Locuri de munca Agent vanzari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Candidatul Ideal Fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă Deschis la noi provocări Cunoașterea tehnicilor de vânzări și a bunelor practici în domeniu Echilibrat, dispus să investească în propria dezvoltare Motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe Abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții Oferim Salariu fix Comision în funcție de realizări Bonusuri de performanță Mediu de lucru profesionist și plăcut Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun Oportunitate excelentă pentru carieră
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători DescriereCompania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Paturi tapitate si saltele angajeaza SOFER MONTATOR CERINȚELE CANDIDATULUI: -Obligatoriu permis categoria B. -Bune abilitati de comunicare. -Persoana serioasa si punctuala. -Abilitati de lucru in echipa. - Cunostintele de productie montare mobilier, masuratori sau tapiterie constituie de asemenea un avantaj dar nu obligatoriu POSTUL PRESUPUNE: -Deplasari la clienti (Pe raza judetului CONSTANTA). -Manipularea și montarea mobilierului. -Asamblarea demontarea corecta a produselor de mobilier. -Se distribuie doar paturi și saltele -Disponibilitate la program prelungit și efort fizic -Cazier judiciar fără antecedente penale -Incaseaza contravaloarea marfii conform facturii BENEFICII: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Lucru in echipaj de doua persoane. -Prime de sarbatori. -Zile libere in sarbatori legale, concediu. Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea jobului Cerinte Experienta de lucru in industria PET (petshop, veterinarie, vanzari directe) Notiuni de baza de produse Pet pentru caini si pisici Cunostinte operare PC nivel mediu: Word, Excel Disponibilitate de lucru in teren Orientare catre rezultat si atentie la detalii Buna planificare si organizare a echipei si proprie Descrierea jobului Organizeaza si repartizeaza sarcinile pentru fiecare loc de munca din echipa pe care o coordoneaza Asigura folosirea completa a capacitatilor de productie si a fondului de timp Coordoneaza manipularea, depozitarea corespunzatoare a produselor interfazice si vrac Conditii de munca Salariu fix 5000 lei + bonusuri din vanzari Transport, telefon etc. Suport in instruire si material de promovare
-
Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full time in intervalul 09:00 17:30, de luni pana vineri, 1 h pauza de masa. Activitatea se desfasoara de la sediu, in Brasov - cartier Astra; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa (25 ron ticket) si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici apoi, oricand! Coaching one 2 one investim pentru a iti creste performanta; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati împreuna cu echipa;.
-
Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D. Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca; Descrierea jobului Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor Orange la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? un pachet salarial motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari, training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut si dinamic; posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; mașina de serviciu; PERMIS CATEGORIA B OBLIGATORIU ,telefon și tableta de serviciu.Asteptam CV tău pe watsapp la numarul de telefon din anunț
-
Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D. Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca; Descrierea jobului Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor Orange la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? un pachet salarial motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari, training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut si dinamic; posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; mașina de serviciu;PERMIS DE CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU,telefon și tableta de serviciu.Asteptam CV tău pe watsapp la numarul de telefon din anunț
-
IFN, angajeaza Manager și Consultanti de Credite pentru orasul Rosiori de Vede si zonele limitrofe. Funcția:MANAGER: Cerințe obligatorii: *Minim 12 clase,diploma de Bacalaureat, *Permis auto categoria B, *Deținere autoturism propriu. Beneficii: *Salariu de bază + comision+ tichete+ asigurare de sănătate+ extra zile de concediu, *Program fix de luni-vineri(10-19). Mai multe detalii se discuta în cadrul susținerii interviului. Funcția: Consultant Ce cautam la tine? Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fii comunicativ și ambițios, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Ce va trebui sa faci ? Oferi consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabil pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informezi permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Ce iti oferim? poti sa castigi, in functie de efortul depus,totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
BILKA Campulung angajeaza personal pentru a se alatura echipei noastre. CERINTE: cunostinte de operare pe calculator; permis de conducere categoria B. RESPONSABILITATI: Procesarea facturilor; Incasarea platilor; Avizarea documentelor; calcularea cantitatii necesare de tabla pentru acoperisuri (aceasta deprindere se va invata pe parcurs, la fata locului). Anuntul se adreseaza si cadrelor militare în rezervă cu cunoștințe în domeniu. Pentru detalii suplimentare, contactați-ne la numarul de telefon: .
