Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Promovat
Angajăm consilier vânzări magazin naturist. Oferim un mediu de lucru atractiv, cu un pachet salarial foarte consistent.
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Reprezentant Vânzări Auto - Zona Nord Despre noi: DACOM SERVICE NORD este o companie dedicată furnizării de soluții de înaltă calitate pentru industria auto. Specializându-ne în productia de AdBlue, avem o echipă pasionată și dedicată, concentrată pe excelență și satisfacția clienților. Rolul: Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în zona Maramureș. În această poziție, veți fi responsabil de identificarea și atragerea clienților noi, gestionarea relațiilor cu clienții existenți și promovarea livrarea produselor noastre de înaltă calitate. Cerințe: Cunoasterea firmelor de transport Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria auto Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile în mod eficient Permis de conducere minim categoria B și disponibilitate pentru Livrari în teren Beneficii: Pachet salarial fix și bonusuri de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Prima de sarbatori Mediu de lucru dinamic și susținător Cum să aplicați: Dacă sunteți pasionat de industria auto și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamica sunati la numărul de mai jos. Reprezentant Vânzări - Zona Maramureș". Alătură-te echipei noastre și fiți parte din succesul nostru în furnizarea soluțiilor auto de încredere pentru clienții noștri!
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Saltele Paturi Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : CLEJA BOGDAN 0754 216 120 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon.
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Persoana cu spirit de initiativa, dinamica, sociabila, pasionata de domeniul bijuteriilor. Cerinte: - orientare catre client abilitati de vanzare; - relationare si lucru in echipa; - organizare si implicare; - convingantor, punctual; - studii medii;
-
Angajam vânzătoare magazin bijuterii din aur .Trimiteți cv. Email cristiangeoo76@ Yahoo . com - experienta in vanzari ( nu neaparat in domeniul bijuteriilor) - persoana responsabila - fire organizata si atenta la detalii. -sa aibă cunoștințe in vânzări online Abilități excelente de operare pe calculator. Cunoștințe de bază în utilizarea Excel Google Sheets (cu disponibilitatea de a învăța). Capacitatea de a căuta eficient informații pe internet. Organizat, atent la detalii și capabil să lucreze într-un mediu dinamic. Experiența nu este necesară, dar este un plus.
-
Descrierea postului. Punctul de lucru se afla situat in Targoviste in proximitatea Spitalului Judetean de Urgenta. 1.Activitate de birou -program de 8 ore -gestiune -contabilitate primara -operare PC -intocmeste documente facturi contracte -administreaza punctul de lucru 2.Activitate de teren -conduce masinile firmei(preluare parada catering) -participa la activitatile din teren(preluari manipulari depuneri),evenimente funerare,catering -activitati extra program Cerinte: -nationalitate romana -casatorit -optional(stagiu militar) -liceu+diploma bacalaureat -permis conducere experienta minim 5 ani -experienta in vanzari minim 3 ani -fara antecedente penale -cazier judiciar -disponibilitate extra program -abilitati de comunicare -spirit de echipa Oferim. -contract de munca -salariu de baza+comisioane -echipament de lucru -echipament de protectie -telefon servici -posibilitati promovare avansare -scolarizari,trainiguri,etc
-
1.Activitate de birou: relationare clienti,furnizori,etc contabilitate primara intocmeste facturi,mail-uri,etc 2.Activitate teren: Actiuni in teren preluari depuneri decedati participare ceremonii funerare actiuni tipice cod caen 9603 Se ofera salariu salariu de baza+bonusari extra program,crestere graduala in functie de vechime,posibilitati de avansare,calificare.
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
Auto Parts Solution R.C. Buzau isi mareste echipa! Daca esti pasionat de domeniul auto te asteptam sa aplici la firma noastra de dezmembrari din Buzau, la intrare in spataru, pentru urmatoarele doua posturi disponibile: -Gestionar depozit -Agent vanzari Pentru informatii ne puteti contacta la numarul de telefon sau pe mail
-
GDS.travel isi mareste echipa din Iasi! Cautam o persoana cu simt dezvoltat al responsabilitatii, inovativa, punctuala, eficienta, rapida in luarea deciziilor, cu abilitati de negociere, rezistenta la stres, motivat sa fie remunerat conform performantelor inregistrate, cunoscatoare a sistemelor de rezervari hoteliere si Worldspan. Cerinte: De preferat minim 2 ani experienta pe pozitia de agent turism/ticketing. Limbi straine: engleza (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit); Cunoasterea altei limbi (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit)constituie un avantaj ; Cunostinte operare sisteme de rezervari B2B si ticketing; Mod de gandire orientat spre client; Aptitudini pentru lucrul in echipa si program flexibil(atat la birou cat si remote) cu deplasari in tara si strainatate. Descrierea jobului Responsabilitati: Preluare, monitorizare si completarea rezervarilor prin intermediul propriului sistem de rezervari on-line - Rezervari si emiteri bilete de avion in Worldspan, modificari, reemiteri, refund-uri - Mentinerea unei relatii excelente cu furnizorii si clientii nostri - Oferirea de suport clientilor - Promovarea serviciilor companiei Beneficii: Mediu de lucru tânăr și competitiv cu o atitudine pozitiva, într-o companie dinamică Conditii moderne de munca. Atmosferă prietenoasă, echipă ambi ioasă i pozitivă; Training specific pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală; Teambuilding-uri periodice, concursuri motiva ionale i activită i periodice realizate împreună cu echipa; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Pachet salarial motivant in functie de experienta; SALARIU PESTE MEDIA INDUSTRIEI DE TRAVEL! BONUSURI IN FUNCTIE DE PERFORMANTA. Puteti trimite CV-ul la . Pentru mai mutle detalii ne puteti contacta pe email sau la tel.
