Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Prahova Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez consultant imobiliar pentru Ploiesti. Persoana comunicativa si cu dorinta de munca. Experienta nu este necesara.
-
-
Operatoare Call-center -Fata / Studenta Pentru Ofertarea telefonica a firmelor in vederea ofertelor de marketing digital - publicitate online si programare web. - FARA EXPERIENTA! Cazare Asigurata la nevoie - Colaborare cu Eleva-Studenta pentru contactare clienti in vederea vanzarii produselor de marketing digital online ( publicitate google ads si Reclame Facebook Ads ) cat si servicii de: web-development - programare web ( creare website si magazine online ) . - CopyWritting ( vei face descrieri specifice pentru produse si categorii de produse apartinand magazinelor on-line. Cerinte: - Orientare spre cerintele pietei; - ofertarea cabinetelor stomatologice, de avocatura, magazine online, magazine de jucarii, magazine materiale constructii; - Flexibilitate; - Aptitudini de relationare/ comunicare cu clientii - Capacitatea de a crea o oferta de marketing ( se ofera training de pregatire). - Experienta pe un post similar (constituie un avantaj dar nu este obligatoriu) Descierea jobului: Se ofera training de pregatire - Ajutarea clientilor pentru a finaliza comnzile online sau prin telefon; - Mentinerea legaturii cu clientii deja existenti; - Ajutarea clientilor prin mesaje pe Facebook/ Whatsapp; - Inregistrarea retururilor/schimburilor la telefon sau pe Facebook/Whatsapp Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - program luni-vineri 10:00-18:00; - bonuri de masa; - support pentru a intelege job-ul si al practica cu usurinta; - weekenduri si sarbatori legale libere. In salariul de 2500 de lei sunt incluse si bonurile de masa in valoare de 300 de lei.
-
1.Activitate de birou: relationare clienti,furnizori,etc contabilitate primara intocmeste facturi,mail-uri,etc 2.Activitate teren: Actiuni in teren preluari depuneri decedati participare ceremonii funerare actiuni tipice cod caen 9603 Se ofera salariu salariu de baza+bonusari extra program,crestere graduala in functie de vechime,posibilitati de avansare,calificare.
-
-
Candidatul Ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
-
Experienta în vânzări de minimum 3 ani în industria mobilei și a textilelor pentru mobilă și mobilier - obligatoriu; Permis de conducere cat.B - obligatoriu; Disponibilitatea de a călători pe teritoriul României pentru a vizita clienți; Cunostinte de excelență în MS Motivat și orientat spre rezultat; Excelente abilități de vânzare, negociere și comunicare; Abilitatea de a livra prezentări adaptate nevoilor clienților; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Studii superioare finalizate- constituie un avantaj Condiții: Program de lucru full-time. Activitatea se va desfasura la sediul nostru din Ploiesti cu deplasări în toată țara; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Pachet salariat motivant Responsabilități: Promovarea produselor aflate in portofoliul nostru, telefonic și prin vizite la sediilor clienților; Intocmirea si actualizarea bazei de date cu clienti ; Dezvoltarea relatiilor cu clienții Transmiterea raportului de discuții managerului coordonator Urmărirea ofertelor actuale și follow-up.
-
Companie care isi desfasoara activitatea in domeniului comertului cu produse bituminoase, suntem in cautarea unei doamne domnisoare pentru a reprezenta compania noastra in relatiile cu potentialii clienti. CANDIDATUL IDEAL: - absolvent studii superioare (prezinta avantaj) -experienta in vanzari -cunostinte bune MS OFFICE -permis de conducere (categoria B) -dechis spre nou si spre autodezvoltare -orientat spre rezultate -spirit de echipa -disponibilitate deplasari -cunoasterea unei șimbi straine (prezinta avantaj) RESPONSABILITATI BENEFICII: -va identifica si contacta clientii pentru produsele Companiei - va negocia si urmari derularea contractelor cu clientii -va promova produsele si imaginea Companiei in cadrul diverselor manifestari in domeniu (targuri, expozitii, conferinte, etc) -va elabora rapoarte saptamanale si va urmari strategia de vanzari a companiei -autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil, training-uri, bonusuri pentru atingerea targeturilor. Persoanele interesate vor trimite CV cu poza la adresa de e-mail :