Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-04-07 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Consultant Asigurari

    Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); -Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.

  • 2

    Cautam colaboratori asigurari

    Caut colegi noi sa se alature echipei noastre de vanzari Generali Giurgiu.Cerinte: minim Bac.

  • 5

    Angajam agent vanzari part-time

    Se cauta agent de vanzare si colectare cu domiciliul in sectorul 3. Programul este de 6 ore, flexibil. Se ofera salariu fix + comision din vanzari. Detalii la telefon!

  • 3

    broker asigurari

    Dacă sunteți in cautarea unui job part-time, pentru un venit suplimentar, job flexibil si de viitor, care nu presupune target, in domeniile asigurărilor generale, a creditelor, imobiliarelor si a pachetelor turistice, vă stau la dispoziție cu mai multe detalii in privat! Este potrivit pentru oricine dorește un venit suplimentar! Singura condiție este deținerea diplomei de 12 clase.

  • 1

    Broker asigurari

    Job Broker de Asigurări Destine Holding recruteaza consultant financiar part-time. Nu este necesara experienta se ofera training si suport pentru obtinerea certificatului de intermediar in asigurari. Se poate lucra si online, asadar din orice colt al tarii. De ce poate fi si pentru tine: - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este usor de folosit - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target - veniturile sunt in functie de implicare Cerinte minime obligatorii: - studii: minim 12 clase - cunostinte operare PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou si de a castiga bani muncind de acasa

  • Broker asigurari

    Ne mărim echipa! Suntem Destine Holding! O companie de brokeraj ce sa ocupă cu intermedierea următoarelor produse: -Asigurări generale -Credite -Pachete turistice -Tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României Ce include această meserie? -Prospectarea continua a pieței pentru produsele intermediate de noi -Crearea, formarea si administrarea unui portofoliu de clienți -Crearea și formarea unei echipe productive Cum dorim să fie viitori noștri colegi? -Zâmbitori -Dispuși să învețe lucruri noi -Organizați -Să stie sa lucreze online -Să dețină diploma de 12 clase Activitatea este flexibilă, nu ai program fix si esti comisionat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine! Dacă îți surâde ideea de a deveni consultant în compania noastră te invit să aplici mai jos iar noi te vom contacta cât de repede posibil.

  • 1

    castiga bani calatorind

    Cu siguranţă cunoşti expresia: cei care muncesc nu au timp să câştige bani! . Nimic mai fals. Dacă alegi să munceşti alături de echipa noastră, doar tu decizi câţi bani vei câştiga. Dar, din capul locului precizez: nu oricine se califică. Dacă vrei să fii cu noi, lasă datele de contact (nume, nr. de telefon) si te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

  • 1

    Broker asigurări

    Ești în căutarea unei surse suplimentare de venit? Alătură-te echipei Destine Broker! Avantaje: -tu vei stabili când și cât lucrezi -tu vei stabili cu cine vei lucra -nu vei avea un șef stresant pe capul tau -vei evolua alături de întreaga echipa -te ajutam sa îți dai examenul pentru codul RAF dacă nu îl ai deja.

  • 13

    Haideti alaturi de noi ! Destine Broker isi mareste echipa !

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Activitatea propriu-zisa consta consta in a gasi clienti carora sa le emitem orice tip de asigurare ar avea nevoie. Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Repet, nu conteaza daca nu ati mai lucrat in domeniul asigurarilor, conteaza sa fiti foarte seriosi si dornici de a invata si a va dezvolta permanent, iar noi va vom fi alaturi. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: de la RCA, CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care vă va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 100 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon/whatsapp: - Bogdan Stoian

  • 4

    Caut colaboratori

    Caut persoane care sa ma ajute sa promovez diverse pe retele de socializare. De la diverse produse pana la servicii din diferite domenii de activitate. Castig in functie de implicare si de volumul de timp depus. Detalii pe Whatsapp sau Telegram la numarul .

  • 13

    Consultant in asigurari Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A.

    Generali Romania isi mareste echipa dinTulcea.Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la un interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa; -relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali!

  • Consultant Asigurari - DESTINE BROKER

    Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului. Pub

  • Consultant Asigurari - DESTINE BROKER

    Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.

  • 16

    Icredit Constanta angajeaza - agent colectare debite

    Ce cautam la tine? - Sociabilitate - Abilitati de negociere - Abilitatea de a se exprima clar, precis și argumentat Abilitatea de a rezolva eventuale situatii conflictuale Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? - Sa oferi suport clientilor care prezinta intarzieri de plata a ratelor, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele cumulate; - Sa colectezi, administrezi și predai corespondența purtată cu clienții care au intarzieri la plata; - Sa participi la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale impotriva clienților care au intarzieri; - Sa oferi consultanta cu privire la calitatea relatiei de gestionare a clienților care au intarzieri; Cerințe minime in ocuparea postului: - Detinerea unui PFA(te ajutam noi sa l deschizi suportand costurile) - Studii medii - Experienta intr-un post similar (prezinta avantaj) bonusuri foarte atractive si consistente din colectare -20% Descrierea companiei Easy Asset Management este o companie multinațională ce face parte din grupul de firme Management Financial Group (MFG) și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. În România suntem prezenți de 11 ani sub brand-ul iCredit, compania deținând un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro. Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activăm atât în sediul central din București cât și în cele 120 de sucursale din țară. Ne definesc entuziasmul, dinamismul, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi

  • reprezentanti Avon

    recrutez reprezentanti Avon comision 30% venit suplimentar

  • reprezentanti vanzari prod cosmetice

    recrutez reprezentanti vanzari produse cosmetice si bijuterii , vei lucra cu cele mai mari companii comision 30% , Avon, oriflame, fenix

  • 37

    Angajare

    Căutăm consultanți de credit! Salarii atractive, program flexibil, full time part time! Drobeta-Turnu Severin și împrejurimi! Informații suplimentare de Luni până Vineri, 9-17!

  • 18

    Angajam agenti imobiliari

    Angajăm part-time agenți și colaboratori in domeniul vânzărilor imobiliare cu experienta in domeniu, in conditii avantajoase. Operare prin program on line. Cerinte: seriozitate, motivatie, temperament calm, buna cunoastere a psihologiei umane, abilitati de comunicare, buna cunoasterea a orasului și zonelor limitrofe, abilitati in lucrul on line, disponibilitate de deplasare rapida. Se asigura traning si sustinere profesionala pentru cei cu experienta minima. Castiguri motivante, functie de realizari. Autoturismul propriu constituie avantaj. Asteptam CV - ul dvs pe adresa de e-mail : .

  • Angajare Consultant

    Echipa Icredit isi mareste echipa! Daca ești interesat de un job flexibil, nu ezita sa ne contactati!

  • 5

    Consultant Financiar

    Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar - Asigurari de Sanatate, Viata si Pensii Private in cadrul unei Multinationale de Top.Ce cautam? Persoane comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil.CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat.Ce iti oferim?Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil.Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare.Contract de colaborareCe inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar?- indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor- sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent- lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse.

Salvează căutarea