Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bihor

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descriere job: Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

    Repostat automat
  • Angajez operator pentru pregatirea comenzilor online. Descriere job: contact clienti prin telefon, email, verificare produse, pregatirea, facturarea comenzilor, full time (L-V 9-17:30). Necesita cunoasterea limbii romane si maghiare. Cei interesati sa ne trimita CV in mesaj, mai multe info: 0745 480 403 , 0359 447 922 (L-V 9-17:30)

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Din 1 aprilie 2019 compania a lansat vanzarile directe in Romania. FARMASI-un magazin intr-un CATALOG Produse care se puteau cumpara inainte de pe site-uri online ca: Emag, Amazon etc Fii si tu printre primii care se inscriu ca reprezentanti Farmasi. Primesti pe loc catalogul și mostre de produse în kit-ul de start(FOTO) care este redus de la 209 lei la 63 lei(inclusiv transport).Setul de bun venit îl primești doar dacă te înscrii nu este nevoie de comanda, te-ai înscris și il primești. Doresti sa te inscrii ca reprezentant pentru a achizitiona produse cu reduceri intre 23 si 30% fara limita de comanda? In catalogul Farmasi gasesti o multime de produse pentru tine și familia ta: cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijire si igiena personala, produse pentru curatenie si ingrijirea locuintei,obiecte pentru bucatarie si multe altele. Toate produsele din catalog au fost atent selectate de echipa Farmasi,pentru a va oferi cel mai bun raport calitate-pret AI PESTE 2000 DE PRODUSE DINTRE CARE SA ALEGI Gandeste-te, daca erai inscris la Avon sau Oriflame din primele zile cand au aparut in Romania, ce venituri aveai azi? Va puteti inregistra aici(fara nici o obligatie de cumparare produse) https://farmasi.ro/default?RefGuid=254c664f-89da-4007-b0f0-9a47cf26ba3f

  • Descrierea postului: Responsabilitati: Compania angajeaza Agent pentru vanzari directe cu urmatoarele atributii: - Gestionarea pietei din zona geografica arondata; - Atingerea obiectivelor de vanzari stabilite; - Mentinerea si extinderea vanzarilor catre pachetul existent de clienti precum si descoperirea si castigarea permanenta de noi clienti/noi vanzari; - Asigura incasarea tuturor facturilor in termenul de plata convenite prin urmarirea zilnica a situatiei debitorilor; - Raportarea zilnica a activitatii. Cerinte: - Studii superioare tehnice; - Experienta in vanzari minimum 2 ani; - Energic, dinamic, bune abilitati de comunicare; - Ambitie si dorinta de performanta; - Bun negociator; - Cunostinte de operare PC –word, excel, navigare internet; - Cunostinte de limba engleza Beneficii Oferite: - Realizare profesională şi materială pe termen lung, în cadrul unei echipe performante; - Pachet salarial atractiv, maşină de serviciu, telefon.

  • DACĂ -ai diplomă de bacalaureat și minim 21 de ani -comunici ușor cu oamenii și ești proactiv -ai capacitate de a învăța repede -ști că pentru a avea succes e nevoie de perseverență și inovație -ești genul de om care, indiferent de situație, merge numai înainte -îți dorești să îi ajuți pe cei de lângă tine și VREI -un pachet atractiv de remunerare -un program flexibil -dezvoltare profesională (program de formare profesională și training-uri periodice) -instrumente de suport în activitatea de vânzare TRIMITE un CV și intră în procesul de selecție.

  • Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei noastre, aplica la noi pentru postul de: Consilier vanzari piese auto Cerinte: - Studii medii sau superioare finalizate; - Cunostinte medii in domeniul auto; - Experienta in vanzari - Capacitate de lucru in echipa; - Abilitati de comunicare cu clientii si colegii. - Cunostinte operare calculator -Seriozitate si devotament fata de firma ! Beneficii : - Pachet salarial motivant format din salariu fix si bonusuri in functie de performanta. - Posibilitati de instruire si formare profesionala; - Mediu de lucru placut intr-un colectiv tanar; Asteptam CV-uri pe adresa de mail

