Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2015-08-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania: Comfortex Energy SRL *Descrierea companiei: Comfortex Energy este cea mai nouă companie din grupul COMFORTEX. Ne dedicăm dezvoltării unei game revoluționare de profile din aluminiu pentru industria panourilor solare. Comfortex Group, înființată în 2008, este o companie cu capital 100% românesc, reunind 7 companii din România și Turcia. Alătură-te echipei Comfortex Energy, o companie tânără și dinamică! *Descrierea Jobului: Căutăm agent de vânzări, specialist în domeniul construcțiilor, specific pe partea de balustrade din sticlă și profile fațade ventilate. Rolul principal este să oferim o experiență remarcabilă clienților și potențialilor clienți, îmbunătățind performanța în vânzări. *Responsabilități: - Prezentarea și ofertarea produselor noastre, conform politicilor companiei. - Implementarea strategiei de vânzare și urmărirea fidelizării clienților. - Menținerea relațiilor cu clienții sau potențialii clienți. - Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței. - Susținerea întâlnirilor la sediu sau deplasarea fizică la acestea. - Cunoașterea și înțelegerea produselor, serviciilor și ofertelor companiei. - Respectarea proceselor și procedurilor de lucru ale companiei (GDPR). *Candidatul Ideal: - Abilități de ascultare activă și comunicare eficientă. - Capacitatea de a stabili relații de încredere. - Abilități de negociere și orientare spre nevoile clientului. - Atitudine pozitivă și optimism. - Motivație și orientare către realizarea obiectivelor și îndeplinirea target-ului. - Experiență în vânzări call center constituie un avantaj. - Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul construcțiilor. - Cunoștințe solide despre balustrade din sticlă și sau profile fațade ventilate. - Permis de conducere valabil. - Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonal. *Beneficii: - Salariu motivant și negociabil, în funcție de experiență, plus comision in funcție de vânzări. - Transport asigurat sau posibilitatea de a avea acces la mașină de serviciu. - Laptop și telefon. - Atmosferă de lucru plăcută, într-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune. - Program fix de lucru L-V, 08:30 17:30, cu pauză de masa. - Concediu de odihnă. *Cum să aplici: Lasa-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau află mai multe detalii la numărul de telefon. Alătură-te echipei Comfortex Energy și contribuie la dezvoltarea unor soluții inovatoare!
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm agent vânzări ambalaje preferabil cu experiență ,se oferă pachet salarial atractiv posibilitatea de a evolua în cadrul unei companii cu experiență de 15 ani în piața ambalajelor și a materialelor de construcții. Pentru mai multe detalii .Multumim.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Instituție Financiară Nebancară fondată în anul 2005 , care activează în 6 țări : România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industri de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit , compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerințe: -Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și și ambițioși, indiferent de vârstă, sex, studii sau experiență. -Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit. -Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate -Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informații Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit ? -Poți să câștigi în funcție de efortul depus, un venit suplimentar de 500 RON sau un venit întreg de până la 4000 de RON în fiecare lună, sau chiar mai mult totul depinde de tine -Îți faci singur programul de lucru -Beneficiezi de credite în condiții exclusive, avantajoase -Participi la programul de training în vânzări -Te poți dezvolta profesional în cadrul companiei -Esti ajutat să îți formezi un portofoliu de clienți, care să îți aducă câstiguri.