-
Angajam VANZATOR magazin Liu Jo din Palas Mall, program de lucru o zi, cu o zi libera. Vrei sa te dezvolti intr-un mediu de lucru placut si modern? Daca esti tanar, ambitios si pasionat de moda te vrem in echipa noastra. Hai sa ne cunoastem daca ai un zambet si atitudine pozitiva, orientare catre client, spirit de lucru in echipa si disponibilitate. Poti aplica la adresa de mail:
-
Tehnocom Liv (www.tehnocomliv.ro) companie cu 19 ani vechime in piața, ce comercializeaza produse electrice (www.rezistenteelectrice.ro ) si mecanice (www.etansari-mecanice-pompe.ro) pentru domeniu tehnic scoate la concurs postul de inginer ofertare. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica, in care sa te dezvolti atat profesional cat si personal. Atributii: - ofertarea produselor din portofoliu - intretinerea si creare de noi relatii comerciale cu clientii si furnizorii - intocmirea de facturi si negocierea contractelor cu clientii din portofoliu. Cerințe - cunoștințe PC și limba engleza nivel mediu - studii superioare in domeniu electric, mecanic, energetic - permis categoria B - consecventa si disciplina in activitate - dorinta de a-si construi o cariera pe termen lung in companie. - persoana dinamica, sociabila, comunicativa, spirit de echipa. - atent la detalii, bun organizator, orientat spre rezultate, proiecte. Oferta (bonusuri, beneficii): - Program de lucru de 8 ore (liber in weekend) - salariu de baza.incepand de 4000 lei net plus bonusuri lunare de performanta intre 1000 si 3000 lei - Concediu de odihna - condiții de lucru la nivel European - Mediu profesional competitiv.si prietenos CV-urile se depun pe urmatoarea adresă de e-mail:
-
Candidatul Ideal AMBITIOS PERSEVERENT DISPUS ORICAND SA COORDONEZE O ECHIPA SA AIBA O MENTALITATE DESCHISA CATRE ANTREPRENORIAT MINIM 12 CLASE ABSOLVITE CUNOSTINTE OPERARE PC Descrierea jobului Hai in echipa DESTINE, unde ai ocazia sa iti creezi propria afacere, in care veniturile sunt nelimitate. Acest job iti da posibilitatea sa emiti polite de asigurare pentru tine si prietenii tai, cunostiintele tale, sa lucrezi de acasa, sa iti faci bani in plus pentru ceea ce iti doresti, practic iti creezi propriul tau portofoliu de clienti pentru propria ta afacere. Activitatea se desfasoara din confortul propriei tale case, unde programul ti-l vei face asa cum vrei tu, nu vei depinde de nimeni, tu esti propriul tau sef. Nu vei avea niciun target de atins, castigi pentru fiecare asigurare incheiata, iar decontul se face la fiecare sfarsit de luna si atunci primesti banii in functie de politele incheiate. Această afacere îți va permite să îți crești veniturile exponential, fiind o oportunitate cu risc mic, dar cu un mare potential de recompensare. Tot ce ai nevoie este diploma de bac sau liceul si se începe cu o investitie financiară modică de 150 lei, reprezentand taxa de pregatire profesionala, avand acces complet pe platforma noastra. Acolo se regaseste toata tematica pentru sustinerea examenului ISF (examen necesar pentru toata lumea din domeniul asigurarilor) si teste de simulare pe capitole. Taxa pentru examenul ISF este de 320 lei. Vei putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, locuinta (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele. De asemenea iti oferim posibilitatea extinderii activitatii catre zona de Imobiliare, Credite sau Travel. Ai posibilitatea sa iti faci propria structura (echipa), unde automat devii coordonator si exista posibilitatea sa cresti in nivel de cariera (11 nivele disponibile) unde automat comisioanele vor creste in functie de nivel. Prin urmare, exista doua modalitati de unde vei putea produce bani,: din munca si realizarile proprii si din realizarile propriei echipe. Plata va fi din comision in functie de nivelul fiecaruia. Avem parte de pregatiri permanente prim seminarii online de la experti in domeniul asigurarilor, atat managerii companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Iti oferim acces la cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare), bonusuri de performanta, produse (camera foto, laptop, etc.), seminarii si cursuri gratuite, training-uri de dezvoltare personala si profesionala, sistem de comisionare foarte atractiv, grup comun de whatsapp unde invatam sa facem bani, excursii, diploma broker, suportul nostru si indrumarea catre o cariera de succes. Dacă ti-am atras atentia, te vezi facand asta, nu ezita sa ma contactezi!!
