Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Companii

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Teomtech srl din Sibiu angajeaza agent sau agenta vanzari ce preia comenzi si livreaza marfa + intretine relatia directa cu clientul,incaseaza facturiile si mareste zona de clienti. Teomtech srl importa direct spray curatat frane,degripant,vaselina,scule,spuma activa,pasta spalat pe maini etc. Avand depozitul in Sibiu livrariile se fac direct la client nu prin curierat. Avem nevoie de persoana cu experienta pe partea de piese auto,service auto,firme de transport. Reprezentantul de vanzari preia comanda dupa care o da la facturare si livreaza la client. Oferim salariu fix +comision + auto. Program : de luni pana vineri de la 9 la 17. CV + poza pe mail :

  • 8

    Candidatul Ideal Industria imobiliară este interesantă si provocatoare, în care o persoană energică, entuziastă, determinată, inteligentă și dedicată în furnizarea de servicii de top, poate construi o carieră de succes in vânzări imobiliare. Dacă ești in cautarea unei cariere pe termen lung; vino în echipa noastră ! suntem un model de business inovativ in domeniul imobiliar care permite agenților nostri libertate deplină. Nou în domeniu? ... Nicio problemă, sesiunile noastre de pregătire vor transforma experienta noastră în propriul tău succes iar dacă ai deja experientă in domeniul imobiliar; acest lucru este un plus; trebuie doar să fi adaptabil/ă colaborării și cerintelor in echipa respectivă. Despre partea profesională, atâta timp cât există interes activ, implicare totală și devotament rezultatele excelente nu vor intarzia sa apară. Pe scurt; noi nu propunem doar un simplu job in domeniul imobiliar, noi vă propunem o Carieră ! ALĂTURĂ -TE NOUĂ DACĂ EȘTI : - Persoană activă, sociabilă, orientată spre rezultat și performanțe - Determinat și cu mindset pozitiv - Bune abilități de negociere și comunicare, atât verbal cât și in scris - Disponibilitate atât pentru munca de birou cât și pentru cea de teren - Ambiție, dorinta de dezvoltare profesională și progres - Cunostințe operare PC - Posesor permis de conducere categoria B și detinerea unui autoturism personal pentru activitatea de teren. Așteptăm cu drag CV-ul dumneavoastră ! Descrierea jobului - Contactarea telefonică a proprietarilor dintr-o bază de date - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere - Activitatea de teren (presupune vizite cu clienti sau de prospectare, fotografierea proprietatilor) - Listarea online a proprietăților din portofoliu și prezentarea lor către clienții cumpărători/chiriași - Organizarea întâlnirilor dintre cumpărători/chiriași si proprietari - Consilierea i reprezentarea clienților în procesul de vânzare/închiriere - Asistarea negocierilor și finalizarea tranzacției Beneficii: - Posibilităti de promovare personală, locală și natională - Numele tău asociat Brand-ului nostru - Te ajutăm sa-ti creezi propria reputatie, respect și vizibilitate - Investim timp și bani in dezvoltarea echipei noastre pentru o carieră prosperă - Training pe procedurile interne - Venituri nelimitate, direct proportionale cu efortul si munca depusă; comisioane peste media pieței - Tehnici si abilităti in negociere - Bonus de performantă - Program flexibil - Logistică si softuri necesare pentru desfășurarea activitătii in condiții optime - Posibilitatea de a muncii intr-un ambient modern si plăcut Toate aceste lucruri sunt adevărate și se pot îndeplini dacă: - Percepi acest job ca pe o oportunitate de durată si nu ca pe un job de tranziție - Vrei sa faci carieră intr-un domeniu foarte bine plătit - Iti plac vânzările - Iti dorești activitate atât de birou cât și de teren Descrierea companiei Select Real Estate a fost infiintată in 2018 cu dorința si scopul de a oferi clienților un serviciu profesional, orientat către nevoile și motivațiile acestora, care să fie cât mai: corect, eficient, util și receptiv. Principiile si valorile în care credem sunt: Etică și Siguranță Transparență și Competență Muncă și Eficiență Pasiune și Colaborare Educație și Perseverență Simplitate și Respect !

  • 1

    Recrutam Shop Assistant(Asistent Vanzari) pentru unul dintre clientii nostri, o companie care are ca domeniu de activitate vanzarea de consumabile industriale catre persoane juridice. Cerinte: - Studii medii sau superioare finalizate; - Experienta intr-o pozitie similara; - Bune abilitati de relationare cu clientii; - Bune abilitati tehnice. Responsabilitati: - Asistarea clientilor in cadrul magazinului; - Oferirea detaliilor tehnice ale produselor; - Descoperirea nevoilor clientilor si indrumarea acestora; - Aranjarea si etichetarea produselor la rafturi; - Colaborarea cu restul departamentelor. Oferim: - Mediu de lucru excelent si posibilitati reale de crestere a salariului in functie de eficienta; - Pachet salarial motivant; - Tichete de masa; - Bonusuri de sarbatori; - Bonus de performanta.

