in programul Smart bill ) -contabilitate primara; -diverse rapoarte si evidente solicitate de catre conducerea companiei; -arhivarea documentelor salariu 3500-3600 Full time
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Stanleybet - una din cele mai importante companii de pariuri sportive din Romania, angajeaza reprezentant vanzari in Alexandria. Oferim salariu atractiv, bonuri de masa, bonusuri, asigurare medicala privata, program flexibil, training de specialitate si posibilitatea dezvoltarii unei cariere in cadrul companiei. Pentru a participa la un interviu, suna la numarul de telefon din anunt sau trimite un C.V. prin mesaj.
-
Detin permis categoria B,doresc sa lucrez ca și agent de vinzari sau distribuție, studii medii doar în zona Buzău.
-
Conditii:studii medii,permis conducere cat B,experienta în vânzări constituie avantaj. Tel
-
Suntem în căutarea unui Consilier Vanzari entuziast și dedicat pentru magazinul nostru naturist. Dacă ești o persoană organizată, sociabilă și pasionată de un stil de viață sănătos, te așteptăm în echipa noastră! Cerințe: -Experiența în domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj; -Responsabilitate, seriozitate, implicare; -Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; -Punctualitate, politețe și corectitudine. Oferim: -Program de lucru full-time, 8 ore pe zi; -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; -Prime de sărbători și bonusuri de performanță; -Un mediu de lucru plăcut și profesionist; -Salariu competitiv, peste medie. Responsabilități: -Interacționarea amabilă și profesionistă cu clienții; -Oferirea de informații și sfaturi cu privire la produsele naturiste; -Gestionarea eficientă a stocurilor și aranjarea produselor în magazin; -Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat. Aplică acum! Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și dorești să te alături echipei noastre, te invităm să trimiți CV-ul aici sau direct în magazinul nostru. Așteptăm cu entuziasm să te cunoaștem!
-
Suntem in cautare de agenti imobiliar care pot sa lucreze online, de acasa. Comision in functie de performanta. Plata saptamanala sau lunara.
-
Suntem in cautare de agenti imobiliar care pot sa lucreze online, de acasa. Comision in functie de performanta. Plata saptamanala sau lunara.
-
angajam persoane noi in echipa de vanzari online. NU este necesara experienta Cerem numa limba italiana Salar intre 2500 si 15000 RON Full time job la birou la noi in pipera bucuresti posibilitatea de a creste ca manager pentru interviu online scrie pe whatsapp la
-
agent asigurari cu sau fara diploma ISF Cei care nu au diploma ISF o pot obtine in urma sustinerii unui examen de autorizare impus de statul roman. Pret examen ISF - 350 ron. Studii minime. - diploma bacalaureat. fara salariu fix - doar comision in functie de incasari
-
Pentru unul dintre clientii nostri suntem in cautarea unui Director de vanzari! Locatie: Rasnov Experienta pe un post similar este necesara!
-
Societate comerciala cu domeniul de activitate în distribuția produselor de papetărie, birotica și curățenie angajează agent vânzări. Candidatul ideal: Experiența de lucru în vânzări. Experienta intr-o societate similara. Abilității de comunicare, prezentare, de organizare și o atitudine pozitivă. Seriozitate si raspundere pentru activitatile asumate. Permis de conducere cat. B. Disponibilitatea pentru munca de teren Descrierea jobului: Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru potențiali clienți si cei existenți. Participa activ la implementarea strategiei de vânzări. Realizeaza targetul de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a firmei Prospecteaza în permanență piața in ved rea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piața a produselor și serviciilor. Intocmeste corect oferte si incheie contracte. Angajare conform normelor in vigoare Pachet salarial bazat pe un salariu fix plus comision din vânzări sau contract de colaborare. Mașina de serviciu, telefon. Program de lucru 8 ore zi luni - vineri Asteptam cv-uri la adresa:
-
Bună ziua, De curând m-am alăturat echipei #iCredit și mă bucur fiindcă aici am găsit o echipă energică și dinamică potrivită pentru mine. Și doresc să îmi construiesc o echipa de #CONSULTANȚI de credite cu care să colaborez în vederea realizării proiectelor în derulare. Ce atribuții are la noi un consultant de credite: Marketare (promovarea si împărțirea de pliante în zona alocată pentru recrutarea de potențiali clienți). Vânzarea de credite către clienții noi sau vechi Colectarea ratelor de la clienții din portofoliu Salariul se bazează pe comisioane și bonusuri pe numărul de credite vândute. Mai multe detalii se discută la interviu. Programul este part-time Iar angajarea se face doar pe bază de PFA. Avem parteneriat cu firma SOLO care ne ajută să îndeplinim formalitățile de înființare a unui PFA pe numele tău. O alta cerinta ar fi sa ai diploma de bacalaureat. Dacă ești o persoană activă și cu putere de convingere, reprezintă un avantaj. Pe noi ne găsești în București, Sector 2 lângă Piața Delfinului Aștept să ne contactezi telefonic sau pe WhatsApp la numărul de telefon . P
-
Brand Cristallini,zona Piata Victoriei angajeaza consultant vanzari, Cerinte: Studii superioare, Abilitati de comunicare si interactiune cu clientii Experienta in vanzari, Buna cunoscatoare a limbii engleze, Receptiva,proactiva si creativa Analiza concurentei,pietei
-
Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.
