Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agent vanzari Bihor

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Operator platforma Benzinarie

    Benzinaria Gazprom din Oradea Calea Borsului nr. 53 c (intrare Santion) cauta personal operator platforma si curatenie ( 2 ture de zi 07-19, 2 zile liber). Deservire clienti la pompa, curatenie, spatii verzi, mica mentenanta. Nu necesita experienta Informatii la 074576330

  • 5

    Consultant Financiar

    Ai calități antreprenoriale?Esti o persoana sociabilă si dinamica? Iti doresti o cariera intr-un domeniu nou si provocator unde ai posibilitatea de a câștiga cat doresti si de a-ti maximiza constant veniturile,poti avea un program flexibil de lucru,mai ai posibilitatea de ati dezvolta Abilitățile de Leadership si management prin participarea la academia de management. Ce cerințe am de la tine? Foarte putine: -bune abilitați de comunicare;determinare pentru atingerea obiectivelor;orientare catre clienti;studii medii/superioare;promovarea produselor si a serviciilor oferite de companie atat catre clienții existenți cat si catre potențiali clienti.Astept mesajul tau cu un nr de contact pentru a stabili o intalnire.

  • 3

    Consultant vanzari showroom - ORADEA

    Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare -preferabil femei Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon 0728 043 399 ICA

  • 2

    Consultant Vanzari (limba maghiara si limba romana)

    ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.

  • 7

    Vanzatoare

    Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea și vânzarea produselor de imbracaminte. Dorim doar persoane cu o minima experienta in acest domeniu. Consilierea clientilor si vanzarea produselor alaturi de angajatii din subordine Maximizarea oportunitatilor de vanzari, prin identificarea cerintelor de pe piata Maximizarea rentabilitatii magazinului, prin promovarea magazinului si a produselor si participarea la pregatirea promotiilor Monitorizarea permanenta a rezultatelor angajatilor si a rezultatelor magazinului Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de către angajații din subordine si functionarea in condiții optime a magazinului; Verificarea constanta a stocurilor existente in magazine; Efectuarea comenzilor de marfa; Atingerea obiectivelor stabilite de companie Participarea la inventar si intocmirea de rapoartelor periodice ( saptămânal )privind activitatea din magazin; Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienți, autoritati,

  • 5

    Angajam Mecanic auto - Oradea

    - Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati . - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru. Detalii la nr. de telefon:

  • Agent Vanzari

    Candidatul Ideal: -Cunostinte de limba engleza nivel mediu avansat prezinta un avantaj -Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii; -Capacitate de lucru in conditii de stress rezistenta la stres; -Capacitate de acumulare rapida a cunoştinţelor noi; -Capacitate de munca in echipa; -Comportament adecvat; -Bune abilitati de negociere; -Capabil sa respecte termenele limita; -Capacitate de coordonare, organizare si planificare a activitatii; Descrierea jobului: -Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor; -Transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii directe cu acestia pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu; -Rezolvarea prompta a situatiilor ivite si a nevoilor soferilor; -Contactarea clientilor, ofertarea , negocierea preturilor, particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare potential beneficiar; -Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificarea noilor oportunitati; -Accesarea burselor de transport si a aplicatiilor utilizate de companie, negocierea celor mai avantajoase solutii de transport; -Optimizarea rutelor si trimiterea catre soferi a celor mai bune trasee; -Colaborarea permanenta cu ceilalti membrii ai echipei pentru a gasi cele mai bune solutii in vederea optimizarii rutelor de transport; -Evidenta tuturor documentelor necesare procesului de transport; Descrierea companiei: LUGASI TRANS SRL este o companie românească de transport, logistică și expediții cu peste 15 ani de experiență. Oferim soluții personalizate pentru a eficientiza costurile operațiunilor de deplasare, organizare și aprovizionare, indiferent de sectorul de activitate al clienților noștri. Ce oferim: Solutii personalizate de transport Incredere si comunicare de calitate Angajati competenti si politicosi Focusare pe detalii si eficienta maxima Optimizarea rutelor in functie de cerintele clientilor Colaborare cu parteneri atent selectati Timpi de transport personalizati

  • 10

    Operatoare call-Center Oradea

    Firma straina angajeaza pt. biroul din Oradea operatoare call-center suport clienti munca de birou pe calculator Cerințe: Persoana serioasa, responsabila si organizata Voce placuta Studii medii cu diploma de absolvire BAC sau studii superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză maghiara eventual slovaca ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut in centrul orasului Oradea Experiența anterioara la un call-center este un avantaj Atribuții: - Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial, masini-unelte) - Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei - Program de lucru: luni-vineri 8:00-16:30 - Pachetul salarial este compus din salar fix 2.500 RON + bonus in functie de realizari. CV-urile cu poza se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.

