Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-04-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Reprezentant Vânzări Auto - Zona Nord Despre noi: DACOM SERVICE NORD este o companie dedicată furnizării de soluții de înaltă calitate pentru industria auto. Specializându-ne în productia de AdBlue, avem o echipă pasionată și dedicată, concentrată pe excelență și satisfacția clienților. Rolul: Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în zona Maramureș. În această poziție, veți fi responsabil de identificarea și atragerea clienților noi, gestionarea relațiilor cu clienții existenți și promovarea livrarea produselor noastre de înaltă calitate. Cerințe: Cunoasterea firmelor de transport Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria auto Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile în mod eficient Permis de conducere minim categoria B și disponibilitate pentru Livrari în teren Beneficii: Pachet salarial fix și bonusuri de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Prima de sarbatori Mediu de lucru dinamic și susținător Cum să aplicați: Dacă sunteți pasionat de industria auto și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamica sunati la numărul de mai jos. Reprezentant Vânzări - Zona Maramureș". Alătură-te echipei noastre și fiți parte din succesul nostru în furnizarea soluțiilor auto de încredere pentru clienții noștri!
-
Promovat
Angajăm consilier vânzări magazin naturist. Oferim un mediu de lucru atractiv, cu un pachet salarial foarte consistent.
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Candidatul Ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Alatura-te echipei noastre de consultanta in asigurari si turism,dupa obtinerea cod RAF. Cerinte: -Diploma de liceu, cunostinte medii de utilizare PC, persoana comunicativa, serioasa, ambitioasa , deschisa spre a invata. Responsabilitati: - Intermedierea serviciilor si produselor de pe platforma in functie de necesitatile clientului. Benefecii: -Suport pentru autorizarea ca asistent in brokeraj (cod RAF). Relatii la tel. sau la sediul din Primaverii 26, Botosani-(La Asigurari)
-
Angajam optometrist pentru magazin nou in Urziceni Cerinte: Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Cursuri in domeniu Responsabilitati: Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului dorit Utilizarea programului de gestiune si vanzare Experienta nu este obligatorie
-
Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descriere Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Super job !!!! Hai in echipa mea ! Datorită dezvoltării rapide a companiei, angajăm consultanți de credit în zona de sud est a jud.Prahova, respectiv: Bănești, Băicoi, Boldești, Plopeni, Slănic sau oricare din localitățile limitrofe. Program 4/6/8 ore, în funcție de disponibilitate, poate fi și pensionar activ sau considerat ca job secundar. Ce vreau de la tine ? - studii medii finalizate - permis de conducere categ.B - bune abilități de comunicare - abilități de convingere - orientare către clienți. Experiența în vănzări consituie un avantaj ! Ce oferim : - training gratuit - un portofoliu de clienți care oferă un venit consistent - suport pentru dezvoltare portofoliu clienți - bonusuri și alte cadouri în funcție de performanță. Responsabilități : - menține relația între clienți și companie - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai bun produs de credit - colectează ratele de la creditele acordate - informează permanent clienții cu ofertele de creditare. Ne puteți trimite C V -ul pe adresa de email , puteți obține alte informații la nr.de telefon cu referire la acest anunț sau așteptăm vizita dvs.la sediul Icredit din Campina, B dul Carol I, Bl.P3, parter.
-
"Top Trade Consulting, companie cu renume in domeniul dezvoltatarii ansamblurilor imobiliare cauta o persoana ambitioasa si motivata pentru postul de Responsabil Comercial. Taskurile includ postarea de anunturi, vanzarea de apartamente si supervizarea lucrarilor de constructie pe santier. Salariul este de 4000 lei, plus comision pentru fiecare apartament vandut. Beneficiile includ masina companiei, telefon si laptop. Daca esti pasionat de imobiliare si doresti sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de email: "
-
Top Trade Consulting, companie cu renume in domeniul dezvoltării ansamblurilor imobiliare angajează Asistent Manager Comercial. Taskurile includ colaborare strânsă cu managerul comercial și îndeplinirea sarcinilor atribuite, precum si gestionarea activităților de contabilitate primară. Beneficii: - Salariu competitiv: 4.000 lei+telefon+ laptop; - Program flexibil: luni-vineri, 9-17. Punct de lucru: Orș. Bragadiru, Jud. Ilfov, Șos.Alexandriei nr.99C. Daca ai studii superioare, ești o persoană spontană și rezistentă la stres, ai un spirit organizatoric dezvoltat, deții cunoștințe în domeniul contabilității primare si doresti sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de email:
-
Recrutam broker de asigurari vino in echipa noastra! Cea mai buna afacere in acest moment cu o investitie foarte mica este intermedierea pentru ca astfel, nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, deci nu ai bani blocati. Pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurare, puteti intermedia si: Credite bancare si nebancare la majoritatea bancilor si IFN-urilor de la noi din tara; Pensii private la companiile autorizate. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu, cu diploma de bacalaureat; Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila; Dorinta de implicare si initiativa; Experienta in asigurari constituie un avantaj. CE ITI OFERIM: Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii); Beneficii non financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri gratuite); Poti combina activitatea de broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania. ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALARIUL FIX, SEF, TARGET. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA!
