Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Salaj doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/ https://rocfamimob.blogspot.com/p/intra-in-echipa-team-lider.html

  • Inchiriez Spatiu Comercial la iesire din Zalau DN1F spre Satu Mare. Suprafata Spatiului este 45 mp2 (parter respectiv etaj) si este dotat cu utilitati: apa, curent electric trifazic, internet, baie, vestiar si parcare etc. Mai multe detalii le oferim la telefon.

  • Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare, National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari . Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe datalii sa-mi lasati un nr de telefon, adresa de email pentru inregistrare .

  • 2

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Vino in echipa Casa Linda Decor! Crestem impreuna! Investim in pregatirea angajatilor si construim relatii pe termen lung. Atitudinea pozitiva, spiritul competitiv si dorinta de a face performanta sunt calitati umane pe care le apreciem, în mod deosebit, in cadrul echipei Casa Linda Decor! Ce cautam la viitorul coleg/viitoarea colega? Foarte bune abilitati de ascultare si comunicare Placerea de a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii Pasiunea pentru decoratiuni si pentru obiectele handmade Atitudine proactiva, entuziasm si dorinta de a invata Experienta in vanzari constituie un avantaj Minim studii medii. Descrierea jobului Ce vei face in rolul de Consultant Vanzari Casa Linda Decor? Vei crea o experienta de cumparare clientilor Casa Linda Dexor - iti vei pune amprenta in intelegerea nevoilor, consilierea si comunicarea cu clientii, facandu-i sa isi doreasca sa revina la noi! Ce oferim? - O perioada de instruire in vanzari, care imbina nevoile tale cu nevoile companiei - Un mediu de lucru placut si modern - Vei lucra cu produse de calitate si vei fi recompensat cu un pachet de beneficii competitive, reduceri la achizitii proprii - Venit fix si bonusuri lunare - Vei avea oportunitatea sa te dezvolti profesional in cadrul companiei Casa Linda Decor SRL colecteaza si proceseaza datele dvs. personale, in conformitate cu prevederile legale in materie de prelucrare a datelor cu caracter personal.

  • Căutăm colaboratori în toată țara și străinătate Parfumurile Prouvé sunt parfumuri ecologice. Au la bază uleiuri esențiale care fac ca produsele Prouvé să fie incredibil de parfumate, ce provin din orașul francez Grasse. Parfumurile nu conțin flatanți, parabeni, benzen, etil-alcohol, GMO, nitro mosc si culori artificiale. Ele sunt testate dermatologic. Nu au fost testate pe animale. Produsele make-up sunt vegane. Produsele pentru îngrijirea personală şi a locuinţei, pentru rufe, suprafeţe şi vase, oferă curăţare de înaltă performanţă şi are la bază uleiuri esențiale. Aceste combinaţii unice de formule conţin ingrediente obţinute natural, care nu numai că oferă o curăţenie excelentă, dar sunt şi delicate cu mediul. Cu un cont Prouvé poți: - cumpara produse pentru tine, familie, prieteni, cu reducere; - poți obține un mic câștig din vânzarea produselor; - poți deveni partener busniss obținând câștiguri mai mari; - ai reducere 25% la produse, indiferent de valoarea comenzii.

  • Agentia Hola Tours a fost infiintata in septembrie 2019 si se va deschide in Zalau in aceasta primavara. Vrem sa punem accent in primul rand pe echipa pentru ca atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Daca nu ai experienta in acest domeniu dar iti doresti sa inveti si crezi ca ti-ar placea te sprijinim noi! Cel mai important este sa iti doresti si sa ai ambitie! Candidatul ideal Atitudinea pozitivă, spiritul competitiv, dorinta de a face performanta, spiritul de echipă sunt calitati umane pe care le apreciem, în mod deosebit, în cadrul echipei noastre. In plus sunt necesare urmatoarele: • Cunostinte solide de operare PC • Excelente abilitati de comunicare si planificare; • Cunostinte de cultura generala din domeniul geografiei; • Studii superioare – specializarea turism reprezinta un avantaj; • Limba engleza sau germana – cel putin nivel mediu (o alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj). Descrierea jobului • Intocmirea, prezentarea si vanzarea produselor turistice externe si interne si a biletelor de avion; • Consilierea clientilor in alegerea serviciilor turistice; • Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii si cu agentiile colaboratoare; • Atragerea de noi clienti • Rezervarea serviciilor turistice si biletelor de avion solicitate; • Urmarirea derularii actiunii turistice; • Intocmirea documentelor fiscale si a documentelor de calatorie; • Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarui client sau potential client. • Utilizarea sistemelor de rezervare Beneficii: • Mediu de lucru tanar si competitiv, atmosfera prietenoasa • Traininguri specifice pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea personala; • Teambuilding-uri periodice si activitati periodice realizate impreuna cu echipa; • Posibilitati de promovare in cadrului agentiei Hola Tours; • Pachet salarial motivant in functie de experienta. What to do next: Scrie-ne ce ai facut pana acum si cum iti imaginezi ca vei ajuta agentia Hola Tours sa se dezvolte si sa converteasca primii prospecti in clienti fideli!

  • Salveaza cautarea