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
NIKOLAI AUTOMOBILE SRL este o firma de vanzari auto second hand cu vechime de 4 ani. Cautam o persoana pe postul de consilier vanzari auto. Cerinte : Atitudine pozitiva Colaborare lucru in echipa Responsabilitate Abilitati de comunicare Abilitati lucru pe PC ( calculator ) Optional : vechime in domeniul vanzarilor sau domeniul bancar Descrierea jobului : Ce trebuie sa faci : Consilier vanzari pentru segmentul de masini second hand; Prospectarea de noi clienți, vânzări telefonice; Cunoasterea listelor de pret, a configuratiilor autoturismelor; Verificarea permanenta a stocului de autoturisme, gestionarea acestuia si adaptarea sa in functie de necesitatile de vanzari; Intocmirea documentatiei de creditare si colaborarea cu partenerii nostri :TBI BANK, MOGO IFN, BANCA TRANSILVANIA. *Consilierea clienților pentru a-și îndeplini nevoile și a alege masina potrivita SALARIU NET : 2500 Lei + bonusuri si posibilitate de avansare Postul va fi disponibil din 1 iunie Cei INTERESATI sunt rugati sa ne CONTACTEZE TELEFONIC sau si sa trimita un cv pe whatsapp sau email ( ).
-
Excelente abilități de comunicare și putere de convingere; Experiență în vânzări - minimum 2 ani (avantaj experiența în relațiile comerciale cu lanțuri de magazine); Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Abilități de lucru în echipă; Permis conducere categoria B; Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) superioare; Disponibilitate pentru activitate de teren deplasări. Postul este disponibil pentru o perioadă determinată de 2 ani. Responsabilități: Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează; Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile; Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată; Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu; Contribuie direct la extinderea business-ului creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvoltare, estimarea vânzărilor și planurilor de acțiune (organizare de evenimente in-store și out-store: promoții, sampling, tombole etc).
-
Oportunitate de carieră în domeniul imobiliar! Compania noastră, un promotor imobiliar cu experiență și un portofoliu bogat de imobile expuse spre vânzare, caută un agent imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să construiești o carieră de succes în acest domeniu, te invităm să aplici! Beneficii: - Salariu decent și comision atractiv de vânzare (între 1% și 2%). - Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și competitiv. - Suport și training pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și cunoștințele în domeniul imobiliar. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de achiziția sau vânzarea de proprietăți. - Prezentarea imobilelor disponibile și negocierea tranzacțiilor. - Monitorizarea pieței imobiliare și identificarea oportunităților. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Permis de conducere categoria B. Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii.
-
Angajez asistent consilier manager vânzări se solicită experiență în gestionarea paginilor si grupurilor de social media, interacțiune telefonică și persoană cu clienții. Un nivel bun de operare pe Excell este un avantaj. Programul de lucru este de Luni până vineri . Nivelul salarial în funcție de nivelul competențelor. Domeniul de activitate : vânzări bijuterii, ceasuri. NU ESTE AMANET ! Vă rog să trimiteți cv-urile la adresa de e-mail : însoțită de un număr de telefon și poză.
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Compania DyAndy Nuts, producător și distribuitor snaks caută agenți de vânzări colaboratori pe zona Brașov Candidatul ideal: -experientă în domeniu -persoană comunicativă,abilități de analiză și organizare -permis de conducere categoria B Descriere jobului: -Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți -Prospectarea pieței și promovarea produselor -Asigurarea vânzării,prezența și vizibilitatea produselor în magazine Beneficii: -Salariul 5200 lei brut,bonusuri la realizarea targeturilor -Posibilitatea de avansare în cadrul companiei
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.