Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 6

    Pentru a aplica va rugam sa va completati MicroCV-ul si sa aplicati cu acesta prin intermediul platformei Publi24.ro. Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

    Repostat automat
  • 8

    Cum ar fi sa ai propria afacere in care : - Alegi cand si de unde sa lucrezi ? - Ai propriul magazin online de servicii financiare ? - Poti oferi servicii de calitate unui numar nelimitat de clienti ? - Poti dezvolta o retea bationala de parteneri ? Daca esti interesat sa afli detalii, scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact, ca sa putem discuta personal

  • 8

    Responsabilități: -promovarea produselor și serviciilor bancare, dezvoltarea calitativa și cantitativa a portofoliului de clienți, menținerea relațiilor cu aceștia -identificarea nevoilor clienților și prezentarea ofertelor Cerințe: -bune abilitați de vânzare și prezentare -organizare, putere de convingere -persoana cu inițiativa, capabilă sa lucreze independent și in echipa -minim studii medii -experiența in domeniul bancar/vanzari constituie avantaj Oferim: -salariu motivant -training -mediu de lucru plăcut -posibilitate de avansare

  • Wir warten auf Ihre Bewerbung, wenn Sie: - In einem dynamischen Team arbeiten m chten Ihre Aufgaben: - Bearbeitung von Kundenreklamationen. - Kontakt mit unseren bestehenden Kunden (m ndlich + schriftlich) - B ro Management: Dokumentationsmanagement, Datenbankpflege - Allgemeine administrative Aufgaben Ihr Profil - Abiturabschluss, Hochschulabschluss vom Vorteil - Deutschkenntnisse - flie end - Englischkenntnisse Kommunikationsebene - Kommunikations- und Teamf higkeit - Strukturierte, effiziente und selbst ndige Arbeitsweise - Kreativit t, Zuverl ssigkeit - Flexibilit t - Tragf higkeit, Stresstoleranz - Gute MS-Office Kenntnisse (v.a. Excel, Word und Outlook) Wir bieten: - Ein wettbewerbsf higes Einkommen, mit sicherem Unternehmenshintergrund - Langfristige Besch ftigungsm glichkeiten mit Entwicklungsperspektiven - M glichkeit zum Einsetzten der pers nlichen St rken und F higkeiten - Angenehme Arbeitsatmosph re, freundliches Personal

  • Așteptăm CV-ul tău dacă: - îți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică și ambițioasă Niște detalii legate de atribuțiile tale: - comunicare în limbi străine (germană și engleză) cu clienții deja existenți (vorbit + scris) - gestionarea, urmărirea, procesarea și confirmarea comenzilor în limbi străine (germană și engleză) - management birou: gestionare documente, întreținerea bazelor de date - alte activități administrative Ce așteptăm: - cel puțin studii medii, constituie avantaj studiile superioare - cunoașterea bună a limbii germane - cunoașterea limbii engleze la nivel de conversație - îndeplinirea sarcinilor precis, eficient și INDEPENDENT - creativitate, abilități de rezolvare a problemelor - flexibilitate - toleranță la stres - bune abilități de comunicare - cunoștințe în domeniul informaticii la nivel de utilizator Ce oferim: - salariu atractiv și competitiv în domeniu - fond corporativ sigur - oportunități de muncă pe termen lung cu posibilități de dezvoltare - atmosferă plăcută la locul de muncă, colegi prietenoși

  • Candidatul ideal Misiunea ta: Să ajuți companiile din județul Bihor care au până în 50 de angajați, să nceapă o călătorie de colaborare cu Vodafone. Profilul tău: Om de vânzări, care știe să vândă si frigidere eschimoșilor Ambițios/oasă și cu spiritul competitivității tii care este succesul vânzărilor realizate ca la carte Cunoști bine tehnicile de negociere Ești o persoană carismatică și poți motiva și mobiliza colaboratorii și partenerii Ești riguros și bine organizat Descrierea jobului Beneficii: Salariu fix garantat si cu siguranță la timp Mașină, laptop și telefon Comisioane pe măsura implicării tale Program flexibil Mediu de lucru profesional și bine organizat Recompensăm rezultatele, nu orele lucrate sau programul fix Persoanele interesate de această poziție își pot trimite CV-ul la următoare adresa de email: Solicitarea dvs. va fi tratată respectând confidențialitatea dumneavoastră Descrierea companiei Nova Telecom . este o companie cu 10 ani de experiență în vânzări directe B2B, cu o echipă de oameni dedicati și deschiși noutăților.

