Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari Iasi - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Remote Telephone Interviewer Opportunity: Work from Home!

    We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone interviews with companies, primarily in the Romanian market. Proficiency in Swedish is highly desirable, and previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone interviews with companies according to provided guidelines. Accurately record and document responses using our online interview program. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Proficiency in Swedish is highly desirable. Previous experience in a call center is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a bonus system that allows for bonuses up to 4000 RON month once we are fully operational. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.

  • 1

    Reprezentant vanzari

    Te asteptam in echipa noastra daca: [] Esti orientat catre client, [] Ai bune abilitati de comunicare si negociere, [] Ai o buna gestionare a timpului; [] Ai abilitatea de a sintetiza informatia; [] Vrei sa iti dezvolti o cariera in domeniul vanzarilor; [] Ai permis conducere categoria B; [] Ai studii liceale terminate. Descrierea jobului Ne mărim echipa [ ] Compania noastră angajează reprezentanti vanzari cu sau fara experienta. Candidatul ideal: [] Dacă ești o fire pozitivă, sociabilă, ambitioasa si dornică sa crești in cadrul unei companii de succes si ești in cautarea unui loc de munca stabil, îți plac provocările, vacantele si munca in echipa, atunci ești candidatul perfect pentru noi. [ ] [] Nu este necesară experiența, stai liniștit totul se învață atat timp cat este ambiție si motivație. Trebuie doar sa deții permis de conducere si sa-ți dorești sa faci parte din echipa noastră, de restul ne ocupam noi! Ce oferim: [] Beneficiezi de salariu fix si bonusuri din vânzare +bonusuri pentru performanța si cel puțin 5 vacante pe an atat in țara cat si in străinătate, [] Dezvoltare profesională susținută prin programe de pregătire permanenta. [] Posibilitatea de a promova in cadrul companiei printr-un program de promovare permanenta vizând următoarele poziții, începând cu poziția de reprezentant vânzări [ ] team leader [ ] sales manager, [] Program flexibil. Dacă te-am făcut curios a, asteptam cv-ul tau aici sau la adresa de email: sau ne puteti contacta la numarul de telefon: . Te așteptam cu drag in echipa noastră! [ ] Succesul este o călătorie, nu o destinație. Exista mai multe definiții ale succesului, însă definiția succesului este personală! Descrierea companiei Suntem o companie americana de vanzari si distributie, cu o traditie de peste 100 de ani si peste 1600 birouri deschise pe glob. In Romania suntem prezenti de 27 ani si in plina ascensiune.

  • Cauti o modalitate de a obtine venituri 100 % de acasa ?

    Am decis să organizăm pe 15 mai, o Prezentare online a afacerii Destine Evenimentul se va desfășura pe platforma Zoom, miercuri, începând cu ora 17:00 și va avea o durată de 30 de minute. Cei interesați, vă rog lăsați un MESAJ SAU ADRESA DE EMAIL pentru a vă da datele de logare

  • 13

    Castiga bani din ASIGURARI

    Cautam colaboratori noi. Daca vrei sa te alaturi echipei DESTINE BROKER pentru o cariera in ASIGURARI, informeaza-te la: 0742.274.158-Elena Dragan Candidatul Ideal • Studii-minim BAC iar codul RAF, constituie un avantaj; • Cunostinte medii de utilizare PC; • Perseverent, bune abilitati de comunicare, negociere • Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni; Acum, ori NICIODATA... ;) Grabeste-te, ca ti-o ia altul inainte... :)

  • 8

    Gestionare Comenzi Online (3 posturi)