-
COMPANIA MULTINAȚIONALĂ DE ASIGURĂRI GRAWE ROMANIA ASIGURARE S.A. CAUTA COLABORATORI pentru PUNCT DE LUCRU DE ASIGURĂRI - SIGHETU MARMATIEI AGENT DE ASIGURARI . - din Sighet dar si din orice alta localitate sau comuna din Maramuresul istoric. ESTI CALIFICAT IN DOMENIU (CERTIFICAT ISF VALABIL)? PUTEM INCEPE COLABORAREA IN FOARTE SCURT TIMP! SIGUR VEI FI MULTUMIT DE POLITICA NOASTRA DE COMISIOANE! VIN O SA DISCUTAM! Pentru cei necalificati ,cerintele sunt urmatoarele: -Diplomă de bacalaureat sau licență -Cazier judiciar -Cazier fiscal -Adaptabilitate la un mediu business *Asigurăm training de specialitate *Oferim platforma de pregătire profesională si certificare I.S.F. Interviurile vor avea loc in Sighetu Marmatiei la o data stabilită de comun acord C.V.-urile se depun in sectiunea de mesaeje sau pe WHATS APP sau personal, la GRAWE ROMANIA ASIGURARE , Punct de lucru Sighetu Mermatiei, str. Stefan cel Mare nr. 113 Sef Punc de lucru : dl. Tivadar Stefan Agenția Baia Mare , Director dl. Fodor Nicolae
-
Compania noastra este in cautarea unui Agent Vanzari dedicat si motivat pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana orientata spre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si vanzare, atunci acesta este job-ul potrivit pentru tine. Ce vei face: Identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri prin intermediul vanzarilor directe; Intretinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti; Realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta stabiliti; Indeplinirea target-ului de vanzari alocat; Monitorizarea si raportarea tendintelor pietei si a concurentei. Ce ne dorim de la tine: Experienta anterioara in vanzari FMCG; Experienta in vanzarea de produse lactate constituie un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Capacitatea de a lucra independent si de a lua decizii; Orientare spre rezultate si atingerea obiectivelor stabilite; Abilitati de organizare si planificare; Cunostinte de operare PC (Microsoft Office). Ce oferim: Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix si bonusuri in functie de performanta; Masina de serviciu, telefon, tableta; Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala; Mediu de lucru dinamic si placut, in cadrul unei echipe profesioniste si prietenoase;
-
Suntem în căutarea unui consultant vânzări (fata) într-un magazin de haine și accesorii din Centrul Comercial Kapa. Oferim: Salariu atractiv. Program de lucru flexibil. Cerințe: Persoană sociabilă, comunicativa și cu inițiativă cu vârsta 25-50 ani, ( experienta constituie un avantaj). Pentru mai multe detalii sunați la numărul de tel: .
-
Suntem o agentie imobiliara în plină expansiune și căutăm un asistent manager dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă iti place sa lucrezi cu oamenii și dorești să îți aduci contribuția într-un mediu de lucru stimulativ, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilități: 1. Asistență în gestionarea activităților zilnice ale agenției imobiliare. 2. Coordonează și supraveghează procesul de vânzare și închiriere a proprietăților. 3. Asigură un nivel înalt de servicii clienților, inclusiv răspunsuri prompte la întrebările și solicitările acestora. 4. Întocmește și actualizează documentele și contractele necesare în procesul de tranzacționare. 5. Colaborează strâns cu managerul agenției pentru a dezvolta strategii și planuri de creștere a afacerii. 6. Asigură menținerea unor relații bune cu clienții, partenerii și furnizorii. 7. Oferă suport administrativ echipei de agenți imobiliari, inclusiv gestionarea programărilor și a corespondenței. Cerințe: 1. Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj. 2. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonala. 3. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile. 4. Cunoștințe solide de operare PC și experiență în utilizarea aplicațiilor Microsoft Office sau a altor programe relevante. 5. Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv. 6. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta noastră: Oportunitate de a te dezvolta profesional într-un mediu dinamic și stimulativ. Participare la proiecte interesante și variate în domeniul imobiliar. Posibilitatea de a crește și avansa în cadrul agenției pe măsură ce aceasta se extinde. Mediu de lucru colaborativ și suportiv. Dacă te consideri potrivit pentru această poziție și ești gata să îți aduci contribuția în dezvoltarea agenției noastre imobiliare, te invităm să aplici trimițându-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email .
