Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Salaj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 100 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare. 2. Agenti primesc 70% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii. 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate. 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online. 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma. 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte. Pentru detalii va rugam sunati de Luni pana Vineri intre orele 10:00-20:00 la numarul 0734642772

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 100 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare. 2. Agenti primesc 70% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii. 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate. 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online. 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma. 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte. Pentru detalii va rugam sunati de Luni pana Vineri intre orele 10:00-20:00 la numarul 0734642772

  • Dorim sa colaboram cu persoane carora le place sa invete tot timpul lucruri noi, sa se perfectioneze. Activitatea presupune promovarea in mediul online. Venit in permanenta crestere. Lucrezi când poți și cât îți permite timpul liber, din confortul propriului cămin. În această afacere TU îți faci programul, te instruiesti continuu, ai succes și imediat vor veni și banii. Succesul atrage bani. Poți avea mai mult decât un job obișnuit cu salariu și program fix. Cere detalii acum!

  • CANDIDATUL IDEAL: -Studii medii/studiile superioare constituie un avantaj(minim diploma bacalaureat); -Cunostinte medii utilizare PC; -Atitudine proactiva ,persuasiv si perseverant; -Bune abilitati de comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; -Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; -Spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -Experienta in asigurari constituie un avantaj; BENEFICII: -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare( obtinerea codului RAF/RAJ); -Schema de comisioane si bonusuri atractive; -Grila de salarizare in functie de realizari; -Posibilitatea de promovare in cadrul programului ”Trepte de cariera”; -Cursuri de dezvoltare profesionala si personala; -Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei; -Posibilitatea de a promova profesional , in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata; -Program flexibil; RESPONSABILITATI: -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurari de viata , asigurari de sanatate si asigurari generale; -Efectuarea analizei de risc pentru client,construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; -Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; Detalii la telefon sau trimiteti CV-ul pe adresa de email.

  • Vino in echipa Casa Linda Decor! Crestem impreuna! Investim in pregatirea angajatilor si construim relatii pe termen lung. Atitudinea pozitiva, spiritul competitiv si dorinta de a face performanta sunt calitati umane pe care le apreciem, în mod deosebit, in cadrul echipei Casa Linda Decor! Ce cautam la viitorul coleg/viitoarea colega? Foarte bune abilitati de ascultare si comunicare Placerea de a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii Pasiunea pentru decoratiuni si pentru obiectele handmade Atitudine proactiva, entuziasm si dorinta de a invata Experienta in vanzari constituie un avantaj Minim studii medii. Descrierea jobului Ce vei face in rolul de Consultant Vanzari Casa Linda Decor? Vei crea o experienta de cumparare clientilor Casa Linda Dexor - iti vei pune amprenta in intelegerea nevoilor, consilierea si comunicarea cu clientii, facandu-i sa isi doreasca sa revina la noi! Ce oferim? - O perioada de instruire in vanzari, care imbina nevoile tale cu nevoile companiei - Un mediu de lucru placut si modern - Vei lucra cu produse de calitate si vei fi recompensat cu un pachet de beneficii competitive, reduceri la achizitii proprii - Venit fix si bonusuri lunare - Vei avea oportunitatea sa te dezvolti profesional in cadrul companiei Casa Linda Decor SRL colecteaza si proceseaza datele dvs. personale, in conformitate cu prevederile legale in materie de prelucrare a datelor cu caracter personal.

  • Agentia Hola Tours a fost infiintata in septembrie 2019 si se va deschide in Zalau in aceasta primavara. Vrem sa punem accent in primul rand pe echipa pentru ca atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Daca nu ai experienta in acest domeniu dar iti doresti sa inveti si crezi ca ti-ar placea te sprijinim noi! Cel mai important este sa iti doresti si sa ai ambitie! Candidatul ideal Atitudinea pozitivă, spiritul competitiv, dorinta de a face performanta, spiritul de echipă sunt calitati umane pe care le apreciem, în mod deosebit, în cadrul echipei noastre. In plus sunt necesare urmatoarele: • Cunostinte solide de operare PC • Excelente abilitati de comunicare si planificare; • Cunostinte de cultura generala din domeniul geografiei; • Studii superioare – specializarea turism reprezinta un avantaj; • Limba engleza sau germana – cel putin nivel mediu (o alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj). Descrierea jobului • Intocmirea, prezentarea si vanzarea produselor turistice externe si interne si a biletelor de avion; • Consilierea clientilor in alegerea serviciilor turistice; • Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii si cu agentiile colaboratoare; • Atragerea de noi clienti • Rezervarea serviciilor turistice si biletelor de avion solicitate; • Urmarirea derularii actiunii turistice; • Intocmirea documentelor fiscale si a documentelor de calatorie; • Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarui client sau potential client. • Utilizarea sistemelor de rezervare Beneficii: • Mediu de lucru tanar si competitiv, atmosfera prietenoasa • Traininguri specifice pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea personala; • Teambuilding-uri periodice si activitati periodice realizate impreuna cu echipa; • Posibilitati de promovare in cadrului agentiei Hola Tours; • Pachet salarial motivant in functie de experienta. What to do next: Scrie-ne ce ai facut pana acum si cum iti imaginezi ca vei ajuta agentia Hola Tours sa se dezvolte si sa converteasca primii prospecti in clienti fideli!

  • Angajam agent de vanzari in Sălaj. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam personal pentru activitatea de vanzari si consiliere clienti, la punctul de lucru din Zalau. Cerintele postului: - Persoana serioasa, responsabila, dinamica - Abilitatea de a interactiona cu clientii Responsabilitati: - promovarea si vanzarea produselor, consiliere clienti in magazin si online Iti oferim un mediu de lucru placut si salar motivant. Mai multe detalii la numarul de telefon : 0731-355056 sau la sediul firmei situat in Zalau, Bulevardul Mihai Viteazul, nr.100/O, judet Salaj.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • ANGAJĂM lucrător gestionar BIJUTERIA QUARTZ Cerințe: - Studii medii sau superioare - Abilități excelente de comunicare - Cunoștințe operare PC - Persoană echilibrată, responsabilă, dinamică, punctuală, corectă, serioasă Oferim: - Loc de muncă stabil - Contract de muncă pe durată nederminată Detalii la BIJUTERIA QUARTZ, Complex Galeriile Meses, Zalău CV-ul se aduce personal la BIJUTERIA QUARTZ. Program Luni - Vineri 9 - 17 Sambata 9 - 13

  • Angajam agent de vanzari in Sălaj. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Post in vanzari de agent comercial. Cerințe , posesor de permis cat. B. CV urile se pot trimite pe adresa de email , sau se pot depune personal la sediul firmei . Detalii la telefon 0761142535.

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Pentru orice detalii va stau la dispozitie. De asemenea puteti aplica in formularul de mai jos. https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • Salveaza cautarea