Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-03-19 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    ofer 2 locuri de munca -agent imobiliar

    Agentia Casa Anda ofera 2 locuri de munca-agent imobiliar , cerinte- cunoscator PC, PROGRAME EXCEL SI WORD, CV se depune personal la adresa din tiglina 1 bl a3 parter ap 21, cu prrogramare telefonica va rog sa fiu contacta la nr

  • 11

    Sorget angajeaza Agent de vanzari baterii auto - Timisoara

    Angajam agent de vanzari in domeniul auto: distributie/vanzare de baterii auto, stationare si de tractiune, in zona Timisoara+Banat. Activitatea se va desfasura pe teren pe zona TM+Banat si la magazinul din Timisoara si presupune vanzarea/distrubutia de baterii en-gros si onorarea comenzilor en-detail prin livrarea + montarea bateriei pe masina clientului. Program de lucru: L - V : 9 - 18, S: 9 - 14 (prin rotatie) Nu este necesara experienta. Salariu fix + comision din vanzari. Daca aveti permis auto si disponibilitate de a invata va asteptam sa va alaturati echipei SORGETI. Detalii la telefon si pe www.sorgeti.ro. Trimiteti CV la: office sorgeti ro

  • 45

    Consultant vânzări directe

    Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!

  • Manager Vânzări Depozit Engros

    Sc Angajează Manager Vânzări pentru punct de lucru Cluj Napoca cautam persoana dispusa la deplasări.Cv sau informații la telefon,watsap.

  • Agent vânzări

    Compania DyAndy Nuts, producător și distribuitor snaks caută agenți de vânzări colaboratori pe zona Brașov Candidatul ideal: -experientă în domeniu -persoană comunicativă,abilități de analiză și organizare -permis de conducere categoria B Descriere jobului: -Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți -Prospectarea pieței și promovarea produselor -Asigurarea vânzării,prezența și vizibilitatea produselor în magazine Beneficii: -Salariul 5200 lei brut,bonusuri la realizarea targeturilor -Posibilitatea de avansare în cadrul companiei

  • Agent vânzări

    Compania DyAndy Nuts producator si distribuitor snacks cauta agenti vanzari colaboratori pe zona Brasov. Descriere Candidatul ideal - Experienta in domeniul vanzarilor - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata - Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei - Respectarea si realizarea rutelor saptamanale - Asigurarea vanzarii, prezenta si vizibilitatea produselor la punctele de vanzare Beneficii: -Salariu 5200 lei brut, plus bonusuri la realizarea target-urilor -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei -Mediu de lucru profesionist

  • 6

    Consultant Financiar

    Ai calități antreprenoriale?Esti o persoana sociabilă si dinamica? Iti doresti o cariera intr-un domeniu nou si provocator unde ai posibilitatea de a câștiga cat doresti si de a-ti maximiza constant veniturile,poti avea un program flexibil de lucru,mai ai posibilitatea de ati dezvolta Abilitățile de Leadership si management prin participarea la academia de management. Ce cerințe am de la tine? Foarte putine: -bune abilitați de comunicare;determinare pentru atingerea obiectivelor;orientare catre clienti;studii medii/superioare;promovarea produselor si a serviciilor oferite de companie atat catre clienții existenți cat si catre potențiali clienti.Astept mesajul tau cu un nr de contact pentru a stabili o intalnire.

  • 1

    Reprezentant achizitii

    Companie din industria auto cauta o persoana pentru pozitia de reprezentant achizitii. Cerinte: abilitati foarte bune in comunicare, negociere, permis categoria B, masina proprie, cuonostinte de limba engeza, nivel basic mediu. De asemenea disponibilitatea de a calatori in tara este necesara. Compania ofera salariu fix plus posibilitatea de a obtine bonusuri in functie de rezultate. Pozitia este de angajat permanent, cu contract de munca si asigurari medicale.

  • 12

    Angajam Consultant Vânzări Orange

    Orange Romania Comunication isi mareste echipa ! Posturi disponibile : 1 (Agent Vanzari) oraș: Deva Vanzari servicii Orange (Internet ; Tv; Mobil) Vrei sa iti controlezi venitul lunar prin implicarea ta? Consideri ca munca de echipa te face mai puternic? Ce iti oferim noi? : Salariu constituit din 5 parti : 1. Parte fixa 2. Bonuri de masa 3. Comisioane 4. Bonusuri atingere target 5. Bonusuri de vechime Program super avantajos Training Gadgeturi Postul nu necesita experienta sau permis . Număr telefon contact : (Laurențiu) Sau trimite un CV pe adresa de email: [email protected]

  • 1

    Agent comercial joma sport.s.a.

    DescriereEsti dornic sa faci parte din echipa noastra? Nu e nevoie sa ai experienta dar am aprecia daca ai mai lucrat pentru un brand sportiv , dorim sa ai permis de conducere, masina proprie si o firma PFA sa putem colabora. Salariu atractiv, fix si bonusuri, iti vom acoperi cheltuielile si iti oferim un mediu placut de lucru. Te rugam sa ne contactezi doar daca ai intre 25-40 ani si esti din Bucuresti si iti place sa calatoresti si relatiile interumane. Multumesc. Oana.

  • 5

    Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință

    Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!

  • 12

    Agent Imobiliar - telesales (salariu fix + comision)

    Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției.   Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.

  • 38

    Angajăm Agent Imobiliar

    Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 24

    Angajam vulcanizatori - cu EXPERIENTA in domeniu

    RALSI-ANT SRL Timisoara angajeaza VULCANIZATORI -experinta in vulcanizare, montari roti. Activitatea se desfasoara la sediul firmei. Salariul net este de la 5000 lei (trecut si in contractul de munca). Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un C.V. la adresa de e-mail. Cei selectati vor fi contactati pentru interviu.

  • 5

    Angajam Consilieri Imobiliari

    Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.

  • 4

    Operator platforma Benzinarie

    Benzinaria Gazprom din Oradea Calea Borsului nr. 53 c (intrare Santion) cauta personal operator platforma si curatenie ( 2 ture de zi 07-19, 2 zile liber). Deservire clienti la pompa, curatenie, spatii verzi, mica mentenanta. Nu necesita experienta Informatii la 074576330

  • 21

    Agenti imobiliari

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • 7

    Angajam reprezentant vanzari in Arad

    Angajam reprezentant vanzari pentru punctul nostru din Arad cu urmatoarele cerinte: - persoana dinamica cu abilitati de comunicare - cunostinte tehnice in domeniul mecanic - cunostine pachet office calculator - permis de conducere cat. B - nivel studii medii Asiguram: - contract de munca pe perioada nedeterminata - pachet salarial atractiv - masina si telefon de serviciu Viitorul coleg are ca sarcina de serviciu de a mentine si a dezvolta relatia comerciala cu partenerii existenti a magazinului, urmareste comenzile, respectiv incasarea din timp a acestora, interactioneaza cu colegii de la magazin si cu sediul central, etc.

  • 12

    Angajam Asistent Vanzari-Arad

    Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.

  • 16

    Vino și tu in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

Salvează căutarea