-
GICA IMPORT EXPORT ITALIA S.R.L. Firma care activeaza in sectorul pneumatic si hidraulic, cu Sediu Central in ARAD si filiale in TIMISOARA - BRASOV - CLUJ NAPOCA - SEBES ALBA CAUȚA: NR. 3 AGENȚI DE VÂNZĂRI: UN AGENT PENTRU JUDETUL BRASOV UN AGENT PENTRU JUDETUL CLUJ NAPOCA UN AGENT PENTRU JUDETUL TIMISOARA Sunt necesare următoarele caracteristici: - Experienta ca agent de vanzari sau comercial - Studii medii sau superioare de preferință (dar nu obligatorii) în sectorul mecanic, pneumatic sau hidraulic. - Cunostinte practice (de preferinta, dar nu obligatorii) in mecanica, pneumatica, hidraulica. - Engleza scrisa si vorbita de la nivelul B1 in sus. - Limba italiana (de preferat, dar nu necesar). Oferim - Salariu fix atractiv. - Ticket de masă. - Rambursări la evenctuale transferuri. - Mașină companiei. - Laptop - telefon.
-
DESCRIERE Ne mărim echipa și căutăm coleg/colega pentru poziția de consilier imobiliar. Meseria de consilier imobiliar iti oferă foarte multe satisfacții la nivel personal, profesional și material. Pentru a ni te alătură, trebui sa ai: - Foarte bune abilități de comunicare și relaționare - Un minim de experientă în vânzări - Permis de conducere categoria B - Conduita etica impecabila Trebuie sa iti dorești: sa devii profesionist în imobiliare sa lucrezi la un standard etic profesional reglementat sa te dezvolți continuu la nivel personal și profesional sa faci parte dintr-o echipa profesionista, frumoasa și unita cu valori clar definite Iti oferim: training profesional autorizat suport constant și sustinut instrumente de lucru creare și dezvoltare brand personal - tu vei fi vedeta accesul intr-o comunitate profesionala extraordinară posibilitate reala de dezvoltat personală și profesionala la cel mai înalt nivel posibilitatea de a lucra în reprezentare exclusiva la cel mai înalt nivel profesional Suntem Go Imobiliare, companie ce activeaza pe piața locală din anul 2015. Lucram la cel mai înalt nivel profesional în imobiliare, oferind servicii complete în domeniul imobiliar. Ca și mod de lucru, suntem adepții lucrului în reprezentare exclusiva, reprezentarea unei singure părți intr-o tranzacție imobiliara. Intr-o piața în care profesia de agent imobiliar nu este încă reglementată, noi am ales sa ne supunem voluntar reglementărilor A.P.A.I.R - Asociația Profesionala a Agenților Imobiliari din România și sa ne ghidam activitatea după Codului Etic ce reglementează comportamentul fata de clienti si consumatori, fata de public si fata de colegi, in intreaga activitate profesionala. Echipa noastră este compusă din consilieri imobiliari profesionisti, etici, instruiti la cel mai înalt nivel. Ne facem meseria bine și, cel mai important, cu foarte mare plăcere. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Firma producatoare de inghetata si biscuti cauta : Agenti vanzari cu atributii de livrare, cu domiciliul in INEU ( jud. Arad) Necesar permis categoria B Pentru detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon :
-
Firma producatoare de inghetata si biscuti cauta : Agenti vanzari cu atributii de livrare, cu domiciliul in RESITA ( jud. Caras Severin) Necesar permis categoria B Pentru detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon :
-
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat
-
Te asteptam in echipa noastra de vanzari, sa fim colegi! Pentru noi cei mai importanti sunt oamenii.Credem in educatie, loialitate, incredere si ajutor reciproc. Daca iti doresti sa investesti in tine, iubesti oamenii,pui pe primul loc nevoia lor, daca esti o persoana atenta, punctuala,perseverenta,ai abilitati de comunicare, iti doresti libertate , o cariera de succes si munca ta sa fie rasplatita , te invitam sa faci parte din echpa noastra. Noi iti vom oferi tot ajutorul necesar: te vom invata procesul de vanzare, modalitati prin care sa identifici nevoia clientului, instrumetele necesare pentru a avea performante si a deveni un agent imobiliar de succes.Iti vom recompensa munca si rezultatele. Daca vrei sa fii un agent imobiliar de succes, sa castigi experienta,sa te dezvolti si sa castigi bani direct proportional cu munca prestata, te invitam sa faci parte din echipa noastra. Responsabilitati: -prospectare piata -sa suni un numar minim de clienti zi -sa identifici nevoia clientului -intalniri cu, clientii si vizionarea proprietatilor -preluarea proprietatilor si evaluarea lor la un pret real de piata -consultanta clientilor -SA CITESTI minim o carte luna Ce oferim? - un mediu de lucru placut - baza de date cu proprietati - portofoliu clienti - toate instrumentele necesare pentru ca munca ta sa fie eficienta - training - carti - comisioane din vanzari !!! Poti trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail:
