Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Logistician responsabil comenzi

Valabil din 10/14/2025 9:11:20 AM
Specificații
Numele companiei
ZOOM CORPORATION
Tip job
full time
Descriere
Descrierea locului de muncă:
Cunoaste limba nationala a zonei geografice pe care activeaza la nivel avansat: limba turca;
Oferă suport achizitorilor, oferind informațiile solicitate, conform procedurilor existente și respectând termenii agreați ;
Identifică comenzile trecute de catre achizitorii din perimetrul alocat, din rapoartele săptămanale zilnice.
Analizează statusul comenzilor din CRM și completează rapoartele, pentru o mai bună gestiune a activității.
Analizează comenzile, identifica prioritățile și acționează, respectând etapele și procedurile existente.
Ia legătura cu cu serviciile interne, în funcție de nevoie, conform procedurilor existente, pentru a solicita oferi informații.
Dacă este cazul, gestionează procesul de semnare a contractelor comerciale.
Verifică facturile, documentele bancare și alte documente necesare plăților înainte de a le trimite pentru a fi înregistrate în sistem.
Identifică statusul plăților din raportul săptămânal Balance AG.
Urmărește e-mailul de la departamentul Admin Fournisseur pentru solicitări suplimentare privind documentele și contactează furnizorul pentru acțiuni ulterioare.
Asigură efectuării plăților în avans într-un termen rezonabil înaintea datei de încărcare a comenzii.
Validează cu departamentul Transport documentele vamale pentru țările non-EU.
Asigură primirea formularului logistic într-un termen rezonabil înaintea datei de încărcare a comenzii.
Notifică asistentul transport în situația în care o comandă nu poate fi încărcată la data stabilită între furnizor și Achizitor.
Analizează litigiile transport și propune soluții pentru deblocarea acestora.
Raportează alertele pe comenzile în curs de livrare către Team Manager & Plateau Manager.
Efectuează acțiunile necesare pentru asigurarea unei livrări optime a comenzilor.
Se asigură că sunt plătite integral și la timp comenzile în conformitate cu politicile companiei.
Identifică statusul litigiilor de marfă în raportul lunar de Litigii.
Identifică și analizează situația litigiilor, verifică toate documentele și emailurile din CRM aferente acestora.
Contactează departamentul Litigii pentru mai multe informații, imagini, documente de transport, valoarea litigiului.
Verifică documentele, contactează achizitorii pentru mai multe informații și documente de la furnizor.
Împreună cu achizitorii găsește soluții pentru litigii.
Discută prin e-mail cu MKT NOZ FI si alte servicii interne, pentru a propune soluții pentru litigii.
Se asigură că plățile pentru litigiile rezolvate sunt efectuate corect.

Condiţii pentru ocuparea postului:
localitatea în care îşi va desfăşura activitatea: Iasi

Cerinţe ale postului:
- studii medii superioare
- limbi străine: Nivel avansat de cunoaștere a limbii naționale a zonei geografice în care lucrează (minim B2) și a limbii engleze (nivel minim B1).
- competențe tehnice: Microsoft Office (Excel, Word), CRM (Selligent), Outlook Mail, instrumente PDF.
- Programe utilizate: Microsoft Office, CRM, Selligent, Cognos
- cunoştinţe de limbă: TURCA nivel AVANSAT si ENGLEZA - nivelul MEDIU

ID anunț: 1760422322

Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV