Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agent vanzari Arad Arad

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Minim 2 ani experienta in vanzari directe (reprezinta un avantaj vanzarea de solutii software) Cunostinte operare pachet Office la nivel mediu Cunoasterea pietei de solutii pentru monitorizare GPS Bune abilitati de comunicare, organizare si negociere Orientare spre atingerea obiectivelor Disponibilitate pentru deplasari Permis de conducere categoria B

  • TH TRUCKS SRL recruteaza pentru echipa din Arad pentru rolul de Reprezentant vanzari camioane rulate, cu raportare directa catre Director Dealer. TH TRUCKS va ofera oportunitatea unui mediu motivant, dinamic prin proiectele de dezvoltare si prin echipa sa de profesionisti, fiind in cautarea unui candidat interesat de o provocare profesionala. Candidatului i se va oferi oportunitatea de a contribui la dezvoltarea si la imbunatatirea continua a proceselor din companie. Responsabilitati: Identifica si gestioneaza nevoile clientilor din zona alocata Promoveaza produsele si serviciile companiei Intocmeste si prezinta oferte, negociaza si incheie contracte comerciale Identifica noi clienti urmarind cresterea cotei de piata si gestioneaza portofoliul de clienti existent Configureaza vehiculul in conformitate cu cerintele clientului Cerinte: Studii superioare, prezinta avantaj profilul tehnic Minimum 3 ani experienta in vanzari de camioane Excelente abilitati de relationare, comunicare si negociere Persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate Posesor carnet de conducere categoria B, prezinta avantaj categoria C Beneficii: Pachet salarial atractiv Sistem de bonusare Masina de serviciu Training permanent Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes TH Trucks detine o serie de centre de activitate in intreaga tara, venind in intampinarea clientilor cu servicii integrate prin cele cinci divizii de business: vanzari vehicule noi, vanzari vehicule SH, service camioane, vanzari piese camioane, vanzari anvelope noi si productie anvelope resapate Bandag.

  • 14

    VISEZI LA O CARIERA IN IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fi agent imobiliar #trancandtranc: - Poti lucra de unde vrei, de la birou, de acasa sau chiar de pe terasa. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine, castigul este, asa cum ai mai auzit probabil, nelimitat. - Iti faci multe relatii. - Pe langa cursurile clasice in imobiliare pe care le vei parcurge, noi iti vom oferi si coaching si te vom ghida pana iti vei atinge potentialul maxim. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovatoare sunt rasplatite pe masura. - Ai ocazia sa lucrezi in singura Agentie Imobiliara VR din Arad, unde clientii pot vedea proprietatile din portofoliu cu ochelari VR. Pentru a te integra in echipa noastra trebuie sa sti despre noi ca: - Suntem muncitori si ne place sa ne dezvoltam, in continuu. - Ne implicam in dezvoltarea colegilor nostri de fiecare data cand avem un sfat valoros de oferit si de fiecare data cand avem ocazia. - Nu ne place sa fim deranjati atunci cand dam telefoane. - Suntem proactivi si ne place sa cautam solutii, iar daca nu stim ceva, intrebam, dar in nici un caz nu ne plac scuzele. - Suntem oameni responsabili si daca ne stabilim un plan de comun acord, il indeplinim. - Oricat ne-ar fi de greu si oricate refuzuri am primi, nu renuntam, suntem niste razboinici! - Atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Venim la birou pentru ca ne place sa ne distram, sa socializam, sa invatam si sa muncim, iar cand nu avem chef de birou muncim de unde vrem. - Ne mandrim cu faptul ca suntem agenti imobiliari Tranc & Tranc si ne face placere sa ne laudam tuturor cu asta, de fiecare data cand intram intr-o discutie cu cineva. Te poti angaja part-time sau full-time. Remuneratia se obtine pe baza de comision, din tranzactiile efectuate, nu se ofera salariu fix. Pentru a incepe activitatea de agent imobiliar la Tranc & Tranc trebuie sa deti o firma (PFA, II, SRL). Daca nu ai deja o firma, te putem ajuta noi sa o obti (PFA-ul si II-ul se deschid cu costuri 0) Daca si tu te regasesti in cele de mai sus, trimite-ne CV-ul pe whatsapp la