  • 1

    Consilier vanzari placi ceramice - constituie avantaj experienta minim 3ani in vanzarea gresie si a faiantei . Amabilitate,corectitudine.

  • 5

    CONSILIER VANZARI MOBILA CERINTE: -atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat -abilitati de comunicare, ofertare si vanzare; -abilitati tehnice (atentie, masuratori, viziune in spatiu); -cunostinte bune de utilizare a PC -cuno tin e de desen tehnic, limbaj de specialitate, sim estetic; -permis de conducere cat B; -cunostinte bune de limba engleza; -experienta in proiectare bucatarii constituie avantaj BENEFICII: - salariu atractiv - programul de lucru este de 8 ore pe zi, de luni pana vineri. - orar flexibil - participarea la traininguri internationale - preturi promotionale - discount la achizitionarea de produse DESCRIEREA JOBULUI -identifică nevoile clientului, culegerea, analiza si implementarea informatiilor oferite de catre client -intocmirea ofertelor, proiectare 3D, masuratori; -intocmeste proiectul mobilei conform specificatiilor clientului, folosind soft-ul companiei; -propune solu ii personalizate de mobilare ; -gestionarea contractelor, de la semnare pana la receptia lucrarii impreuna cu clientul; -plasare si verificare comenzi -dezvoltă continuu portofoliul de clienti Te invitam sa ne trimiti CV-ul tau pe mail la adresa sau sa il aduceti personal la adresa magazinului(in cazul in care doriti sa veniti personal va rugam sa sunati sa programam intalnirea- ) Locatie : Oradea, Tudor Vladimirescu 85

  • 2

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • Consilier vanzari placi ceramice - constituie avantaj experienta minim 3ani in vanzarea gresie si a faiantei . Amabilitate,corectitudine.

  • 14

    Rolcenter SRL , distribuitor autorizat al companiilor CAMSO si CONTINENTAL in Romania, comercializeaza anvelope industriale si senile agricole. Produsele comercializate: - anvelope industriale: Solideal si Continental - www.anvelostiv.ro - senile agricole CAMSO - www.anvelope-solideal.ro - roti si role industriale: Wicke si Marba - www.roti-role-rotile.ro Angajam coleg pentru promovare anvelope industriale si senile agricole. - activitate de birou in ORADEA - identificarea de noi potentiali clienti - contactarea telefonica pentru stabilirea necesarului - promovare produselor comercializate Se cere - cunostinte avansate de operare calculator - abilitati de comunicare si negociere Se ofera - salar competitiv pieteti, conform intelegerii / negocierii - program fix - sustinere teoretica si practica - stabilitate si respect Program de lucru de luni pana vineri Mai multe informatii la telefon: (in timpul programului de lucru 08:00-17:00)

  • 8

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Valea lui Mihai. Necesita masina personala

  • Așteptăm CV-ul tău dacă: -îți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică și ambițioasă Niște detalii legate de atribuțiile tale: -comunicare în limbi străine (germană și engleză) cu clienții deja existenți (vorbit + scris) -gestionarea, urmărirea, procesarea și confirmarea comenzilor în limbi străine (germană și engleză) -management birou: gestionare documente, întreținerea bazelor de date -alte activități administrative Ce așteptăm: -cel puțin studii medii, constituie avantaj studiile superioare -cunoașterea bună a limbii germane -cunoașterea limbii engleze la nivel de conversație -îndeplinirea sarcinilor precis, eficient și INDEPENDENT -creativitate, abilități de rezolvare a problemelor -flexibilitate -toleranță la stres -bune abilități de comunicare -cunoștințe în domeniul informaticii la nivel de utilizator Ce oferim: -salariu atractiv și competitiv în domeniu -fond corporativ sigur -oportunități de muncă pe termen lung cu posibilități de dezvoltare -atmosferă plăcută la locul de muncă, colegi prietenoși

  • 16

    Ai nevoie de mai multi bani? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile echipei tale. Lucrand alaturi de noi ai sansa sa castigi bani si sa traiesti sanatos consumand in permanenta numai produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Buna ziua, Caut colaborator cu care sa lucrez in domeniul Web Design. As vrea pe cineva care poate sa obtina clienti carora le putem vinde servicii de Web Design: - creare website-uri de prezentare - magazine online Va rog sa ma contactati aici prin mesaj. NU prin telefon. Multumesc!

