Anunturi
Agenti - consultanti vanzari CompaniiCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Disponibil din
- nan-nan-nan (4)
- 2020-03-07 (1)
- 2020-06-21 (1)
- 2021-02-07 (1)
- 2022-01-02 (1)
- 2022-01-03 (1)
- 2022-04-01 (1)
- 2022-04-26 (1)
- 2022-05-01 (1)
- 2022-05-10 (1)
- 2022-06-01 (1)
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Doar munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (83)
- Timis (31)
- Cluj (20)
- Brasov (16)
- Iasi (11)
- Dolj (9)
- Ilfov (9)
- Prahova (9)
- Galati (7)
- Sibiu (7)
- Bacau (6)
- Braila (6)
- Constanta (6)
- Maramures (6)
- Suceava (6)
- Teleorman (6)
- Arad (5)
- Arges (5)
- Buzau (5)
- Bistrita-Nasaud (4)
- Dambovita (4)
- Hunedoara (4)
- Satu Mare (4)
- Valcea (4)
- Vaslui (4)
- Alba (3)
- Bihor (3)
- Caras-Severin (3)
- Giurgiu (3)
- Harghita (3)
- Neamt (3)
- Olt (3)
- Ialomita (2)
- Mures (2)
- Salaj (2)
- Vrancea (2)
- Botosani (1)
- Gorj (1)
- Mehedinti (1)
- Tulcea (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
2
Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident! Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducere Ce vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa ta Ce vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carieră Experien a ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii no tri Acționăm cu responsabilitate, respect i transparență Suntem ANGAJATOR DE TOP, recunoscut local și internațional Dacă te-am convins, vino să ne cunoști, să faci parte din echipa Provident! Află mai multe despre noi pe www.provident.ro
-
Promovat
1
Reprezentant de vanzari in teren 6 ore/zi Îți place să lucrezi cu oamenii, să le cunoști poveștile și să le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este in echipa Provident dacă: Vrei un loc de muncă stabil si un venit suplimentar Ești o persoană căreia îi place activitatea de teren Ești o persoană ambi ioasă și apreciezi programul exibil Ai studii medii nalizate Ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clien i prin vizite la domiciliul acestora Vei oferi suport clien ilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare, adaptată nevoilor lor Ce vei câștiga: 1000-2000 lei net (salariu x plus bonus de performan ă) Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Decont de transport și telefon de serviciu Acces la programe de pregătire și dezvoltare Experien a ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii no tri Acționăm cu responsabilitate, respect i transparență Suntem ANGAJATOR DE TOP, recunoscut local și internațional Te-am convins? Află mai multe despre noi pe www.provident.ro *este necesar sa aveti permis auto si masina personala
-
Promovat
SC Savcom SRL, Scheia, Suceava , angajeaza agenti vanzari . Experienta reprezinta un avantaj. Relatii la telefon
-
Promovat
Candidatul ideal Minim 2 ani experienta profesionala in vanzari; Experienta in domeniul vanzarilor sistemelor d invelitori reprezinta un avantaj; Excelente abilitati d vanzare si negociere; Studii medii sau superioare; Cunostinte d operare PC; Fire comunicativa, practica, deschisa la nou; Abilitati d prezentare a detaliilor tehnice (din domeniul constructiilor) in cadrul intalnirilor cu clientii; Permis d conducere categ. B si disponibilitate pentru deplasare pe aria d responsabilitate. Descrierea jobului Id ntificar cli ntilor pot ntiali in piata; Promovare si v nzar a sist m lor d invelitori; Intocmir a of rtelor tehnice si com rcial ; Negociere si semnarea contractelor de vanzare; Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite pentru zona de responsabilitate. Beneficii Pachet salarial format dintr-o parte fixa si bonusuri pe masura muncii depuse; Calculator portabil, telefon si autoturism de companie; Participarea la cursuri de perfectionare; Colaborare cu profesionisti, intr-o echipa dinamica. Program de lucru L-V 08:00-17:00
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Promovat
1
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Cunostintele de limba engleza constituie avantaj Experienta intr-un Call Center sau in vanzari (de preferat) Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Inscrieti-va cat mai repede trimitand datele dvs. pe linkul: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGADEnT56kq4tonukTN9ZHF_QPXeK4mWmc9H1oooUYt6La5A/viewform si va contactam noi in cel mai scurt timp! ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALAR FIX, SEF, TARGETE. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA CU CASTIGURI NELIMITATE!