  • Căutăm Consilier Vânzări pentru o optică medicală din Oradea, care oferă clienților săi o gamă variată de produse de calitate, servite cu proptitudine și amabilitate de către o echipă bine pregătită. Cerințe: -experiență în vânzări de minim 1 an; -cunoștințe bune de operare PC; -aspect și comportament business; -persoană orientată spre oameni și rezultate; -abilităţi bune de comunicare; -responsabilitate faţă de angajamentele asumate. Responsabilități: -prezintă și comercializează rame, lentile și ochelari; -descrie oferta de produse și oferă informații clienților companiei; -reprezintă compania pe piață; -transmite informaţii despre companie şi ajută la îmbunătăţirea imaginii companiei. Beneficii: -salariu atractiv + bonuri de masă; -curs de formare 6 luni în cadrul companiei; -mediu de lucru profesionist, într-un colectiv tânăr și orientat spre rezultate; -program de 8 ore, de la 08:00 – 16:00 sau 09:00 – 17:00 de luni până vineri + 2 sâmbete pe lună.

  • Căutăm Consilier Vânzări pentru o optică medicală din Oradea, care oferă clienților săi o gamă variată de produse de calitate, servite cu proptitudine și amabilitate de către o echipă bine pregătită. Cerințe: -experiență în vânzări de minim 1 an; -cunoștințe bune de operare PC; -aspect și comportament business; -persoană orientată spre oameni și rezultate; -abilităţi bune de comunicare; -responsabilitate faţă de angajamentele asumate. Responsabilități: -prezintă și comercializează rame, lentile și ochelari; -descrie oferta de produse și oferă informații clienților companiei; -reprezintă compania pe piață; -transmite informaţii despre companie şi ajută la îmbunătăţirea imaginii companiei. Beneficii: -salariu atractiv + bonuri de masă; -curs de formare 6 luni în cadrul companiei; -mediu de lucru profesionist, într-un colectiv tânăr și orientat spre rezultate; -program de 8 ore, de la 08:00 – 16:00 sau 09:00 – 17:00 de luni până vineri.

  • Angajam agent de vanzari in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Cautam 1 coleg pe pozitia de Reprezentant Comercial in Oradea. - studii medii/superioare; - cunostinte operare PC (Ms Office); - cunostinte in programul Microsoft Navison sau un alt program de gestiune, constituie un avantaj; - lb. engleza nivel mediu; - persoana sociabila, serioasa si responsabila; - spirit de observatie si atentie distributiva; - experienta intr-un post similar minim 6 luni; Beneficii: - bonuri de masa; - salariu atractiv; Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati ale jobului: - acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; - intocmeste oferte clientilor si potentialilor clienti; - emite documentele fiscale (facturi fiscale, bon fiscal, chitante) cu respectarea prevederilor legale privind modul de intocmire a acestora si incaseaza numerarul; - intocmeste NIR-uri, dispozitii de plata, completeaza registrului de casa; - intocmeste avize de insotire a marfii; - incaseaza bani, preia documente de plata de la clienti pentru marfa livrata; - preia, factureaza comenzi on-line, mail sau telefonice; - intocmeste comenzi de aprovizionare; - participa la operatiuni de inventariere; - postul oferit presupune activitate de birou. Descrierea companiei Elmark Store Srl is the affilate company of Elmark Holding Se. Since its setting up ELMARK has been developing as a leading manufacturer and distributor of a wide range of low voltage electrical equipment and lighting systems in Southeast Europe and a reliable international partner. The development and manufacturing of ELMARK products are tailored to the needs of the market both in terms of quality, functionality and price, and in terms of safety level standards. The product line is developed according to the leading world trends of energy efficiency and environmentally friendly production. Over 5,000 different items grouped in 22 product groups make the electrical and lighting systems offered by us suitable to all conditions in practice. The significantly improved financial and market performance and the procedure for registration of ELMARK as a European company (SE), provide confidence and reasonable optimism in the future success of the company, in its larger scale introduction to a number of European and world markets. You can find more about us on: http://elmarkholding.eu/.

