Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Agent Vanzari

    Atributii principale - dezvoltarea pietei prin atragerea de noi clienti; - identificarea nevoilor clientilor; - promovarea companiei catre clientii actuali si potentiali; - negocierea si incheierea contractelor; - dezvoltarea vanzarilor la clientii noi si actuali; - realizarea obiectivelor de vanzari stabilite de companie. Cerinte - experienta in vanzari constituie un avantaj - persoana dinamica, organizata, cu bune abilitati de comunicare - initiativa, spirit de echipa - posesor permis conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu fix motivant + bonus FOARTE ATRACTIV - abonament medical la clinica privata - prime si alte beneficii -tichete de masa in valoare de 40 lei - posibilitati de promovare

  • Agent (freelancer) pentru vânzări produse chimice firma italiana

    Compania italiană TITOLCHIMICA (producător de reactivi si substanțe chimice de laborator) caută agent consultant vânzări (colaborare pe termen lung în regim freelancer) Cerințe: Candidatul trebuie să fie rezident în România. Să fie deja (sau să intenționeze să devină) freelancer De preferat să aibă o bună cunoaștere a produselor chimice sau, alternativ, să aibă o educație tehnică comercială pentru a-i permite să învețe rapid. Mașină proprie Agentul trebuie să aibă un portofoliu de clienți deja existent sau contacte puternice cu companii active în domeniul: - echipamentelor și instrumentației pentru controlul calității pentru analize chimice, - instrumentației pentru laboratoare care au drept clienți companii din domeniul chimic, alimentar, sectoare biologice; - agenți care activează în domeniul galvanizării (placării electrolitice) si accesoriilor instrumentelor pentru fabricile de ochelari care au operațiuni de galvanizare in-house. Alternativ, agentul se poate ocupa în prezent cu vânzarea de echipamente pentru sectorul alimentar sau viti-vinicol, sau să vândă soluții produse laboratoarelor din sectorul spitalicesc și laboratoarelor de anatomie patologică. Sunt acceptați și agenții care au în portofoliu mai multe firme și care vând produsele unor companii neconcurente Abilități necesare: Vorbitor nativ de limba română și totodată bun cunoscător de limba engleză (scris și vorbit) Abilități de conducere auto: permis de conducere și mașină proprie Experiență in utilizarea de software CRM Gândire bazată pe date Curiozitate, flexibilitate, înclinație către colaborare, capacitatea de a crea relații de încredere atât în interiorul, cât și în exteriorul firmei Compania oferă: Bază de date clienți Pregătire tehnică continuă Asistență tehnică pentru vânzări Rambursarea inițială a cheltuielilor pe o perioadă de probă de 6 luni (termenii exacți urmând să fie conveniți de comun acord) Comision din vânzări: 5-10% (în funcție de tipul de produs) Despre TITOLCHIMICA: Compania produce reactivi si substanțe chimice de laborator din anul 1981. Titolchimica oferă o gamă completă de produse de laborator (acizi și baze în diverse concentrații, soluții titrate, săruri, solvenți, coloranți pentru microscopie, soluții standard, reactivi pentru diverse tehnici analitice etc. (la care se adaugă o gamă largă de reactivi produși conform specificațiilor clientului, după metode specializate și sau standarde internaționale, sau după formulări personalizate cu respectarea cerințelor de confidențialitate). Compania este, de asemenea, capabilă să pregătească produse, amestecuri și soluții personalizate pentru diverse aplicații, producții-pilot, fabrici etc., asigurând aceeași calitate ca cea a produselor de gamă largă. O prezentare mai detaliată a firmei și produselor este disponibilă la cerere. Trimiteți CV-ul: Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email

