Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2020-03-07 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doresc sa ma angajez în domeniul call center în Pitești. Am experienta în acest domeniu cât și în cercetare de piață
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pasionate de domeniul imobiliar pentru a se alătura echipei noastre în calitate de agentă imobiliară care sa caute locuinte de inchiriat pentru nevoile firmei. Dacă ai abilități excelente de comunicare, ești orientată către rezultate, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: - Organizarea și participarea la vizionările proprietăților imobiliare. - Negocierea și încheierea tranzacțiilor imobiliare în condiţii în favoarea firmei. - Menținerea unei baze de date actualizate cu proprietățile disponibile pe piață. Există și responsăbilitați suplimentare de coordonare: - Check-in check-out de persoane - Este necesară menținerea unei baze de date a rezidenților cazări. - Verificarea problemelor cu defecțiuni și căutarea soluțiilor acestora. Cerințe: - Engleza nivel conversational - vând permis de conducere - Cunostinte Microsoft Office nivel mediu; - Experiență anterioară în domeniul imobiliar or coordonare reprezintă un avantaj. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Seriozitate si responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa. Oferim locuri de muncă oficiale, condiții confortabile de muncă, salarii decente și oportunități de dezvoltare.
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
SC AUTO DAN SRL ZALAU, angajeaza consilier vanzari auto - de preferat persoane care au vechime intr-o institutie bancara sau in vanzari. Oportunitate de cariera la unul dintre cele mai mari parcuri auto din judetul Salaj, cu o vechime de peste 18 ani. Cerinte: *Atitudine pozitiva; *Colaborare si lucru in echipa; * Responsabilitate; *Pasiune pentru domeniul auto; *Abilitati operare PC ; *Abilitati de comunicare ; *Optional detinere permis de conducere. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci : *Consilier vanzari pentru segmentul de masini second hand; *Prospectarea de noi clienți, vânzări telefonice; *Cunoasterea listelor de pret, a configuratiilor autoturismelor; *Verificarea permanenta a stocului de autoturisme, gestionarea acestuia si adaptarea sa in functie de necesitatile de vanzari; *Intocmirea documentatiei de creditare si colaborarea cu partenerii nostri :TBI BANK, PORSCHE LEASING, MOGO IFN, BANCA TRANSILVANIA. *Consilierea clienților pentru a-și îndeplini nevoile și a alege masina potrivita Salar net 5000 RON, cu posibilitate de avansare. Postul va fi disponibil din data de 02 MAI 2024. Relatii la numarul de telefon sau trimiteti un CV pe whats app.
-
RDN EXCOMPRES SRL, firma cu o experienta in domeniu de 28 de ani in distributia bauturilor alcoolice și non alcoolice în București și zonele limitrofe, angajează agenți de vânzări cu experienta. Un portofoliu de clienți deja activați, reprezinta un mare avantaj. Se oferă salariu fix și comision avantajos. Jobul implica un program full-time. Intr-o echipa de agenti cu mulți ani de experienta, orice nou venit va fi primit cu entuziasm !
-
DescriereCautam o persoana ambitioasa, sociabila si dornica sa invete si sa se dezvolte in fiecare zi. Nivelul avansat de limba engleza este un criteriu obligatoriu. Noi suntem o firma de IT infiintata acum 5 ani la Ramnicu Valcea, avem peste 100 de clienti la activ si oferim servicii de web design si dezvoltare software atat catre clientii din tara cat si catre cei din strainatate. Avem nevoie in echipa noastra pe cineva pentru care interactiunea cu oamenii nu este o problema si care se descurca in utilizarea Word, Excel, Gmail. Pentru aceasta pozitie de agent vanzari prin telefon/email, tu ar trebui sa lucrezi de luni pana vineri de la ora 11 dimineata la ora 7 seara, interval de timp in care ar trebui sa dai aproximativ 50-60 de apeluri catre potentiali clienti din UK si Irlanda. In cadrul apelurilor, vei prezenta oferta noastra de servicii si vei incerca sa stabilesti intalniri pentru colegii nostri care se ocupa de project management. Daca este nevoie va trebui sa adaptezi in format word o oferta personalizata pentru respectivul client si apoi sa o trimiti pe email. Pentru a tine o evidenta zilnica, dupa fiecare apel vei nota ceea ce ai discutat intr-un excel pe care il vei trimite la sfarsitul zilei managerului. Salariul de baza este de 3000 de lei brut, respectiv 1898 lei net la care se adauga bonuri de masa in valoarea de 600 de lei. Bonusul pentru fiecare client contractat este de 10-15% iar obiectivul minim de atins este de 2 clienti cu mentiunea ca prima luna este de acomodare. Se lucreaza de acasa si se ofera telefon si laptop de serviciu. Pentru orice intrebare sau nelamurire va stam la dispozitie pe whatsapp!