  • Cautam pentru clientul nostru, Consilier Vanzari! Aceasta persoana va fi responsabila de: - Realizarea targetului de vanzari; - Realizarea masuratorilor pentru client; - Realizarea montajului la clienti acasa (atunci cand este necesar); - Consilierea clientilor. Ne dorim ca aceasta persoana: - Sa fie disponibila la deplasari (doar in oras); - Sa detina permis categoria B; - Sa fie o persoana creativa, care sa vina cu propuneri noi. Ne puteti trimite CV-ul pe adresa de email si ne puteti contacta la numarul de telefon 0787325524.

  • What you'd do: Know our sales process inside-out (incl. offer, scripts, etc.) and make sure it’s followed Gather as much info as you can on prospects and then close them on a great deal Record each one of your calls and send them to your Outsourced Sales Manager Implement feedback from your OSM to ensure you close deals in 2 calls Respond to emails and answer any queries relative to your prospects Write outstanding sales copy, email scripts, email replies, etc. Make sure our pipeline is updated and you can report weekly on numbers Other tasks related to sales Required: You’ve already closed significant business in B2B sales Great written and verbal communication skills are a must Desire to work remotely at various times during the day (our clients are in the US)

  • Cautam maager-agent turism pentru Pensiune-Restaurant in Baile Felix.Contacteaza-ne la nr de tel 0749220810

  • Agent Vanzari Preparate traditionale Carne Bio - dezvoltarea zonei asignate prin crestere de cifra afaceri si profitabilitate - cooperare cu forta de vanzari de la furnizori - abilitati de organizare,spirit de echipa ,capacitate de analiza si sinteza contactarea si vizitarea potentialilo clienti din marile piete ( Bucuresti Obor, Malluri, piete si targuri ) in vederea prezentarii produselor preparate din carne. Agentul trebuie sa ia cate o mostra de fiecare preparat din carne apoi sa earga cu el la potentialii clienti, in vederea prezentarii pentru viitoare comenzi de achizitie

  • Angajam operatoare Call-center in Oradea cu sau fara experienta pt. suport clienti Este munca de birou, nu se merge pe teren si nu se fac vanzari prin telefon. Cerințe: • Voce placuta • Studii medii sau superioare • Cunoasterea la perfectie a limbii romane vorbit si scris • Limba engleză, maghiara, eventual slovaca la nivel mediu constituie avantaj • Cunostinte PC Pachet Office, Internet, Email • Bune abilitati de comunicare si relationare • Persoana serioasa si organizata Candidata ideală: • Persoană comunicativă, proactivă, dinamică, optimistă • Persoană serioasă, responsabilă • Persoană cu inițiativă și perseverenta • Experiența pe o poziție similară constituie avantaj Atribuții: ● Contactarea zilnica prin telefon si email a clientilor existenti si potentiali din baza de date a firmei ● Gasirea oportunitatilor de afaceri pt. companie ● Cautarea de noi clienti ● Mentinerea relatiilor cu clientii si a renumelui firmei in fata clientilor ● Lucrul cu sistemul informatic al firmei Oferim: ● Loc de munca stabil cu norma intreaga ● Salar 1800 RON Net + posibilitati de cistig suplimentar prin bonus in functie de oportunitatile de afaceri create ● Program de lucru fix pe un singur schimb L-V 08:00-16:00 ● Scolarizare la angajare in Cehia/Ungaria ● Conditii placute de lucru, abordare individuala ● Lucrul intr-o companie internationala stabila ● Locul de munca in biroul din Oradea CV-urile se trimit pe adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com

