Căutăm 5 leaderi! Acest anunț se adresează doar persoanelor cu spirit întreprinzător, sociabile, cu cel puțin studii medii (diplomă de bacalaureat) și interesate de domeniul asigurărilor și financiar. Nu este vorba de un job tradițional , ci despre o colaborare plătită pe bază de comision care poate deveni o oportunitate de afacere. Totul depinde de implicarea ta. Dacă ești o fire ambițioasă, perseverență, deschisă la minte și îți dorești un venit în plus sau independență financiară te așteptăm.
Descrierea jobului Chiar daca stam acasa afacerea Inter Broker de Asigurare tot functioneaza Daca te regasesti in cel putin una din situatiile de mai jos, colaborarea cu Inter Broker de Asigurare poate fi o solutie pentru tine.
1. Ti-a scazut venitul ? 2. Vrei sa iti schimbi jobul actual? 3. Vrei mai mult timp pentru tine sau familia ta? 3. Vrei independenta financiara? 4. Vrei sa fii propriul sef? 5. Vrei sa iti maresti nivelul de siguranta financiara? 6. Vrei sa ajuti membrii comunitatii tale? 7. Vrei sa iti dezvolti o afacere la nivel national care poate functiona 100% on-line? 8. Vrei sa faci parte dintr-o echipa cu aceleasi valori? 9. Vrei sa nu mai depinzi de "siguranta" unui salariu? 10. Esti Persoana Juridica si vrei sa iti reduci costurile cu asigurarile cu cel putin 10%? 11. Vrei sa decizi TU pentru tine?
Prin colaboarea cu Inter Broker de Asigurare poti intermedia:
* toate tipurile de asigurari (RCA, Casco, Locuinte, Sanatate, Viata etc) * pensii private * credite (Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * obtinere despagubiri pentru victimele accidentelor rutiere
Contacteaza-ne ACUM si incepe o noua activitate part-time sau full-time de acasa
Candidatul Ideal Cum ești tu? Ai cunoștinte de bază despre management Te adaptezi ușor în lucrul cu oamenii, indiferent de tipul de temperament Ești organizat și reușești să prioritizezi cu ușurință mai multe sarcini Îți place ceea ce faci și oferi profesionalism Ai experiență în vânzări sau în domeniul de servicii clienți de cel puțin 2 ani Ai puternice abilități de comunicare și leadership Ai cunoștințe de bază de raportare, planificare, analiză financiară Înțelegi cum funcționează sistemele CRM Descrierea jobului
In ce constă jobul? Vei recruta și vei instrui colegi noi Vei stabili împreună cu echipa obiectivele zilnice de activitate și vei oferi suport pentru îndeplinirea acestora Vei analiza periodic evoluția consultanților și vei implementa un plan de dezvoltare Vei oferi suport echipei pentru identificarea oportunităților de vânzare Vei evalua performanța consultanților raportându-te la indicatori de bază
Ce beneficii vei avea?
Iți oferim acces gratuit la cursul în baza căruia vei obține codul RAF (diploma care iți permite să practici această meserie) Vei avea un mentor de la care să înveți în ritmul tău Iți punem la dispoziție instrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să desfășori activitatea de oriunde și oricând Vei participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, recrutare, evenimente de agenție, teambuilding-uri
ID anunț: 1761467909
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!