-
Numele companiei: Local Imobiliare Tip job: Full Time Limbi straine: engleza prezinta un avantaj Carnet de conducere: B Castiguri monetare: 1000 euro + Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Ce competențe și calități trebuie să ai? Dorința de a performa în unul dintre cele mai prospere domenii; Etică și moralitate; Orientare către clienți și nevoile lor; Abilitate de negociere și comunicare; Responsabilitatea, respectul și răbdarea; Adoptarea unei ținute business. Capacitate de organizare si planificare; Experienta nu este necesara, o castigam impreuna Care sunt responsabilitățile unui consilier imobiliar de top? Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in baza de date interna Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Negocierea și intermedierea tranzacțiilor Implementarea strategiile oferite de către companie Ce îți oferim? Mediu de lucru unde iti poti valorifica cunostintele si abilitatile tale in ascendenta. Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Accesul la un portofoliu mare de clienți și proprietăți din Cluj-Napoca. Programul personalizat care te ajută să te dezvolți în mediul imobiliar Oportunitatea să devii un agent imobiliar de TOP. Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Negociezi și intermediezi tranzacții alături de profesioniști. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Mijloace de promovare eficiente si moderne, tehnologie inovativa Model de lucru testat care sa te ajute sa fii cat mai eficient Câștiguri financiare substanțiale a caror limita superioara depinde doar de tine Activitatea ta se va desfășura într-un spațiu modern, cu propriul birou si laptop Sansa de a face castiguri consistente inca de la inceputul carierei Încasările consilierilor variază între 1000-3000 (pentru consilierii fără experiență) Despre noi Obiectul nostru de activitate cuprinde intermedierea unei tranzacții de vânzare, cumpărare sau închiriere, consultanță imobiliară, juridică și financiară în ceea ce privește achiziția și administrarea proprietăților. Colaboram cu experti din toate domeniile adiacente necesare in cadrul unei tranzactii astfel incat serviciile noastre sa multumeasca complet clientul. Recomandarile clientilor dar si a proprietarilor care colaboreaza cu noi in exclusivitate de multi ani demonstreaza ca suntem o agenție imobiliară de top. Onestitatea si respectul față de oameni, munca în echipă, transparența, orientarea către client, performanța și calitatea serviciilor sunt atitudinile care ne reprezinta Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine.
-
Esti o persoana ambitioasa, ai minim 18 ani si 12 clase absolvite de liceu ? vrei sa castigi niste bani lucrand de oriunde online fara target, fara sef ? hai intr o echipa entuziasta de oameni cu simtul raspunderii care doresc sa si suplimenteze veniturile ! cat muncesti atat castigi ! Te asteptam in echipa noastra ! Suna ma la si iti dau orice fel de relatii doresti !
-
-
Porniti afacere Metabond Reprezentant autorizat METABOND Bucuresți România, vă transmit oferta de a vă inscrie in rețea , cu posibilitățile pe care vi le pot oferi in vederea achiziționării acestor produse SUPER performante, colaborarea cu rețeaua se poate face foarte simplu și anume : Deci caut colaboratori (oameni motivati) in toata tara pentru a dezvolta reteaua de distributie METABOND la nivel national. Produsele Metabond sunt de super calitate cu certificate recunoastere internationale si nationale. Deveniți Partener Metabond Contractul de Partener ferm, se face prin achitarea taxei de înscriere în valoare de 170 RON și achiziționarea de produse Metabond la alegere din lista actuală de produse în valoare minimă de 150 de puncte, la preț de partener. ( Ex: Metabond Spirit are 167 de puncte, preț achiziție 164 lei/flacon 250 ml, preț reomandat vânzare 213 lei ) Taxa de partener se platește o singura dată. Din acel moment poți deveni Partener la Metabond. Practic achiziționezi produse cu - 30% si le vei valorifica cu prețul de listă. Documentele necesare contractului de înscriere ca partener : -carte identitate, foto whatsapp; -adresa validă , dacă este alta decat cea din C.I.; -număr de telefon de contact; -recomandarea unui partener vechi Metabond la înscrierea inițială în vederea siguranței și facilităților de procedură. Avantajele de a fi partener Metabond: - Retea gata formata de clienti SERIOSI (va pot ajuta in acest sens) - Cumparare cu reduceri de pret de 30%+la fiecare comanda puncte = bani - Comisioane lunare atractive atat in bani cat si/sau produse (castig/luna 200-1000 euro , functie de numarul clientilor arondati se poate depasi chiar) - Pornire o afacere fara nevoie de capital, depozit, angajati, spatiu comercial, pricepere, timp de lucru fix Asistenta tehnica GRATUITA. Studii de specialitate deci ,NU EZITATI SA MA CONTACTATI pentru orice nelamurire. Mai multe detalii, prin telefon sau e-mail. Predare personală în Bucuresti.Mai multe detalii la telefon Ofer garantie ! Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specifica i în sec iunea mesaj al comenzii.