-
4
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
Candidatul Ideal Industria imobiliară este interesantă si provocatoare, în care o persoană energică, entuziastă, determinată, inteligentă și dedicată în furnizarea de servicii de top, poate construi o carieră de succes in vânzări imobiliare. Dacă ești in cautarea unei cariere pe termen lung; vino în echipa noastră ! suntem un model de business inovativ in domeniul imobiliar care permite agenților nostri libertate deplină. Nou în domeniu? ... Nicio problemă, sesiunile noastre de pregătire vor transforma experienta noastră în propriul tău succes iar dacă ai deja experientă in domeniul imobiliar; acest lucru este un plus; trebuie doar să fi adaptabil/ă colaborării și cerintelor in echipa respectivă. Despre partea profesională, atâta timp cât există interes activ, implicare totală și devotament rezultatele excelente nu vor intarzia sa apară. Pe scurt; noi nu propunem doar un simplu job in domeniul imobiliar, noi vă propunem o Carieră ! ALĂTURĂ -TE NOUĂ DACĂ EȘTI : - Persoană activă, sociabilă, orientată spre rezultat și performanțe - Determinat și cu mindset pozitiv - Bune abilități de negociere și comunicare, atât verbal cât și in scris - Disponibilitate atât pentru munca de birou cât și pentru cea de teren - Ambiție, dorinta de dezvoltare profesională și progres - Cunostințe operare PC - Posesor permis de conducere categoria B și detinerea unui autoturism personal pentru activitatea de teren. Așteptăm cu drag CV-ul dumneavoastră ! Descrierea jobului - Contactarea telefonică a proprietarilor dintr-o bază de date - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere - Activitatea de teren (presupune vizite cu clienti sau de prospectare, fotografierea proprietatilor) - Listarea online a proprietăților din portofoliu și prezentarea lor către clienții cumpărători/chiriași - Organizarea întâlnirilor dintre cumpărători/chiriași si proprietari - Consilierea i reprezentarea clienților în procesul de vânzare/închiriere - Asistarea negocierilor și finalizarea tranzacției Beneficii: - Posibilităti de promovare personală, locală și natională - Numele tău asociat Brand-ului nostru - Te ajutăm sa-ti creezi propria reputatie, respect și vizibilitate - Investim timp și bani in dezvoltarea echipei noastre pentru o carieră prosperă - Training pe procedurile interne - Venituri nelimitate, direct proportionale cu efortul si munca depusă; comisioane peste media pieței - Tehnici si abilităti in negociere - Bonus de performantă - Program flexibil - Logistică si softuri necesare pentru desfășurarea activitătii in condiții optime - Posibilitatea de a muncii intr-un ambient modern si plăcut Toate aceste lucruri sunt adevărate și se pot îndeplini dacă: - Percepi acest job ca pe o oportunitate de durată si nu ca pe un job de tranziție - Vrei sa faci carieră intr-un domeniu foarte bine plătit - Iti plac vânzările - Iti dorești activitate atât de birou cât și de teren Descrierea companiei Select Real Estate a fost infiintată in 2018 cu dorința si scopul de a oferi clienților un serviciu profesional, orientat către nevoile și motivațiile acestora, care să fie cât mai: corect, eficient, util și receptiv. Principiile si valorile în care credem sunt: Etică și Siguranță Transparență și Competență Muncă și Eficiență Pasiune și Colaborare Educație și Perseverență Simplitate și Respect !
