Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad Tip job: Part time

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Dobândește un venit prin bonusurile acumulate printr-o activitate intelectuală și de echipă. Contactează-mă!

  • 1

    Daca ai aptitudini de VANZATOR si esti HOTARAT sa incepi sa lucrezi, ai parte de mentorat profesionist! Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr: !

  • 5

    DESCRIEREA POSTULUI - Coordonarea activitatii de vanzare a politelor de asigurare; - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Promovarea produselor de asigurare pe piata locala; - Mentinerea relatiei cu clientii acordandu-le asistenta si consultanta; - Prospectarea continua a pietei locale si identificarea de noi clienti; - Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare RCA, CASCO, locuinte, sanatate; CERINTE PROFESIONALE - Studii medii; - Cunostinte foarte buna Microsoft office; - Abilitati in comunicare si prezentare; - Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj; - Existenta unui portofoliu propriu constituie un avantaj. COMPETENTE - Orientare catre client; - Integritate si incredere; - Perseverenta; - Orientarea catre rezultate; - Negociere; - Capacitatea de a stabilii relatii interpersonale. BENEFICII -Bonus lunar in primele 12 uni ( foarte usor de realizat si un sistem de comisionare bazat pe performanta extrem de motivant; - Companie dinamica si un mediu de lucru modern; - Posibilitati de dezvoltare in vanzari; - Traininguri de specialitate. CV-urile se trimit prin e-mail la: sau la tel. Katona Bety

  • Experiențe trainice SRL angajează: Agent de vânzări (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea de vânzări a întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii medii cel puțin, de preferat studii superioare (în domeniul comunicării și relațiilor publice, marketing și managementul vânzărilor, management); specializări conexe domeniului vânzărilor vor constitui un avantaj (curs agent de vânzări, comunicare, curs de vânzare și negociere, tehnici de vânzare și persuasiune, comunicare și influențare etc.). Abilități preferate: - experiență profesională în domeniul vânzărilor, într-o poziție similară anterioară sau dorința de implicare/dezvoltare pe un asemenea post; - experiență în lucrul cu oamenii; - abilități bune de comunicare, socializare și relaționare cu clienți și potențiali clienți; - capacitate de adaptare la schimbări; - abilități de lucru în echipă; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet, programe și soft-uri specifice de vânzări, social media etc. - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - spirit de observație și atenție la detalii; - orientare către soluții, rezultate și viteză de reacție; - abilitatea de a redacta rapoarte în domeniul său de activitate. Atitudini dorite: - răbdare; - loialitate; - onestitate; - disciplină; - toleranță; - atitudine civilizată, respect în special în raport cu clienții; - dorința de dezvoltare personală și profesională; - interes pentru domeniul de activitate al întreprinderii sociale; Responsabilități specifice postului: - asigurarea prezentării, promovării și vânzării serviciilor întreprinderii sociale în acord cu principiile și standardele interne; - consilierea clienților și a viitorilor potențiali clienți cu scopul satisfacerii nevoilor acestora privind serviciile de închiriere de autorulote; - identificarea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți; dezvoltarea de procese/politici de fidelizare a acestora alături de specialistul de marketing al întreprinderii; - identificarea de furnizori pentru produsele, materiile prime și consumabile necesare, conexe activității principale de închiriere de autorulote; - întocmirea contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor; - negocierea contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor, acolo unde acest lucru se pretează, conform politicii interne a întreprinderii sociale; - stabilirea de întâlniri cu clienții în vederea semnării contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor; - discutarea cu clienții a tuturor aspectelor relevante pentru acești și răspunderea la întrebări cu privire la serviciul de închiriere de autorulote; - asigurarea tururilor de vizionare a autorulotelor de către clienți și potențiali clienți; - realizarea instructajului necesar al viitorilor clienți cu privire la utilizarea autorulotelor din toate punctele de vedere; - asigurarea produselor, materiile prime și consumabilele necesare, conexe activității principale de închiriere de autorulote conform graficului de rezervări/închirieri existent; - colectarea de impresii, testimoniale de la clienți și propunerea de soluții de îmbunătățirea a serviciilor oferite de întreprinderea socială; - participarea la întâlnirile de echipă și în special la întâlnirile de planificare și implementare a strategiei de vânzări și marketing a întreprinderii; - rezolvarea tuturor problemelor clienților prin diverse mijloace, directe sau indirecte pe parcursul perioadei în care aceștia au închiriate autorulotele întreprinderii; - informarea managerului/administratorului întreprinderii cu privire la orice defecțiune constatată sau eveniment petrecut în care au fost implicate bunurile întreprinderii sociale pentru a găsi soluții de rezolvare a problemei. - respectarea normelor de protecția muncii, măsurile de aplicare a acestora precum și a normelor PSI, conform legislației în vigoare.

