Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bihor

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descriere ServiciiDestine Broker de Asigurare-Reasigurare isi mareste echipa.Vrei sa faci si tu parte din ea? Iata conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti. -Minim 18 ani. -Studii finalizate medii/superioare. -Sa iti doresti sa inveti lucruri noi. -Sa fii o persoana perseverenta si dinamica. Ce va oferim noi? -Va punem la dispozitie cea mai buna si complexa platforma de emitere din Romania. -Cursuri gratuite de invatare. -Comisoane considerabile din vanzari. -Posibilitatea de a lucra de acasa sau de la locul de munca actual. -Posibilitatea de avansare. -Acces la toate ofertele oferite de firmele partenere. -Se poate lucra de oriunde din tara. Experienta in domeniu nu este necesara. Contact-0741 382 203 Valabil pentru tot teritoriul Romaniei!

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: • Excelente abilitati de comunicare; • Persoana organizata, perseverenta; • Orientare catre client; • Persoana responsabila, serioasa; • Atitudine pozitiva, spirit de echipa; • Cunostintele de limba engleza constituie avantaj; • Experienta intr-un Call Center sau in vanzari (de preferat). Descriere job: Responsabilitati principale: • Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; • Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Program: 09:00- 17:00 (Luni-Vineri) Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul dvs. atasat.

    Repostat automat
  • Descrierea jobului - România Responsabilitatile postului: - Dezvoltarea vânzarilor de pe zona alocata (racolarea de noi piete, analizarea concurentei) - Gestionarea responsabila a judetelor MM, SM, SJ din punct de vedere al vânzarilor si financiar - Stabilirea obiectivelor de vânzari, în conformitate cu strategia companiei, elaborata de catre top management - Mentinerea si îmbunatatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei - Întocmirea unor statistici, rapoarte pentru transmiterea lor catre top management Cerinte Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii superioare - Experienta relevanta in vanzari pe aceasta zona chiar la alte firme de distributie de produse identice sau asemnatoare; - Abilitati excelente de comunicare - Gândire orientata spre rezultate si spre clienti - Persoana hotarâta, ferma în luarea deciziilor - Capacitatea de auto-organizare si o larga viziune strategica, dinamica - Cunostinte avansate de operare PC - Permis de conducere categoria B Aptitudini necesare ocuparii postului: - Seriozitate; - Credibilitate; - Optimism; - Dinamism. - Corectitudine Se ofera: - Pachet salarial motivant cu parte fixa si bonusuri de performanta - Masina de serviciu, laptop, telefon - Autoritate operationala pentru îndeplinirea obiectivelor - Un plan de implementare bine stabilit - Conditii moderne de lucru, oportunitatea de a activa într-o echipa de succes - Un program de munca fix, de L-V 8h/zi (cu weekend-uri libere)

  • Societate comerciala angajeaza vanzator la depozit de material lemnos. Cerinta obligatorie permis de conducere.Constituie avantaj - atestat de stivuitorist . Salariu atractiv. Informatii la tel : 0748042925 sau 0773322329.

  • Căutăm Reprezentant Vânzări, colaborator cu PFA, pentru prezentarea și vânzarea la nivel național a produselor clientului nostru, companie din Oradea aflată în plină expansiune. Domeniul în care activează compania este comercializarea aparatelor folosite în magnetoterapie, ramură a Medicinii Complementare și Alternative. Cerințe: - persoană orientată spre client cu abilități foarte bune de prezentare; - cunoștințe solide despre psihologia clienților; - foarte bune abilități de comunicare și capacitate de convingere a auditorului; - abilitatea de a-și atinge obiectivele stabilite; - persoană cu aspect și comportament business; - permis de conducere categoria B. Responsabilități: - să prezinte și să vândă produsele companiei în fața auditorului; - să se deplaseze în diverse orașe ale țării în funcție de locația stabilită pentru desfășurarea prezentărilor; - să pregătească materialele informative și discursul pentru prezentarea produselor; - să cunoască foarte bine produsele companiei; - să asigure consultanța potențialilor clienți în cadrul întâlnirilor. Beneficii: - câștiguri foarte mari săptămânale, bazate pe comision; - posibilitatea de a fi antreprenor cu un model de business validat; - lucru într-un mediu dinamic.

  • Angajam agent de vanzari in Baia Mare Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Firma cu distributie hrana animale cautam un agent vanzari cu cunostinete limba maghiara si experienta in vanzari. Oferim: Salar atractiv Masina de firma Telefon de firma Teruleti kepviselot felveszunk mint allat eledel forgalmazasaval foglalkozo ceg .Magas jovedelem, ceges telefon, ceges auto Elvaras: Tobb eves szakmai tapasztalat magyar estleg angol nyelv tudas ,kellő komunikacios kepeseg. TEL 0036706097811

  • Daca esti o persoana dornica sa isi faca o cariera in domeniul vanzarilor, asteptam sa i te alaturi uneia dintre cele mai mari agentii de imobiliare din Oradea! Te provocam sa castigi atat cat doresti tu! Castigurile tale vor fi proportionale cu munca pe care o depui! Noi ce iti oferim? - Te ajutam sa iti infiintezi propiul PFA (0 costuri de infiintare); - Iti punem la dispozitie o baza de date, tu doar sa ii contactezi!; - Contabilitate gratuita; - Iti oferim training gratuit timp de o luna; - Masina de serviciu, smartphone, laptop, tableta; - Coach personal; - Suport juridic pentru clienti; - Publicitate gratuita. Atributiile tale sunt: - Prospectarea pietii; - Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii; - Promovarea serviciilor si imaginii companiei pentru potentialii clienti; - Intermedierea tranzactiilor imobiliare; - Dezvoltarea relatiilor cu clientii; - Raportarea activitatii. Pentru alte informatii, contacteaza-ne la numarul: 0742.565.886 sau la adresa de e-mail: recrutarepersonalro(A rond)yahoo.com

