Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Constanta Persoane

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 69

    Icredit Constanta angajeaza consultant credit part time-full time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • Orange România

    Angajare agent de teren D2D Orange Astral Conect doresti sa te alaturi uneia dintre cele mai mari companii de vanzari? Vino alaturi de noi in echipa de reprezentanti D2D. Expert Connection este o echipa profesionista de experti in vanzari.Suntem parteneri Orange Romania de peste 11 ani. Esti candidatul ideal daca: - iti place sa interactionezi cu oamenii, ai abilitati bune de comunicare - esti energic, pozitiv, ai putere si dorinta de munca - esti perseverent, negociezi cu succes - esti organizat, responsabil si orientat spre rezultate Descrierea jobului: - interactionezi in mod direct cu clientii persoane fizice pentru a promova si incheia contracte de fibra,internet si telefonie mobila Orange - ai munca de teren 90% din timpul de lucru - respecti un targhet de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierarhici Pachetul tau de beneficii: - salariu fix - bonusuri lunare - contract de munca 8h zi pe perioada nedeterminata - program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale - loc de munca stabil - posibilitati reale de promovare ca leader de echipa celor care demonstreaza rezultate si abilitati necesar

  • 4

    Loc de munca Consultant de Credit

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Instituție Financiară Nebancară fondată în anul 2005 , care activează în 6 țări : România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industri de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit , compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerințe: -Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și și ambițioși, indiferent de vârstă, sex, studii sau experiență. -Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit. -Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate -Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informații Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit ? -Poți să câștigi în funcție de efortul depus, un venit suplimentar de 500 RON sau un venit întreg de până la 4000 de RON în fiecare lună, sau chiar mai mult totul depinde de tine -Îți faci singur programul de lucru -Beneficiezi de credite în condiții exclusive, avantajoase -Participi la programul de training în vânzări -Te poți dezvolta profesional în cadrul companiei -Esti ajutat să îți formezi un portofoliu de clienți, care să îți aducă câstiguri.

  • 1

    Filler automate cafea

    Cautam personal care sa se ocupe cu alimentarea-igienizare automatelor de cafea Ideal din Orasul constanta sau imprejurimi. Se ofera: -salariu motivant (in funtie de experienta implicare) -auto de serviciu -telefon de serviciu

  • 1

    urgent angajez vanzatoare flori taraba

    Urgent angajez vânzătoare la tarabă florii mai multe detali vă dau telefonic

  • 3

    agenta vanzari vodafone

    Magazin de telefoane mobile si accesorii din navodari si constanta angajeaza agenta vanzari. Detalii in privat salariu 3000-4000 lei/lunar. Pentru detalii apelati:

  • 1

    Angajare la magazin de telefoane

    Magazin de telefoane mobile si accesorii din navodari si constanta angajeaza agenta vanzari. Detalii in privat salariu 3300-4000 lei lunar. Pentru detalii apelati:

  • 1

    Agent vânzări IKA

    Compania noastra este in cautarea unui Agent Vanzari dedicat si motivat pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana orientata spre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si vanzare, atunci acesta este job-ul potrivit pentru tine. Ce vei face: Identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri prin intermediul vanzarilor directe; Intretinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti; Realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta stabiliti; Indeplinirea target-ului de vanzari alocat; Monitorizarea si raportarea tendintelor pietei si a concurentei. Ce ne dorim de la tine: Experienta anterioara in vanzari FMCG; Experienta in vanzarea de produse lactate constituie un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Capacitatea de a lucra independent si de a lua decizii; Orientare spre rezultate si atingerea obiectivelor stabilite; Abilitati de organizare si planificare; Cunostinte de operare PC (Microsoft Office). Ce oferim: Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix si bonusuri in functie de performanta; Masina de serviciu, telefon, tableta; Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala; Mediu de lucru dinamic si placut, in cadrul unei echipe profesioniste si prietenoase;

  • 3

    angajam agent vanzari

    Permis categoria B obligatoriu. Pentru mai multe detalii

  • 2

    Angajam agent vânzări!!!

