Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2021-06-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Best Bride - magazin de rochii de mireasa si costume de ceremonie isi mareste echipa ! Cautam o persoana pasionata de moda cu experienta de minim 1 an in vanzari. Canditalul Ideal - Experienta in vanzari rochii de mireasa reprezinta un avantaj - Abilitati foarte bune de comunicare si negociere - Abilitati de lucru in echipa - Seriozitate, dinamism, initiativa - Tinuta si prezenta impecabila - Rabdare si calm - Atenta la detalii CE OFERIM : - Contract de munca perioada nedeterminata - Program 8 ore 5 zile pe saptamana - Se respecta zilele libere date de la stat - Salariu atractiv - Comision din vanzari - Prima de Craciun si Paste - Bonuri cadou zi de nastere - Bonuri de masa - Decontare transport Responsabilitati : - Consilierea mireselor in alegerea rochiei - Incasare vanzari, operare casa de marcat POS, - Intocmirea contractelor de vanzare - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului; - Intretinerea si amenajarea salonului (asigurarea ordinii interioare a magazinului a spatiilor de expunere ) - Efectuarea probelor - Pregatirea si livrarea rochiilor de mireasa la finalul probelor Best Bride este un magazin elegant si primitor specalizat in comercializarea de rochii mireasa si costume de ceremonie.In cei 15 ani de activitate am facut mii de mirese fericite. De asemenea suntem foarte mandri de rochiile de mireasa fabricate in atelierul nostru din Bucuresti. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra :)
-
Tu Te-ai nascut ca sa castigi!!!dar pt a castiga tine minte ca dorinta de castig nu inseamna nimic fara dorinta de pregatire!!!! Zig Ziglar Stai acasa...esti deprimat, speriat cu incertitudini ...lipsa banilor sau nesiguranta sunt o pb ... poti schimba ceva. Te astept alaturi de echipa noastra Destine de asigurare reasigurare si iti oferim o solutie pb tale. Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! ASIGURARI DE ORICE FEL PENSII PRIVATE PILON 2 SI 3 CREDITE BANCARE AGENTIE DE TURISM AGENTIE IMOBILIARA - inchirieri, vanzari imobile Cerintele sunt minime -Absolvent de liceu cu sau FARA diploma de bacalaureat -Ambiție , seriozitate si dorinta de a invata! Nu mai pierde vremea, schimba ti viata, te asteptam in familia Destine!!! Accesează aceasta pagina : https: dorathebot.ro company destine-broker-65bca60e1fc8d.html?source=Xr
-
DESCRIERE NextGen Communications isi doreste un coleg/a nou/a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !
-
căutam agenți vânzări în toată țara în domeniul construcctii comisioane atractive suntem reprezentant oficial în România
-
Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori
-
Suntem in cautarea unei persoane care sa reprezinte si sa promoveze serviciile de logistica si transport ale societatii noastre catre alte companii din Romania, in scopul dezvoltarii colaboratorilor si mentinerii relatiilor cu acesti parteneri de afaceri. Daca profilul tau corespunde cu descrierea de mai jos, asteptam candidatura ta! Abilitati de comunicare: capacitatea de a comunica eficient si de a stabili conexiuni cu clientii; imbunatatirea relatiilor cu transportatorii; Abilitati de organizare: bun organizator, care sa gestioneze eficient timpul si resursele; Abilitati de vanzare: un bun agent de vanzari, cu capacitatea de a convinge si de a negocia cu clientii; disponibilitate catre numeroase vizite apeluri pe zi in scopul promovarii si vanzarii serviciilor noastre; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii si transportatorii existenti; Ofertarea solutiilor de transport catre potentiali exitenti clienti; Experienta in in vanzari; Cunostinte operare PC; Pasionat de industria transporturilor, care sa inteleaga nevoileclientilor si sa le ofere solutii eficiente. S.C. EDIL TRANSPORT S.R.L. este o companie cu capital exclusiv romanesc, cu o experienta de peste 20 de ani in oferirea de servicii si solutii eficiente, calitate in transportul rutier de marfa.
-
SIA COMPLETE ROOF caută colegi de BIROU! Avem nevoie agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! *Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea ofertelor si a panotajelor -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare *Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe 3500 - 10000 LEI -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!
-
DezAlex Autoserv SRL anjajeaza vanzatori piese auto provenite din dezmembrari auto. Activitati principale: - preluarea clientilor, promovarea produselor si vanzarea acestora; - Asigura, la telefon suport tehnic pentru clienti. Va raspunde la telefon si va prelua clienti, oferind informatii despre produsele cerute, va vinde produsul respectiv anuntand departamentul de gestiune despre vanzare, care va prelua informatia.
