Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agent vanzari Companii Disponibil din: 2021-07-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Agent Vanzari Anvelope Auto CLUJ / TRANSILVANIA

    A. Responsabilitati: - promoveaza produsele companiei catre clientii actuali si identificarea de noi parteneri; - vanzari anvelope toate categoriile catre revanzatori si clienti finali; - incaseaza facturile emise la termenele stabilite; - raspunde de indeplinirea targetului de vanzari in zona alocata; - mentine si imbunatateste relatia cu clientii din portofoliu; - preocupare permanenta pentru cresterea numarului de clienti; B. Beneficii: - Salariu + bonus motivant; - Masina serviciu; - Training si specializari in domeniu; C. Candidatul ideal: - studii medii; - experienta in vanzari de teren; - abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de lucru in echipa; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate de deplasare; - domiciliu: CLUJ (imprejurimi);

  • Bilka Satu Mare angajeaza agent de vanzari pentru lucru la inaltime!

    Bilka Satu Mare angajeaza agent de vanzari! Cerinte: -posibilitatea de lucru la inaltime (majoritatea atributiilor unui agent in firma noastra, tin de lucrul la inaltime, escaladarea acoperisurilor pentru masurare, in vederea ofertarii unui sistem de invelitoare) -cunostinte minime de geometrie -permis de conducere cat.B -capacitate de socializare cu posibili clienti Se ofera un salariu motivant, telefon, masina de serviciu, si un colectiv placut intr-o firma cu peste 15 de experienta in domeniul acoperisurilor! program de lucru de: LUNI-VINERI: 08:00-17:00, cu pauza de masa de 1 ora, SAMBATA: 08:00-12:00 Pentru mai multe detalii va asteptam la numarul de telefon!

  • SC MMA ENERGY BOOST SRL angajeaza agenti de vanzari (2D2)

    SC MMA ENERGY BOOST SRL (PARTENER PPC ENERGY) Angajeasa agenti de vanzari D2D in domeniul energetic. Se ofera : -posibilitate avansare in functia de Team Leader: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere in vanzari; -salariu motivant; -bonusuri in functie de performanta, corelate cu realizarile individuale; -program Luni-Vineri (8 ore) -mediu placut birou + teren ; -echipe tinere; -weekend-urile sunt libere; - - - - - - - - - > Programeaza un interviu (Administrator : Andrei MIhaila )

  • 2

    Angajam reprezentant comercial in Alba Iulia - Sebes

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Alba Iulia - Sebes, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Alba si judetele limitrofe Hunedoara, Mures, Cluj, Sibiu, Brasov, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail !

  • 1

    Director de Vanzari - Carne si Preparate din Carne

    Matra SRL caută un Director de Vânzări dedicat și orientat către rezultate pentru a superviza echipa de vânzări în domeniul cărnii și preparatelor din carne în zona București, Ilfov, Dâmbovița și Giurgiu. *Responsabilități:* - Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări pentru a atinge și depăși obiectivele stabilite. - Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări pentru a asigura o performanță excelentă și o acoperire eficientă a pieței. - Identificarea și explorarea noi oportunități de afaceri și extinderea portofoliului de clienți. - Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții cheie și furnizorii. *Cerințe:* - Experiență relevantă în domeniul vânzărilor, preferabil în industria alimentară sau a cărnii. - Abilități demonstrabile de leadership, motivare și dezvoltare a echipei. - Capacitatea de a dezvolta și implementa strategii de vânzări eficiente. - Excelente abilități de comunicare și negociere. - Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune. *Beneficii:* - Pachet salarial competitiv, incluzând bonusuri și alte beneficii. - Oportunități de creștere profesională în cadrul unei companii în plină expansiune. - Mediu de lucru dinamic și stimulant, cu posibilitatea de a influența și de a contribui la strategia companiei. Dacă sunteți pasionat de vânzări și căutați să vă dezvoltați cariera într-o companie de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să ne contactați la numărul de telefon pentru mai multe detalii. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la succesul nostru în furnizarea de produse alimentare de înaltă calitate clienților noștri!

  • Agent Distributie - Carne si Preparate din Carne

    Oportunitate de Angajare: Agenți de Distribuție Carne Matra SRL caută agenți de distribuție pentru carne și preparate din carne în zonele Dâmbovița, București, Ilfov și Giurgiu. *Responsabilități:* - Preluarea si ivrarea promptă și precisă a produselor clienților în zona desemnată. - Dezvoltarea și menținerea relațiilor de afaceri cu clienții existenți și potențiali. - Gestionarea inventarului și a documentației asociate. - Incasarea sumelor aferente facturilor emise. *Cerințe:* - Experiență anterioară în domeniul distribuției alimentare sau vânzărilor, preferabil în industria cărnii. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită. - Permis de conducere categoria B. *Beneficii:* - Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. - Training și suport constant din partea echipei Matra SRL. - Oportunități de creștere profesională într-o companie în plină expansiune. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să ne contactați la numărul de telefon pentru mai multe detalii. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la succesul nostru în furnizarea de produse alimentare de înaltă calitate clienților noștri!