    DESCRIERE Suntem mereu in cautarea celor cu o pasiune arzatoare in ceea ce fac. Daca te regasesti in aceasta categorie, cu siguranta avem un loc in echipa Usi365. Ne-am dezvoltat rapid si suntem determinati sa continuam pe acest drum. Setea noastra nesfarsita de cunoastere si dorinta de a obtine rezultate sunt cele care ne-au adus pana aici. An de an investim in dezvoltare, pentru a ramane o organizatie performanta. Vei lucra alaturi de persoane talentate si implicate, intr-un mediu propice dezvoltarii tale, astfel incat sa poti obtine cele mai bune rezultate si sa te transformi in persoana pe care ti-o doresti, atat din punct de vedere personal, cat si profesional. Vino alaturi de noi in aceasta echipa! Compania Usi365, cu o experienta de peste 14 de ani pe piata usilor din Romania, importator direct de la fabrici din Europa, stocheaza cantitati mari de usi dedicate cladirilor rezidentiale si industriale. Ce vei face in echipa noastra : In functie de abilitatile tale, vei fi repartizata pe unul din cele 3 posturi disponibile: Confirmarea comenzilor plasate in eshop Inregistrarea comenzilor intr-un sistem intern de gestiune Plasarea comenzilor de transport catre livratori Comunicarea cu alte departamente si echipa de vanzari pentru a asigura fluxul de informatii si suportul necesar Locatie: activitatea jobului se desfasoara full office la sediul firmei din Calea Chisinaului, Iasi. Programul de lucru: luni-vineri 9-17 Jobul nu implica ore suplimentare si nici program de weekend. Stii ca te potrivesti daca: Ai atentie la detalii, este organizata in indeplinirea taskurilor Ai o gandire logica Comunici eficient si coerent Ai o buna memorie a datelor si cifrelor Esti proactiva poti prelua taskuri in mod independent Ai cunostinte foarte bune operare PC Experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj Beneficiile pe care le oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri mariri salariale pe baza performantelor Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si profesionist Salariu competitiv si pachet de beneficii motivante Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Mediu de lucru placut, bazat pe respect si colaborare Oferta noastra: 1. Salariu fix - Oferim un pachet salarial de 3200 lei net luna, cu negociere dupa 3 luni, punctual, in functie de rezultate . Doar prima luna va fi de internship - perioada de integrare si invatare. 2. Bonusuri de performanta (pot fi acordate imediat dupa ce au fost insusite procedurile de lucru aplicabile pentru acest post); 3 Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; 4. Seriozitate (salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri...de fiecare data!) Cafeaua si ceaiul sunt din partea casei :) Daca esti interesata de aceasta pozitie si indeplinesti cerintele mentionate mai sus, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau actualizat. Crezi ca acest job nu este pentru tine ? Avem si alte pozitii disponibile, vezi aici mai multe detalii despre carierele la Usi365 " teams[dot]usi365[dot]ro

  • Consultant Asigurari - DESTINE BROKER

    Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.

  • 3

    Angajam Reprezentant vânzări zona Moldovei

    Astoria Wines Romania, importator prosecco, spumante, vinuri angajează reprezentant vânzări pentru zona Moldovei. Ce oferim? - contract de munca pe perioada nedeterminata -salariu de baza plus comision din vânzări, incasari - autoturism de serviciu - program flexibil - mediul de lucru plăcut și dinamic Cerinte - domiciliul stabil în Municipiul Iași - sinceritate, atitudine pozitiva, dorința de dezvoltare -vârstă minima 22 ani -permis categoria B, cel puțin 2 ani -experienta în vânzări sau domeniul HoReCa reprezinta un avantaj Descrierea postului: - menținerea relațiilor cu distribuitorii parteneri existenți și dezvoltarea de noi parteneri în zonele de interes - urmarirea și atingerea de obiective trasate (vânzare, încasare) - prezentarea și promovarea produselor în locații HoReCa C.V. -urile se trimit pe adresa [email protected]

  • 1

    Consultant vânzări

    Angajam VANZATOR magazin Liu Jo din Palas Mall, program de lucru o zi, cu o zi libera. Vrei sa te dezvolti intr-un mediu de lucru placut si modern? Daca esti tanar, ambitios si pasionat de moda te vrem in echipa noastra. Hai sa ne cunoastem daca ai un zambet si atitudine pozitiva, orientare catre client, spirit de lucru in echipa si disponibilitate. Poti aplica la adresa de mail:

  • 2

    Angajam consultant de credit

    , n IASI  ! ( ); ; ; , . ? ; ( ); ; ; ; . : ; ; . Pentru programarea unui interviu si pentru trimiterea CV-urilor dumneavoastra va astept cu un mesaj catre adresa de e-mail: sau contactati-ma cu un mesaj WhatsApp la nr de telefon . Succes!

Categorii

Locuri de munca

Județe

Iasi
Salvează căutarea