angajare consultant vanzari
Specificații
Numele companiei
Casa Auto
Tip job
full time
Experienta
experienta 1-3 ani
Nivel de studii
calificat
Carnet conducere
B
Locuri vacante
1
Descriere
Casa Auto angajeaza consultant vanzari.
Cerinte:
- Experiența în vânzari minim 2 ani;
- Studii medii;
- Cunoștințe operare Microsoft Office (Excel, Word);
- Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business;
- Proactivitate și inițiativă în vederea atingerii obiectivelor de performanță lunare;
- Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate;
- Responsabilitate, organizare și autonomie în activitatea desfășurată;
- Permis de conducere, categoria B.
Descrierea postului:
- Identifici și contactezi potențiali clienți;
- Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract);
- Promovezi activ portofoliul de produse si brand-ul reprezentat, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări;
- Consilierea clientilor in probelem tehnice, comerciale si de finantare;
- Cresterea portofoliului de clienti, urmărirea si fidelizarea clientilor existenti, dezvoltarea unor relatii pozitive și durabile.
Beneficii:
- Pachet salarial format din parte fixa si bonus de performanta;
- Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
- Tichete de masă;
- Asigurare privata de sanatate;
- Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV.
Raportează
Cerinte:
- Experiența în vânzari minim 2 ani;
- Studii medii;
- Cunoștințe operare Microsoft Office (Excel, Word);
- Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business;
- Proactivitate și inițiativă în vederea atingerii obiectivelor de performanță lunare;
- Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate;
- Responsabilitate, organizare și autonomie în activitatea desfășurată;
- Permis de conducere, categoria B.
Descrierea postului:
- Identifici și contactezi potențiali clienți;
- Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract);
- Promovezi activ portofoliul de produse si brand-ul reprezentat, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări;
- Consilierea clientilor in probelem tehnice, comerciale si de finantare;
- Cresterea portofoliului de clienti, urmărirea si fidelizarea clientilor existenti, dezvoltarea unor relatii pozitive și durabile.
Beneficii:
- Pachet salarial format din parte fixa si bonus de performanta;
- Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
- Tichete de masă;
- Asigurare privata de sanatate;
- Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV.
ID anunț: 1638861262
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!