-
Contakt te vrea in Echipă! Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Alătură-te echipei noastre dinamice și prietenoasă în magazinul nostru modern. Oferim un pachet salarial competitiv, bonusuri atractive și oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii: Salariu motivant + comision din vânzări Traininguri de produs și dezvoltare personală Mediu de lucru modern și echipamente de ultimă generație Aplică acum și devino parte a aventurii noastre în lumea tehnologiei mobile!
-
Destine Holding caută colaboratori în domeniul brokerajului în asigurări! Vrei să lucrezi în asigurări? Vrei un venit în plus ? Să lucrezi de acasă fară program fix, șef sau target impus? Atunci postul de broker în asigurări este pentru tine! Aplică acum! Descrierea Postului: Intermediere asigurări de orice tip RCA, CASCO, VIAȚĂ, SĂNĂTATE, MALPRAXIS și altele, rezervări vacanțe sau intermediere credite/leasing. Colaborăm cu toate firmele de asigurări! Se lucreaza remote (de acasă), fără program fix sau target, fără șef. Remunerația este sub formă de comision din polițele încheiate. Descrierea companiei: Destine Holding a fost înființată în anul 2007 având doar un obiect de activitate și anume acela de intermediere asigurări de orice tip. În prezent, este numărul 3 în top firme de brokeraj la nivel național, iar domeniul de activarea a fost lărgit astfel în prezent poți intermedia : credite, leasing sau rezervări de vacanțe. Pentru mai multe detalii poți vizita site-ul nostru: https://destine-holding.ro/. Ce îți oferim: Platformă de lucru operaționala 24/24 Traing-uri permanente Comision în funcție de performanțe Bonusuri și premii Posibilitatea de a lucra de acasă Program flexibil Suport din partea echipei Sistem de carieră transparent Posibilitatea de a activa și în alte domenii precum: turism sau domeniul bancar. Cerințe: Absolvent minim 12 clase, examen de bacalaureat Cunoștințe operare calculator, browser, mail Dorință de învățare și dezvoltare profesională Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii ! Experința în domeniu NU este necesară.
-
, n IASI ! ( ); ; ; , . ? ; ( ); ; ; ; . : ; ; . Pentru programarea unui interviu si pentru trimiterea CV-urilor dumneavoastra va astept cu un mesaj catre adresa de e-mail: sau contactati-ma cu un mesaj WhatsApp la nr de telefon . Succes!
-
Bună ziua Ne mărim echipa În primul rând îți dorești un nou început Echipa Mc Ideal este soluția Contactează-ne la numărul sau lasă-ne un mesaj privat și te contactam noi
-
Descriere Candidatul ideal: - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa; - abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii); - capacitate de relationare si lucru in echipa; - orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei; - adaptabilitate, eficienta si initiativa; - capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii; - cunostinte de operare PC; EXPERIENTA IN DOMENIU NU ESTE NECESARA DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ. Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii; - realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor TELEKOM; - gestiunea stocurilor - intocmirea situatiilor periodice de vanzari; - pachet salarial 2000-2800 RON constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari - dezvoltarea unei cariere solide in vanzari. - full time Cautam colaboratori pe termen lung si foarte lung. Program de lucru Luni - Vineri 09:00-18:00 Sambata 09:00 -14:00
-
ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.
-
Caut Baieti pentru împărțit reclame jn Austria Se lucrează 8 ore pe zi Salariul este de 1000 Euro. Luna din care se plătește 5 euro pe seara chiria Se ofera mâncare Mai multe detalii la Tell