  • 3

    Ssvauto -firma in domeniul piese auto-moto angajeaza Consultant Vanzari

    DESCRIERE SC SSV AUTO SRL firma n domeniul pieselor și al accesoriilor auto-moto, dorim să ne ntregim echipa ANGAJAM CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal : -persoana dinamica, cu initiativa, sociabila si cu bune abilitati de comunicare; -atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; -disciplină, corectitudine, atenție la detalii; -cooperare și spirit de echipă; -experienta anterioara nu este obligatorie, dar constituie avantaj; Descrierea jobului : -prezentarea si promovarea produselor companiei; -intampinarea fiecarui client cu zambet si energie pozitiva; -responsabil de oferirea unui serviciu de vanzari premium; -magazinul sa arate in permanenta impecabil; Iți mulțumim pentru încrederea acordată firmei noastre şi pentru dorinţa de a face parte din echipa noastră. Daca esti interesat de acest loc de munca, te rog sa atasezi un CV ca raspuns la acest anunt. Vom studia CV-ul şi în cazul în care profilul tău corespunde cerinţelor noastre pentru postul disponibil, te vom contacta pentru stabilirea unui interviu. Îți dorim mult succes! Echipa de Recrutare SC SSV AUTO SRL

  • Promotor - Agent de Vânzări în Industria Designului Interior

    Ai o pasiune pentru designul interior și abilități remarcabile în vânzări? Ești pregătit să aduci inspirație în casele și spațiile comerciale ale clienților noștri? Compania noastră caută un Agent de Vânzări dedicat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre pasionate de design interior. Dacă ai o atitudine proactivă, abilități excelente de comunicare și o capacitate demonstrată de a influența și a convinge, aceasta ar putea fi o oportunitate de carieră perfectă pentru tine! Responsabilități: Identifică și contactează potențiali clienți interesați de serviciile noastre de design interior. Consultă clienții în procesul de selecție și achiziție a produselor și serviciilor noastre. Dezvoltă și menține relații solide cu clienții, oferindu-le suportul necesar pe tot parcursul proiectelor lor. Colaborează strâns cu echipa noastră de design interior pentru a înțelege nevoile și preferințele clienților și a oferi soluții personalizate. Monitorizează tendințele din industrie și concurența pentru a identifica oportunități noi de afaceri. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria designului interior sau a produselor de lux. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări. Studii superioare în domeniul vânzărilor, marketingului sau designului interior constituie un avantaj. Dacă ești motivat să faci parte dintr-o echipă dinamică, să-ți dezvolți abilitățile în vânzări și să aduci frumusețe în viețile oamenilor prin design interior, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email:

  • 2

    Consultant Vanzari

    Alatura-te echipei noastre dinamice ca si consultant vanzari si exploreaza o cariera plina de oportunitati si recompense. Cautam persoane pasionate, orientate catre rezultate si dornice sa construiasca relatii durabile cu clientii. BENEFICII: Comisioane si bonusuri atractive Traning specializat si suport continuu pentru dezvoltarea ta profesionala si personala Portofoliu de produse divesificat si adaptat cerintelor pietei Oportunitati de avansare rapida in cariera Program de munca flexibil CERINTE: Abilitati de comunicare si negociere Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Atitudine proactiva orientata spre client si nevoile lui Daca esti gata sa iti construesti propria cariera intr-o companie multinationala si sa ai un impact pozitiv in vietile oamenilor trimite-ne un CV sau trimite mesaj in privat pentru mai multe informatii. Alatura-te echipei noastre si incepe sa iti construiesti un viitor financiar sigur, atat pentru tine cat si pentruclientii tai!

  • 4

    Colaboratori domeniul finaciar, asigurari, management

    Cautam colaboratori in domeniul financiar, asigurari, management cu sau fara experienta pe zona Bihor - Satu Mare. Tel: (

  • 14

    Angajam Lucratori Comerciali in Oradea

    Candidatul ideal Esti o persoana organizata,comunicativa,responsabila,amabila si ai cunostinte de operare a calculatorului? Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut si alaturi de o echipa de profesionisti ? Vino sa faci parte din echipa noastra ! suntem o companie specializata in comertul cu bauturi alcoolice si nealcoolice . Descrierea jobului Responsabilitati: - identifica nevoile de produse si ofera consultanta clientilor magazinului -receptioneaza produsele pe baza documentelor de livrare -pregateste marfa pt. expunere: etichetare,pret,etc. -promoveaza si comercializeaza produsele expuse spre vanzare -participa la realizarea target-ului lunar de vanzari -participa la curatenia,inventarierea si expunerea produselor in magazin -efectueaza verificari periodice ale stocului de produse -preia si raspunde de gestiunea magazinului -incaseaza contravaloarea produselor acordand bon fiscal (factura) -intocmeste rapoartele zilnice -raspunde solicitarilor superiorilor Beneficii : Salarizare motivanta in functie de performantele obtinute si bonusuri in functie de nivelul de realizare a targhetelor Tichete de masa Candidatii sunt rugati sa ataseze CV la rubrica mesaje sau sa trimita CV la adresa de mail

