Anunturi
Agenti - consultanti vanzari CompaniiCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (115)
- Timis (49)
- Cluj (22)
- Constanta (20)
- Iasi (20)
- Ilfov (19)
- Bihor (16)
- Brasov (15)
- Bacau (14)
- Dolj (14)
- Prahova (14)
- Arges (9)
- Valcea (9)
- Maramures (8)
- Galati (7)
- Arad (6)
- Vrancea (6)
- Caras-Severin (5)
- Sibiu (5)
- Alba (4)
- Bistrita-Nasaud (4)
- Dambovita (4)
- Giurgiu (4)
- Mures (4)
- Salaj (4)
- Satu Mare (4)
- Suceava (4)
- Vaslui (4)
- Braila (3)
- Gorj (3)
- Harghita (3)
- Hunedoara (3)
- Ialomita (3)
- Neamt (3)
- Botosani (2)
- Buzau (2)
- Mehedinti (2)
- Olt (2)
- Calarasi (1)
- Tulcea (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
2
Cerinte Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca de teren; - ești dornic de afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Responsabilitati Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea s rviciilor de telecomunicatii l domiciliul pot nțialilor cli nți. Ce oferim? - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - traininguri de specialitate gratuite.
-
Promovat
21
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Angajam optometrist pentru magazin nou in Urziceni Cerinte: Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Cursuri in domeniu Responsabilitati: Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului dorit Utilizarea programului de gestiune si vanzare Experienta nu este obligatorie
-
Promovat
6
Adresa postului: Piata Universitatii Program de lucru: Luni-Vineri (9:00 - 18:00) Responsabilități: - Preluarea sau initierea apelurilor telefonice de la/catre clienti; - Dezvoltarea pieței pe care acționezi prin prospectarea, evaluarea și contactarea potențialilor clienți; - Oferirea serviciilor de informare și consultanță clintilor. Cerințe: - Experienta profesionala de minim 1 an in domeniul call-center, in industria medicala (constituie un avantaj daca ati lucrat in industria stomatologica); - Studii medii/superioare; - Cunoștințe bune de operare PC și abilități de utilizare a sistemelor; - Abilități excelente de comunicare; - Capacitate de concentrare - atentie - profesionalism; - Atitudine pozitivă, orientată către client. Beneficii: - Un job pe termen lung cu reale posibilitati de dezvoltare profesionala; - Echipa dinamica si in plina dezvoltare; - Locatie centrala; - Salariul in stransa corelatie cu experienta acumulata.
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
2
Salutare! Ești în căutarea unei oportunități de carieră flexibilă în industria asigurărilor? Echipa noastră are vești excelente pentru tine! Acum poți să te alături echipei noastre și să lucrezi part-time sau de la distanță, beneficiind de flexibilitatea de a-ți organiza programul în funcție de nevoile tale. . Ca parte a echipei noastre, vei avea oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant, cu colegi dedicați și cu experiență în domeniul asigurărilor. Vei avea acces la resursele și instrumentele necesare pentru a-ți dezvolta abilitățile și pentru a-ți atinge potențialul maxim. Dacă ai experiență în industria asigurărilor sau în domenii conexe, precum vânzări, servicii clienți sau subscripții, te încurajez să aplici pentru a deveni asistent in brokeraj. Vei avea ocazia să lucrezi alături de profesioniști de top în domeniu, să-ți dezvolți abilitățile și să construiești o carieră de succes într-un sector în continuă evoluție. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie în creștere, care promovează excelența, inovația și satisfacția clienților. Te așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre tine și să explorăm cum putem colabora pentru a aduce valoare și succes în industria asigurărilor.
