Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste un an de experiență
Ce cautam la tine? Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare Constituie avantaj permis conducere categoria B Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Coordonarea echipei de vanzari; Responsabil cu procesul de recrutare, selectie, dezvoltare si motivarea echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare si semestriale de performanta stabilite.
Ce iti oferim ? Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Abonament servicii medicale Regina Maria; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Descrierea companiei iCredit este o instituție financiară nebancară care face parte din Management Financial Group, unul dintre liderii serviciilor financiare nebancare din Europa Centrală și de Est. În cei 14 ani de activitate în România, iCredit a oferit peste 700.000 de credite rapide. Echipa noastră este formată din peste 1500 de colegi, angajați și colaboratori ce activează în sediul central din București și în cele peste 110 de puncte de lucru din țară. Oferim angajaților noștri un pachet complet de beneficii salariale și extrasalariale și îi susținem în procesul lor de dezvoltare profesională prin mentorat, programe de training și cursuri specializate. Te invităm să aplici la postul care ți se potrivește și să descoperi iCredit așa cum este - o companie cu un istoric solid, dinamică și în continuă dezvoltare.
ID anunț: 1625547760
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!