  • Cerințe: Permis de conducere cat.B - obligatoriu; Mașină proprie - constituie un avantaj; Experiența nu este necesară; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; Punctualitate, responsabilitate. Condiții: Program de lucru flexibil, în depedență de organizarea muncii; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Vacanță în țară și străinătate achitată de companie; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambi ioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Posibilitate de promovare rapidă pe baza rezultatelor proprii; Bonusuri de performanță; Pachet salarial motivant, format din parte fixă + comision (se poate ajunge la valori de peste 1.000 EUR ,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari). Responsabilități: Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului. Așteptam CV-ul la adresa de mail sau puteți sa ne contactați telefonic pentru programare la interviu la numarul:

  • Companie Belgiana de Parking Management Software, in domeniul transporturilor naționale si internaționale cauta colegi care sa se ocupe de vânzarea softului catre companii de transport respectiv parcări. Remuneratia se face pe criterii europene foarte avantajoase pentru angajat. Companie proaspata pe piata din România cu dorinta mare de expansiune.

  • Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana cu abilitati foarte bune de comunicare, orientata spre obtinerea de rezultate. Competente necesare postului: Absolvent studii medii/superioare Experienta de minim 1 ani in domeniul vanzarilor/pozitie similara Disponibilitate pentru deplasari in toata tara, de 4 ori pe an Cunoasterea unei limbi straine de circulatie, de preferat engleza Posesor permis de conducere categoria B Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet) la nivel mediu/avansat Responsabilitati, sarcini si activitati specifice postului de munca: Stabilirea unei relatii pe termen lung cu clientii si crearea unei imagini bune pentru Car-Boy Kidland. Dezvoltarea de noi oportunitati de vanzare in cadrul zonei/canalului alocat Verificarea si aranjarea produselor la raft conform solutiilor recomandate pentru fiecare tip de magazin Cauta permanent sa dezvolte noi relatii de colaborare si raporteaza superiorului direct orice schimbari din zona alocata care pot influenta vanzarile. Raspunde de incasari in numerar, acolo unde este cazul Intocmeste periodic rapoarte de vanzari Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti Calculeaza ofertele de pret pe baza catalogului de produse, lista de pret. Livrare marfa, atunci cand este necesar. Mentinerea legaturii cu clientii existenti, saptamanal, telefonic, in vederea suportului profesional si in vederea crearii de noi comenzi acolo unde este cazul. Oferta (bonusuri, beneficii): Munca in cadrul unei echipe tinere si dinamice; Program de instruire la locul de munca; Pachet salarial motivant 2500-4000 lei net (se discuta la interviu), bonusuri si prime in functie de performante; Masina de servici in perioada deplasarilor in tara Telefon de servici Asigurare medicala Diurna pentru deplasare Program de munca: 8.30 -17.00, de Luni pana Vineri Car-Boy Kidland este o companie romaneasca aflata in colaborare cu Car-Boy Corporation Japonia, compania noastra fiind unicul importator in Europa a produselor de protectie, avertizare si siguranta. Suntem prezenti pe piata din Romania din 2011, atat ca vanzatori cat si ca furnizor pentru marile lanturi de magazine de bricolaj. Adresa depunere CV: www.carboysafety.ro

  • 1

    The HENNLICH Group with trade representations in 18 countries is looking for Sales Engineers for our local HENNLICH team in Arad. We are looking for full-time colleagues. Contact us if you are a team player with a good character a good knowledge in the technical/industrial field. Reprezentant tehnic comercial (Inginer Jr.) Requirements: Engineering degree and/or technical knowledge & passion for technology English language is mandatory - good understanding/writting/speaking German language is an advantage Availability to travel by car every third week Driver license B Positive energy personality and proactive person Good computer skills Living in Arad city or close surroundings Descrierea jobului Duties: T chnic l nd comm rci l quot tions, price n goti tion T chnical consulting t custom r sit , vi e-m il nd/or on th phon Finding and building up n w custom rs Fr qu nt tr v lling to potenti l custom rs Building up contacts nd r lationship int r st d in m rk ting ctivities nd support of the back offic W offer: An int resting position in great team Appropriate sal ry plus success commission, depending on personal effort and individual achievements. Regular technical trainings in international teams If you are interested in employment and you identify with the above mentioned contents, please send us your CV at sc HENNLICH srl 5-7 Timotei Cipariu st., Arad www.hennlich.ro

