Customer Care Back Office credit banking italiana IS BV
Specificații
Descriere
Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia.
Candidatul ideal:
- abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2;
- persoane pozitive, calme, rabdatoare;
- cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking;
- experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor.
Responsabilitati:
- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;
- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;
- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;
- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.
Beneficii:
- mediu profesionist de lucru, colegi simpatici;
- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;
- oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati;
- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate;
- training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu;
- oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata;
- teambuilding-uri.
Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!