Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agent vanzari Persoane Disponibil din: 2022-04-23

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Consilier vânzări in Vivo Cluj, salariu 2950 net, la magazinul Samsonite

    Angajam consilier vânzări in Vivo Cluj, salariu 2950 net, la magazinul Samsonite Samsonite este nr. 1 mondial la genți de voiaj. Dacă ești o fire harnică și sociabilă, serioasă și îți dorești un job pe termen lung, te așteptăm în echipa noastră. Program 3 zile într-o săptămână și 4 zile în cealaltă săptămână, Orar 10-22. Salariul este de 2500 lei net plus 450 lei card de bonuri Sodexo plus bonus din vânzări. Locație Mall Vivo Cluj . Așteptăm un CV cu poză la adresa de email:

  • 1

    Customer Care Support cu cu limba italiana BACAU

    Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • 2

    Angajam Functionar Administrativ si Consultant Credit

    S-a deschis agenție Icredit, zona Bazilescu, vis-a-vis de Piața 16 Februarie, clădirea cu Librărie, la parter. Adresa: Str. Subcetate nr 41, București Sector 1. Și pentru ca dorim sa ne mărim echipa, suntem in căutare de colegi noi, pentru posturile de : Funcționar Administrativ și Consultant de Credit. Telefon:

  • 13

    Angajam collector Bragadiru, Clinceni, Magurele, Domnesti, Cornetu, Mihailesti

    Descriere ICredit angajeaza full time/part time Collectori de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni collector iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii collector iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!

  • angajare magazin telefoane mobile

    Magazin de telefoane mobile si accesorii din navodari si constanta angajeaza agenta vanzari. Detalii in privat salariu 3500-4200 lei lunar. Pentru detalii apelati:

  • 45

    Consultant vânzări directe

    Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!

  • Angajam Manager de Echipa in Bragadiru cu permis cat B

    DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.

  • 4

    Agent vanzari Call Center Telekom

    Candidatul Ideal Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Orientare spre atingerea rezultatelor. - sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel). - sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor; - experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantaj Descrierea jobului Program full-time de Luni până Vineri: 09.00h-16:00h. Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Un mediu de lucru placut intr-o companie tanara, in plina dezvoltare, constituita si bazata pe experienta si profesionalism Te asteptam in echipa Telekom SUCCES!!

  • 32

    consilier de vanzari

    Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie

  • 8

    Agent de Vanzari FOCSANI

    Candidatul Ideal: Experiență anterioară în vânzări ar fi un avantaj; Abilități excelente de comunicare și negociere; Orientat către clienți și către atingerea obiectivelor; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Prezentarea și promovarea produselor companiei. Oferim : Training; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si echipa tanara; Birou modern ultracentral; Salariu fix + schema de bonusare; Masina de serviciu.

  • 48

    Agenți vânzări - agenție de publicitate

    Agenția de publicitate și marketing angajează agenți de vânzări (băieți sau fete) pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore zi și pentru program part time - 4 ore zi, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Se lucrează 90% din timp din birou, uneori se merge la sediul clientului care necesita produsele sau serviciile noastre Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția si vânzarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.

  • Aralex Pitesti angajeaza agent de vanzari

    Descriere Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice. Atribuții post: identifică clienți potențiali în piața; menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, distribuitori, clienți finali) promovează și se ocupă de vânzarea sistemelor de învelitori; realizează măsurători de acoperiș prezintă și întocmește oferte tehnice și comerciale; Cerințe necesare: abilitați de vânzare și negociere experiență profesională în vânzări reprezintă un avantaj; permis de conducere cat B Pentru aplicare trimiteți un cv pe adresa de mail office @ aralex . ro

  • 11

    Asistent in brokeraj ( Broker asigurari)

    Cautam colaboratori !!! Ne marim echipa ! Despre noi Doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista cu principii moderne? Destine Holding te invata cum sa devii pentru inceput destribuitor in asigurari, iar pe parcurs poti dezvolta o cariera de invidiat. Destine Holding este o companie de top in brokerajul din Romania, se ocupa cu distributia produselor de asigurare de la cei mai cunoscuti asiguratori de pe piata mondiala la cele mai bune preturi. De asemenea sub tutela Destine se afla si agentia de turism Destine Holidays. Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala. Avem o oferta completa : vindem toate tipurile de asigurari (RCA, Casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, CMR, malpraxis, etc) si in plus ofertam vacante, imobiliare, credite. Cerinte studii minime 12 clase. cunostinte operare PC. abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere. abilitati de colaborare si lucru in echipa. ATENTIE la detalii. autorizare ISF intermediar in asigurari, daca nu aveti cod RAF veti primi suport pentru obtinerea acestuia. Activitate Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. In urma incheierii contractului de colaborare veti primi acces pe platforma DESTINE de unde veti putea emite polite . TAXE 100 RON taxa curs pregatire profesionala 320 RON taxa examinare ISF ( institutul de studii financiare) pentru autorizare. Beneficii Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta). Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite). Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actualIti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila. Program flexibil, fara target. Traininguri si cursuri. Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet. Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau. Cele mai mari comisioane din tara. Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta! Stim ca nu ai experienta in domeniu. Noi iti vom acorda tot sprijinul de care ai nevoie pentru un inceput bun. TU trebuie sa vii cu entuziasm si dorinta de a reusi! Vino in echipa DESTINE !