-
Acest job ti se potriveste daca: - îți place să interactionezi, sa investighezi si sa intelegi nevoile oamenilor clientilor. - Poti să le prezinti alternative și să ii ghidezi să încheie tranzacția să cumpere de la tine. - Intelegi ca fiecare client intampinat iti poate aduce un bonus la urmatorul salariu! - Iti doresti stabilitate si o cariera de succes in vanzari si esti dornic a de recunoastere si evolutie. Pentru o vanzare incheiata cu succes: - ai nevoie de o puternică dorință si viteza de învățare si adaptare. - ai nevoie de capacitatea de a lucra in echipa cu entuziasm și energie pozitivă, siguranta de sine, autonomie Iar noi iti oferim: - Un trainer care sa-ti ghideze primii pasi, coaching, mentoring si acces in platforme de dezvoltare: Orange learning, Lighthouse, traininguri online. - Asigurare medicală și de viață pentru tine si optional pentru familia ta. - Subvenții speciale pentru achizitia personala de smartphone-uri și dispozitive. - Venituri corelate la eficienta ta, intre 2400-5000 lei. - Bonusuri de loialitate si bonusuri de excelenta, pe masura implicarii tale. - Tichete de masa electronice. - Program flexibil, pentru ca ne pasa si de bunastarea personala. Aplică la acest job, pregătește-te să comunici mult, să înveți in permanenta și să primești recunoaștere pentru rezultatele tale! Descrierea companiei "Electric Plus si-a inceput drumul in calitate de partener Orange in 1998 la Bacau, cand am deschis primul magazin GSM in parteneriat cu Dialog, viitorul Orange Romania. Aveam la vanzare doar 2-3 tipuri de telefoane, nu exista loializare ori abonamente cu minute si nici macar SMS. Nu-si amintesc multi, insa in perioada aceea primele 3 secunde din apel erau gratuite . Erau inceputurile telefoniei mobile si orice era posibil; de la an la an celularele deveneau din ce in ce mai performante. De la celebra caramida Ericsson A1018 pana la elegantul Nokia 6310i, si de la primul iPhone si pana la ultraperformantele smartphone de azi. Noi am fost acolo inca de la inceput! Ulterior, reteaua a crescut ca in povesti, cu magazine deschise in toata tara, de la Falticeni la Bucuresti si de la Constanta la Slatina. In prezent detinem 36 de magazine de tip franciza Orange in toata tara, si suntem premiati anual la gala Orange Partners Meeting pentru performantele noastre din domeniul vanzarilor. Suntem orientati catre cultura organizationala si credem in dezvoltarea continua a oamenilor. Ne mandrim cu echipele si managerii nostri si cu felul in care noii candidati sunt primiti in familia noastra. Programul nostru intern de training, 5 days journey, este unul din modurile in care intampinam noii veniti si ii ajutam sa inteleaga ecosistemul industriei serviciilor telecom si exigentele din domeniul vanzarilor. Prin urmare, te asteptam in familia noastra!
-
Vanzare B2B catre companii de proiectare si executie in piata de constructii a sistemelor de incalzire si degivrare AMASS. Organizare de intalniri zonale si Bucuresti, controlul si cresterea zonei fata de concurenta si dezvoltarea de colaborari noi B2B cat si mentinerea bazei de colaboratori si cresterea rezultatelor acestora Obtinerea de contracte si noi leeduri. Conlucrarea cu managementul companiei privind strategia pe zona. Sustinerea imaginii AMASS in teritoriu. Salariu + masina + comisioane incasari si incheieri contracte. Posibilitatea de a avea echipa zonala. Participare la cursuri pentru imbunatatirea nivelului profesional.
-
Aplica la un internship ! Stim ca este greu sa gasesti un job la inceput de drum, de accea suntem aici pentru tine. Cautam consultanti entuziasti care sa raspunda cu zambetul pe buze clientilor! Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care sa te poti dezvolta profesional si personal? Compania multinationala este locul potrivit pentru tine! Iti oferim posibilitatea de a deveni un profesionist prin programe de pregatire, coaching si dezvoltare personala in cadrul Academiei de Vanzari . Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect. Experienta si Abilitati: - esti sociabil si responsabil - esti organizat - creativ - ambitios - om de actiune - abilitati de leadership si comunicare - abilitati de negociere - studii medii/superioare - cunostiinte Pachet MS Office Beneficii - Iti oferim pregatire si training - ai un program flexibil care iti permite sa dedici timp si proiectelor tale personale - ai posibilitatea de a lucra si a te dezvolta intr-o echipa performanta - esti recompensat pe masura implicarii si a eforturilor tale. Sentimentul nostru este ca raspunsul tau va fi afirmativ asa ca iti multumim inca de pe acum ca ne lasi sa facem parte dintr-un proiect atat de important din viata ta! Compania multinationala te vrea in echipa! Trimite Cv-ul tau .