-
5
Ești o persoană interesată de perspectiva unei dezvoltări profesionale responsabile în domeniul imobiliar? Știi că performanța se creează progresiv, cu multă seriozitate, motivație și asumare? Îți cultivi cu ambiție spiritul antreprenorial și respecți un cod moral de conduită? Comunici ușor, esti o persoană dinamică și punctuală? Te aștept sa lucram alături într un cabinet imobiliar. Descrierea jobului Munca de agent imobiliar presupune excelente abilități de comunicare și de organizare în vederea stabilirii intâlnirilor cu proprietarii diverselor imobile sau cu potențialii clienți. Responsabilitățile principale constau în preluarea, listarea și promovarea imobilelor luate în portofoliu, reprezentarea părților în tranzacțiile imobiliare sau intermedierea raportului între proprietar și client, precum și managementul complet al ofertelor. Dacă îți dorești o carieră alături de specialiști în imobiliare, ai carnet de conducere categoria B (de preferat) și ești pregătit/-ă să te perfecționezi pe termen lung, fie că ești debutant/-ă, fie că ai o experiență relevantă, contactează-ne pentru o discuție! Beneficii: Colaborare pe bază de contract și comision din tranzacțiile realizate. Număr Telekom și promovare. Mașina de servici pentru deplasare în interes de servici, laptop. Garantez succesul dacă ești o persoana integră, competentă și energică.Ma puteți contacta la numărul de telefon: sau trimiteți CV la
-
* Clubul de poker "Poker Room" din Bucuresti angajeaza candidati pentru urmatoarea functie: * Dealer / Crupier pentru Poker / Texas Hold'Em & Omaha Pot Limit / Experienta / Nivel conversational Limba Engleza / Program 4 Zile cu 2 Zile & 5 Zile cu 2 Zile / Salariu 2.000 Lei + Tips Individual Saptamanal (Tips-ul poate varia de la 50 lei la 500 lei pe saptamana). * De asemenea organizam Scoala de Dealeri 100% Gratuita pentru cei ce doresc sa inceapa o cariera in domeniul jocurilor de noroc specifice cluburilor de poker: * Cerinte: - Femei & Barbati cu varste cuprinse intre minim 18 ani si maxim 35 ani - Nivel conversational de limba engleza mediu - Aspect Ingrijit * Detalii Curs Poker: - Cursul este 100% GRATUIT - Durata cursului va fi cuprins intre 3 si 4 saptamani (depinde de frecventa de prezenta de curs si implicarea fiecarui candidat in parte) - Zilnic durata cursului va fi de aprox 3-4 ore in intervalul orar 15:00 - 19:00 - La finalul cursului candidatii vor sustine un examen "Table Test" in urma caruia vor intra in echipa Poker Room daca vor trece cu brio acest test. - Clubul Poker Room NU ofera diplome sau acte care sa ateste participarea la aceste cursuri. Cursul se organizeaza 100% doar pentru a recruta personal pentru clubul nostru. * Locatia unde se vor desfasura cursurile se afla in Bucuresti, Sector.3, Piata Alba Iulia Nr.2. * Info & Programari: Apostolache Cristian 0736.378.348
-
7
Daca esti la inceput de drum in campul muncii, ori daca doresti sa faci o schimbare in viata profesionala, sau poate esti un agent de vanzari competitiv, atunci anuntul nostru este ideal pentru tine si asteptam sa te cunoastem. Compania Imobiliara Negriciu Estate SRL angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta in domeniu. Cerinte : - studii medii, - disponibilitate de munca full time, - capacitate de invatare. Salar compus din comision din vanzari + bonusuri. CV-urile cu Poza* se trimit pe adresa de e-mail din baza imaginii.
