Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Bună! Propun un job de tip part-time în domeniul vânzărilor! Se lucrează 3-4 h pe zi! Ai contract de colaborare! Comisionul porneste de la 100lei și ajunge până la 6000lei/lună.

  • 8

    Societate comerciala angajeaza: doamna / domnisoara pentru Showroom - Tamplarie PVC Orase: Craiova Experienta nu este obligatorie. Locuri disponibile: 5 Atributii: - preluarea comenzilor - verificarea preturilor - incasarea avansurilor - transmiterea comenzii la fabrica - mentinerea relatiei cu clientul pana in momentul realizarii lucrarii Contact: Asteptam mesaj cu CV-ul dvs. - poza nu este obligatorie

  • 3

    Societate comerciala angajeaza: consilier vanzari servicii funerare Orase: Craiova Experienta nu este obligatorie. Locuri disponibile: 5 Atributii: - coordonarea activitatilor speficice acestui domeniu - preluarea comenzilor - calcularea preturilor produselor Contact: Asteptam mesaj cu CV-ul dvs. - poza nu este obligatorie

  • 3

    RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • 2

    Institutie financiara nebancara angajeaza coordonator echipa in Craiova, pentru perioada nedeterminata. Pentru detalii suplimentare, ma puteti contacta la 0754.060.969.

  • 6

    Cine suntem noi? Companie de asigurari si pensii private prezenta in mai multe tari si cu o istorie indelungata. Ce oferim? Job in cadrul unei companii multinationale: full time sau part time Posibilitate de promovare cu avantaje si beneficii financiare. Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite puse la dispozitie de catre companie; Iti vei putea construi o cariera de succes intr-un mediu profesionist; Vom fi alaturi de tine si te vom sustine, asistenta permanenta pe durata colaborarii. Un venit atractiv (comisioane şi bonusuri), de până la 1000 euro / lună; Candidatul ideal: Absolvent studii, minim diploma de bacalaureat. Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat, atitudine pozitiva. Program flexibil. Anuntul se adreseaza atat persoanelor interesate de o activitate full-time, dar poate fi accesat si de cei interesati de suplimentarea veniturilor prin activitati part-time, sustinute chiar si din mediul on-line. Daca vrei sa te alaturi unei echipe puternice si profesioniste in domeniul asigurarilor si pensiilor private, trimite-ne CV-ul tau!

  • Candidatul ideal din Craiova/Pielesti: Vino să fii Coordonatorul providențial! Pentru că ești dinamic, pentru că ai vânzările în sânge, pentru că știi să mobilizezi o echipă nu doar să facă performanță, ci să se și bucure de beneficiile ei! De ce să vii tu la noi? Pentru că suntem angajatori de top cu acte în regulă! Pentru că am înțeles că performanța costă și trebuie prețuită! Și de aceea, investim permanent în dezvoltarea oamenilor noștri! Vino sa ne cunosti, să vezi cu ochii tăi ce înseamnă să lucrezi pentru unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România! Echipa Provident caută un COORDONATOR AL ECHIPEI DE VÂNZĂRI! Ce căutăm: Persoana dinamica care apreciaza flexibilitatea activitatii de teren; Experienta in vanzari directe; Atitudine proactiva si orientare spre rezultate; Capacitate de analiza, planificare si evaluare; Capacitate de mobilizare si motivare a echipei; Absolvent liceu cu diploma de bacalaureat; Experienta in coordonarea unei echipe – reprezinta avantaj. Descrierea jobului. Ce vei face: Vei susţine integrarea agenţilor de vânzări noi din zona alocată; Vei colabora cu reprezentanții din teren și îi vei ajuta să îşi îndeplinească obiectivele de performanță; Vei contribui la dezvoltarea abilităților reprezentanților de vânzări din zona alocată cu scopul îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților; Vei oferi suport tehnic pentru toate aplicațiile utilizate pentru desfășurarea activităților agenților; Vei stabili acțiuni pentru echipă cu scopul îmbunătățirii performanței; Vei susțiine atingerea obiectivelor echipei prin activități de vizitare a clienților restanțieri din cadrul echipei; Vei gestiona activitățile administrative la nivelul zonei alocate; Vei efecuta vizite la clienți și verificări cu privire la plățile contractelor de credit efectuate de aceștia; Vei promova și vinde produsele financiare atât clienților actuali, cât și clienților potențiali și vei gestiona colectarea ratelor aferente creditelor contractate de către clienți, conform prevederilor contractelor de credit și instrucțiunilor Angajatorului. Ce punem la bătaie: Salariu fix + Bonus; Tichete de masa; Abonament servicii medicale & asigurare; Decont transport; Cursuri dezvoltare personala si profesionala; Plan de cariera. Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia.

