Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Salaj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerintele postului: -Realizeaza planul de vanzari conform targetul lunar -Prezinta clientilor promotiile si campaniile disponibile -Mareste portofoliul de clienti -Administreaza magazinul on-line -Cunoasterea unei limbi straine de circulatie (engleza) -Disponibil pentru deplasari intern/extern -Cunoastinte de operare PC (Word, Excel, Power point, Internet) la nivel avansat. -Persoana organizata, responsabila si cu initiativa -Abilitati de consiliere si negociere -Abilitati de comunicare scrisa si verbala -Abilitati de prezentare si tinuta business -Experienta de cel putin 2 ani in vanzari. -Depunere zilnic numerarul incasat si predarea chitantierului pentru verificare -Respectarea procedurilor stabilite. -Redactare contract vanzare-cumparare cand este nevoie Beneficii -Pachet salarial motivant (salariu fix si bonusuri din vanzari) Candidatii interesati pot trimite Curriculum Vitae la urmatoarea adresa de email: Numai candidatii selectati vor fi invitati la interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Pentru orice detalii va stau la dispozitie.

  • Brand ul de imbracaminte BOSSINI angajeaza vanzator/e la magazinul din Activ Plaza Zalau Descrierea postului Obiectivele tale: • sa indeplinesti corect sarcinile specifice fiecarui post; • sa cunosti si sa promovezi produsele Bossini • sa dai dovada de amabilitate si promptitudine in relatia cu clientii; • sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; • sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; • sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Cerinte: •Deschidere spre invatare permanenta si dezvoltare •Simt estetic dezvoltat si interes fata de domeniul fashion Ambianta de munca este placuta si program flexibil; Oferim salar fix , bonusare pe targete si multe zambete

  • Cautam colegi pentru dezvoltarea echipei, care să prezinte publicații educaționale in scoli si gradinite, Candidatul ideal: - bune abilitati de comunicare, convingere si negociere - permis de conducere cat. B -Responsabilitati : * Încasarea soldurilor. * Atingerea targetului de vânzări. * Dezvoltarea, fidelizarea si gestionarea in teren a portofoliului de clienți. * Identificare potențiali clienți noi. Beneficii : - salarizare motivanta conform performantelor realizate - program flexibil - posibilitati de instruire in domeniul vinzarilor PENTRU INFORMATII SUNATI LA +421918491539 sau lasati un mesaj pe site si va contactam

  • “Caut coleg(ă) de muncă (Zalau și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii introvertit. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat.,colegi de gașcă. - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii aici ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe : adrianchirila93@yahoo.com Grăbește-te! Mai am 3 locuri! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.”

  • Firma Montero Vet angajeaza reprezentant vanzari, cu contract de munca la punctul de lucru din mun. Zalau, cu deplasari in jud. Cluj, Baia Mare si Maramures

  • Salveaza cautarea