  • Oferta JOB Oradea Experienta in vanzari reprezinta un avantaj* ⬆️ Peste 87% din agentii imobiliari fac in primele 6 luni peste 2.000 euro pe luna! (ajungand la 3.000 euro lunar in primul an) Poate te-ai saturat si tu sa lucrezi pentru altii, sa mergi la program sau sa ai un sef stresant. ________________________________________ ⛔️ Poate te-ai saturat pur si simplu sa ai un sef. Te-ai saturat sa iti spuna cineva ce sa faci. ________________________________________ ❌ Poate nu mai ai chef de sefi si de bani putini sau vrei independenta financiara si libertate. ________________________________________ Sute de agenti imobiliari din toata tara au remarcat ca viata e traita cu adevarat atunci cand ne facem singuri programul, cand castigam pe masura eforturilor depuse si cand putem lipsi o luna de la job fara sa ne afecteze in vreun fel veniturile. Aplica acum pentru postul de Super Agent Imobiliar! CE TE CALIFICA PENTRU ACEST JOB? • Sa fii motivat • Sa ai carisma, incredere in tine si sa iti doresti sa inveti in continuu • Sa muncesti eficient • Sa ai principii solide in care crezi, bun simt si fair-play • Sa crezi in bine, bun, corect si frumos • Sa gandesti pozitiv si sa vezi partea buna a paharului in orice situatie • Sa privesti oamenii in ochi si sa spui exact ceea ce gandesti • Sa vrei sa lucrezi legal, sa stii sa iei, dar si sa oferi • Sa inveti din esecuri – un sut in fund, un pas inainte; sa stii sa inveti din orice situatie si sa devii mai puternic, mai pregatit, mai bun • Sa fii si sa te consideri altfel decat ceilalti • Sa stii sa spui “imi pare rau”, “am gresit”, pentru a putea invata din greseli • Sa fii plin de viata sau dornic sa te reinventezi si sa te redescoperi Trimite-ne CV-ul tau la https://www.youtube.com/watch?v=rsddp2aACNo&feature=youtu.be Detalii suplimentare aici: https://www.recoimobiliare.ro/cariere-landing/

  • Cerinte asistent vanzari : - Student sau absolvent de facultate - Cu sau fara experienta profesionala - Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamic - Abilitati de comunicare - Punctualitatea - Seriozitatea - Responsabilitatea Responsabilitati asistent vanzari : - Activitati specifice magazinului: receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, inlocuirea produselor vandute - Activitati specifice casei de marcat - Consilierea clientului in alegerea produsului dorit - Cunoasterea portofoliului de produse Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de fidelizare - Sansa de a promova - Flexibilitate la orar - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus Descrierea companiei Suntem cel mai vizionat si apreciat site de vestimentatie feminina. Am inceput activitatea in anul 2008, devenind un brand recunoscut de catre toate femeile din Romania. Conceptul nostru de a oferi clientilor nostri cele mai actuale articole vestimentare, de calitate superioara, la cel mai accesibil pret si in cel mai scurt timp posibil, este unic in Romania. Am reusit sa atragem de partea noastra zeci de mii de cliente, iar datorita acestora StarShinerS nu este doar un simplu magazin online, ci un stil de viata al doamnelor care isi doresc sa se afirme si sa se impuna prin tinute fermecatoare. Oferim Servicii Premium in toate tarile din Uniunea Europeana. Echipa StarShinerS este una profesionista, care tine mereu cont de parerile si cerintele clientilor, iar articolele vestimentare pe care le oferim sunt intotdeauna cele mai spectaculoase si actuale tendinte din lumea modei. StarShinerS a fost, este si va fi intr-o continua dezvoltare! Punctele noastre forte sunt calitatea articolelor, profesionalismul in relatiile cu publicul, rapiditatea livrarilor si seriozitate maxima. StarShinerS iti ofera ultimele inovatii din lumea modei, o gama larga de articole vestimentare deosebite cu ajutorul carora vei iesi in evidenta si vei avea un look spectaculos!

  • Daca esti in cautarea unei cariere in fashion retail, iti doresti oportunitati de promovare si iti face placere sa interactionezi cu oamenii, StarShinerS este locul potrivit pentru tine. Cerinte asistent vanzari : - Student sau absolvent de facultate - Cu sau fara experienta profesionala - Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamic - Abilitati de comunicare - Punctualitatea - Seriozitatea - Responsabilitatea Responsabilitati asistent vanzari : - Activitati specifice magazinului: receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, inlocuirea produselor vandute - Activitati specifice casei de marcat - Consilierea clientului in alegerea produsului dorit - Cunoasterea portofoliului de produse Beneficii : - Salariu motivant - Tichete de masa - Transport asigurat - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de fidelizare - Sansa de a promova - Flexibilitate la orar - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus

  • Salveaza cautarea