  • 3

    Candidatul ideal din Craiova: Vino să fii Coordonatorul providențial! Pentru că ești dinamic, pentru că ai vânzările în sânge, pentru că știi să mobilizezi o echipă nu doar să facă performanță, ci să se și bucure de beneficiile ei! De ce să vii tu la noi? Pentru că suntem angajatori de top cu acte în regulă! Pentru că am înțeles că performanța costă și trebuie prețuită! Și de aceea, investim permanent în dezvoltarea oamenilor noștri! Vino sa ne cunosti, să vezi cu ochii tăi ce înseamnă să lucrezi pentru unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România! Echipa Provident caută un COORDONATOR AL ECHIPEI DE VÂNZĂRI! Ce căutăm: Persoana dinamica care apreciaza flexibilitatea activitatii de teren; Experienta in vanzari directe; Atitudine proactiva si orientare spre rezultate; Capacitate de analiza, planificare si evaluare; Capacitate de mobilizare si motivare a echipei; Absolvent liceu cu diploma de bacalaureat; Experienta in coordonarea unei echipe – reprezinta avantaj. Descrierea jobului. Ce vei face: Vei susţine integrarea agenţilor de vânzări noi din zona alocată; Vei colabora cu reprezentanții din teren și îi vei ajuta să îşi îndeplinească obiectivele de performanță; Vei contribui la dezvoltarea abilităților reprezentanților de vânzări din zona alocată cu scopul îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților; Vei oferi suport tehnic pentru toate aplicațiile utilizate pentru desfășurarea activităților agenților; Vei stabili acțiuni pentru echipă cu scopul îmbunătățirii performanței; Vei susțiine atingerea obiectivelor echipei prin activități de vizitare a clienților restanțieri din cadrul echipei; Vei gestiona activitățile administrative la nivelul zonei alocate; Vei efecuta vizite la clienți și verificări cu privire la plățile contractelor de credit efectuate de aceștia; Vei promova și vinde produsele financiare atât clienților actuali, cât și clienților potențiali și vei gestiona colectarea ratelor aferente creditelor contractate de către clienți, conform prevederilor contractelor de credit și instrucțiunilor Angajatorului. Ce punem la bătaie: Salariu fix + Bonus; Tichete de masa; Abonament servicii medicale & asigurare; Decont transport; Cursuri dezvoltare personala si profesionala; Plan de cariera. Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia.

  • Angajez agentii imobiliari, nu conteaza varsta .Program flexibil.

  • 5

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • sc.pocaviso prodcom partener orange angajeaza agenti vanzari-tehnicieni d2d in judetul dolj,craiova... job-ul consta in promovarea si vinderea serviciilor fixe orange(tv, voce si internet). deplasarea se face cu masina firmei. se incheie contract in care se ofera salariu fix+ comision atractiv pt fiecare contract activat. pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic. 0746276450

  • 2

    Angajăm vânzătoare str Brestei principală Nr tel 0765813892

  • 1

    Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0742068549 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 1

    CANDIDATUL IDEAL: • Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila • Abilitati de comunicare - usurinta in relationare interpersonala si capacitatea de adaptare •Dorinta de implicare, initiativa • Persoana cu experienta in asigurari(constituie un avantaj) RESPONSABILITATI / BENEFICII: •Iti stabilesti singur timpul de lucru •Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes; •Posibilitate de avansare in cariera •Oferim pregatire si traininguri • Posibilitatea de a interactiona intr- un mod profesionist cu piata financiara si de asigurari •Nu ai sefi,doar coordonatori care sa te ajute sa reusesti in aceasta afacere DESCRIEREA COMPANIEI: • Lucram cu toate societatile de asigurare din Romania •Avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari, pensii si credite • Suntem prezenti in toata tara Te asteptam in echipa ... • Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri • Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti • Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale • Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. • Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! CARE VA FI ROLUL TAU • Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare • Identificarea nevoilor de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti • Elaborarea de oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate • Menţinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei necesare pe durata parteneriatului cu acestia CE ITI OFERIM • O gama completa de produse si servicii de asigurare si o ofertă competitiva, capabile sa satisfaca nevoile diverse de protectie financiară ale clientilor nostri • Beneficii financiare (comisioane,extracomisioane,bonusuri,renta) • Beneficii non - financiare (excursii, obiecte promotionale, premii,distinctii) • Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma online de emitere polite si pregatire profesionala, materiale suport vanzare si marketing, etc) CE ASTEPTAM DE LA TINE • Studii medii.(cel putin bacalaureat) • Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane • Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate

  • Telekom iti oferta cel mai mobil job ! Vino in echipa de vanzari Telekom si lucreaza de pe teren ! Cum stii daca ti se potriveste ? -Esti ambitios si dornic de afirmare ? -Te consideri sociabil si iti place sa cunosti oameni noi ? -Iti place sa lucrezi in a doua parte a zilei? -Iti place sa imbini activitatea de birou cu cea de teren? Daca ai raspuns cu da, noi te rasplatim cu : -Salariu atractiv, constituit din : salariu fix+bonusuri+comisioane; -Asigurare medicala privata; -Posibilitate de avansare intr-o companie multinationala: -Super premii pentru agentii de top (excursii, bilete la concert, telefoane etc.). Ce vei avea de facut: -Sa promovezi si sa vinzi serviciile de telecomunicatii ale companiei Telekom ( internet, televiziune, telefonie mobila, telefonia fixa); -Sa creezi si sa dezvolti legaturi cu potentialii sau actualii clienti; -Sa asimilezi informatii legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite. Daca ti-am atras atentia, nu ezita sa ma contactezi. Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom - ProSolutions Agency.

  • Angajăm vânzătoare str Brestei principală detalii la tel 0765813892

  • Disponibil online

    Cautam colaboratori

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel: +4 0755 933 967

  • Angajez vanzatoare Vis a vis de biserica comuna bucovat 0744637638

  • 2

    Recrutam personal pentru postul de consultant online! Venit 1000-2500lei Contract colaborare Fara limita de varsta!

  • 1

    ‍♀️Aş vrea să întreb toate persoanele, care nu deţin un loc de muncă, doriți să munciți de acasă într-un magazin online? ✒Dacă doriți, lăsați mesaj

  • Salveaza cautarea