Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2021-10-11 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Promovat
Angajăm consilier vânzări magazin naturist. Oferim un mediu de lucru atractiv, cu un pachet salarial foarte consistent.
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.
-
NU ESTE NECESARA EXPERIENTA! CU SIGURANTA VEI FACE PARTE DIN ECHIPA NOATRA DACA: -ai abilitai de comunicare -esti o persoana pozitiva -punctualitatea si seriozitatea te caracterizeaza -detii permis de conducere categoria B si masina personala ITI OFERIM: -salariu atractiv cu bonusuri foarte motivante - priogram flexibil -training gratuit - jobul presupune activitati de teren Asteptam sa ne cunoastem! Lasati mesaj cu numele complet si nr dvs. de telefon!
-
DescriereEskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.
-
Cautam o persoană responsabilă și amabila, cu abilități de comunicare, orientată spre îndeplinirea nevoilor clientului, cu o atitudine proactivă și energie pozitivă. Experienta similara in vanzari reprezinta un avantaj. Cerinte: Absolvent studii medii. Sunt necesare cunostinte de operare PC ( Word, Excell) la nivel mediu Cunostinte de limba engleza la nivel mediu. Experienta anterioara de operare intr-un program de gestiune. Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; Responsabilitățile postului: Cunoaste portofoliul de produse si ofera suport clientilor care vin in showroom Transmite oferte la solicitarile clientilor Promoveaza produsele din portofoliul companiei Armos Services. Efectueaza operatiuni de contabilitatea primara: emite facturi pentru operatiunile de vanzare efectuate, incaseaza numerar, emite bonuri fiscale. Urmareste stocul de produse din showroom si efectueaza operatiuni de transfer intre gestiuni. Pachet salarial: salariu fix bonus individual in functie de vanzarile lunare tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa office@armosprotect, sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
-
Firmă de pază și protecție angajază agent de vânzări. Candidatul ideal: -să poți lucra în echipa- buna relaționare cu oamenii -ușurință în comunicare -sa fii orientat spre rezultate Ce trebuie sa faci: - sa identifici noi clienți -să menții relația cu cei existenti -sa promovezi produsele din portofoliul firmei - sa realizezi oferte pentru clienții potențiali - sa negociezi și să închei contracte de vânzare cu clienții -să menții o evidenta strictă a documentelor cu care lucrezi Beneficii: telefon, laptop, ulterior, mașina de serviciu. Mai multe detalii la telefon!
-
firme din domeniile : stomato, farma, naturiste, piese auto, HoReCa, etc. Pot fi agent vanzari sofer distributie sofer personal.
-
Societatea Amalfi Start Construct SRL își mărește echipa! Ești o persoană responsabilă, cu spirit de inițiativă și flexibilă? Îți dorești dezvoltarea carierei în domeniul vânzărilor de materiale de construcții? Noi avem soluția! Candidatul ideal: absolvent de studii medii/superioare, studiile din domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj; experiența în domeniul vânzărilor constituie avantaj; cunoștinte și abilități de operare PC (MS Office); abilități excelente de comunicare și negociere; abilități de lucru în echipă; orientare către cerințele pieței și nevoile clienților; orientare către rezultate și performanță; seriozitate și corectitudine; etică profesională; flexibilitate, adaptabilitate și inițiativă; disponibilitate pentru deplasări; permis de conducere categoria B. Principalele responsabilități: asigură promovarea și vânzarea produselor oferite de societate în zona deservită; negociază contractele cu clienții și urmărește derularea lor până la stingerea creanțelor; administrează și dezvoltă portofoliul de clienți existent în zona deservită; obține și centralizează informații din și despre piața specifică; furnizează periodic conducerii rapoarte de vânzări și analize de piață și produse pentru zona deservită. Ce oferim: pachet salarial motivant, salariu fix + bonusuri din vânzări training în vânzări; mediu de lucru stimulativ; posibilitate de avansare; În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa:
-
Experienta in vanzari este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs. Ne intereseaza sa fii orientat a spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: -instruire continua -oportunități de promovare -salariu atractiv -bonusuri lunare atractive, in funcție de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele din magazin te ocupi de receptia marfii expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne afisezi si sa actualizezi etichetele de pret desfasori activitati de schimbare a promotiilor realizand amenajari necesare expunerii acestora te implici in activitati de organizare si curatenie in magazin. incasezi contravaloarea produselor vândute.
-
Angajez VANZATOR CU EXPERIENTA IN DOMENIUL GSM,PT INSULELE MAGAZINELE FAN GSM din RETEAUA NOASTRA. FAN GSM este una din cele mai cunoscute firme de accesorii gsm din Romania. SALARIU +BONUS SIGUR din vanzari, toti banii pe cartea de munca. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul din anunt.
-
Manpower angajeaza AGENT DE VAZNARI pentru o companie din Rudeni Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis de conducere cat. B - cunostinte de operare calculator Beneficii: - salariu competitiv - tichete de masa de 40 lei zi lucratoare - tichete de cultura - tichete de vacanta - loc de munca intr-un singur schimb
-
Cautam colegi ca agenti de vanzari sisteme tehnice de securitate (antiefractie, supraveghere video, control acces, automatizari, sisteme detectie incendiu, sisteme stingere incendiu, etc) cu urmatoarele responsabilitati : - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti; - Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu; - Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati in numerar; - Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; - Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei; - Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative); - Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; - Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii. Cerinte : - Cunostinte tehnice rezonabile - Cunostinte de lucru cu aplicatiile tip office - Carnet de conducere auto - Experienta minima de 12 luni in vanzari Oferim : - Salariu motivant format din salariu de baza (3150 NET) plus procent din vanzari - Autoturism - Tehnica de calcul - Bonusuri de performanta
-
DESCRIERE NextGen Communications isi doreste un coleg/a nou/a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !
-
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Companie prezenta pe piata romaneasca din 2001 cauta sa angajeze inginer vanzari echipamente industriale, petrol, gaze, AMC; Cerinte ce constituie un avantaj la selectia candidatilor: experienta similara, buna cunoastere a limbii engleze, permis de conducere, bune abilitati de comunicare cu potentialii clienti. Asteptam cv-uri pe adresa:
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile magazinului; 6. Sa aiba experienta in vanzari si sau optica medicala (reprezinta avantaj). Ce oferim: La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 4. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 5. Asigurare medicala privata; 6. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 7. Program de lucru flexibil (in ture); 8. Posibilitati reale de avansare; 9. Traininguri de specialitate; 10. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa! Aplica direct pe platforma sau trimite CV-ul pe adresa de email
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : MARIANA MANDOC 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24