5
Cautam Agent Vanzari accesorii mobilier pe Iasi si zone limitrofe
Specificații
Numele companiei
ACCEMOB Corporation SRL
Tip job
full time
Experienta
experienta 1-3 ani
Nivel de studii
absolvent
Carnet conducere
B
Locuri vacante
1
Disponibil imediat
True
Descriere
Cerințe:
- Experiență vânzări teren minim 2 ani+;
- Experiență negociere, urmărire derulare contracte, termene de plată, urmărire încasări, urmărire livrări;
- Capacitate de a crea credibilitate în relația cu clienții;
- Atitudine pozitivă și orientată către client;
- Cel puțin studii medii + cunoștințe operare PC (Word, Excel, Prospectare) nivel mediu;
- Minim permis categoria B cu cel puțin 3 ani experiență;
- Disponibilitate de deplasare cel puțin 70% în regiunea alocată.
Ce oferim:
- Pachet salarial format din parte fixă + parte variabilă;
- Mediu de lucru profesionist;
- Instrumente pentru desfășurarea activității într-un mod eficient;
- Training-uri specifice periodice.
Responsabilități
- Achiziția de noi clienți din segmentul alocat;
- Prospectarea pieței accesoriilor de mobilier în vederea ofertării exacte funcție de specificul clientului;
- Promovarea imaginii și prezentarea companiei în conformitate cu cerințele și standardele acesteia;
- Rapoarte săptămânale cu privire la activitatea desfășurată;
- Administrarea eficientă a clienților din portofoliu.
Acest anunț înglobează zonele: Iasi si limitrofe.
* Garantăm confidențialitatea aplicării;
* Doar CV-urile candidaților ce corespund cerințelor ocupării postului vor fi luate în considerare.
Informatii suplimentare despre noi vezi pe
Raportează
- Experiență vânzări teren minim 2 ani+;
- Experiență negociere, urmărire derulare contracte, termene de plată, urmărire încasări, urmărire livrări;
- Capacitate de a crea credibilitate în relația cu clienții;
- Atitudine pozitivă și orientată către client;
- Cel puțin studii medii + cunoștințe operare PC (Word, Excel, Prospectare) nivel mediu;
- Minim permis categoria B cu cel puțin 3 ani experiență;
- Disponibilitate de deplasare cel puțin 70% în regiunea alocată.
Ce oferim:
- Pachet salarial format din parte fixă + parte variabilă;
- Mediu de lucru profesionist;
- Instrumente pentru desfășurarea activității într-un mod eficient;
- Training-uri specifice periodice.
Responsabilități
- Achiziția de noi clienți din segmentul alocat;
- Prospectarea pieței accesoriilor de mobilier în vederea ofertării exacte funcție de specificul clientului;
- Promovarea imaginii și prezentarea companiei în conformitate cu cerințele și standardele acesteia;
- Rapoarte săptămânale cu privire la activitatea desfășurată;
- Administrarea eficientă a clienților din portofoliu.
Acest anunț înglobează zonele: Iasi si limitrofe.
* Garantăm confidențialitatea aplicării;
* Doar CV-urile candidaților ce corespund cerințelor ocupării postului vor fi luate în considerare.
Informatii suplimentare despre noi vezi pe
ID anunț: 1738063720
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!