Locuri de munca Agent vanzari Gorj - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : MARIANA MANDOC 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Înțelegi vânzările mai bine decât oricine altcineva? Atunci te căutăm un manager de vânzări! În compania noastră, fiecare zi este dezvoltare. Fara experienta? Nici o problemă. Vă vom învăța totul! Suntem 1CallCenter - o companie internațională, pe piață de 12 ani. Suntem angajați în vânzări la cald prin telefon în Europa și Asia. Direcția principală a companiei este vânzarea activă de bunuri din categoriile Frumusețe și Sănătate , care este acum în tendințe în întreaga lume. Garantam: Venituri nelimitate in functie de tine! Pariu + bonusuri. Și ceea ce este cel mai important în timpul nostru este stabilitatea! Program de lucru flexibil 5 2, principalele modificări 9:00-18:00 sau 14:00-23:00 Lucrați la birou sau la distanță, puteți lucra confortabil de oriunde în lume Antrenament plătit și concediu Instruire gratuită de la experți în domeniul lor Creșterea profesională și a carierei. Nu poți trece fără asta: Cunoașterea excelentă a uneia dintre limbile: română, maghiară. Disciplina, rezistența la stres și responsabilitatea sunt al doilea nume. Harnic, sociabil, atent. Poti lucra din orice colt a lumii, doar cu calculator laptop! Există echipamente pentru lucru (laptop PC, internet stabil, căști cu microfon) Trimite CV-ul tau pe si te vom contacta! Împreună putem obține rezultate grozave și putem transforma fiecare piatră într-o capodopera!
-
Bună.... , Am decis să dau o mână de ajutor persoanelor care, fie au intrat în șomaj tehnic, fie au fost demise, fie își doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizată și part-time : Intermediar Consultant în Asigurări. De ce poate fi și pentru tine : - poți lucra liniștit de acasă - platforma de emitere online și este foarte simplă - nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajută - nu ai program fix și nici target - veniturile sunt în funcție de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerințe minime obligatorii : - studii medii ... - dorința de învățare a unui domeniu nou și de a câștiga bani, muncind de acasă ! Avantajele înscrierii până pe 15.06.2024 EXAMENUL DE AUTORIZARE SE DĂ ONLINE ... ! - suport pentru susținerea și promovarea examenului, - 3 locuri disponibile. Dorești să afli mai multe informații : Popescu Viorel - .
-
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Caut persoana ca asistenta vanzari produse part time 4-6h pe zi . Sarcini de lucru -Postarea de anunturi on-line -Pregatire colete -Iventariere marfa Program de lucru flexibil,salariu atractiv cu bonusuri!
-
Pentru partenerul nostru german cu filială în România, recrutăm reprezentant vânzări în domeniul sculelor electrice și accesoriilor aferente, pentru zona de vest, sud-vest a României. Responsabilități: Administrarea rețelei de distribuție deja existentă și mărirea acesteia; Focusat către rezultatele transmise pe termen mediu; Prezentări practice cu produsele la clienții finali; Training către distribuitori cu produsele noi apaărute; Promovarea brandului; Raportare săptămânală a activității din teren. Cerințe: Studii superioare Engleză, opțional germană Abilități de comunicare și negociere Abilități tehnice de folosire a sculelor electrice Categoria B Minim 3 ani în domeniul industrial Disponibilitate la deplasări Beneficii: Salariu motivant Bonus cantitativ Bonus calitativ Pachet complet Asigurare de viata, medicala si pensie privata NN