  • 13

    Candidatul ideal Detine abilitati de comunicare si negociere Proactiv, inovativ, independent si empatic Cunsostinte bune operare PC Cunsotinte limba engleza, nivel avansat Bune abilitati de organizare Atitudine pozitiva si orientare catre obtinerea si depasirea rezultatelor Experienta in vanzari online, constituie avantaj Responsabilitati Promovarea serviciilor companiei Contactarea telefonica a potentialilor clienti Informarea constanta a clientilor cu privire la ofertele si pachetele noi ale companiei Analizeaza si identifica clientii noi Dezvolta si mentine o relatie stransa si eficienta atat cu clientii companiei cat si cu colaboratorii Implementeaza proiecte de vanzari si camapanii de marketing Beneficii Colectiv tanar si dinamic Posibilitatea de a lucra intr-un domeniu in plina dezvoltare Sprijin constant din partea colectivului Atmosfera prietenoasa la birou Cafea nelimitata :) Descrierea companiei Expert24 este cel mai nou si inovativ start-up in domeniul intermedierii serviciilor din Romania. Platforma isi propune sa eficientizeze piata serviciilor, prin a pune la dispozitia clientilor posibilitatea de a solicita oferte intr-o varietate extinsa de servicii. Majoritatea expertilor din mediul online din România lucrează cu noi, avand in prezent peste 2000 de colaboratori in toata tara. Te asteptam in echipa noastra!

  • Cerinte: studii medii sau superioare; permis de conducere cat B ; responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat; abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni; capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii; gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; disponibilitate la deplasari in interes de serviciu; experienta in domeniul comertului si/ sau cunostinte tehnice de mecanica reprezinta avantaj. Sarcini si atributii: gestionarea unui portofoliu de clienti; identificarea si contactarea de potential noi clienti; promovarea si comercializarea produselor catre clienti; o buna cunoastere si intelegerea a produselor comercializate; vizitarea periodica a clientilor importanti.

  • Echipa DAO Roofs caută Reprezentant Tehnic si Comercial în domeniul materialelor de construcții . Responsabilități: - Prezentarea și comercializarea produselor din portofoliu; - Prospectare piața ; - Amabilitate și promptitudine în relația cu clientul; Avantaje: - Salariu atractiv plus bonuri de masă , plus bonificație în funcție de performanță. - Program de lucru flexibil - Posibilități reale de dezvoltare a carierei. Cerinte: - Persoană organizată si punctuală; - Bune abilități de comunicare si atenție distributivă; - Seriozitate și dorința de a lucra într-un mediu plăcut. Pentru mai multe detalii, va rog sa ne trimiteți un CV la adresa de e-mail office.daoroofs@gmail.com și apelați numărul de telefon .

  • 2

    Căutăm:                                                                           Reprezentant vânzări la un stand tip insula Responsabilități: Consilierea clienților în vederea achiziționării produselor comercializate  Recepționarea mărfii Așezarea mărfii pe raft conform specificațiilor primite Păstrarea evidenței stocurilor Păstrarea curățeniei   Competențe necesare: Excelente abilități de comunicare în limba română și maghiară Atitudine pozitivă Orientare către client și nevoile lor Perseverență Atenție la detalii Orientare spre rezultate  Ce oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de dezvoltare

  • 1

    Candidatul ideal: - Autoturism personal (nu vă asigurăm autoturism de firmă) - Permis de conducere categoria B; - Sinceritate, prestanță, scop !!! - Dorința continuă de autodepășire; - Fire sociabilă, cu dorința de a învăța permanent; - Disponibilitate la un program de lucru flexibil; - Ambiție și perseverență în realizarea obiectivelor. Descrierea jobului: - Prezentarea și vânzarea produselor firmei; - Promovarea produselor și a imaginii firmei în piață; - Dezvoltarea portofoliului de clienți; - Raportarea activității conform normelor interne ale companiei. Vă oferim: - Respect și suport permanent! - Loc de muncă stabil; - Pachet salarial motivant, bonusuri pentru performanță !!! - Oportunitate de a promova! - Climat de lucru pozitiv; - Bonusuri în bani, obiecte și ... excursii! - Promovare permanentă în funcție de rezultatele personale; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tânăra, dinamică și competitivă. Descrierea companiei: Pepp Zone Supertech este distribuitor autorizat Kirby cu sediul în Oradea, care promovează un singur produs. Kirby este o companie americană înființată de 107 ani și este prezentă pe piața din România de peste 27 de ani. Dacă crezi că TU ești ceea ce căutăm, te așteptăm în echipa noastră!

  • Salveaza cautarea