  • 4

    Angajam coleg/colaga pentru postul Reprezentant Vanzari prin telefon, pentru portofoliul de produse. Candidatul ideal: Experienta in vanzari directe sau vanzari prin telefon. Excelente abilități de comunicare și ascultare. Atitudine proactiva, organizat, perseverent, autodidact, indreptat spre a gasi solutii. Cunostințe operare PC: Excel, Word, email, google search. Capacitatea de a intelege dar si de a explica caracterisiticile unui produs, pe intelesul oricarui tip de persoana. Cunoasterea unei limbi straine. Atributii: Revenirea catre clientii care ne-au contactat, pentru ofertare, pe mail si/sau telefonic. Oferirea de detalii, legat de caracterisiticile produselor din portofoliu. Negocierea cu clientii. Oferim: Pachet salarial motivant, posibilitate bonusuri. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva.

  • 1

    Ești pasionat/ă de ținutele office, te regăsești în ele ? Agenția Evo Imobiliare este compusă dintr-o echipă tânără, dinamică, și ne mândrim cu faptul că participăm activ și zilnic în lumea imobiliară. Program flexibil în care poți jongla între activități personale și cele profesionale. Iți place să fii o persoană diplomată, sociabilă, organizată, pozitivă și orientată spre rezultat.. Ne dorim colegi-colege care să performeze în cadrul echipei noastre pe următoarele segmente: Vânzări apartamanete Vânzări case / vile Vânzări spații comerciale / birouri / producție Închirieri spații comerciale / birouri / producție Închirieri apartamente / case Aplică acum și hai să ne cunoaștem la o cafea! Info / CV Ne puteți trimite CV-ul pe e-mail, WhatsApp sau accesând link-ul. Contact: https://www.evo-imobiliare.ro/cariere.html www.evo-imobiliare.ro www.3camere.ro www.2camere.ro www.1camera.ro www.apartamentiasi.ro www.casedevanzareiasi.ro www.agentieimobiliaraiasi.ro

  • 5

    Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.

  • 3

    Angajam Agenti distribuitie, automate de Cafea și Snack .Pachet salarial motivant.

  • 6

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 www.ascendentimobiliare.ro email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon / WhatsApp: 004915753531027

  • Program: luni - vineri (09:00 17:00) - Se lucreaza de la birou; Pachet salarial: parte fixa+tichete de masa+comision Ce ne dorim de la tine? - Studii medii; - Orientare catre client, orientare catre rezultate, atitudine proactiva; - Abilitatea de ascultare activa; - Buna comunicare scrisa si verbala; - Experienta in call center sau vanzari - reprezinta avantaj; Cu ce te vei ocupa? - Efectueaza apeluri in scopul vanzarii produselor si serviciilor companiei conform target alocat, respectand procedurile de lucru; - Preia si solutioneaza solicitarile venite pe telefon/email/fax/online din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera eficienta, politicoasa si profesionista.

  • 59

    Magazin de optica - consilier vanzari

  • 2

    Iti place sa comunici si ai vrea sa ajuti oamenii sa-si gaseasca locuinta potrivita? Cautam agenti imobiliari dornici de a avea o cariera in domeniul imobiliar. Candidatul ideal trebuie sa fie: Persoana ambitioasa cu atitudine pozitiva si cu zambetul pe buze Capacitate de organizare si planificare; Necesitatea de a cunoaste minim o limba straina. Disponibilitate full time pentru job. Tinuta obligatorie: office. Permis categoria B constituie avantaj. Responsabilitati: Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in CRM-ul intern Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Beneficii: Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă cu experienta în domeniul imobiliar. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Hai sa ne cunoastem! Asteptam cv-ul tau pe mail: sau sa ne contactezi la numarul de telefon:

  • 3

    Cerințe: Experienta de minim 2 ani in vanzari a materialelor de constructii; Disponibilitate pentru deplasari; Prezenta agreabila si comunicativa; Atitudinea independenta si responsabila; Experienta in utilizarea PC-ului; Permis auto cat B de minim 1 an. Condiții: Program full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Telefon mobil/Tableta; Masina de serviciu; Bonusuri + beneficii: In functie de vanzarile realizate; Salariu motivant Responsabilități: Contactare a potentialilor clienti, prezinta produsele; Intocmirea de oferte sau alte documente , urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor pana la incasare; Dezvolta reteaua de clienti; Obtine comenzi si contracte; Viziteaza si pastreaza direct si constant legatura cu clientii; Ofera consultanta de specialitate clientilor firmei; Intocmeste si transmite conducerii firmei rapoarte privind activitatea desfasurata.

  • 2

    agent asigurari cu sau fara diploma ISF Cei care nu au diploma ISF o pot obtine in urma sustinerii unui examen de autorizare impus de statul roman. Pret examen ISF - 350 ron. Studii minime. - diploma bacalaureat. fara salariu fix - doar comision in functie de incasari

  • 7

    Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 22

    Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Cunostintele de limba engleza constituie avantaj Experienta intr-un Call Center sau in vanzari (de preferat) Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!

    Repostat automat
  • 16

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • 31

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor

  • 26

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Constanta CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să-mi scrieți în privat!

  • Salveaza cautarea