  • 8

    job part-time

    Groupama Asigurari cauta colegi pentru job part-time din tot judetul Covasna. Cerinta minima este liceul. Pot fi si pensionari. AStept CV-uri pe adresa Nu raspund pe messenger.

  • 25

    consultant vanzari

    Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza part-time fara program fix, consultanti. Pot fi si pensionari. Cerinta minima este liceul. Astept CV-uri pe adresa

  • 2

    Recrutare consultanti financiari

    Recrutam - Consultant Financiar în domeniul Asigurărilor. Job-ul presupune evaluarea necesităților financiare ale clienților și oferirea de soluții personalizate. Ce așteptari avem de la tine? Nivel studii: Diploma bacalaureat (Diploma Licență constituie avantaj); Cunoștințe minime de operare calculator; Să vrei să faci din fiecare zi o oportunitate pentru a învăța lucruri noi; Atitudine pozitivă și determinare; Abilități de relaționare; Să înțelegi emoțiile altora controlând propriile emoții. Ce îți oferim? Cursuri gratuite de dezvoltare personală si profesională. Asistență permanentă pe durata colaborării. Job full-time part-time în cadrul unei Multinaționale. Venit atractiv. Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat. Program flexibil. Așteptam CV-ul tău ! Ne puteti contacta si telefonic pentru mai multe informatii detalii

  • 2

    Caut colaboratori, Manageri echipa vanzari

    Iti place sa lucrezi cu oamenii, sa le cunoști poveștile și sa le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este în echipa noastră dacă: Vrei un loc de munca stabil și/ sau un venit suplimentar; Esti o persoana căreia ii place munca de teren; Esti o persoana ambițioasă și apreciezi programul flexibil; Vrei sa îți faci singur programul de lucru; Ce vei face? Vei promova serviciile de asigurare ale companiei, Vei gestiona și dezvolta portofoliu de clienți. Vei oferi suporta clienților pentru a alege cea mai bună ofertă de asigurare adaptată nevoilor lor. Ce vei câștiga? Intre 500- 4000 lei net, Acces la programe de pregătire și dezvoltare. Experienta ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea sa cunoști oameni noi și sa te dezvolți împreună cu ei, Acționăm cu responsabilitate, respect și transparență, Te-am convins? Aștept Cv-ul tău.

  • 2

    Cautam colaboratori

    NE MĂRIM ECHIPA Munca în echipă duce la rezultate deosebite. Te invităm să te alături echipei noastre și să faci primul pas spre o carieră de succes. TU POȚI FI EXACT PERSOANA DE CARE AVEM NEVOIE Acesta este un job part-time sau poate fi full-time în funcție de implicare. De ce să te alături echipei noastre? * Venitul este în funcție de implicare, cu un sistem de comisionare atractiv. * Cursuri gratuite pentru dezvoltare personală și profesională. * Oportunități de promovare în cadrul programului Trepte de carieră . * Suport și consiliere profesionistă în dezvoltarea propriei afaceri. * Oportunitatea de a învăța totul despre asigurări. Acces la toți asiguratorii și la toate produsele de asigurare. Trimite CV-ul tău pe adresa de email: Telefonic: și Te așteptăm la o întâlnire pentru a-ți prezenta beneficiile și oportunitățile acestui job. Locația este în Târgu Jiu, dar poți să ai domiciliul oriunde în țară.

  • 1

    Colaborare

    Transformă-ți pasiunea pentru comunicare într-o carieră de succes în asigurări MLM! Fii arhitectul propriei tale reușite financiare și construiește-ți propriul imperiu într-o industrie în plină expansiune. Alătură-te echipei noastre și descoperă libertatea financiară pe care o meriți cu fiecare conexiune pe care o faci. Alege să fii liderul propriului tau destin! #Oportunitate #MLM #Asigurări Date contact E-mail

  • 4

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania () si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

Salvează căutarea