Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-02-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Angajăm consilier vânzări magazin naturist. Oferim un mediu de lucru atractiv, cu un pachet salarial foarte consistent.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA
-
Se cauta Optometrist full-time pentru București, sector 5: Cerințele postului: - Experienta în efectuarea consultațiilor - Abilitati de vanzare -Competente in lucrul cu programe de gestiune simple Responsabilitățile postului: - Efectuarea de consultatii optometrice. - Consilierea clienților in alegerea tipului de lentile și a ramei - Alte responsabilități specifice postului. Beneficii: - Salariu fix + sistem de bonusare, decont transport
-
Societate de Paza si Protectie angajeaza Agenti de Paza pentru obiectiv situat in localitatea Ovidiu jud.Constanta Cerinte: Fara inscrisuri in cazier Atestat de paza nu este obligatoriu ( se poate obtine ulterior) Se lucreaza in ture . Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV.
-
-
Cautam agent vanzari cu atributiuni in promovarea produselor noastre in uniunea europeana, salar fix+comision, contract de munca la distanta.
-
Compania DyAndy Nuts, producător și distribuitor snaks caută agenți de vânzări colaboratori pe zona Brașov Candidatul ideal: -experientă în domeniu -persoană comunicativă,abilități de analiză și organizare -permis de conducere categoria B Descriere jobului: -Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți -Prospectarea pieței și promovarea produselor -Asigurarea vânzării,prezența și vizibilitatea produselor în magazine Beneficii: -Salariul 5200 lei brut,bonusuri la realizarea targeturilor -Posibilitatea de avansare în cadrul companiei
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Cautam reprezentant vânzări servicii DDD, experienta in SEAP SICAP constituie un avantaj. Salariu atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.
-
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;
-
Suntem în căutarea unui Agent Comercial dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre în promovarea serviciilor noastre de optică și oftalmologie în teritoriu, cu accent pe contactul cu instituțiile și firmele. Dacă te regăsești în descrierea de mai jos și ești gata să faci parte dintr-o echipă dinamică și orientată către rezultate, atunci te așteptăm să aplici pentru această poziție. Abilități și competențe necesare: - Comunicare excelentă: Ai abilități excelente de comunicare și poți transmite mesajul campaniei noastre cu claritate și persuasiune; - Înțelegerea nevoilor clienților: Ai abilitatea de a identifica și segmenta potențialii clienți în funcție de cerințele specifice, dimensiunile și obiectivele organizaționale; - Creativitate și inovare: Poți dezvolta strategii de marketing inovatoare pentru a atrage atenția și a menține interesul publicului țintă; - Persuasiune și negociere: Deții capacitatea de a convinge clienții să se alăture programului nostru și de a negocia avantaje și beneficii în favoarea lor; - Orientare către rezultate: Ești concentrat pe obținerea rezultatelor și ambiționat să aduci succes programului nostru de prevenție oculară; - Relaționare interumană: Poți stabili conexiuni puternice cu clienții și partenerii, construind relații pe termen lung bazate pe încredere și profesionalism. Responsabilități principale: - Promovarea serviciilor noastre în teritoriu, cu accent pe contactul cu instituțiile și firmele; - Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a le oferi cardurile personalizate de membrii; - Negocierea și încheierea de parteneriate cu instituții și firme pentru promovarea și distribuirea cardurilor de membri. Studii si calificări: - Studii medii sau universitare finalizate; - Experiența pe un post similar constituie un avantaj; - Limba engleza nivel mediu; - Deținerea permisului de conducere categoria B constituie un avantaj. Dacă ești un profesionist motivat, orientat către rezultate și dornic să contribui la îmbunătățirea sănătății oculare a comunității, trimite-ne CV-ul tău. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Buna, Suntem in cautarea unor persoane energice, motivate, care sunt dornice sa faca performanta in domeniul vanzarilor Clientul nostru este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicatii, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente. De ce ai fi potrivit pentru aceasta pozite? Cautam o persoana: - Asumata, cu dorinta de afirmare si o viziune concreta - Cu abilitati de vanzare, negociere si buna comunicare - Serioasa, proactiva si cu spirit de echipa - Dorinta de dezvoltare continua - Inclinare si deschidere spre tehnologie domeniul digital Beneficii - salar de baza motivant - bonusuri in functie de targetul de vanzari - tichete de masa Cerinte - minim 6 luni experienta in domeniul vanzarilor - nivel de educatie standard diploma de bacalaureat
-
Promovat
Angajam optometrist pentru magazin nou in Urziceni Cerinte: Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Cursuri in domeniu Responsabilitati: Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului dorit Utilizarea programului de gestiune si vanzare Experienta nu este obligatorie
-
Promovat
Angajam consilier de vanzari pentru optica medicala nou deschisa in Urziceni. Experienta constituie un avantaj, dar nu este neaparat necesara deoarece oferim training. Candidatul ideal: - Excelente abilitati de comunicare si exprimare; - Dorinta de invatare, perfectionare constanta; - Responsabilitate, seriozitate si asumarea deciziilor luate; - Sa fie o persoana deschisa, energica, sociabila si cu spirit de echipa. Responsabilitati: - Consilierea si vanzarea ramelor si lentilelor de ochelari; - Intretinerea echipamentelor si a dispozitivelor din dotare; - Consilierea, vanzarea si adaptarea lentilelor de contact cosmetice si/sau de corectie a vederii; - Utilizarea programului de gestiune si vanzare CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail sau in mesaj
-
firme din domeniile : stomato, farma, naturiste, piese auto, HoReCa, etc. Pot fi agent vanzari sau sofer distributie.
-
Echipa StanleyBet Timișoara își mareste echipa! Dacă ești o persoana sociabila, muncitoare, serioasa si ai un aspect fizic plăcut te așteptăm la noi în echipa. De ce ai nevoie pentru acest job: -studii medii; -cunostinte minime de operare PC. Ce îți putem oferi: -salariu de 2200 lei +tichete de masa în valoare de 800 de lei + tips(e numai al tau) -diverse bonusuri: de conduita, evenimente fericite (căsătorie, naștere, 1 iunie pentru cei care au copii), evenimente neplăcute (deces), Target. Postul nu necesita experienta. Programul va fi 1 zi la munca și 2 libere de la orele 10:00 pana la 24:00. Ai posibiltatea sa faci schimb de tura cu colegii dacă ai nevoie, iar pe lângă acestea îți poți alege 3 zile libere pe luna. Postul este disponibil in Calea Aradului. Dacă ți-am stârnit interesul nu ezita sa suni la nr de tel sau sa lași CV-ul tau.
-
Firma de distributiea articole de uz caznic si gospodaresc cu punct de lucru in apropiere de piata Mehala , jud Timis, cautam sa angajam sofer manipulant marfa permis categoria B miniumum 12 luni vechime Cerinte: Pregatirea marfii in depozit si aranjarea produselor in masina in vederea livrari Incasari in numerar, respectiv emitere chitante catre client Se ofera 3500lei net (in mana). Programul este de luni pana vineri 08.30-17.00 C.V.-UL se trimite pe adresa
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone sales and marketing market information, primarily in the Romanian market. Previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone sales with companies according to provided guidelines. Accurately record and document sales activities using our online system. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Previous experience in a call center or sales environment is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a commission system based on sales performance. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.