  • Ai nevoie de mai multi bani? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile echipei tale. Lucrand alaturi de noi ai sansa sa castigi bani si sa traiesti sanatos consumand in permanenta numai produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Firma Jody prima(petshop) cu sediul în Santion ,nr.700, angajează agent de vânzări . Program de lucru de luni până vineri, pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la telefon (0036706097811) Oferta Salariu motivant!Cerinte: - Cunostinte de utilizare a PC-ului -pachet Microsoft Office,limba magheara,permis de conducere cat.B!!!

  • Agentie cu experiența în domeniul it cauta agenți vânzări ( colaboratori cu PFA/SRL) în toate județele. Candidatul ideal Educaţie, experienţă şi competenţe: – Foarte bune abilităţi de comunicare orală şi scrisă; – Orientare către client; – Atitudine pozitiă şi orientată către găsirea de soluţii; – Ambiţie, dorinţă de autodepăşire, orientare către rezultate; – Rezistenţă la stres, perseverenţă; – Initiaţivă şi proactivitate; – Cunoştinţe medii de operare PC; – Cunoștințe minime în domeniul web ( hosting, domenii, ssl, mail ) – Experiența în vânzări directe reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Obiectivul jobului: Agent Vânzări (Colaborator cu PFA/SRL) gestionează relaţia cu clienţii şi poteţialii clienţi din zona arondată, promovează și vinde serviciile companiei, monitorizează piaţa. Responsabilităţi Ocupând această funcţie, va trebui să gestionezi următoarele activităţi: – Efectuează vizite în teren pentru vânzarea directă a pachetelor web; – Contacteaza potentialii clienti ai companiei pentru promovarea serviciilor oferite; – Oferă potenţialilor clienţi asistenţă şi soluţii corespunzătoare fiecărei situaţii; – Identificarea de noi clienti; – Întocmeşte diverse rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare, la cererea superiorului direct. Ce iți oferim? Beneficii oferite: – Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără şi într-un domeniu dinamic. – Comision din vânzări, negociat şi stabilit prin contractul de colaborare. – Bonusuri de realizare a obiectivelor

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Angajam Regional sales representative in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa:

  • Angajez consultant vanzari,pentru un magazin cu produse profesionale pt par. Program full time. Mai multe detalii in privat sau atasati direct Cv-ul.

  • Esti pasionat/a de fashion ? iti place sa te implici si sa ghidezi persoanele din jurul tau in materie de moda? Ai dictie buna si iti place sa lucrezi cu publicul? StarShinerS te vrea in echipa! Suntem o echipa tanara specializata in moda si shopping online de piese vestimentare. Cerinte : - cunostinte la nivel avansat : maghiara sau engleza - experienta in relatiile cu clientii ( reprezinta avantaj ) - orientare catre client - persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii; - bune abilitati de comunicare, claritate in exprimare, vocabular si dictie foarte buna - cunostinte foarte bune de gramatica limbii romane - atitudine pozitiva, punctualitate, spirit de echipa, entuziasm, rabdare, calm, politete, rezistenta la stres - cunostinte bune de utilizare a MS Office (Word si Excel); - cunostintele de marketing constituie avantaj; - Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii Responsabilitati: - preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor; - comunicare cu clientii prin e- mail, chat, facebook; - consilierea clientilor in alegerea articolelor si vanzarea lor; - inregistrarea corecta si completa a informatiilor obtinute in urma apelurilor - inregistrarea comenzilor telefonice - solutionarea reclamatiilor; Beneficii: -Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de performanta - Transport asigurat -Sansa de a promova - Flexibilitate la orar - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus Contact: 0741 551 551

  • Primul comerciant de gard electric din regiune caută un nou coleg pt vanzari! Ce sarcini te așteaptă? - vânzarea de garduri electrice - stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții, - procesele de vânzare B2B și B2C, - Cercetare de piață și formularea de recomandări conducerii Ești candidatul ideal dacă: - Ai experiență de cel puțin 2-3 ani în vânzări, - Comunici bine, ai o atitudine prietenoasă cu clienții, - Ai cunoștințe tehnice de bază, - Vorbesti fluent limba maghiara si romana De ce să lucrezi pentru compania noastră? - Oferim sprijin profesional adecvat - oportunitatea dezvoltării continue - mediu de lucru placut - salar competitiv Alte cerințe: - permis de conducere categoria B. - studii medii - cunoasterea pachetului Ms Office Dacă vrei să te alături echipei noastre, trimite CV-ul tau cu poza la office[a]electricfence.ro sau ne poti suna la +40 771 154 923! Mai multe informații: www.electricfence.ro

  • Angajam agent de vanzari in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam Regional sales representative in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa:

  • Angajam agent comercial pentru centrul de copiat chei situat in incinta KAUFLAND BORSULUI Oferim Salariu 1400 lei net (in mana) de inceput Bonuri de masa 300 lei Decont transport 120 lei Total: 1820 lei + BONUS VANZARI Programul de lucru este: O zi da, o zi nu Un weekend da, un weekend nu. Luni-Sambata : 08:30 - 20:30 Duminica : 09:00 - 19:00 Experienta nu este necesara. Puteti suna zilnic intre orele : 08:00 - 22:00

  • Salveaza cautarea