-
ABILITATI: - Bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare, lucru in echipa - Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor, cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent - Atentie concentrata si distributiva - Persoana punctuala - Prezenta agreabila, serioasa - Spirit de observatie, dinamism, gândire comercială, eficientă, initiativa - Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultate. Descrierea jobului ATRIBUTII: - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti - Prospecteaza piata si identifica oportunitatile de dezvoltare a companiei - Preia comenzile de la clienti si se ocupa de onorarea lor - Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului - Respecta politica comerciala a companiei referitoare la limita de credit, modalitate de plata, discount-uri si pachete de servicii pentru fiecare client - Incaseaza contravaloarea produselor vandute si depune monetarul la casieria companiei, recupereaza creditele din piata - Urmareste atingerea target-ului de vanzari alocat dupa criteriul teritorial - Se implica activ in activitatile de promotie desfasurate in cadrul companiei - Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor Cerinte: - Studii medii sau superioare - Operare MS Office ( Excel, Word) CV-urile se pot depune in aplicatie sau la sediul companiei din Tg. Mureș, str. Dezrobirii nr. 30A
-
Ai un job clasic ori stai acasă cu copii si vrei doar să suplimentezi veniturile tale?Cea mai tare oportunitate. BENEFICII: Ești propriul tău șef, lucrezi in funcție de cum îți permite timpul, nu exista obligații, ai cel mai mare comision de pe piață, câștig în funcție de implicare.
-
Iti place sa lucrezi cu oamenii, sa le cunoști poveștile și sa le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este în echipa noastră dacă: Vrei un loc de munca stabil și/ sau un venit suplimentar; Esti o persoana căreia ii place munca de teren; Esti o persoana ambițioasă și apreciezi programul flexibil; Vrei sa îți faci singur programul de lucru; Ce vei face? Vei promova serviciile de asigurare ale companiei, Vei gestiona și dezvolta portofoliu de clienți. Vei oferi suporta clienților pentru a alege cea mai bună ofertă de asigurare adaptată nevoilor lor. Ce vei câștiga? Intre 500- 4000 lei net, Acces la programe de pregătire și dezvoltare. Experienta ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea sa cunoști oameni noi și sa te dezvolți împreună cu ei, Acționăm cu responsabilitate, respect și transparență, Te-am convins? Aștept Cv-ul tău.
-
Companie care isi desfasoara activitatea in domeniului comertului cu produse bituminoase, suntem in cautarea unei doamne domnisoare pentru a reprezenta compania noastra in relatiile cu potentialii clienti. CANDIDATUL IDEAL: - absolvent studii superioare (prezinta avantaj) -experienta in vanzari -cunostinte bune MS OFFICE -permis de conducere (categoria B) -dechis spre nou si spre autodezvoltare -orientat spre rezultate -spirit de echipa -disponibilitate deplasari -cunoasterea unei șimbi straine (prezinta avantaj) RESPONSABILITATI BENEFICII: -va identifica si contacta clientii pentru produsele Companiei - va negocia si urmari derularea contractelor cu clientii -va promova produsele si imaginea Companiei in cadrul diverselor manifestari in domeniu (targuri, expozitii, conferinte, etc) -va elabora rapoarte saptamanale si va urmari strategia de vanzari a companiei -autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil, training-uri, bonusuri pentru atingerea targeturilor. Persoanele interesate vor trimite CV cu poza la adresa de e-mail :
-
Angajam persoane serioase pe postul de receptionist receptionista . Activitatea necesita utilizarea casei de marcat si servirea clientilor. Activitatea consta in inchirierea masinutelor electrice pentru copii si supravegherea acestora. Se ofera salar fix motivant + bonusuri. Daca sunteti interesat, asteptam CV-ul dumneavoastra.
-
Responsabilități: Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și identificarea de noi oportunități de afaceri. Prezentarea produselor serviciilor companiei și promovarea acestora în fața clienților potențiali. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de companie. Monitorizarea pieței și identificarea tendințelor pentru a adapta strategiile de vânzare. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau domeniul relevant. Abilități de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Abilitatea de a lucra în mod independent și în echipă. OBLIGATORIU PERMIS DE CONDUCERE CATEGORIA B și disponibilitate pentru deplasări. Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu. Programul de lucru este de la 9.00-18.00, de luni până vineri.