Anunțuri
Agent vanzari Companii Disponibil din: 2021-02-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Reprezentant Vânzări Auto - Zona Nord Despre noi: DACOM SERVICE NORD este o companie dedicată furnizării de soluții de înaltă calitate pentru industria auto. Specializându-ne în productia de AdBlue, avem o echipă pasionată și dedicată, concentrată pe excelență și satisfacția clienților. Rolul: Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în zona Maramureș. În această poziție, veți fi responsabil de identificarea și atragerea clienților noi, gestionarea relațiilor cu clienții existenți și promovarea livrarea produselor noastre de înaltă calitate. Cerințe: Cunoasterea firmelor de transport Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria auto Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile în mod eficient Permis de conducere minim categoria B și disponibilitate pentru Livrari în teren Beneficii: Pachet salarial fix și bonusuri de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Prima de sarbatori Mediu de lucru dinamic și susținător Cum să aplicați: Dacă sunteți pasionat de industria auto și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamica sunati la numărul de mai jos. Reprezentant Vânzări - Zona Maramureș". Alătură-te echipei noastre și fiți parte din succesul nostru în furnizarea soluțiilor auto de încredere pentru clienții noștri!
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Würth Romania angajeaza! Suntem in cautare de colegi noi pentru postul de reprezentant comercial in jud. Ialomita. Candidatul Ideal - studii medii finalizate; - posesor carnet de conducere categoria B; - abilitati de comunicare si negociere; - cunostinte tehnice minime; - experienta minima in domeniul vanzarilor. Descrierea jobului -vizitarea clientilor din baza de date; -prezentarea produselor Würth, acordarea de consultanta tehnica clientilor; -gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti. Se acorda un pachet salarial atractiv si motivant, in acord cu performanta (salariu fix, tichete masa, comision din vanzari, prime etc.); - promovare in urma performantelor profesionale obtinute; - cursuri de initiere si perfectionare; - auto, abonament telefon, IPAD. Descrierea companiei Infiintata in februarie 1994 ca reprezentanta in Romania a concernului german Adolf Würth GmbH&Co. KG, Würth Romania a devenit in scurt timp o companie de top pe piata romaneasca in domeniul elementelor de asamblare, sistemelor de ancorare, adezivilor, etansantilor si a cosmeticelor auto. Cu o gamă de peste 30.000 de produse și având garanția calității germane a produselor și serviciilor sale, Würth România este cel mai indicat pentru a fi furnizorul dumneavoastră numărul unu. Würth = Calitate Mai multe detalii despre companie gasiti pe site-ul nostru https: .
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un reprezentant vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Vanzarea si ofertarea clientilor cu produsele aflate in portofoliul companiei Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Limba engleza scris vorbit mediu avansat Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari case modulare back-office,orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor Consilierea clientilor in alegerea potrivita Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vânzărilor Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe operare pe calculator (Microsoft Office ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv plus bonus din vanzari Program de lucru Luni-Vineri 8 -17 (pauza de masa inclusa) Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei
-
KRM PROD - CENTRUL DE ACOPERIȘURI ȘI GARDURI METALICE angajează agent de vanzări pentru zona Piatra Neamț Vă asteptăm in echipa noastră, dacă: - percepeți jobul nostru ca pe un proiect pe termen lung; - aveți abilități de vanzare si negociere; - sunteți dispus să vă deplasați la locațiile proiectelor clienților, pentru a prezenta gama noastră de produse; - aveți permis de conducere categoria B. - Sunteți o persoană care invață repede și respectă reguli; - experiența în cunoașterea materialelor de construcții constituie avantaj; Descrierea postului : - identificarea clienților, persoane fizice sau constructori; - menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, clienți finali) - promovarea si vanzarea sistemelor de acoperișuri și a gardurilor metalice - prezentarea ofertelor tehnice si comerciale; - negocierea si semnarea contractelor de vanzare; - realizarea obiectivelor de vanzări stabilite pentru zona alocată ; Pentru munca pe care o prestezi in cadrul companiei noastre îți oferim: - venit lunar între 3000 și 7000 RON (salariu de bază fix + bonusuri din vanzări + tichete de masă) - traininguri de formare profesională - mașină de serviciu - laptop - prime de sarbatori CV-urile se pot trimite la adresa de mail sau la număr de watapp Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.
