Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Braila

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Haide in echipa D2D Telekom pana la 01.01.2020 si intri gratuit in programul de formare profesionala de Agent Comercial ! Telekom Romania angajează persoane pentru profesia de agent vanzari. Oferim • salariu fix, comisioane din fiecare vanzare, • asigurare medicala la clinica privata Regina Maria, • tabletă de serviciu, cartelă de serviciu, • mașină in cazul în care aveți permis categoia B( nu este obligatoriu permisul), • training de debut plus sprjin constant pentru desfasurarea activitatii si pentru a te dezvolta profesional, • program in a doua parte a zilei. Ce implică postul? Vanzarea serviciilori de interenet, televiziune, telefonie fixa si mobila in sistem D2D. Nu necesita experienta; totul se invata alaturi de noi. Studiile nu reprezinta un criteriu de selectie. Program 12:00- 20:00 Nu ezita sa ne contactezi, fie la numarul de telefon 766 - arata telefon - , fie prin trimiterea CV-ului. Angajarea se face prin partenerul ProSolutions Agency.

  • SC FRONTERA TRADING SRL angajează Agenți Vânzări Responsabilități: Realizeaza planul zilnic de vanzari. Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti. Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza. Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora. Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti. Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli. Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal. Experiență in domeniu : minim 1 an

  • Șofer profesionist livrator toate categorile b, c, d, e card atestat marfă cpi și persoane CPC experienta 20 de ani în distribuție agent cunăscător rețea farmacie plafar pe S, E României inclusiv București, Constanța, Tulcea, Tîrgoviste descurcăreț punctual serios disciplinat căsătorit doi copii doresc un loc de șofer livrator.

  • Bună ziua. Dacă ești o persoană dinamică, activă și în căutare de noi oportunități, îți propun activitatea de Brokeraj, activitate desfășurată în paralel cu profesia principală pe care o practici deja, astfel având posibilitatea de a te dezvolta treptat în această zonă și de a-ți crește sau completa veniturile. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta efectiv toate categoriile de produse și servicii, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare/specializare, care vin în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Mi-ar plăcea să avem o discuție mai amănunțită, dacă ești cu adevărat interesat și astept cu drag telefonul tău pentru a-ți oferi toate informațiile necesare cu privire la începerea unei colaborări. Tel: 0754075528.

  • Candidatul ideal Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Candidatul ideal Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Cerințe specifice postului:  Studii medii/superioare;  Experiență în domeniul vânzărilor (materiale de construcție – constituie avantaj);  Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Outlook);  Abilități bune de comunicare, convingere, organizare și planificare. Activităţi principale:  Vinde produsele cuprinse în catalogul şi listele de preţuri ale unei companii multinaționale producătoare de materiale de construcții destinate izolațiilor;  Cunoaşte în detaliu produsele din portofoliul companiei;  Se deplasează în delegaţii ( Călărași, Ialomița, Tulcea și Constanța).  Respectă rutele zilnice stabilite şi efectuează vizite regulate la clienţii din aria de acoperire;  Realizează targetul lunar de vânzări;  Încheie şi semnează contractele comerciale şi Actele adiţionale la acestea cu clienţii din zona arondată;  Menţine relaţiile cu clienţii şi potenţialii clienţi din zona arondată, promovează imaginea şi strategiile companiei;  Încasează contravaloarea mărfurilor de la clienţii societăţii şi emite chitanţă pentru sumele încasate;  Administrează şi soluţionează reclamaţii, se ocupă de procedura de retur al mărfii;  Întocmeşte săptămânal un raport cu privire la activitatea desfășurată;  Păstrează confidenţialitatea privind preţurile, baza de date, strategiile de vânzare ale companiei;  Propune strategii de dezvoltare pentru zona arondată; Alte informații specifice postului:  Program de lucru: de luni până vineri, de la 8:00 la 16:30, cu o pauză de masă de 30 de minute  Salariu de bază  Comision în funcție de vânzări  Bonuri de masă  Tabletă și telefon de serviciu  Autoturism de serviciu Persoanele interesate vor trimite CV-ul în limba română pe email si

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon. https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • Vrei sa faci parte din echipa noastra? Ce cautam? Persoane care au: - experienta minima in lucrul cu clientii ( experienta in vanzari constituie un avantaj) - atitudine pozitiva - abilitati de comunicare si negociere - cunostinte minime in domeniul financiar-bancar (studiile superioare constituie un avantaj) Alatura-te echipei si obtii: - Venitmotivant si bonusuri functie de performanta - Conditii optime de obtinere a bonusurilor - Program de lucru flexibil - Mediu de lucru atractiv, alaturi de o ochipa tanara si dinamica - Oportunitatea dezvoltarii personale si profesionale

  • Cerinte: Studii medii sau superioare Permis de conducere cat. B Bune cunostinte practice de vanzari cu experienta anterioara de minim 1 an Disponibilitate de a calatori (deplasare in teren, vizite la clienti); Persoana energica, persuasiva, cu atitudine serioasa, pozitiva; Abilitati de comunicare, organizare si planificare, negociere si vanzare Bune aptitudini de operare PC (MS Office - Word, Excel) Persoana serioasa si responsabila Spirit de initiativa Integrare si lucru in echipa Descrierea jobului Promovarea companiei si a gamelor de produse catre clienti noi si clienti existenti Identificarea potentialilor client Cresterea portofoliului de clienti de papetarie si birotica Prezinta si vinde produsele, prin efectuarea de vizite regulate la clienti, conform rutei stabilite. Livrarea marfii la client. Studiaza piata Actualizeaza permanenent informatiile legate de piata si concurenta Raspunde de intocmirea corecta a ofertelor Raspunde de incheierea contractelor cu toti clientii firmei Raspunde de incasarea la scadenta a tuturor facturilor de vanzare catre clienti Intocmirea permanenta a rapoartelor de activitate Comunicarea cu intregul personal al companiei si mentinerea unei relatii de lucru constructive cu celelalte departamente Cunoaste si respecta procedurile interne de lucru Realizeaza obiectivele din planul de vanzari Realizarea unei marje de profit agreata cu managerul de vanzari Oferta (bonusuri, beneficii): Suport permanent din partea firmei; Salariu fix + comision din vanzari+ diurna Masina de serviciu. Telefon CV la adresa

  • Salveaza cautarea