  • The HENNLICH Group with trade representations in 22 countries is looking for Commercial Assistants for our local HENNLICH team in Arad. We are looking for full-time colleagues. Contact us if you are a team player with a good character, and good knowledge in sales, marketing and technology. Commercial Assistant Requirements: Sales, Commercial, International Trade or Marketing degree, SALES experience, Industrial sales experience and interest for technology are considered advantage, Sales skills and interpersonal skills, Very good NUMERICAL SKILLS, GOOD LEVEL of German and / or English language is MANDATORY, MS Office computer skills, Persuasion abilities, Active person, Residence in Arad and surroundings. Duties: Provide administrative and back-office support to the Commercial Department Provides clients with guidance in a professional manner, and informs them pro-actively. Prepare price offers Processing Order Confirmations Processing of purchase orders Tracking orders Marketing activities and market research Organize visits to clients Various translations We offer: An interesting position in a great team Appropriate salary plus possible success commission, depending on personal effort and individual achievements. The opportunity to participate to the development of the company, A steady work place. If you identify with the above mentioned contents, consider yourself a sales person, like to work independently and you are also a team player, please send your CV at

  • 1

    RADBURG SOFT SERVICE,distribuitor national de anvelope,isi mareste echipa ! Angajam un agent de vinzari,cu experienta in domeniu,care sa deserveasca clienti,aflati in judetul ARAD,TIMIS,BIHOR. Se ofera masina de serviciu,telefon,laptop,salar fix,plus comision din vinzari. Mai multe relatii,la tel ,L-V,intre orele 9-17.

  • 2

    DESCRIEREA POSTULUI - Coordonarea activitatii de vanzare a politelor de asigurare; - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Promovarea produselor de asigurare pe piata locala; - Mentinerea relatiei cu clientii acordandu-le asistenta si consultanta; - Prospectarea continua a pietei locale si identificarea de noi clienti; - Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare RCA, CASCO, locuinte, sanatate; CERINTE PROFESIONALE - Studii medii; - Cunostinte buna Microsoft office; - Abilitati in comunicare si prezentare; - Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj; - Existenta unui portofoliu propriu constituie un avantaj. COMPETENTE - Orientare catre client; - Integritate si incredere; - Perseverenta; - Orientarea catre rezultate; - Negociere; - Capacitatea de a stabilii relatii interpersonale. BENEFICII -Bonus lunar in primele 12 luni ( foarte usor de realizat si un sistem de comisionare bazat pe performanta extrem de motivant); - Companie dinamica si un mediu de lucru modern; - Posibilitati de dezvoltare in vanzari; - Traininguri de specialitate. CV-urile se trimit prin e-mail la: sau la tel.

  • 36

    caut colaboratori part-time sau full time pentru dezvoltarea unei forte de vanzari servicii nu necesita neapărat experienta,atitudinea conteaza program flexibil birou,teren sau de acasa pentru persoanele cu experienta exista varianta de a avea propria echipă detalii pe mesaj sau mail Detalii: -servicii de consultanță financiară,intermediere credite bancare pentru persoane fizice și companii mic;servicii de conciecing, vanzari produse -dezvoltare personala si independenta financiara -colaborarea este în baza unui PFA sau SRL -colaborarea simpla in baza. grilei de compensare ,(comisioane) Nota: Ne adresăm in special persoanelor cu un minim de experienta ,toatervarstele ,din toate județele

  • 19

    Profilul candidatului: - Persoana inregistrata sau care se poate inregistra in somaj. -Absolvent 2021 sau persoane peste 45 de ani. - Studii medii sau superioare. - Integritate morala - Cunostinte minime de operare pe calculator - Dorinta de promovare Caracteristici activitate: -Activitate fara target. -Fara program fix. -Posibilitate de activitate la birou/birou si domiciliu/numai la domiciliu. -Salariu motivant in functie de eficienta si implicare. - Conditii de munca intr-un mediu civilizat si prietenos Prefer sau apel telefonic la numarul

  • Brutarie Aradul Nou angajam distribuitor produse de panificatie program: luni- sambata 04:30-11:30 Se conduce microbuz si se distribuie si incaseaza produse de panificatie in orasul Arad