  • Director de Vanzari - Carne si Preparate din Carne

    Matra SRL caută un Director de Vânzări dedicat și orientat către rezultate pentru a superviza echipa de vânzări în domeniul cărnii și preparatelor din carne în zona Dolj, Arges, Olt, Valcea si Gorj. *Responsabilități:* - Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări pentru a atinge și depăși obiectivele stabilite. - Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări pentru a asigura o performanță excelentă și o acoperire eficientă a pieței. - Identificarea și explorarea noi oportunități de afaceri și extinderea portofoliului de clienți. - Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții cheie și furnizorii. *Cerințe:* - Experiență relevantă în domeniul vânzărilor, preferabil în industria alimentară sau a cărnii. - Abilități demonstrabile de leadership, motivare și dezvoltare a echipei. - Capacitatea de a dezvolta și implementa strategii de vânzări eficiente. - Excelente abilități de comunicare și negociere. - Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune. *Beneficii:* - Pachet salarial competitiv, incluzând bonusuri și alte beneficii. - Oportunități de creștere profesională în cadrul unei companii în plină expansiune. - Mediu de lucru dinamic și stimulant, cu posibilitatea de a influența și de a contribui la strategia companiei. Dacă sunteți pasionat de vânzări și căutați să vă dezvoltați cariera într-o companie de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să ne contactați la numărul de telefon pentru mai multe detalii. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la succesul nostru în furnizarea de produse alimentare de înaltă calitate clienților noștri!

  • 5

    Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință

    Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!

  • 22

    Reprezentant vanzari pe teren Timis.

    EXPERIENTA NU ESTE OBLIGATORIE Candidatul ideal: -Permis de conducere categoria B și masina -Disponibilitate de deplasare -Orientare catre client si excelente abilitati de comunicare -Abilitati de vanzare, negociere si promovare de solutii complete Responsabilități: Promovarea si vanzarea produselor companiei; Oferta: -Program flexibi -Bonusuri pentru recomandari candidati -Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei -Te poți relaxa la plajă sau la munte,

  • 9

    Ne marim echipa!

    Imozone Business Consulting este o companie imobiliară cu experiență de peste 16 ani pe piața imobiliara din Bucuresti cu activitate concentrata in Sectorul 6 al capitalei. Unul dintre segmentele pe care ne-am specializat este cel de proiecte rezidentiale noi in special in zona sectorului 6, Prelungirea Ghencea si Bragadiru. Pe langa acestea, portofoliul cuprinde si terenuri, case / vile si apartamente construite inainte dar si dupa anul 2000. Cautăm agent imobiliar care sa ne întregească echipa de profesioniști. Noul nostru coleg ar trebui sa aibă abilități excelente de comunicare și organizare, gestionarea relațiilor cu clienții prin telefon și capacitate de muncă sporită, eficientă. De asemenea, apreciem calități precum responsabilitate, atitudine proactivă și pozitivă, dar și abilități de muncă în echipă. Ce îți oferim? -Condiții de muncă optime, într-o echipă tânără și dinamică; -Training în cadrul căruia ne axăm pe dezvoltare personală și profesională; -Program flexibil și venit substanțial. Trimite-ne CV-ul tau pe adresa de e-mail sau pe whatsapp la numarul afisat in anunt și vino să ne cunoaștem! ____ https://www.imozone.ro/ +40742 400 300

  • 8

    Angajam Montator Ascensoare - Bucuresti

    Cerinte: - studii medii profil tehnic mecanic electric; - avantaj: experienta in zona mecanica electrica pe santiere; - disponibilitatea pentru delegatii; - capabil de efort fizic; Responsabilitati Realizari - participa la montarea lifturilor in cladirile nou construite; - veti face parte din echipele de modernizari a echipamentelor; - posibile deplasari in tara. ACTIVITATE: - te vei ocupa de montajul ascensoarelor, de punerea in functiune si pentru ca noi lucram frumos, lasam curat dupa noi. Oferim: - salariul negociabil in functie de experienta profesionala; - bonuri de masa 30RON zi; - prime de sarbatori; - training de specialitate; - abonament medical privat.

  • C&M Jeler angajeaza Reprezentant Vanzari Bucuresti, Alba-Sibiu, Pitesti, Craiova

