Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Dambovita Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE NextGen Communications isi doreste un coleg/a nou/a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !
-
Candidatul ideal: - Experiență pe un post de vânzări în domeniu similar; -Cunoștințe utilizare PC nivel mediu; -Inițiativă, perseverență, simțul detaliului; -Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă; -Capacitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic, cu sarcini multiple, ce necesită prioritizare; Responsabilitati: -Sa promovezi si sa vinzi produsele companiei(produse din categoriile de constructii, placi ceramice, amenajari interioare, sanitare, termice)- -Sa oferi solutii potrivite fiecarui client, prin identificarea nevoilor; -Sa mentii un magazin atractiv prin aranjarea marfii; -Sa intocmesti documentele specifice activitatii de comert;
-
Descrierea postului. Punctul de lucru se afla situat in Targoviste in proximitatea Spitalului Judetean de Urgenta. 1.Activitate de birou -program de 8 ore -gestiune -contabilitate primara -operare PC -intocmeste documente facturi contracte -administreaza punctul de lucru 2.Activitate de teren -conduce masinile firmei(preluare parada catering) -participa la activitatile din teren(preluari manipulari depuneri),evenimente funerare,catering -activitati extra program Cerinte: -nationalitate romana -casatorit -optional(stagiu militar) -liceu+diploma bacalaureat -permis conducere experienta minim 5 ani -experienta in vanzari minim 3 ani -fara antecedente penale -cazier judiciar -disponibilitate extra program -abilitati de comunicare -spirit de echipa Oferim. -contract de munca -salariu de baza+comisioane -echipament de lucru -echipament de protectie -telefon servici -posibilitati promovare avansare -scolarizari,trainiguri,etc
-
Angajez consultant de credite in conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar. Asteptam cu interes CV-ul dvs prin intermediul mesageriei.
-
Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
Responsabilitățile postului: * Promovarea și vânzarea produselor companiei noastre prin interacțiunea directă cu clienții. * Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de vânzare prin crearea și menținerea de relații cu clienții existenți și potențiali. * Atingerea obiectivelor de vânzare stabilite de companie. Cerințe: * Abilități excelente de comunicare și negociere. * Abilitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a atinge obiectivele de vânzare * Capacitatea de a fi flexibil și adaptabil într-un mediu de lucru dinamic. * Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. * Permis categoria B. Ofertă: * Pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane și bonusuri pentru atingerea obiectivelor de vânzare. * Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. * Mediu de lucru dinamic și plin de provocări * Oportunități de dezvoltare personală și profesională. * Posibilitatea de a lucra într-o companie cu o reputație excelentă pe piața de vânzări directe. * Vacante gratuite in tara si in strainatate.
-
Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor firmei. In prezent, parcul de Dezmembrari Claunic din Targoviste este in cautarea unui nou coleg pentru postul vacant de Consilier vanzari piese auto din Dezmembrari Ce ar trebui sa faci tu: * sa preiei comenzile clientilor (telefonic sau fizic, in magazin) si sa le rezolvi * sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor auto * sa verifici disponibilitatea pieselor in depozit, daca este necesar Cunostintele si sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg. Conditii de lucru: * Birou cu scaun ergonomic in receptia parcului de dezmembrari * Dezmembrarea masinilor se face in hala inchisa, nu in aer liber. * Se asigura echipament de lucru adecvat Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala. Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam, cu drag!
-
Locuri de munca la Generali Romania Asigurare Reasigurare Consultant în asigurări/ agent de asigurări Generali Romania Asigurare Reasigurare Agent vânzări, reprezentant vânzări, consultant financiar. Nivel carieră Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani) Limbi vorbite: Română Adresa: Târgoviște CANDIDATUL IDEAL: - Diploma de BAC - Studii medii/ studiile superioare constituie avantaj; - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Atitudine proactivă, persuasiv și perseverent; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Experiența anterioară în vânzări constituie un avantaj; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă. BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Finanțare 24 luni în funcție de rezultate; - Grile de comisionare progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional și de a devenii manager de echipă în funcție de performanțele înregistrate și de interesul manifestat pentru activitatea desfășurată. RESPONSABILITĂȚI: - Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; - Promovarea, prezentarea și vânzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; - Prospectarea permanentă a pieței și promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clienților pe durata derulării contractului.