  • Angajam agent vanzari pentru echipamente de protectie muncii. Experienta in vanzari min 3 ani, studii superioare,limba engleza. Se ofera pachet salarial ,tichete de masa,masina de servici. Mai multe delatii la telefon,

  • angajam agent vanzari pentru echipamente de protectie muncii experienta in vanzari min 3 ani studii superioare,limba engleza se ofera pachet salarial ,tichete de masa,masina de servici

  • Angajam reprezentant zonal vanzari in judetele Arad si Timis, pentru clientul nostru, leader national de piata in domeniul platilor electronice. Cerinte: - Minim 2 ani de experienta in vanzari / distributie retail - Cunoștințe tehnice de bază - Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări - Bune abilități de comunicare în limba română - Bune abilități de operare cu pachetul MS Office - Bune abilități de organizare, planificare și prioritizare - Bune abilități de prezentare și dezvoltare de relații de calitate - Bune abilități de negociere și orientare către client - Bune abilități de gestiune a stocurilor - Capacitatea de a gestiona cu ușurință munca repetitive - Asumarea responsabilității și integritate - Consecvență în acțiuni, respectarea procedurilor Responsabilitati: Reprezentantul zonal de vânzări este responsabil de dezvoltarea zonei alocate prin contractarea de noi locații partenere și de gestiunea terminalelor de plăți. Prospectează întreaga zonă alocată și se ocupă de ofertarea stațiilor de plată, negocierea și semnarea contractelor cu clienții Asigură suport la instalarea terminalelor în locații si gestionează relația cu acestea Gestioneaza terminalele de plăți alocate conform rutei agreate și procedurii interne a companiei Monitorizează activ stocurile de consumabile și piese de schimb/problemele tehnice și intervine rapid pentru soluționare Gestionează și transportă către bancă valorile colectate Asigură respectarea standardelor de marketing (autocolante terminal/vitrine magazine, casete luminoase, promoții/campanii) și se ocupă de curățarea terminalelor din gestiune Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei Urmărește atingerea indicatorilor de rentabilitate Dezvoltă și menține relații de calitate pe termen lung cu clienții Se ocupă de rezolvarea problemelor ce pot apărea în relația cu clienții și escaladează problemele nerezolvate către managerul direct Discută cu managerul direct și obține aprobare pentru situațiile care depășesc limita responsabilității sale Realizează rapoarte specifice de activitate Raportează către managerul direct orice informație relevantă din piață (concurență, deschideri de magazine, probleme locații/clienți), incident în care este implicat sau lipsă gestiune. Se ofera: - Salariu fix de 2800 lei net - Bonusuri lunare din obiective - Program flexibil - Abonament medical la Regina Maria sau Medlife, la alegere - Opțiunea de a mai adăuga încă un membru de familie la abonamentul medical dupa cele 3 luni de probă - Pensie privtă Pilonul III de 150 lei/lună - Tichete de masa în valoare de 20 lei/zi lucrătoare - Abonament Bookster Pentru detalii si stabilirea unui interviu, sunati la numarul afisat sau aplicati la https://brunru.ro/job/30

  • 2

    Angajăm manager cu experiență pentru un magazin îmbrăcăminte de brand Internațional, în punctul zero al orașului Arad Suntem interesați să : - fiți implicat/ă în zona de vânzări și să ne faceți mândri de rezultatele d-voastră. - fiți implicat/ă în partea de contractare de clienți astfel încât să creștem reciproc - fiți cu experiență în management, social media și marketing - știti să comunicati eficient și asertiv. Oferim venit substanțial pentru rezultate pe măsură. Locatia fiind în Arad, pentru cei care sunt acceptați pentru aceste poziții de management, care se relocheaza se oferă o remunerație pentru închirierea unei locuințe. Va rugam sa ne trimiteti un cv si/sau recomandare. Pentru mai multe detalii, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon .

  • 1

    Angajam Agent Vânzări Obiectivele postului: - Vânzări și încasări prin vânzarea directă - Lărgirea portofoliu de clienți din zona alocata Cerințe: - Permis conducere categoria B minim 1 an - Abilități de comunicare și negociere Oferim: - mașina de serviciu - telefon de serviciu

  • Salveaza cautarea