-
-
Angajam Manager de Echipa Icredit pentru București, sector 1,2,3,4,5 și 6. Salariu fix, bonuri de masă 400 lei + Target
-
Operator Vanzator Magazin piese auto Suntem in cautarea unui Operator Vanzator Magazin piese auto dedicat si pasionat, care sa se alature echipei noastre. Daca esti o persoana organizata, orientata catre client si iti place sa lucrezi cu piese auto, aceasta pozitie este potrivita pentru tine. Ce vei face: Consilierea clientilor in alegerea pieselor auto potrivite pentru nevoile lor; Prezentarea produselor si oferirea de informatii tehnice despre acestea; Procesarea comenzilor si gestionarea stocului de piese auto; Intretinerea si organizarea magazinului, asigurandu-te ca produsele sunt expuse corespunzator; Receptia si verificarea marfurilor livrate; Asigurarea unui mediu de lucru curat si sigur pentru angajati si clienti. Ce ne dorim de la tine: Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul auto reprezinta un avantaj; Cunostinte solide despre piesele auto si capacitatea de a oferi consultanta tehnica; Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii; Atentie la detalii si capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic; Abilitati de organizare si gestionare a timpului; Flexibilitate in programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra in weekend-uri si sarbatori; Abilitatea de a lucra atat in echipa, cat si independent. Ce oferim: Oportunitatea de a te dezvolta profesional intr-un domeniu dinamic si interesant; Un mediu de lucru placut si colegial; Posibilitatea de a interactiona cu clienti pasionati de automobile; Oferim training si suport pentru a te ajuta sa te familiarizezi cu produsele noastre; Salariu competitiv si beneficii suplimentare. Daca esti o persoana entuziasta, cu abilitati de vanzare si pasiune pentru domeniul auto, te invitam sa aplici pentru pozitia de Operator Vanzator Magazin piese auto. Trimite-ne CV-ul tau si o scurta descriere despre tine si de ce crezi ca esti potrivit pentru aceasta pozitie. Program de lucru: L-V 08:00-18:00 Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la numarul:
-
DescriereOportunitate de carieră extraordinară la S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L! Candidatul Ideal: Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale care să pună în evidență un set unic de calități, suntem încântați să te avem în considerare. Căutăm persoane care emană integritate, unitate și o curiozitate innăscută. Dacă excelăm în comunicare și suntem perspicaci în afaceri, ești exact ceea ce căutăm. Orientarea ta către procese eficiente și urmarea celor mai bune practici, alături de dorința ta de a fi cel mai bun și de a inspira colegii din jur, te face candidatul perfect. Cunoașterea limbilor germană engleză maghiară la nivel conversațional tehnic reprezintă un avantaj suplimentar. Descrierea jobului: În calitate de partener strategic, vei avea ocazia de a face vizite regulate la clienți, elabora oferte personalizate și dezvolta relații solide cu partenerii noștri existenți. Veți oferi consultanță profesională clienților noștri și veți fi parte integrantă a echipei noastre, contribuind la succesul nostru continuu. Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale. Suntem mândri să colaborăm strâns cu SARTORIUS WERKZEUGE GMBH, un partener de încredere care deservește peste 28 de țări din Europa. Feedback-ul constant al clienților și partenerilor noștri din domeniul prelucrărilor mecanice confirmă calitatea oferită de numele SARTORIUS WERKZEUGE și angajamentul nostru de a livra produsele comandate în 24 de ore la client. Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră stimulante într-un mediu de lucru dinamic și ai abilitățile și calitățile pe care le căutăm, te invităm să aplici pentru acest post! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu în industria prelucrărilor mecanice. Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa pentru a deveni parte a echipei noastre! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm mai multe despre cum poți aduce valoare echipei noastre
-
DescriereOportunitate de carieră extraordinară la S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L! Candidatul Ideal: Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale care să pună în evidență un set unic de calități, suntem încântați să te avem în considerare. Căutăm persoane care emană integritate, unitate și o curiozitate innăscută. Dacă excelăm în comunicare și suntem perspicaci în afaceri, ești exact ceea ce căutăm. Orientarea ta către procese eficiente și urmarea celor mai bune practici, alături de dorința ta de a fi cel mai bun și de a inspira colegii din jur, te face candidatul perfect. Cunoașterea limbilor germană engleză maghiară la nivel conversațional tehnic reprezintă un avantaj suplimentar. Descrierea jobului: În calitate de partener strategic, vei avea ocazia de a face vizite regulate la clienți, elabora oferte personalizate și dezvolta relații solide cu partenerii noștri existenți. Veți oferi consultanță profesională clienților noștri și veți fi parte integrantă a echipei noastre, contribuind la succesul nostru continuu. Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale. Suntem mândri să colaborăm strâns cu SARTORIUS WERKZEUGE GMBH, un partener de încredere care deservește peste 28 de țări din Europa. Feedback-ul constant al clienților și partenerilor noștri din domeniul prelucrărilor mecanice confirmă calitatea oferită de numele SARTORIUS WERKZEUGE și angajamentul nostru de a livra produsele comandate în 24 de ore la client. Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră stimulante într-un mediu de lucru dinamic și ai abilitățile și calitățile pe care le căutăm, te invităm să aplici pentru acest post! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu în industria prelucrărilor mecanice. Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa pentru a deveni parte a echipei noastre! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm mai multe despre cum poți aduce valoare echipei noastre!