  • 3

    Daca esti o persoana activa, vorbareata, si vrei sa faci un ban in plus ,te asteptam in echipa noastra. Cine suntem noi? Noi suntem producatori de parfumuri si cosmetice care dorim sa reintregim echipa de vanzari de la standurile noastre. Ce asteptari avem de la viitorul promoter MARCMAN: - pasiune pentru parfumuri; - abilitati de vanzator; - dorinta de a convinge cat mai multi clienti de calitatea produselor noastre Descrierea jobului Ce oferim viitorului promoter Marcman: - un loc de munca placut si elegant; - un salariu sigur dar si comision din numarul de clienti noi Asteptam cv-urile dvs la stand sau cereti informatii la nr sau ! Descrierea companiei Infiintata in 2002, firma Marcman produce si comercializeaza parfumuri concentrate si produse cosmetice avand la baza uleiuri esentiale importate din Franta avand in portofoliu peste 200 arome diferite si cosmetice pe baza acestor arome.

  • Recrutăm persoane dedicate și dornice de a se dezvolta în carieră. Suntem Destine Holding! O companie de brokeraj ce se ocupă cu intermedierea următoarelor produse: -Asigurări generale (la toate societățile de asigurări din piață) -Credite (unde colaborăm cu bănci, companii de Leasing si ifn-uri). -Pachete turistice(oriunde in lume) -Tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României Activitatea de consultant financiar presupune: -Prospectarea continua a pieței pentru produsele intermediate de noi -Crearea, formarea si administrarea unui portofoliu de clienți -Crearea și formarea unei echipe productive De ce ai nevoie pentru a fi consultant financiar? -De un caracter pozitivist și de un mod de abordare a clienților, cu zâmbetul pe buze -De o dorință continuă de învățare și dezvoltare în carieră -De un nivel de organizare ridicat -De cunoștințe online -De diplomă de 12 clase Ce primești? -Un program flexibil, ales de tine, în funcție de disponibilitate -Comisionare în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine (șansa de a te dezvolta este infinită) -Traininguri, consultanță și orientare din partea celor mai eficienți membrii ai echipei Aplică acum accesând link-ul de mai jos, iar în cel mai scurt timp te vom contacta pentru mai multe detalii. https://forms.gle/z6sjXNwpVUP7zGAF6

  • 2

    VISEZI LA O CARIERA IN IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fi agent imobiliar #trancandtranc: - Poti lucra de unde vrei, de la birou, de acasa sau chiar de pe terasa. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine, castigul este, asa cum ai mai auzit probabil, nelimitat. - Iti faci multe relatii. - Pe langa cursurile clasice in imobiliare pe care le vei parcurge, noi iti vom oferi si coaching si te vom ghida pana iti vei atinge potentialul maxim. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovatoare sunt rasplatite pe masura. - Ai ocazia sa lucrezi in singura Agentie Imobiliara VR din Arad, unde clientii pot vedea proprietatile din portofoliu cu ochelari VR. Pentru a te integra in echipa noastra trebuie sa sti despre noi ca: - Suntem muncitori si ne place sa ne dezvoltam, in continuu. - Ne implicam in dezvoltarea colegilor nostri de fiecare data cand avem un sfat valoros de oferit si de fiecare data cand avem ocazia. - Nu ne place sa fim deranjati atunci cand dam telefoane. - Suntem proactivi si ne place sa cautam solutii, iar daca nu stim ceva, intrebam, dar in nici un caz nu ne plac scuzele. - Suntem oameni responsabili si daca ne stabilim un plan de comun acord, il indeplinim. - Oricat ne-ar fi de greu si oricate refuzuri am primi, nu renuntam, suntem niste razboinici! - Atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Venim la birou pentru ca ne place sa ne distram, sa socializam, sa invatam si sa muncim, iar cand nu avem chef de birou muncim de unde vrem. - Ne mandrim cu faptul ca suntem agenti imobiliari Tranc & Tranc si ne face placere sa ne laudam tuturor cu asta, de fiecare data cand intram intr-o discutie cu cineva. Te poti angaja part-time sau full-time. Remuneratia se obtine pe baza de comision, din tranzactiile efectuate, nu se ofera salariu fix. Pentru a incepe activitatea de agent imobiliar la Tranc & Tranc trebuie sa deti o firma (PFA, II, SRL). Daca nu ai deja o firma, te putem ajuta noi sa o obti (PFA-ul si II-ul se deschid cu costuri 0) Daca si tu te regasesti in cele de mai sus, trimite-ne CV-ul pe whatsapp la

  • 2

    Vrei să devii consultant și să fii propriul șef? Sau să fii independent? Înscrie-te într-o companie internațională și cu renume mondial care produce uleiuri esențiale de cea mai înaltă calitate. Construiește o rețea de consumatori, iar tu vei primi un comision de la fiecare achiziție. Cu cât ai o rețea mai mare de consumatori, cu atât ai un venit mai mare. Ceea ce este plăcut este că odată ce îi înscri pe oameni ei comandă singuri produsele, iar tu primești un comision din comenzile lor, partea ta este doar să îi ajuți să devină membri. Nu rata această oportunitate, te poate ajuta să fii liber și prosper!

  • 2

    Caut reprezentanti, locurile sunt limitate, mai multe detalii in privat.

  • 4

    Tu cauti un job care sa iti deschida noi orizonturi? Noi cautam o persoana deschisa spre progres si dezvoltare pe plan profesional. Iti doresti un venit peste medie? Esti sociabil? Ai bune abilitati de comunicare? Vin-o alaturi de noi in echipa Grawe Arad.

  • Salveaza cautarea