-
Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in aproape 30 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Real Estate Company, Covasna Christina Epure Telefon: Telefon/ WhatsApp: www.ascendentimobiliare.ro email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart & Olanda, Amsterdam Telefon/ WhatsApp: Skype: christina.epure1
-
23
Ne marim echipa. Colaborare pe baza de contract. Comisioane atractive. Despre noi: - societate infiintata in anul 2007 - broker prezent in top 5 national - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.) Activitate: - Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte. - Plata este pe baza de comision - cu cat vindeti mai mult, cu atat castigati mai bine. Cerinte: - studii superioare sau medii - cunostinte operare PC - abilitati foarte bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - experienta in asigurari/ vanzari/ management - constituie un avantaj Beneficii: - sprijin permanent - training si pregatire profesionala continua - program de lucru flexibil: part-time sau full-time - sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa (nu exista target) - posibilitate de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - COMISIOANE SI BONUSURI ATRACTIVE LA CELE MAI MARI NIVELURI ALE PIETEI (55-80%); SE NEGOCIAZA INDIVIDUAL. Alege sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Suna la 0724 580 104
-
13
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
2
Dorința de a face cariera in turism , abilitați folosire program PC, sisteme de rezervare zboruri și hoteluri, persoana calma, abilitați comunicare, engleză
-
1
Abillitati comunicare si vanzare produse si pachete turistice, persona organizata, minutuiasa, atenta, calma, engleza bine, cunostinte sisteme rezervare hoteliera si bilete de avion, eventual Amadeus. Rugam transmiteti CV pe email. Multumim!
-
5
Recrutam Shop Assistant(Asistent Vanzari) pentru unul dintre clientii nostri, o companie care are ca domeniu de activitate vanzarea de consumabile industriale catre persoane juridice. Cerinte: - Studii medii sau superioare finalizate; - Experienta intr-o pozitie similara; - Bune abilitati de relationare cu clientii; - Bune abilitati tehnice. Responsabilitati: - Asistarea clientilor in cadrul magazinului; - Oferirea detaliilor tehnice ale produselor; - Descoperirea nevoilor clientilor si indrumarea acestora; - Aranjarea si etichetarea produselor la rafturi; - Colaborarea cu restul departamentelor. Oferim: - Mediu de lucru excelent si posibilitati reale de crestere a salariului in functie de eficienta; - Pachet salarial motivant; - Tichete de masa; - Bonusuri de sarbatori; - Bonus de performanta.
-
6
Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor companiei; Participare la targuri, conferinte, organizare de workshopuri si alte evenimente similare; Stabilirea de parteneriate cu firmele de securitate la nivel regional; Sustine prezentari pentru parteneri si clienti finali; Intocmire suport oferte tehnice si financiare si transmiterea lor, propune solutii tehnice; Negociere, incheierea si urmarire derulare contracte comerciale; Vanzarea produselor si serviciilor companiei si urmarirea incasarii creantelor; Cresterea numarului de clienti; Analiza continua a competitiei si a pietei de sisteme de securitate; Cerinte: Cunosterea industriei de sisteme securitate, distributie sisteme , vanzari Cunoastere sisteme de protectie la foc (detectie incendiu, sisteme de stingere si desfumare ); Experienta minim 3 ani in dezvoltare si vanzari sisteme de securitate; Persoana cu dorinta permanenta de dezvoltare si cunoastere, ce respecta standarde de integritate, etica si profesionalism; Motivat, independent, capabil sa actioneze si sa decida pentru a atinge obiectivele trasate; Capacitatea de a crea si dezvolta relatii de lunga durata cu clienti, prospecti, subordonati, alti angajati; Disponibilitate deplasari in zona alocata; Cunostinte MsOffice, ERP constituie un avantaj; Permis conducere categoria B. Salarizare: 3500 lei net; premieri, bonusuri de performanta. Alte informatii: Daca te consideri potrivit, trimite-ne CV-ul la specificand pozitia pentru care aplici. Multumim tuturor aplicantilor pentru interes.
-
5
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca de teren; - ești dornic de afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea s rviciilor de telecomunicatii la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - traininguri de specialitate gratuite.
-
Promovat
6
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca de teren; - ești dornic de afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor de telecomunicatii la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - traininguri de specialitate gratuite.