-
24
Esti o fire activa si dinamica,deschisa sau mai ales pozitiva? Crezi despre tine ca esti o persoana care are simtul umorului? Iti plac noile provocari? Cunosti tehnicile de vanzari si a bunelor practici in domeniu? Esti echilibrat,dispus sa investesti in propria dezvoltare? Esti motivat de dorinta de a reusi prin propiile forte? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera? Ai permis categoria B? Atunci te vrem in echipa noastra! Promovare in permanenta in functie de rezultatele obtinute,urmatorul post este de Team Leader,iar apoi Sales Manager. Masina de serviciu si benzina decontata. Bonusuri stimultative corespunzatoare performantelor individuale. Dezvoltare profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si in strainatate. Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere. Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati. Vei fi sprijinit permanent de un lider de vanzari. Oferim loc de munca stabil cu dezvoltare continua. Vacante ,teambuildinguri de 6 ori pe an,3 in Europa si 3 in Romania,alaturi de cei mai buni colegi. Zedo Vera este reprezentanta americana de 25 de ani in Romania,experienta de peste 105 ani,membra a conceptului American Scott Fetzer,prezenta in Romania cu 7 birouri deschise in Bucuresti,dar si in toata tara:Brasov,Sibiu,Cluj,Iasi,Timisoara,Constanta,Craiova,Ploiesti,Pitesti,Targoviste. Primiti o reteta completa de afacere creata de specialistii nostrii in business,start up si business development Ce vom face impreuna? Atingem si depasim obiectivele de vanzari. Dezvoltam un portofoliustabil de clienti. Ne perfectionam si crestem impreuna.
-
18
Primum Imobiliare isi mareste echipa! Ce iti oferim? - un loc de munca stabil - mediu placut si confortabil de munca - sediu cu o locatie semicentrala - posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil - venituri nelimitate, direct proportionale cu implicarea in munca Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență - responsabilitate personală - fire optimista - aspect ingrijit Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste!
-
1
Candidatul Ideal pentru postul de Agent Vanzari: Experienta in vanzari ; Permis conducere categoria B (minim un an) obligatoriu; Abilitati de comunicare si prezentare; Abilitati de negociere si relationare; Persoană serioasă, dinamică, activă Portofoliu de clienti este asigurat. Candidatul ideal operator facturare: bune aptitudini de comunicare si relationare persoana proactiva,punctuala si serioasa cunostinte calculator(programul de facturare Win Mentor-constituie un avantaj). Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , Expo Market Doraly. Candidatul ideal sofer: Distributie produse alimentare(dulciuri, sucuri) Preia marfa de la depozit și o preda clientului ,conform facturii fiscale sau avizului de însoțire a marfii pe baza de ștampila. Asigura încărcarea corespunzătoare a mijlocului de transport cu marfa care urmează a fi distribuită . Asigura condiții de nederiorare a produselor transportate. Candidatul ideal merchandiser: Permis conducere categoria B; Responsabilitate i seriozitate. Flexibil i spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experien ă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Pentru toate posturile se acorda suport din partea echipei actuale. Pentru mai multe detalii legate de salariu, program si fisa postului, va rugam sa ne trimiteti C.V-ul dvs. la adresa de mail.
-
Angajam operator CALL-CENTER cu sau fara experienta; POGRAM FLEXIBIL,program part-time 4h sau 6 h (de luni pana vineri) *Suntem o echipa tanara si cautam coleg/a pentru a ne mari echipa; 3 posturi disponibile; NU se lucreaza remote, doar de la birou! Locatie: sector 3, metrou TIMPURI NOI. Trimiteti cv ul pe adresa de e-mail: callcentersector3 yahoo.com sau il puteti trimite pe whatsapp pe numarul de telefon din anunt. *Anuntul este valabil cat timp este postat pe site, asteptam cv-urile dumneavoastra, se iau in considerare dor mesajele care contin cv ul. Descrierea jobului: nu se vinde nimic prin telefon, doar se stabilesc intalnirile; preluarea si initierea de apeluri ; identificarea programului persoanei, companiei apelate si gasirea solutiilor potrivite; domeniul in care activam este marketing; Candidatul ideal: atitudine pozitiva; persoana comunicativa, sociabila; punctualitate, seriozitate si rabdare; perseverenta si implicare; coerenta si claritate in exprimarea verbala; *Oferim training de început, așa că vei afla tot ce ai nevoie pentru a face performanță. Se ofera salariu fix ; (1500-1800 ron) PROGRAM: part-time 4h sau 6h: de luni pana vineri; Locatie : metrou Timpuri Noi, sector 3. Trimiteti cv ul pe adresa de e-mail: callcentersector3 yahoo.com sau il puteti trimite pe whatsapp pe numarul de telefon din anunt.