-
Cautam personal care sa se ocupe cu alimentarea-igienizare automatelor de cafea Ideal din Orasul constanta sau imprejurimi. Se ofera: -salariu motivant (in funtie de experienta implicare) -auto de serviciu -telefon de serviciu
-
Ne marim echipa! Cautam agent de vânzări care va fi responsabil de vanzarea de sisteme de acoperisuri în localitatea Turda judetul Cluj, in segmentul persoane fizice. Cerinte: -Cunoștințe în domeniul construcțiilor - studii medii; - experienta de minim 1 an in vanzari, preferabil in industria materialelor de constructii; - spirit organizatoric, proactivitate, pasiune si abilitati pentru vanzari si negociere; - orientare spre client si rezultat; - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului In calitate de Agent Vanzari vei avea urmatoarele responsabilitati: - dezvoltarea relatiilor de business; - atingerea obiectivelor de vanzari; - implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei; - prospectarea pietei, identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului, avand in vedere acoperirea deplina a zonei de vanzare; - efectuarea panotajelor si de executarea masuratorilor (lucru la inaltime); - intocmirea ofertelor comerciale pentru clientul final, in special persoane fizice, conform necesarului de material calculat in urma masuratorilor efectuate; - negocierea de contracte in limitele de competenta stabilite de companie; - incasarea sumelor pentru marfa vanduta Mai multe informații în privat! E-mail
-
Societate comerciala ce activeaza in domeniul distributiei de materiale de constructii ,angajeaza la sediul firmei din Caransebes sofer livrator si agent comercial . Detinerea permisului de conducere cat B este obligatorie iar candidatul trebuie sa aibe in vedere si urmatoarele cerinte: Abilitati de negociere ,comunicare si seriozitate Atitudine pozitiva si orientata catre rezultate bune Vizitare clients conform rutei stability; Vanzarea si promovarea catre clienti a portofoliului de produse. Pachetul salarial este atractiv si se coreleaza cu experienta si realizarile profesionale (bonusuri) Firma are vechime de peste 18 ani in domeniu fiind cunoscuta pe piata de desfacere si are un portofoliu de clienti in continua crestere. Informatii si CV Uri se pot trimite la adresa de mail: Si la nr de Tel : Sau
-
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - ești dornic de afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câstiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor Orange. Ce iti oferim? - un pachet salarial motivant; - training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
-
Angajam persoane cu experienta in vanzati , creative cu idei pentru a activa in domeniul mobilei
-
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: @îți place munca sa ai activitate atat de teren dar si de birou ? @ești dornic d afirmare ? @ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi? @ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; te consideri sociabil și comunicativ? @îți doresti un program flexibil? @vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări precum sa si coordonarea unei echipe?
-
Candidatul Ideal: - absolvent facultate tehnica, de preferat de Echipamente Termice, Energetica, Mecanica; - minim 2 ani experienta in vanzari de echipamente si utilaje prelucrarea lemnului, - aducerea unui portofoliu de clienti prezinta avantaj; - persoana comunicativa, deschisa; - disponibil pentru deplasari in tara si strainatate; - domiciliu stabil in Bucuresti sau imprejurimi; - permis de conducere auto cat.B; - cunostinte solide utilizare PC; - cunosterea limbii engeze- nivel fluent; Descrierea jobului: - promoveaza produsele firmei (deplasari in tara pt contact clienti); - contribuie la mentinerea si extinderea portfoliului de clienti; - intocmeste oferte tehnice si comerciale; - participa la targurile de profil din tara si strainatate. Beneficii: -Salariu motivant ( fix+ commision din vanzari); -Laptop, telefon mobil, masina de serviciu. Descrierea companiei: Activitatea firmei este de vanzare utilaje si echipamente industria lemnului, vanzare cazane industriale (pentru diverse sectoare de activitate) si activeaza in Romania din anul 1992. Pornind de la busteni sau cherestea si parcurgand tot drumul catre produse finite, oferim clientilor: - consultanta tehnica in vederea alegerii tehnologiilor si utilajelor de prelucrare a lemnului si nu numai; - intocmirea de fluxuri tehnologice particularizate in functie de produsul finit si de amplasare; - ofertarea, contractarea si urmarirea derularii contractelor; - punerea in functiune a masinilor, utilajelor si cazanelor industriale vandute precum si instruirea tehnica a personalului operator; - asistenta tehnica in perioada de garantie si post-garantie.
-
Angajam optometrist in București, salariu atractiv, program flexibil! Pentru detalii va rugam sunati! Va așteptăm!
-
CANDIDATUL IDEAL Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic reprezinta un avantaj Experienta in programul WINARHI Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC Abilitati de comunicare & negociere Cunostinte de operare PC Abilitati de vanzare si negociere Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa RESPONSABILITATI Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Este responsabil de urmarirea si verificarea incasarilor pentru comenzile trimise in lucru Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie Cunostinte in programul Winarhi DESCRIEREA COMPANIEI MTS SUMMER INTERACTIV este o companie infiintata in anul 2014, fiind producatori de tamplarie PVC. In cei 10 ani de activitate, am evoluat si ne-am perfectionat procedura de lucru, investind in angajati, in aparatura tehnica si in programele de lucru pentru a facilita calitatea produselor si pentru a oferi un timp de livrare cat mai scurt. Scopul nostru este sa evoluam, prin perseverenta si invatare continua. Astfel, in anul 2023, am obtinul LOCUL I in Top Afaceri Romania Intreprinderi Mici . Daca esti o persoana ambitioasa, iti doresti sa cresti alaturi de compania noastra, asteptam CV-ul tau pe adresa de mail . Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne sunati la numarul de telefon Cristina Stan, HR.