    Ne mărim echipa Dacă vrei sa faci o cariera în vânzări te așteptăm în echipa noastră Permis cat B obligatoriu!!! Mașină personala reprezinta un beneficiu Program flexibil ! Pt detalii sunați la :

  • Broker de asigurari

    Recrutam broker de asigurari vino in echipa noastra! Cea mai buna afacere in acest moment cu o investitie foarte mica este intermedierea pentru ca astfel, nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, deci nu ai bani blocati. Pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurare, puteti intermedia si: Credite bancare si nebancare la majoritatea bancilor si IFN-urilor de la noi din tara; Pensii private la companiile autorizate. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu, cu diploma de bacalaureat; Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila; Dorinta de implicare si initiativa; Experienta in asigurari constituie un avantaj. CE ITI OFERIM: Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii); Beneficii non financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri gratuite); Poti combina activitatea de broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania. ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALARIUL FIX, SEF, TARGET. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA!

  • Vino si tu in echipa mea daca ai nevoie de niste bani in plus

    Ai un job clasic ori stai acasă cu copii si vrei doar să suplimentezi veniturile tale?Cea mai tare oportunitate. BENEFICII: Ești propriul tău șef, lucrezi in funcție de cum îți permite timpul, nu exista obligații, ai cel mai mare comision de pe piață, câștig în funcție de implicare.

  • 17

    Activitate part time pentru Mămici ,eleve ,bunici

    Dacă ai face reclamă marilor magazine și ai fi recompensată, ai avea 2-3 ore să faci asta? Eu fac reclamă produselor unui mare brand, de 25 de ani pe piața din România și iau în jur de3000 Poți și tu! Detalii în privat !. *valabil pentru doamne și domnișoare!

  • 1

    angajam agent vanzari

    Descriere Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Cerinte; - permis auto categoria B - bune abilități de comunicare, - persoană optimistă, sociabilă și carismatică; - orientare catre rezultate; - experiența anterioară în vânzări nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj. Noi îți oferim: - training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - atmosfera placută de lucru intr-o echipa tanără si ambiţioasă, in plina expansiune; - călătorii in diferite tari;
 - pachet salarial motivant. Te aștept cu un mesaj in privat sau la numărul de telefon pentru a stabili interviul.

  • Manager echipa asigurari de viata si pensii

    Cautam coleg care sa ne completeze echipa din Constanta. Ce trebuie sa stii despre noi: -suntem o companie lider pe piata serviciilor financiare; -oferim remunerare pe masura performantelor; -aici poti creste invatand de la profesionisti cu experienta in domeniu. Cerintele pe care le cautam: - experienta in management vanzari minim 2 ani; - disciplina si perseverenta; - sa comunici usor si sa iti faca placere sa cunosti oameni noi; - sa iti doresti sa castigi pe masura efortului tau; Ce oferim: - suport si training in desfasurarea activitatii chiar daca nu ai experienta in vanzari - agenda, carti de vizita personalizate si un manual complet despre cum sa iti desfasori activitatea - salariu fix + comision nelimitat. Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare si despre companie, trimite-mi un mesaj in privat cu nr tau de telefon.

  • Angajam reprezentant de vanzari Constanta

    Angajam agenți de vânzare pentru produse materie primă fast food( gen kebab, etc) - experienta intr-un post similar din vanzari este un avantaj; - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie; - personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; - fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele etc.); - operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet); - permis de conducere categoria B. Responsabilitati si sarcini: Activitati principale: - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini; - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; - participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora. Sarcini si indatoriri specifice: - stabileste si participa la intalnirile cu clientii si sau cu furnizorii; - intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor; - redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri; - intocmeste documentele comerciale; - inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate. Responsabilitati ale postului: - raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor; - raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare; - este responsabil de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor; - raspunde pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale). Autoritatea postului: - participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; - asista directorul comercial la intalniri si negocieri; - urmareste derularea si finalizarea contractelor. Pentru detalii și salarizare relații la tel

  • Consultant finaniciar in asigurari

    Suntem o echipa de consultanti specializati in asigurari si pensii private, in pna dezvoltare care, isi cauta colegi . Poti fi chiar tu unul dintre ei daca: -detii diploma de bac : - te intereseaza un mod de colaborare si castiguri in functie de implicarea ta ; - te atrage programul flexibil ; - ai experienta in vanzari banking marketing poate construi un avantaj ; Ce oferim : - colegi foarte bine pregatiti si simpatici ; - training si mentori la inceput de cariera ; - sustinere in autorizare si cursuri de dezvoltare profesionala personala gratuite; Ce trebuie sa faci? - cere mai multe detalii si lasa CV -ul tau pentru a ne cunoaste.

Categorii

Locuri de munca

Județe

Constanta
Salvează căutarea