-
23
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor
-
22
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
6
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Sc Bazic Internațional Srl caută două persoane pentru postul de consilier vânzări pentru insulă de cosmetică-parfumerie amplasată în incinta Auchan Calea Șagului Timișoara începând cu 1 iunie 2022. : Salariu fix ( 2000 lei în mână ) + 300 lei tichete masă + 1.2 % procent din vânzări în primele 2 luni După 2 luni (perioadă de probă) se renegociază Prime Paște și Crăciun Alte benficii care vor fi negociate la interviu : Studii minime 12 clase Persoană sociabilă și amabilă Bune abilități de abordare și comunicare Interesată de parfumuri și cosmetice Experiența în vânzări constituie un avantaj nefiind un factor determinant ( se acceptă și fără ) : pe săptămână în funcție de tură / ( de la 9 la 21 ) cu următoarea zi liberă - Pentru alte detalii răspundem în privat pe Facebook sau pe adresa de email mai sus menționată. Despre noi: Firma noastră, Bazic Internațional Srl este activă în domeniul revânzării de cosmetice din anul 2013. Din dorința de a ne extinde activitatea, vom crea un nou punct de lucru în galeria Auchan Calea Șagului începând cu data de 01 iunie 2022 având disponibilitate pentru două posturi de consilier vânzări cosmetică-parfumerie.
-
Responsabilitati: - Vei introduce date în aplicatiile specifice proiectelor - În functie de specificul proiectului poți realiza activităti de indexare - Vei verifica corectitudinea datelor introduse si vei efectua corecturi în momentul identificării neconcordanțelor - Vei prelucra datele introduse prin utilizare de programe specifice, în concordantă cu cerintele formulate de beneficiar Program de lucru: - de 8h/zi, în ture, de Luni până Vineri, în intervalul orar 06: ) Se ofera: - salariu fix + bonuri de masă + sistem de comisionare atractiv și tangibil pe baza performanțelor
-
Responsabilitati/atributii: - Dezvolta portofoliul de clienti pe judetele: Bacau, Vrancea, Galati, Braila, Buzau - Contacteaza si stabileste intalniri la potentiali clienti din judetele de mai sus si imprejurimi - Preia comenzi, livreaza produse, ofera termene de livrare Cerinte: - Experienta in vanzari, in domeniu sau un domeniu similar - Permis de conducere cat. B - Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare - Perseverenta
-
Promovat
Responsabilitati/atributii: - Dezvolta portofoliul de clienti (clinici, spitale, laboratoare, cabinete, cabinete veterinare etc) pe partea de uniforme si incaltaminte medicala si lupe - Contacteaza si stabileste intalniri la potentiali clienti din judetul Cluj si imprejurimi - Preia comenzi, negociaza preturi, discount-uri, termene de livrare Cerinte: - Experienta in vanzari, in domeniu sau un domeniu similar - Permis de conducere cat. B - Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare - Perseverenta
-
1
Minim 2 ani experienta in vanzari directe (reprezinta un avantaj vanzarea de solutii software) Cunostinte operare pachet Office la nivel mediu Cunoasterea pietei de solutii pentru monitorizare GPS Bune abilitati de comunicare, organizare si negociere Orientare spre atingerea obiectivelor Disponibilitate pentru deplasari Permis de conducere categoria B
-
Suntem în căutarea unui Agent de vânzări - servicii B2B - pentru clientul nostru ce are ca domeniu de activitate dezvoltarea, vânzarea și implementarea aplicației software pentru gestiune flotă auto prin GPS. Candidatul ideal are: - Experiență în vânzarea de servicii - Capacitate demonstrată de hunting și farming - Bune abilități de rezolvarea problemelor - Dorința de a învăța un domeniu nou - Orientare către client și către rezultate - Abilități de negociere și influențare - Excelente capacități de comunicare și prezentare Se oferă: - salariu aliniat cu ale tale competențe și rezultate - echipă dinamică și foarte faină - oportunități de creștere profesională și personală - sesiuni de coaching de echipă Aștept CV-ul tău la
- Salveaza cautarea