  • 4

    Cautam colaboratori si parteneri

    Devino partener colagenulmeu.ro De ce să devii partenerul nostru? Pentru că fiecare recomandare a ta iți va aduce un procent din valoarea comenzii, comisioanele fiind plătite la finalul fiecărei luni pe baza unui contract Poti avea un venit pasiv, fără efort, iar in acelaș timp ne ajuți și pe noi să creștem Pentru detalii ne poți contacta pe email: sau telefonic Daca ai un magazin online / fizic și vrei să vinzi produsele noastre, contactează-ne, suntem deschiși pentru colaborări!

  • Cautam coleg broker de asigurari

    Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!

  • 10

    Consultant financiar

    Esti o persoana sociala,dinamica si dornica sa inveti lucruri noi?Vrei sa faci o schimbare in viata ta,vino alaturi de noi. Ce beneficii vei avea:-training de specialitate,-un sistem profesionist de colaborare,-posibilitatea de a castiga cat doresti si de ati maximiza constant veniturile,-flexibilitatea programului de lucru.Cerinte:abilitati de comunicare,studii medii superioare .Daca doresti sa vii alaturi de noi si ai calitati antreprenoriale,iti doresti o cariera intr-un domeniu nou si inovator atunci Locul tau este alaturi de noi.Astept sa ma suni pentru mai multe detalii si pentru a stabili un prim interviu. (Gabriela Mudura')

  • 7

    Gabrian Imobiliare cauta agenti imobiliari

    Gabrian Imobiliare avand o prezenta din anul 1999 pe piata de imobiliare din Romania,cauta agenti imobiliari cu sau fara experienta in domeniu. Constituie avantaj detinerea unui autoturism personal si a unui SRL sau a unei autorizari de tip PFA (persoana fizica autorizata). Nu angajam cu contract de munca ! Daca nu detii aceste forme juridice de organizare,te vom ajuta sa le obtii,sens in care: Iti oferim un program complet de pregătire, lansare, suport și educație continuă finalizat cu acordarea unei Diplome de Agent imobiliar,recunoscuta de Ministerul Educatiei si Ministerul muncii si valabila oriunde in UE. Beneficii: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, dezvoltare zilnica, intr-un mediu placut, dinamic si antrenant. Program de lucru flexibil Birou de lucru cu toate dotarile necesare Program de lucru flexibil Bonusuri motivante in functie de munca depusa Posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. Oportunitatea de a te dezvolta profesional. Esti partenerul ideal pentru noi,daca ai : Spirit antreprenorial, esti o fire prietenoasa si dornica sa inveti lucruri noi in fiecare zi: cunostinte minime in vanzari; bune abilitati de comunicare; Perseverenta si dorinta de succes si de evolutie; Atitudine optimista si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Atunci asteptam sa te cunoastem! Trimite-ne CV-ul tau insotit de mentiunea ca detii o firma,un PFA sau autoturism propriu,pe adresa

  • 1

    Agentie imobiliara, angajez agenti imobiliari

    Angajez agent imobiliar de preferinta cu ceva experienta, obligatoriu permis de conducere cat B + constituie avantaj cunoasterea limbii maghiare.

  • 4

    Colector debite - teren

    Daca detii un PFA SRL si te regasesti in descrierea de mai jos, nu ezita sa ne contactezi ! - Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme; - Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; - Disponibilitate in a efectua munca de teren; Responsabilitățile dumneavoastră vor fi: - Contactarea și vizitarea debitorilor în vederea recuperării creanțelor la domiciliul sau locul de muncă al acestora; - Identificarea celei mai bune soluții de plată; - Negocierea termenelor de plată într-o manieră profesionistă; - Actualizeaza baza de date cu informatii corespunzatoare activitatii; P

  • 29

    Firma de distributie Oradea angajeaza agent vanzari

    Firma de distribuție Oradea , angajează agent vânzări . Suntem in cautatrea unui agent pentru zona de Beius si Salonta . La firma noastra trebuie sa se vina in fiecare dimineata . Descrierea postului : Agentul trebuie sa meargă la clienții existenți pentru a prelua comenzi . Acesta trebuie sa își promoveze produsele aflate la promoție. Sunt produse alimentare si nealimentare. Se pune la dispozitie masina de serviciu . Salariul este unul motivant in functie de vanzari . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne lăsați un CV cu numarul de telefon si va v-om contacta în cel mai scurt timp .

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bihor

Localități

Salvează căutarea