-
3
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca de teren; - ești dornic de afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor de telecomunicatii la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - traininguri de specialitate gratuite.
-
CANDIDATUL IDEAL: Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; Cunostinte medii de utilizare PC; Atitudine proactiva, persuasiva si perseverenta; Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. RESPONSABILITATI: Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. BENEFICII: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Finantare 36 de luni de activitate, in functie de rezultate; Grile de comisioane progresive; Traininguri gratuite; Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata.
-
4
Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 / VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%; -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. Alte detalii: Telefon/ WhatsApp: Telefon fix: Telefon mobil/ WhatsApp: Telefon mobil/ WhatsApp:
-
1
EskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.
-
1
Compania noastră caută un agent publicitate - operator telemarketing pasionat și motivat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată spre rezultate și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci acesta este job-ul potrivit pentru tine. Responsabilitățile tale vor include: Contactarea clienților potențiali prin telefon și prezentarea produselor și serviciilor noastre Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții personalizate Înregistrarea comenzilor și urmărirea acestora până la finalizare Menținerea unei bune relații cu clienții și asigurarea satisfacției acestora Participarea la training-uri și dezvoltarea continuă a abilităților de vânzare Cerințele noastre pentru acest post sunt: Exexperiența în vânzarea de publicitate este un avantaj Abilități excelente de comunicare Orientare către clienți și dorința de a le oferi cele mai bune soluții Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic Fluență în limba română și abilități de operare a calculatorului Noi oferim: Salariu atractiv și bonusuri în funcție de performanță Training-uri și dezvoltare continuă a abilităților de vânzare Mediu de lucru dinamic și plăcut Program fix Luni Vineri 8-16 Dacă ești o persoană ambițioasă și dornică să lucrezi într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă descriere despre tine. Te vom contacta pentru a discuta mai multe detalii despre acest post.
-
29
Vino alaturi de echipa NEO daca: -esti pasionat de imobiliare ; -ai spirit antreprenorial; -esti o persoana pozitiva; -vorbesti si scrii corect gramatical; -iti place sa interactionezi cu oameni noi; -detii permis de conducere sau intentionezi sa detii permis de conducere ; Daca corespunzi cerintelor noastre lasa-ne un CV/ mesaj. Ce oferim: -training de specialitate; -comisioane din vanzari; -bonusuri de performanta; -posibiliatea dezvoltarii unei cariere de succes; -dezvoltarea si gestionarea propriei echipe de vanzari; Mentionam ca experienta in vanzari constituie un avantaj, dar nu este un criteriu definitoriu! Te asteptam!!!
-
1
Cerințe: Cunoștințe de vânzare ferestre si usi - preferabil dar nu nevesar Experiență în vânzări in acest sector - constituie un avantaj; Cunoștințe probate in Word, Excel - obligatoriu Experiența in softul WinArchi sau software similare de configurație de uși si ferestre - constituie un avantaj. Condiții: Program de lucru full time; Contract de muncă; Decontare transport Concedii conform legislației; Post stabil si posibilitate de cariera, Bonusuri extra pentru atingerea obiectivelor; Salariul motivat începând cu 4000 RON/pe lună net cu posibilitate de avansare si în funcție de realizări + procent din vânzări. Responsabilități: Activitatea consta in gestionarea fluxului de e-mailuri primite, efectuarea de oferte către pachetul de clienți încredințați, transmiterea comenzilor in producție si evidenta încasărilor aferente in domeniul tâmplăriei pvc, aluminiu, lemn dar si a altor componente de sector.
-
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca de teren; - ești dornic de afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor de telecomunicatii la domiciliul potențialilor clienți. Alte informatii Ce oferim? - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - traininguri de specialitate gratuite.
-
Promovat
2
Cerinte Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca de teren; - ești dornic de afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Responsabilitati: Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor de telecomunicatii la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - traininguri de specialitate gratuite.Bonus de performanta
-
2
Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor de telecomunicatii la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - traininguri de specialitate gratuite.
- Salveaza cautarea