Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Optica Vitreum din Sacuieni angajeaza personal: - 2 posturi pentru consultant vanzari, programul va fi de luni pana vineri de 8 ore Persoanele interesate pot sa trimita cv pe adresa de e-mail

  • Cautam colaboratori Agenti comerciali. Pentru vânzarea unui produs nou funcțional 100%. Ați fost deja prezentat în restaurante, pizzerii, hoteluri, bistros, saloane de înghețată, magazine self-service, parohii, coafor, esteticieni, tatuatori, solarii sau activități similare? Te căutăm! 20% imediat la vânzare. Diferite bonusuri in functie de implicarea dumneavoastra. Trimiteți-ne CV-ul dvs. Grăbiți-vă, cei care încep mai întâi sunt la jumătatea drumului! Zonele libere din toată România.

  • Angajez vanzatori pentru magazin cu profil materiale de constructii in Alesd.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Angajam reprezentant vanzari showroom Suntem o firma care se ocupa cu distribuirea /comercializarea vopsele lavabile, dar si tencuieli decorative Avem nevoie de o colega entuziastă,cu bune aptitudini in comunicare,care sa ne ajute sa oferim servicii excelente clientiilor noștri. CERINȚE: - Promovarea,vânzarea produselor/serviciilor si preluarea comenzilor. - Consilierea clientiilor in functie de nevoile lor. - Orientarea catre rezultate, spirit proactiv, atitudine pozitivă,spirit de echipă. - Capacitatea de a învăța rapid. -Cunoștințe de operare PC.(MS-Office, Saga si Internet), casa de marcat si POS. -Cunostinte minime de contabilitate primara - Verifica stocul de produse existente in magazine. - Recomanda completarea stocului si aprovizionarea cu produse. - Permis de conducere . CE ÎȚI OFERIM - Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta. - Mediu de lucru placut si dinamic. - Oportunități de dezvoltare profesionala. - Siguranța și stabilitatea locului de munca.

  • Firma internaționala cu peste 20 de ani de experiența in domeniul carligelor de remorcare, caut agenți vânzări, bărbați cu vârsta cuprinsă intre 18- 40 ani, Beneficiile postului: - salariu 800 euro - program de lucru: de luni pânâ vineri, 8 ore/zi, weekend-ul liber; deplasari pe toata Romania. - munca in echipa; - formare profesională continuă la locul de munca; Ce căutam: persoane ambițioase, dornice de muncă, cu: - capacitate de comunicare; - putere de convingere; - implicare; - permis cat. B Pentru mai multe informații: Trimiteți CV sau contactati-ne la telefon Mulțumim!

  • Angajam agent de vanzari in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam agent de vanzari in Baia Mare Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam agent de vanzari in Baia Mare Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Angajez ingineri constructor pentru în tocmire oferte devize ofer cazare procent sau salar fix 0756813547

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descriere job: Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

  • Optica Vitreum din Salonta angajeaza personal: - 2 posturi pentru consultant vanzari, programul de luni pana vineri de 8 ore alternativ Interviurile se vor tine in Oradea . Persoanele interesate pot sa trimita cv-ul la adresa urmatoare :

  • Căutăm Specialist Vânzări pentru o optică medicală din Oradea. Compania oferă servicii de înaltă calitate în următoarele domenii: examinare, prescripție și adaptare lentile de contact, consultații și investigații, tratamente oftalmologice etc. Cerințe: -dorința de a face o carieră în domeniul optometriei; -persoană orientată spre domeniul vânzărilor; -experiență în vânzări de minim 1 an; -aspect îngrijit și comportament business; -persoană orientată spre oameni și rezultate; -excelente abilităţi de comunicare; -cunoștințe bune de operare PC; -persoană convingătoare, dornică să acumuleze cât mai multe informații din acest domeniu. Responsabilități: -oferă consultanță de specialitate clienților; -descrie oferta de produse și oferă informații clienților companiei; -reprezintă compania pe piață; -menține relațiile cu clienții și contribuie la fidelizarea acestora. Beneficii: -salariu atractiv; -bonuri de masă; -curs de formare pe o durată de 6 luni în cadrul firmei; -mediu de lucru plăcut alături de o echipă tânără și bine organizată; -program de lucru: L – V: 09:00 – 17:00.

  • Marton Genetics S.R.L. cauta reprezentant de vânzări Responsabilitati: • Vânzarea semințelor de plante hibride, respectiv cereale paioase • Să cunoască agricultorii din regiunile in caz și să dezvolte reprezentarea teritorială • Stabilirea relațiilor durabile cu fermierii, companiile și distribuitorii • Menținerea si gestionarea legăturiilor cu partenerii existenți • Găsirea de noi clienți • Dezvoltarea rețelelor de reseller • Realizarea recomandărilor cu parteneri pentru tehnologia de cultivare • Implementarea strategiei de vânzări și marketing a companiei în regiunea de vânzări pe zona alocata • Consolidarea poziției companiei pe piață Cerinte: • Studii superioare în agricultură • Experiență în vânzarea de materiale agricole • MS Office la nivel de utilizator (Word, Excel, Power Point) • Bune abilități de contact și organizare • Personalitate decisivă și proactivă • Permis de conducere Avantaje: Experienta in domeniul vanzarii produselor agricole Cunoasterea limbii magyiare, engleza Ce oferim: • Pachet salarial motivant • bonus de performanta • automobil servici, echipamente de telecomunicatie, • Rambursari Asteptam CV-urile la adresa de email

  • Angajam agent comercial pentru centrul de copiat chei situat in incinta KAUFLAND BORSULUI Oferim Salariu 1400 lei net (in mana) de inceput Bonuri de masa 300 lei Decont transport 120 lei Total: 1820 lei + BONUS VANZARI Programul de lucru este: O zi da, o zi nu Un weekend da, un weekend nu. Luni-Sambata : 08:30 - 20:30 Duminica : 09:00 - 19:00 Experienta nu este necesara. Puteti suna zilnic intre orele : 08:00 - 22:00

  • Căutăm Specialist Vânzări pentru o optică medicală din Oradea. Compania oferă servicii de înaltă calitate în următoarele domenii: examinare, prescripție și adaptare lentile de contact, consultații și investigații, tratamente oftalmologice etc. Cerințe: - dorința de a face o carieră în domeniul optometriei; - persoană orientată spre domeniul vânzărilor; - experiență în vânzări de minim 1 an; - aspect îngrijit și comportament business; - persoană orientată spre oameni și rezultate; - excelente abilităţi de comunicare; - cunoștințe bune de operare PC; - persoană convingătoare, dornică să acumuleze cât mai multe informații din acest domeniu. Responsabilități: - oferă consultanță de specialitate clienților; - descrie oferta de produse și oferă informații clienților companiei; - reprezintă compania pe piață; - menține relațiile cu clienții și contribuie la fidelizarea acestora. Beneficii: - salariu atractiv; - bonuri de masă; - curs de formare pe o durată de 6 luni în cadrul firmei; - mediu de lucru plăcut alături de o echipă tânără și bine organizată; - program de lucru: L – V: 09:00 – 17:00.

  • FIRMA NOUA IN ROMANIA CAUTA COLABORATORI!!! Poți castiga atat cat iti doresti. TOTUL este real si banii vin in functie de implicarea fiecăruia. Simpla înscriere fără implicare nu aduce venituri. Răspunde cu DA si vei primi toate detaliile in privat.

  • Salveaza cautarea