Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Alba

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • We are looking for team members interested in relocating to Bucharest for a great professional opportunity. As a Customer Support Agent for Airbnb you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. We offer: The salary package according to our position: - Monthly gross salary: 5299 RON (approximately 3100 RON net) - Meal tickets: 15 RON/ ticket, a meal ticket at each worked day The relocation package for candidates relocating from outside Bucharest will include: • PLANE /TRAIN TICKET cost refundable (reimbursed at your first salary, in the amount of 150 euro net)! • FREE ACCOMODATION for the first month, support in finding an apartment and MONTHLY accommodation allowance (120 EUR net/ month starting from the second month) for the entire contract duration Are you looking for a great career and a place to shine? Join our team! To apply click on the following link: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/relocation-to-bucharest-french-english-speakers-wanted/1275135

  • Super-oferta castiguri online. Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Pentru detalii, contactati-ne pe adresa cu mesajul APLIC.

  • Cerinte - Experienta minim 5 ani in domeniul vanzarilor de produse pentru acoperisuri, piatra de cariera, produse din lemn si produse din fier. - Abilitati de preluare si gestionare comenzi - Abilitati de comunicare pentru mentinerea relatiilor cu furnizorii - Abilitati de negociere - Cunoasterea detaliata a principaliilor furnizori din domeniu - Cunoasterea detaliata a produselor, promovarea produselor - Cunostinte de contabilitate primara (facturare, incasare) - Disponibilitate pentru dobandirea de noi abilitati de lucru pe diverse platforme online. Persoana angajata va prelua informatii despre produse de la furnizori, le va transpune in format digital pentru a putea fi urcate pe site, va promova produsele in online, va prelua comenzi pe care le va gestiona pana in stadiul de livrare a acestora, va mentine relatia cu clientii si furnizorii. Asteptam CV-ul tau la adresa:

  • agent asigurari cu sau fara diploma ISF Cei care nu au diploma ISF o pot obtine in urma sustinerii unui examen de autorizare impus de statul roman. Pret examen ISF - 350 ron. Studii minime. - diploma bacalaureat. fara salariu fix - doar comision in functie de incasari

  • Angajam agent de vanzari in Alba Iulia Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Angajez vânzătoare pentru mărțișoare pe b dul Transilvaniei Alba Iulia

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • Agentia Cristian Imobiliare angajeaza secretara! Cerinte: -Permis de conducere categoria B, -Cunostiinte operare calculator, -Abilitati de comunicare, -Munca in echipa, CV-urile se depun la sediul agentiei Cristian Imobilare de pe Bvd. Revolutiei 1989, bl. A7, Alba-Iulia, jud. Alba. Pentru mai multe informatii sunati la numarul 0753 328 570 .

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Daca esti interesat/a de acest job te rugam sa ne suni zilnic intre 10:00-20:00 la 0734642772.

  • Angajam agent de vanzari in Alba Iulia Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajez vânzătoare pentru perioada mărțișorului part Time pentru Alba Iulia rog seriozitate

  • Descriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum

  • Cautam agent vanzari Suntem o echipa de tineri agenti de vanzari in cadrul unei companii de logistica si transport in continua dezvoltare, care va schimba lumea transporturilor in viitorul apropiat si nu mai facem fata singuri. Lumea ne mai numeste si dispeceri, insa noua ne place sa fim numiti agenti de vanzari! Activitatea se desfasoara intr-o atmosfera familiala, in care munca devine placuta si chalenging iar cafeaua este gratis ;) Esti potrivit/a daca ai urmatoarele calitati: 1.Ai cunostinte de limba engleza, nivel mediu. 2. Tanar/a si activ/a 3. Ambitie si cu chef de viata 4. Cu atitudine pozitiva! 5. Iti place sa vinzi la telefon/email 6. Esti disciplinat/a 7. Ai curajul sa iti asumi responsabilitatea pentru ceea ce faci 8. Iti plac provocarile si dezvoltarea personala 9. Ai capacitate de focusare Ce ai de facut pe acest post? 1.Contactarea de clienti si transportatori in vederea cumpararii si vanzarii de servicii de transport. 2.Coordonarea transportului astfel ca el sa se desfasoare fara probleme Ce primesti in schimb? 1. Venit lunar motivant care depinte de capacitatile tale personale ca agent de vanzari, implicare si dorinta de a castiga mai mult (salar fix + 10% comision procentual din adaosul negociat de tine unde adaosul poate fi intre 50-20 000 euro depinde de contract) 2. Training in vanzari in cadrul companiei. 3. Ambianta placuta cu colegi tineri, glumeti si petrecareti 4. Programul de lucru: de luni pana vineri de la 8.30 pana la ora 17.30 cu pauza de 1 ora jumatate de la 12.30 pana la ora 14.00 5. Bonus indeplinirea obiectivelor - LUNARE - TRIMESTRIALE - ANUALE Pentru a aplica, trimite C.V.-ul la adresa de e-mail: sau daca iti este mai usor, suna la 0770802472 sau daca vrei vino sa ne cunosti personal pe: str Bl. Revolutiei 1989, 23 A, Et. 5, Alba Iulia. jud. Alba.

  • Cautam agenti colaboratori in imobiliare pt toate zonele din Bucuresti...Detalii la 0732953774...

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. -Asigurari de viata, de sanatate -Intermedierea vanzarilor imobiliare Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Informatii 0749800762

  • Acoperișuri și reparații de urgență Dulgherie ,mansardări, astereala -Montaj acoperis tigla metalica -Reparatii acoperis tigla ceramica -Montaj invelitori acoperisuri -Remedieri infiltratii acoperis -Vopsit acoperis - Sisteme pluviale - Jgheaburi -Dulgherie,mansardări, astereala -Parazapezi si alte accesorii Avem experienta necesara pentru a crea si repara orice tip de acoperis. Putem crea si repara de la acoperisuri simple pana la acoperisuri complicate cu un design special si modern. Asiguram si servicii de dulgherie pentru acoperisuri.bilka

  • SigmaLux design angjeaza consilier de vanzari mobila cu experienta minim 2 ani (de preferinta sex feminin). Program 8 ore de luni pana vineri si salariul atractiv.

  • Salveaza cautarea