    Reprezentant vanzari Candidatul Ideal Ai spirit antreprenorial, vrei sa fii prosper si apreciat intr-un mediu profesionist bazat pe valori? Daca ai ambitia sa cresti ca profesionist, sa dezvolti clienti, chiar regiuni si sa ajungi sa formezi echipe, vino alaturi d noi sa devii un consultant d dezvoltare al afacerilor in domeniul auto si industrial, oferind produse si sisteme inovatoare.Vei lucra cu produse de top de la branduri internationale renumite cum ar fi Kent, TengTools, Snap-on, Wetor, Catalfer, Giasco, etc. Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler? Sub indrumar coordon torului tau: - D zvolti r l tii de incr d re si d dur t cu cli ntii din portofoliu, si cu cli nti noi; - Esti pro ctiv in id ntificar n voilor cli ntilor si of ri solutii person lizat ; - D zvolti si impl m nt zi str tegii d crest stere cli ntilor; - Formulezi str tegii de dezvoltar p ntru piete noi; - Lucrezi intr-un sistem de performanta bine definit, urmaresti si iti atingi obiectivele asumate; - Respecti procedurile de desfasurare a activitatii, atat intern cat si extern; - Participi activ la dezvoltarea ta profesionala si personala. De ce sa lucrezi la noi: Iti oferim un mediu de lucru primitor, profesionist, la standarde înalte; Sustinere profesionala din partea unei echipe solide, formata din profesionisti cu experienta; Un pachet salarial atractiv si motivant; Tableta telefon serviciu masina; Participarea la training-uri de specializare; Oportunitatea dezvoltării profesionale şi a unei cariere de succes. Daca esti acel cineva: cu viziune, comunicativ si sociabil, de incredere si pe care te poti baza, cu abilitati de negociere si vanzare, ai o pasiune a ta, vorbesti limba engleza, si ai permis de conducere, te invitam sa ne lasi CV-ul tau. Descrierea companiei Cu o traditie de 20 ani, C&M Jeler dezvolta afacerile din domeniul auto si industrial prin gamele de produse inovative, prin demonstratii tehnice si training-uri specializate, precum si prin intelegerea provocarilor pietei si timpului. Suntem o companie cu prezenta nationala si dezvoltam parteneriate win-win cu clientii partenerii nostri. In C&M Jeler profesionalismul, spiritul antreprenorial si cultura bazata pe valori sunt cheia succesului nostru. Responsabilitatea, Curajul, Entuziasmul si Competitivitatea ne definesc. Cea mai importanta investitie este in echipa noastra de campioni. Te invitam sa fii parte a succesului nostru !

  • 5

    Agenti imobiliari,cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 8

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • Recrutor Freelance - Alba Iulia

    Suntem în căutarea unui recrutor freelance pasionat și dedicat, care să se alăture echipei noastre dinamică. Dacă te afli în căutarea unei oportunități flexibile de a-ți dezvolta abilitățile în recrutare și de a câștiga în funcție de performanțe, aceasta ar putea fi o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Identificarea și contactarea candidaților potențiali pentru pozițiile deschise Evaluarea calificărilor și compatibilității candidaților cu cerințele postului Gestionarea procesului de recrutare de la identificarea candidaților până la finalizarea angajării Comunicarea eficientă cu membrii echipei pentru a înțelege nevoile și cerințele acestora Cerințe: Experiență anterioară în recrutare sau domenii conexe (constituie un avantaj) Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient timpul Atitudine proactivă și orientată către rezultate Dorința de a câștiga pe baza performanțelor și a comisioanelor Beneficii: Flexibilitate în programul de lucru și locația de desfășurare a activității Oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile în recrutare și de a lucra cu o varietate de industrii și profiluri profesionale Câștiguri bazate pe performanțe, oferindu-ți controlul asupra veniturilor tale Susținere și resurse din partea echipei pentru a te ajuta să îți atingi obiectivele Dacă ești un recrutor entuziast, autonom și dornic să îți construiești propriul portofoliu de succes, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție. Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul de conectare a talentelor cu oportunitățile potrivite!

  • Angajam Consultant Vanzari accesorii GSM - Bucuresti (Sec.2-Sec.3)

    Candidatul Ideal: Vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica in domeniul vanzarilor GSM? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzari? Ai cunostiinte generale de IT? Vrei sa evoluezi profesional intr-o companie romaneasca care este in continua dezvoltare? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus, asteptam cu nerabdare cv-ul tau! Ce vei face in echipa noastra? Promovarea activa a produselor firmei din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila; Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii conform asteptarii acestora; Inregistrarea vanzarilor pe casa de marcat, in programul IT intern al companiei si POS bancar. Cerinte: Studii liceale finalizate si diploma de bacalaureat; Este necesara o experienta minima de 3 luni in domeniul vanzarilor; Experienta in vanzarea de accesorii GSM constituie un avantaj. Ce oferim? Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si un mediu de lucru placut si dinamic; Program de lucru flexibil, full-time impartit in ture; Pachet salarial atractiv; Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari; Contract de munca pe perioada nedeterminata;

  • 5

    Optometrist/ optician part-time/full-time

    Absolvent cu studii de specialitate finalizate Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Experienta minima este obligatorie -Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului optic adecvat

  • 13

    Angajăm agent vânzări

    Primești: Program flexibil; Colegi tineri, plini de viață; Traininguri de dezvoltare personală și profesională; Bani pe măsura muncii depuse; (parte fixă și parte de comisionare) Vacanțe, premii și petreceri. Ne dorim: Să deții permis de conducere categoria B; Sa ții la principiile tale, sa fii cât mai autentic; Sa fii ambițios, perseverent, optimist și vorbăreț. Dacă ești interesat, lasă-mi te rog un număr de telefon în privat!

  • 12

    Agent Imobiliar - Land Estate

    Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -

Salvează căutarea