-
-
Candidatul Ideal Echipa noastra de vanzari are nevoie de un nou membru: cautam un consultant tehnic si comercial care sa identifice potentialii clienti, sa le inteleaga nevoile, sa le poata explica produsele si documentatia necesara, dar mai ales sa ii asiste in alegerea produselor potrivite pentru proiectele lor. Am dori sa fie entuziast, un bun comunicator cu inclinatii tehnice si dedicat clientilor. Suntem o echipa unita si ne-am dori ca noul nostru coleg sa se poata integra cu usurinta. Oferim la schimb, un mediu de lucru placut dar in acelasi timp si provocator, salariu fix cu cresteri anuale si bonuri de masa. Mai jos gasiti profilul ideal al viitorului nostru coleg: nivel mediu-avansat utilizare suita Office (Outlook, Word, Excel) web (cautare informatii specifice), cunoasterea Microsoft Accounting 2009 Microsoft Navison Dynamics sau sistem ERP, constituie un avantaj. inclinatii tehnice engleza nivel incepator mediu Descrierea jobului Ce responsabilitati are: Mentinerea relatiilor cu clientii existenti (mail, telefonic), identificarea si atragerea potentialilor clienti. Preluarea comenzilor (telefonic mail shop online) si pregatirea comenzilor pentru livrare. Ofera clientiilor potentialilor clienti suport tehnic telefonic mail in alegerea produselor. Experianta de lucru in Microsoft Accounting 2009 constituie un avantaj. Ce oferim: salariu net 3000 lei cresteri salariale nete, in sarje de 200 lei, de 1 sau 2 ori an, in functie de performata. prime de Paste si Craciun un mediu de lucru placut, dinamic si provocator. angajare pe perioada nedetreminata, cu cresteri salariale anuale in functie de performante. bonuri de masa,in functie de vechime ( incecepand de la 10 lei bon pana la 40 lei). program de de lucru L-V ; 08:00-16:00 Descrierea companiei Firma Best TOOLS SRL, importa si distribuie pentru Piata Romaneasca urmatoarele categorii de produse: Placi Poliuretanice Necuron Placi PVC - DIAB Materiale Compozite - Altropol ( rasini epoxidice, poliuretanice, gel-coat, agenti de demulare, pigmenti, spume poliuretanice si epoxidice, etc) Silicon - Zhermack (realizare matrite flexibile) Standardizate mecanice - Norelem (engineering) Tesaturi industrial ( fibra de sticla, fibra de carbon, fibra Kevlar aramida) Pentru mai multe detalii despre gama de produse comercializate de firma noastra va rog utilizati site-ul firmei sau shopul shop
-
Ne dorim ca viitorul nostru coleg viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate. Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: - capacitatea de a se adapta ușor,punctualitate și răbdare orientare către client - bune abilități de comunicare, abilități de negociere; - lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externi Descrierea jobului *Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu *Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare *Urmărește rezervarea ofertelor Ce oferim: Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Salariu motivant; Suport constant pe parcursul desfășurării activității; Tichete de masă; Tichete cadou, în condiţiile legii; Abonamente Bookster-cărţi şi articole online; Coffee break room în cadrul firmei; Traininguri și formări profesionale; Posibilități de promovare în cadrul organizației; Reduceri pentru angajaţi la achiziţionarea de produse din cadrul firmei;
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : MARIANA MANDOC 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Saltele Paturi Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : CLEJA BOGDAN 0754 216 120 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon.
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
1.Activitate de birou: relationare clienti,furnizori,etc contabilitate primara intocmeste facturi,mail-uri,etc 2.Activitate teren: Actiuni in teren preluari depuneri decedati participare ceremonii funerare actiuni tipice cod caen 9603 Se ofera salariu salariu de baza+bonusari extra program,crestere graduala in functie de vechime,posibilitati de avansare,calificare.
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
Auto Parts Solution R.C. Buzau isi mareste echipa! Daca esti pasionat de domeniul auto te asteptam sa aplici la firma noastra de dezmembrari din Buzau, la intrare in spataru, pentru urmatoarele doua posturi disponibile: -Gestionar depozit -Agent vanzari Pentru informatii ne puteti contacta la numarul de telefon sau pe mail
-
NIKOLAI AUTOMOBILE SRL este o firma de vanzari auto second hand cu vechime de 4 ani. Cautam o persoana pe postul de consilier vanzari auto. Cerinte : Atitudine pozitiva Colaborare lucru in echipa Responsabilitate Abilitati de comunicare Abilitati lucru pe PC ( calculator ) Optional : vechime in domeniul vanzarilor sau domeniul bancar Descrierea jobului : Ce trebuie sa faci : Consilier vanzari pentru segmentul de masini second hand; Prospectarea de noi clienți, vânzări telefonice; Cunoasterea listelor de pret, a configuratiilor autoturismelor; Verificarea permanenta a stocului de autoturisme, gestionarea acestuia si adaptarea sa in functie de necesitatile de vanzari; Intocmirea documentatiei de creditare si colaborarea cu partenerii nostri :TBI BANK, MOGO IFN, BANCA TRANSILVANIA. *Consilierea clienților pentru a-și îndeplini nevoile și a alege masina potrivita SALARIU NET : 2500 Lei + bonusuri si posibilitate de avansare Postul va fi disponibil din 1 iunie Cei INTERESATI sunt rugati sa ne CONTACTEZE TELEFONIC sau si sa trimita un cv pe whatsapp sau email ( ).