  • 2

    Agent vanzari-Bistrita

    Îți dorești un loc de muncă unde să evoluezi și să fi recunoscut și apreciat pentru performanțele tale? Îți dorești un mediu plăcut de muncă? Atunci ai găsit locul potrivit! Descrierea companiei Distribuitor autorizat in România cu peste 100 de ani de experiența internațională in marketing, management și vânzări. Prezenți in România din 1994 cu filiale deschise in Brașov, București, Alba Iulia, Targu-Mureș, Deva, Constanța, Arad, Oradea, Sibiu, Ploiești, Timișoara, Târgoviște, Buzău. Be pozitive! We are pozitive! Cerinte: Permis de conducere categoria B. Dispus spre a folosi mașina personală in interes de serviciu (ofera un avantaj in selectarea angajatilor). Prezentabil și respectuos. Inițiativa,comunicare, setare. Abilitați de comunicare,negociere și relaționare cu clienții (persoane fizice și juridice). Persoana dinamica, responsabila, orientata către client și atingerea obiectivelor. Spirit de echipa. Experiența anterioară nu este obligatorie dar reprezintă un avantaj. Descrierea jobului Prezentarea și promovarea produselor companiei. Negocierea termenelor de vanzare,livrare și plata. Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți. Benficii: Pachet salarial motivant plus comisioane. Decontarea combustibilului. Bonusuri in funcție de performanță. Training inclus. Posibilități reale de afirmare și avansare in cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut. Program flexibil. Echipa tânăra, team-buildinguri periodice. Ce oferim? Dezvoltare profesională, oportunități de promovare, siguranța unui parteneriat pe termen lung. Compania noastră este in plină expansiune și avem posturi disponibile in diferite domenii. Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră depune un CV direct în platforma OLX sau la numărul de telefon din descriere! Te așteptăm cu drag,să faci parte din echipa noastră!

  • 5

    Operator call-center

    Candidatul Ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul? Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Firma AS CLEANING SYSTEM aflată în Bistrita angajează perso n p postul de Op r tor C ll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă. Ce cautam? Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi. Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună d comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii. Atenție și ascultare activă. Orientare in vederea soluționării clienților. Empatie. Cunoștințe minime d calculator. Descrierea jobului Beneficii : Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile. Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat. Training specializat remunerate. Orar full time (09:00 - 17:00), si nu, nu este remote. Cu ce te vei ocupa? Inițierea apelurilor telefonice către client. Oferirea serviciilor de informare. Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiar Descrierea companiei Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov, Bistrita, Alba-Iulia si Targu Mures. Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive!

  • 4

    Angajam agent vânzări RCS&RDS

    Agent Vanzari Teren - Persoane Fizice RCS&RDS 1 post Anunț verificat Criterii de selecție Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste o lună de experiență Candidatul Ideal Cerinte: - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate d negociere si persuasiune; - traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj); - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati d comunicare; Descrierea jobului Respons bilitati si b neficii: - prezentare si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice / juridic ; - prospectarea pietei si identificarea de noi clienti persoane fizice / juridice; - negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice; - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca; - bonusuri in functie de performanta; - posibilitate de evolutie profesionala. Mai multe detalii în privat sau la numărul de telefon Punct de lucru Galați.

  • 19

    Agent vânzări produse alimentare

    Angajez agent, agenta vânzări produse alimentare cu experiența in vânzări (min 3ani) pt toată gama de produse panificație , și toată gama de semințe , alune și sâmburi de nuca salariu 5000 plus bonusuri.Numai pt cei cu experiența in vânzări și pt cei care sunt intersați cu adevărat și serioși !!!

  • 5

    Consultant de credit

    Dacă îți dorești un venit suplimentar prin intermediul unui job part time în care sa îți respecți propriul program,te aștept în echipa mea. Cautam consultant de credit pentru zona Piatra Neamt ,Dumbrava Rosie,Savinesti,Roznov,Bicaz care sa răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și sa le ofere suport și seriozitate!