-
Angajam personal pentru magazin de piese si vopsele auto Experienta nu este obligatorie, dar constitue un avantaj. Va rog trimiteti CV pe adresa : Candidatul ideala - Atitudine pozitiva, orientare catre client - Punctual, responsabil, organizat - Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate - Student, proaspat absolvent sau studii medii - Cunostinte operare calculator - Office, saga Descrierea jobului - Vanzare piese si vopsele auto-moto si industriale - Afisarea preturilor produselor magazinului - Activitati specifice magazinului: - receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, inlocuirea produselor vandute - depozitarea, manipularea si monitorizarea stocurilor - comenzi livrari - Activitati specifice casei de marcat - Respectarea procedurilor cu privire la manipularea banilor - Promovarea produselor si servirea amabila si rapida a clientilor OFERIM: Fulltime 8 ore Salariu fix + comision foarte motivant Mediu de lucru placut
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate ! P
-
Agentie de pariuri,angajeaza personal in Hunedoara. Cerinte cunostinte minime de operare pc. Informatii la telefon
-
Angajam manager vanzari pentru un depozit de materiale de constructii situat in comuna Snagov, Ilfov. Salariu foarte atractiv. Job stabil! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati!
-
Angajam agent agenta vânzări cautam persoane ambițioase și harnice. Experienta constituie un avantaj important .permis conducere categoria B ,salariu de la 3200 lei net + comision, vindem detergenti, cosmetice și alte produse nealimentare cunoscute ,așteptăm CV dvs aici sau pe mail
-
Experienta în vânzări de minimum 3 ani în industria mobilei și a textilelor pentru mobilă și mobilier - obligatoriu; Permis de conducere cat.B - obligatoriu; Disponibilitatea de a călători pe teritoriul României pentru a vizita clienți; Cunostinte de excelență în MS Motivat și orientat spre rezultat; Excelente abilități de vânzare, negociere și comunicare; Abilitatea de a livra prezentări adaptate nevoilor clienților; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Studii superioare finalizate- constituie un avantaj Condiții: Program de lucru full-time. Activitatea se va desfasura la sediul nostru din Ploiesti cu deplasări în toată țara; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Pachet salariat motivant Responsabilități: Promovarea produselor aflate in portofoliul nostru, telefonic și prin vizite la sediilor clienților; Intocmirea si actualizarea bazei de date cu clienti ; Dezvoltarea relatiilor cu clienții Transmiterea raportului de discuții managerului coordonator Urmărirea ofertelor actuale și follow-up.
-
-
Ești pasionat a de domeniul construcțiilor și ai experiență în vânzări? Te atrage ideea de a lucra cu clienți și de a le oferi soluții personalizate pentru nevoile lor? Daca te faci placut din prima clipa ,tinand cont ca esti prima impresie pentru clienti care sosesc in showroom Atunci ești candidatul a ideal a pentru echipa noastră! Descrierea jobului Cerințe: -Experiență demonstrată în vânzări, de preferință în domeniul tâmplăriei PVC -Abilitatea de a comunica eficient și de a construi relații de încredere cu clienții -Cunoștințe tehnice solide despre produsele din tâmplărie PVC -Atitudine orientată spre client și abilități excelente de negociere -Capacitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe-Identificarea si prospectarea clientilor noi - Prezentarea si promovarea produselor noastre - Negocierea si incheierea contractelor de vanzare , asigurandu-se ca fiecare client pleaca multumit - Monitorizarea tendintelor de piata si identificarea oportunitatilor -consilierea clientilor in showroom in alegerea produselor -ofertarea in program a produselor -cunoasterea programelor winarhi si fenestra constituie un avantaj Oferim: Un salariu și comision din vanzari Oportunități de dezvoltare profesională Un mediu de lucru plăcut O echipă unită și prietenoasă Pentru a aplica: Trimite CV-ul tău pe whatapp Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Beneficii suplimentare: Bonusuri de performanță Program de lucru flexibil Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare Discounturi la produsele companiei Descrierea companiei Compania noastră: Suntem o echipa dinamică și în creștere, cu o vastă experiență în domeniul tâmplăriei PVC. Oferim o gamă largă de produse și servicii decalitate, de la ferestre și uși la rulouri și plase de insecte ,inchideri tersa , jaluzele si rulouri .
-
Caut parteneri pentru a colabora în domeniul vânzărilor MLM Menționez că produsele companiei sunt fabricate in Japonia , au certificare medicală ( ISO 13480), sânt patentate și dețin certificat aur în domeniul fabricării. Planul de compensare unic în lume și patentat ! Cereți detalii !