-
NEXTGEN, ANGAJEAZA AGENTI PENTRU PROMOVAREA SI VANZAREA SERVICIILOR DE INTERNET,TELEVIZIUNE SI TELEFONIE FIXA CATRE CLIENTI PERSOANE FIZICE IN SISTEM DOOR TO DOOR(DIN USA IN USA) Responsabilități: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Cerințe: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Beneficii: Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil;
-
O noua agenție de modeling oferă șansă tinerelor doritoare de aceasta cariera pentru ași pune norocul la încercare cine știe poate ai stil talent și ești făcută pentru asta, în același timp poți câștiga și sume frumoase într-un termen scurt în funcție de cât de populara devii deci ce mai aștepți succes și spor.
-
Angajez o persoană (femeie bărbat ) pentru postul de vânzător magazin agricol ! Calificarea minima consta in absolvirea unui liceu agricol silvicol de biologie sau studii superioare in domeniul agricol. Cerintele minime ale candidatului: Sa stie sa foloseasca calculatorul si sa aiba bune ablitati de comunicare. Experienta anterioara in domeniu fitosanitar nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Magazinul se afla în orașul Răcari , Dâmbovița . Ne dorim o colaborare pe termen lung cu o persoana serioasa. Mai multe detalii la telefon
-
Destine Holding este o companie ce are ca domeniu de activitate: -vânzarea asigurărilor ( RCA, casco, viata, sănătate, pensii ); -intermediere credite; -vanzarea vacantelor și a imobiliarelor. Condițiile necesare pentru acest job sunt : *cunoștințe minime PC; *studii medii absolvite. Ce oferim : *contract de colaborare ; *susținere din partea coordonatorului ; *cursuri de perfectionare. Dacă dorești sa faci parte din echipa noastra, te rog sa îmi lași un mesaj.
-
Suntem în căutarea unui consilier vânzari pentru piese auto dedicat, serios și deschis să învețe, să se alăture echipei noastre în Târgoviște. *Cerințe:* - Seriozitate și perseverență - Disponibilitate pentru învățare continuă - Cunoștințe în domeniul auto (constituie avantaj) - Abilități bune de comunicare *Responsabilități:* - Consilierea clienților în alegerea pieselor potrivite - Procesarea comenzilor și gestionarea stocului - Menținerea unui mediu de lucru ordonat și curat Dacă vă recunoașteți în aceste calități, trimiteți CV-ul la sau contactați-ne la . Alăturați-vă echipei noastre entuziaste și contribuiți la succesul nostru în domeniul auto!
-
Firma ce se ocupa cu fasonarea fierului pentru constructii , angajeaza Agent Vanzari de preferat cu experienta in domeniul vanzarii de materiale de constructii. Punctul de lucru este in Com .Crevedia, Jud Dambovita , insa acoperim ca zone , zona Bucuresti, Ilfov si Dambovita. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la numarul de telefon sau pe adresa de mail : www.fierbetonserv.ro
-
Agentia IMOBCLASIC cauta colaboratori in domeniul imobiliar ! Daca doresti sa colaborezi cu noi , te asteptam la interviu! Descriere job: cunoasterea portofoliului agentiei; raspuns la cererile primite; identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; promovarea ofertelor; stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; vizionarea imobilelor cu clientii interesati; intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; consilierea clientilor si a proprietarilor; asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; comunicare activa prin telefon, email si fizic; crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; prospectarea pietei; identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit este unul cu abilitati de comunicare , punctual, cunostiinte PC, organizat, spirit de echipa, adaptare la situatii noi, diponibilitate pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Scopul: castiguri din comisioane, program flexibil.