  • 1

    Angajam Consilier Vanzari

    Candidatul Ideal Cunoștințe despre costume bărbătești: Abilitatea de a identifica și recomanda costume potrivite pentru diferite tipuri de corp, ocazii și stiluri personale. Abilități de comunicare excelente: Capacitatea de a construi relații cu clienții, de a le asculta nevoile și de a le oferi o experiență de cumpărături plăcută. Atitudine pozitivă și orientată spre client: Entuziasm pentru a ajuta clienții să găsească costumul perfect și pentru a le depăși așteptările. Prezență profesională: Aspect impecabil și ținută vestimentară conformă cu stilul magazinului. Capacitatea de a lucra în echipă: Abilitatea de a colabora eficient cu colegii pentru a atinge obiectivele comune ale magazinului. Organizare și gestionarea timpului: Abilitatea de a gestiona eficient programul de lucru și de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea și primirea clienților cu o atitudine prietenoasă și profesională. Ascultarea nevoilor și preferințelor clienților pentru a le recomanda costumele potrivite. Prezentarea costumelor și a accesoriilor disponibile, evidențiind caracteristicile și beneficiile fiecărui produs. Efectuarea tranzacțiilor de vânzare și procesarea plăților. Oferirea de sfaturi de îngrijire și întreținere a costumelor. Menținerea ordinii și curățeniei în zona de vânzare. Respectarea politicilor și procedurilor magazinului. Contribuirea la crearea unei atmosfere plăcute și primitoare pentru clienți. Beneficii: Salariu de baza + bonusuri lunare în funcție de atingerea țintelor de vânzări. Mediu de lucru plăcut și dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă. Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional în domeniul modei masculine.

  • Centrul de carte straina SITKA angajeaza agent vanzari

    - Permis de conducere - categoria B(obligatoriu) - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Proactivitate sporită; - Abilități foarte bune de organizare și planificare a activității; - Studii medii superioare finalizate; - Rezistenta la efort fizic. Descrierea companiei : CENTRUL DE CARTE STRAINA SITKA s-a infiintat la sfarsitul anului 1999 ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare de publicatii pentru invatarea limbilor straine de larga circulatie. In momentul infiintarii noastre doar unele dintre marile edituri britanice erau prezente pe piata si niciuna din Franta sau Germania,de exemplu. Ne-am propus, deci, sa oferim publicului din Romania cele mai noi materiale educationale produse de renumite edituri specializate in domeniul invatarii limbilor straine. Colaboram cu cele mai prestigioase edituri din lume. Ne-am implicat intens in promovarea publicatiilor editurilor pe care le reprezentam organizand seminarii si workshop-uri,prezentare de carte, expozitii cu vanzare, participand activ la conferintele, consfatuirile, cercurile pedagogice, reuniunile profesorilor de limbi straine. Am fost prezenti la toate targurile de carte organizate in Bucuresti sau in alte orase ale tarii, targuri precum Bookfest, sau Gaudeamus. Prezenta noastra a fost deosebit de apreciata de vizitatori. Nu in ultimul rand,am invitat delegati pedagogici si teacher trainers internationali ai editurilor ai caror parteneri suntem organizand conferinte in diverse orase ale tarii si in Bucuresti. In expozitia permanenta de la sediul nostru central din Piata Romana profesorii, elevii, publicul in general a fost intampinat cu caldura oferindu-i-se consultanta de specialitate. De aici realizam distributia catre toate punctele tarii, primind comenzi prin e-mail, posta, telefon, on-line, expedierea facandu-se cu rapiditate.In cazul in care stocul nu este suficient sau nu este disponibil ne straduim sa aducem cartile in cel mai scurt timp posibil. Reprezentatii si consultantii nostri din tara au stat si stau la dispozitia tuturor celor interesati de publicatiile pe care le oferim. Ne straduim permanent sa mentinem la standarde inalte activitatea noastra.

  • 1

    Icredit

    Manager Echipa - ICredit Romania Candidatul ideal: Proactiv și focusat pe rezultat; Abilități de operare PC Abilități profesioniste de comunicare și negociere; Descrierea jobului: Recrutarea, coordonarea și controlul activ al echipei; Îndeplinirea obiectivelor propuse; Menținerea relațiilor cu clienții; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, cu posibilităti reale de avansare într-o companie multinațională; Contract de munca pe perioada nedeterminată; Programe de training și dezvoltare personală; Salariu fix + bonusuri de performanță; Zile de concediu de odihnă suplimentare; Asigurare de viata privată; Servicii medicale private; Zona de lucru -Sector 5 Bucuresti Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la nr.

  • agent asigurari

    agent asigurari cu sau fara diploma ISF Cei care nu au diploma ISF o pot obtine in urma sustinerii unui examen de autorizare impus de statul roman. Pret examen ISF - 350 ron. Studii minime. - diploma bacalaureat. fara salariu fix - doar comision in functie de incasari

Salvează căutarea