-
SILVESROM SRL angajeaza agent vanzari pentru panouri bordurate pe jud.Bacau , Buzau, Vrancea Rel.la tel Minim 3 ani ca agent vanzari materiale de constructie in ultima perioada. Rel la tel.
-
SILVESROM srl angajeaza agent vanzari panouri bordurate.Anuntul este valabil doar pentru persoanele care au lucrat minim 3 ani ca agent in materiale de constructii. Relatii la tel.
-
SIlvesrom Srl angajeaza agent vanzari panouri bordurate pe zona Bacau, Buzau,Focsani. Anuntul este valabil doar pentru persoanrle care au lucrat minim 3 ani la o firma de vanzari materiale constructii.Tel.
-
Firma de distributie nationala in domeniul materialelor si accesoriilor pentru constructii , angajeaza reprezentant vanzari. Pachetul salarial atractiv. Necesita deplasari.
-
Oportunitate de carieră extraordinară la S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L! Candidatul Ideal: Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale care să pună în evidență un set unic de calități, suntem încântați să te avem în considerare. Căutăm persoane care emană integritate, unitate și o curiozitate innăscută. Dacă excelăm în comunicare și suntem perspicaci în afaceri, ești exact ceea ce căutăm. Orientarea ta către procese eficiente și urmarea celor mai bune practici, alături de dorința ta de a fi cel mai bun și de a inspira colegii din jur, te face candidatul perfect. Cunoașterea limbilor germană engleză maghiară la nivel conversațional tehnic reprezintă un avantaj suplimentar. Descrierea jobului: În calitate de partener strategic, vei avea ocazia de a face vizite regulate la clienți, elabora oferte personalizate și dezvolta relații solide cu partenerii noștri existenți. Veți oferi consultanță profesională clienților noștri și veți fi parte integrantă a echipei noastre, contribuind la succesul nostru continuu. Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale. Suntem mândri să colaborăm strâns cu SARTORIUS WERKZEUGE GMBH, un partener de încredere care deservește peste 28 de țări din Europa. Feedback-ul constant al clienților și partenerilor noștri din domeniul prelucrărilor mecanice confirmă calitatea oferită de numele SARTORIUS WERKZEUGE și angajamentul nostru de a livra produsele comandate în 24 de ore la client. Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră stimulante într-un mediu de lucru dinamic și ai abilitățile și calitățile pe care le căutăm, te invităm să aplici pentru acest post! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu în industria prelucrărilor mecanice. Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa pentru a deveni parte a echipei noastre! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm mai multe despre cum poți aduce valoare echipei noastre!
-
Angajam vanzator oare MYSU PERFUME Candidatul Ideal Dorești sa faci parte dintr-o echipa dinamica unde pasiunea pentru parfumuri și produse cosmetice este dusa la superlativ? Dacă ești o persoana energica, sociabilă și responsabila, poți avea reale șanse de avansare in echipa noastră. Experiența in vanzari pe o poziție similară constituie un avantaj. Descrierea jobului Ce oferim: - salariul negociabil in funcție de experiența și performante - bonus lunar bazat pe vânzarea realizată Program: - 15 sau 16 zile pe luna in funcție de numărul de zile din luna in curs. Salariu : 2500-3500 net Descrierea companiei Compania MYSU PERFUME angajeaza consultanti de vanzari pentru magazinele MYSU din Romania. Magazinul comercializeaza articole cosmetice. Trimiteti CV urile la nr de wapp
-
Angajam economist cu experienta in activitati comerciale (aprovizionari -vanzari), Acceptam si persoane absolvente a studiilor de specialitate marketing, fara experienta, dornice a se forma in acest domeniu.
-
Falcon Market,angajeaza reprezentant vanzari tigla metalica si tamplarie pvc,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon email
-
Angajăm șofer distribuitor pt produse congelate și lactate pe județul Argeș Pt mai multe detalii sunați la numărul din anunț