Logistician responsabil comenzi
Specificații
Numele companiei
ZOOM CORPORATION
Tip job
full time
Descriere
Descrierea locului de muncă:
Cunoaste limba nationala a zonei geografice pe care activeaza la nivel avansat: limba turca;
Oferă suport achizitorilor, oferind informațiile solicitate, conform procedurilor existente și respectând termenii agreați ;
Identifică comenzile trecute de catre achizitorii din perimetrul alocat, din rapoartele săptămanale zilnice.
Analizează statusul comenzilor din CRM și completează rapoartele, pentru o mai bună gestiune a activității.
Analizează comenzile, identifica prioritățile și acționează, respectând etapele și procedurile existente.
Ia legătura cu cu serviciile interne, în funcție de nevoie, conform procedurilor existente, pentru a solicita oferi informații.
Dacă este cazul, gestionează procesul de semnare a contractelor comerciale.
Verifică facturile, documentele bancare și alte documente necesare plăților înainte de a le trimite pentru a fi înregistrate în sistem.
Identifică statusul plăților din raportul săptămânal Balance AG.
Urmărește e-mailul de la departamentul Admin Fournisseur pentru solicitări suplimentare privind documentele și contactează furnizorul pentru acțiuni ulterioare.
Asigură efectuării plăților în avans într-un termen rezonabil înaintea datei de încărcare a comenzii.
Validează cu departamentul Transport documentele vamale pentru țările non-EU.
Asigură primirea formularului logistic într-un termen rezonabil înaintea datei de încărcare a comenzii.
Notifică asistentul transport în situația în care o comandă nu poate fi încărcată la data stabilită între furnizor și Achizitor.
Analizează litigiile transport și propune soluții pentru deblocarea acestora.
Raportează alertele pe comenzile în curs de livrare către Team Manager & Plateau Manager.
Efectuează acțiunile necesare pentru asigurarea unei livrări optime a comenzilor.
Se asigură că sunt plătite integral și la timp comenzile în conformitate cu politicile companiei.
Identifică statusul litigiilor de marfă în raportul lunar de Litigii.
Identifică și analizează situația litigiilor, verifică toate documentele și emailurile din CRM aferente acestora.
Contactează departamentul Litigii pentru mai multe informații, imagini, documente de transport, valoarea litigiului.
Verifică documentele, contactează achizitorii pentru mai multe informații și documente de la furnizor.
Împreună cu achizitorii găsește soluții pentru litigii.
Discută prin e-mail cu MKT NOZ FI si alte servicii interne, pentru a propune soluții pentru litigii.
Se asigură că plățile pentru litigiile rezolvate sunt efectuate corect.
Condiţii pentru ocuparea postului:
localitatea în care îşi va desfăşura activitatea: Iasi
Cerinţe ale postului:
- studii medii superioare
- limbi străine: Nivel avansat de cunoaștere a limbii naționale a zonei geografice în care lucrează (minim B2) și a limbii engleze (nivel minim B1).
- competențe tehnice: Microsoft Office (Excel, Word), CRM (Selligent), Outlook Mail, instrumente PDF.
- Programe utilizate: Microsoft Office, CRM, Selligent, Cognos
- cunoştinţe de limbă: TURCA nivel AVANSAT si ENGLEZA - nivelul MEDIU
Raportează
Cunoaste limba nationala a zonei geografice pe care activeaza la nivel avansat: limba turca;
Oferă suport achizitorilor, oferind informațiile solicitate, conform procedurilor existente și respectând termenii agreați ;
Identifică comenzile trecute de catre achizitorii din perimetrul alocat, din rapoartele săptămanale zilnice.
Analizează statusul comenzilor din CRM și completează rapoartele, pentru o mai bună gestiune a activității.
Analizează comenzile, identifica prioritățile și acționează, respectând etapele și procedurile existente.
Ia legătura cu cu serviciile interne, în funcție de nevoie, conform procedurilor existente, pentru a solicita oferi informații.
Dacă este cazul, gestionează procesul de semnare a contractelor comerciale.
Verifică facturile, documentele bancare și alte documente necesare plăților înainte de a le trimite pentru a fi înregistrate în sistem.
Identifică statusul plăților din raportul săptămânal Balance AG.
Urmărește e-mailul de la departamentul Admin Fournisseur pentru solicitări suplimentare privind documentele și contactează furnizorul pentru acțiuni ulterioare.
Asigură efectuării plăților în avans într-un termen rezonabil înaintea datei de încărcare a comenzii.
Validează cu departamentul Transport documentele vamale pentru țările non-EU.
Asigură primirea formularului logistic într-un termen rezonabil înaintea datei de încărcare a comenzii.
Notifică asistentul transport în situația în care o comandă nu poate fi încărcată la data stabilită între furnizor și Achizitor.
Analizează litigiile transport și propune soluții pentru deblocarea acestora.
Raportează alertele pe comenzile în curs de livrare către Team Manager & Plateau Manager.
Efectuează acțiunile necesare pentru asigurarea unei livrări optime a comenzilor.
Se asigură că sunt plătite integral și la timp comenzile în conformitate cu politicile companiei.
Identifică statusul litigiilor de marfă în raportul lunar de Litigii.
Identifică și analizează situația litigiilor, verifică toate documentele și emailurile din CRM aferente acestora.
Contactează departamentul Litigii pentru mai multe informații, imagini, documente de transport, valoarea litigiului.
Verifică documentele, contactează achizitorii pentru mai multe informații și documente de la furnizor.
Împreună cu achizitorii găsește soluții pentru litigii.
Discută prin e-mail cu MKT NOZ FI si alte servicii interne, pentru a propune soluții pentru litigii.
Se asigură că plățile pentru litigiile rezolvate sunt efectuate corect.
Condiţii pentru ocuparea postului:
localitatea în care îşi va desfăşura activitatea: Iasi
Cerinţe ale postului:
- studii medii superioare
- limbi străine: Nivel avansat de cunoaștere a limbii naționale a zonei geografice în care lucrează (minim B2) și a limbii engleze (nivel minim B1).
- competențe tehnice: Microsoft Office (Excel, Word), CRM (Selligent), Outlook Mail, instrumente PDF.
- Programe utilizate: Microsoft Office, CRM, Selligent, Cognos
- cunoştinţe de limbă: TURCA nivel AVANSAT si ENGLEZA - nivelul MEDIU
ID anunț: 1760422322
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!