-
Folosesti produsele Life Care si ai vrea sa le cumperi cu REDUCERE direct din contul tau? Vrei sa ai un castig din recomandarea produselor de sanatate BIO naturale? Te asteapta CADOURI foarte frumoase ,reduceri + multe alte surprize daca realizezi cei 4 pasi din Programul de Bun Venit. Fa o incercare fara obligatii ! ___________ Deschide GRATUIT un cont de partener Life Care si bucura-te de beneficii, accesând următorul link: https://club.life-care.com/inregistrare/K60Z/RO/?parentCode=1039408&isMandatory=true *Țineți apăsat link-ul cateva secunde,pana va apărea opțiunea de "Deschideti" sau copiati-l și cautati-l pe Google. Completați datele din formularul de înscriere și NU BIFATI casuta cu "nu am indrumator ". Autentificarea ulterioara în cont se va realiza prin accesarea secțiunii de "CLUB" a site-ului sau la pagina club.life-care.com . Multă sănătate și succes va doresc !!!
-
Dorești sa comanzi produse cât mai naturale pentru sanatate, frumusețe sau casa ta? Poți face asta,bineînțeles, și în plus, cu reduceri incepand de la 20%fata de prețul din catalog+ alte oferte și bonusuri. Prezintă și celorlalți catalogul fizic sau online pentru a putea primi comenzi și încearcă sa prezinți si altor persoane oportunitatea de a fi reprezentantul ( partenerul) firmei. Câștiguri în funcție de comenzile lunare ale tale și ale echipei formate de tine. Cu cât mai mulți membri activi și care plasează comenzi lunar,cu atât mai bine. Firma romaneasca serioasa și de renume, cu afaceri în multe tari din Europa. Mai multe detalii puteți găsi pe site. Înscrierea se face în Club ( care este destinat special partenerilor). De acolo puteți vedea produsele, detalii despre acestea,puteți efectua comenzi(atenție la preturi,care de obicei sunt afișate doua: unul special pentru dvs., și prețul din catalog!). Aveți și un birou virtual, în care veți putea afla informații precum nr.de persoane din echipa dvs., comenzi efectuate,etc. Tot din secțiunea "Contul meu" aveți și posibiltatea de a înscrie noi parteneri în echipa dvs. Tot ce aveți de făcut este sa dați click pe "Înscriere nou Partener". Vi se va deschide o pagina a cărui link trebuie sa îl copiați și sa îl distribuiți ,asa cum urmează sa fac eu imediat. Singurul lucru de care trebuie ținut cont în completarea chestionarului de Înscriere,este acela de a nu șterge codul și numele deja completat acolo și de a NU bifa casuta cu "nu am indrumator". Așadar, înscrierea gratuita și pentru a putea face parte din echipa mea, este prin accesarea următorului link : https://club.life-care.com/inregistrare/K60Z/RO/?parentCode=1039408&isMandatory=true În cazul în care nu merge sa faceti acest lucru aici, atunci copiați link-ul și puneti-l pe casuta de căutare Google pentru a se putea deschide pagina cu formularul de înscriere. Sau pur și simplu țineți link-ul apăsat cu degetul pe ecranul telefonului vreo 2 secunde,pana va va apărea casuta/opțiunea de deschidere. Dacă ați decis sa faceti acest pas,care nu va costa absolut nici un ban sau investiții obligatorii și din care veți putea avea numai de câștigat, va mulțumesc și va urez bun-venit în echipa mea ! Multă sănătate va doresc !!!
-
Dorești sa comanzi produse cât mai naturale pentru sanatate, frumusețe sau casa ta? Poți face asta,bineînțeles, și în plus, cu reduceri incepand de la 20%fata de prețul din catalog+ alte oferte și bonusuri. Prezintă și celorlalți catalogul fizic sau online pentru a putea primi comenzi și încearcă sa prezinți si altor persoane oportunitatea de a fi reprezentantul ( partenerul) firmei. Câștiguri în funcție de comenzile lunare ale tale și ale echipei formate de tine. Cu cât mai mulți membri activi și care plasează comenzi lunar,cu atât mai bine. Firma romaneasca serioasa și de renume, cu afaceri în multe tari din Europa. Mai multe detalii puteți găsi pe site. Înscrierea se face în Club ( care este destinat special partenerilor). De acolo puteți vedea produsele, detalii despre acestea,puteți efectua comenzi(atenție la preturi,care de obicei sunt afișate doua: unul special pentru dvs., și prețul din catalog!). Aveți și un birou virtual, în care veți putea afla informații precum nr.de persoane din echipa dvs., comenzi efectuate,etc. Tot din secțiunea "Contul meu" aveți și posibiltatea de a înscrie noi parteneri în echipa dvs. Tot ce aveți de făcut este sa dați click pe "Înscriere nou Partener". Vi se va deschide o pagina a cărui link trebuie sa îl copiați și sa îl distribuiți ,asa cum urmează sa fac eu imediat. Singurul lucru de care trebuie ținut cont în completarea chestionarului de Înscriere,este acela de a nu șterge codul și numele deja completat acolo și de a NU bifa casuta cu "nu am indrumator". Așadar, înscrierea gratuita și pentru a putea face parte din echipa mea, este prin accesarea următorului link : https://club.life-care.com/inregistrare/K60Z/RO/?parentCode=1039408&isMandatory=true În cazul în care nu merge sa faceti acest lucru aici, atunci copiați link-ul și puneti-l pe casuta de căutare Google pentru a se putea deschide pagina cu formularul de înscriere. Sau pur și simplu țineți link-ul apăsat cu degetul pe ecranul telefonului vreo 2 secunde,pana va va apărea casuta/opțiunea de deschidere. Dacă ați decis sa faceti acest pas,care nu va costa absolut nici un ban sau investiții obligatorii și din care veți putea avea numai de câștigat, va mulțumesc și va urez bun-venit în echipa mea ! Multă sănătate va doresc !!!
-
Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.
-
Societate comerciala din Constanta cu o vechime de 29 de ani cu specific productie si comert, oferim colaborare unor agenti cu experienta vasta in domeniul vanzarilor, cu personalitate juridica(II, PFA, SRL). Fara limita de varsta. Femei sau barbati. Disponibilitate de deplasare obligatorie. Discount substantial.
-
Esti dornic sa faci parte din echipa noastra? Nu e nevoie sa ai experienta dar am aprecia daca ai mai lucrat pentru un brand sportiv , dorim sa ai permis de conducere, masina proprie si o firma PFA sa putem colabora. Salariu atractiv si un mediu placut de lucru. Te rugam sa ne contactezi doar daca ai intre 25-40 ani si esti din zona Cluj.multumesc.
-
Căutăm persoane ambițioase, sociabile și cu spirit întreprinzător din toata tara pentru a se alătura echipei noastre. În calitate de colaborator, vei intermedia diverse categorii de asigurări, pensii private, credite și chiar oferte de vacanță. Veniturile pe care le vei obține vor fi direct proporționale cu nivelul tău de implicare în activitate. În plus, vei avea oportunitatea de a învăța cum să îți dezvolți propria afacere și să atingi un nivel care îți oferă numeroase perspective. Vei avea parte de training gratuit din partea conducerii. De asemenea, este necesar să deții o diplomă de bacalaureat! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile pe care le avem de oferit.
-
Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.
-
Poți avea un venit suplimentar între 500-4000Ron în functie de implicarea ta. Multinațională de tip IFN avem disponibile contracte colaborare pentru consultanți de credit: Contract de colaborare de tip PFA Munca se desfășoară în 80% pe teren Persoana responsabila cu publicitatea zonei unde activează,încasarea clienților și întocmirea documentelor necesare acordarii creditelor. Bonusuri din încasări și vânzări Program de lucru part-time sau full-time Posibilitatea de avansarea în cadrul companiei Programul Luni-Vineri:
-
angajam agenti vanzari în domeniu construcctii oferim comision pe baza de contract ,de talii
-
Cautam vorbitori de limba spaniola pentru proiecte de vanzare. ofertare si suport clienti exclusiv din Spania. Sediul nostru este in Bucuresti, Piata Victoriei - lucram in sistem hibrid, oferim salariu peste media pietei , tichete de masa si comision. Daca locuiesti in Bucuresti sau imprejurimi te asteptam in echipa!
-
Candidatul Ideal: Experiență anterioară în vânzări ar fi un avantaj; Abilități excelente de comunicare și negociere; Orientat către clienți și către atingerea obiectivelor; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Prezentarea și promovarea produselor companiei. Oferim : Training; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si echipa tanara; Birou modern ultracentral; Salariu fix + schema de bonusare; Masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem o organizație care are ca principal obiectiv comercializarea de produse sau servicii către clienți. Obiectivele companiei noastre de vânzări sunt în principal de a-și crește vânzările și de a-și extinde baza de clienți, menținând în același timp un nivel ridicat de satisfacție a clienților dar si a angajatilor.