Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Satu-mare

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • ATENTIE!!! Cititi tot anuntul! Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0734642772 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Anunt disponibil în Moftinu Mic. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Carei. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Pentru activitate de birou si teren, cautam coleg nou, cu: - Bune abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate; - Studii medii/superioare; - Atitudine pozitiva; - Perseverenta; - Dinamism; - Permis de conducere cat. B; - Experienta intr-o functie similara constituie avantaj Responsabilitati: - Prospecteaza piata, identifica oportunitatile de dezvoltare si realizeaza extinderea portofoliului de clienti; - Gestioneaza clientii din zona alocata si se implica active in cresterea profitabilitatii pe fiecare client pe care il administreaza; - Promoveaza imaginea si produsele companiei; Se ofera: - Salariu motivant; - Bonuri de masa; - Telefon si autoturism de serviciu.

  • Partener ENEL angajeaza agenti vânzări pe teren urban si rural, contract de munca, program flexibil de luni pana vineri, autoturism de serviciu pe nivel de echipa, salarizare minim 1800 in functie de targhetul obtinut lunar, training vanzari inclus, comisioane si bonusuri peste salar in functie de rezultate, mai multe detalii la telefon-interviu.

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii germane sau a limbii engleze - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • GIORGIO TRANS Angajează operator calculator , dispecer , coordonator calculator , operator vânzări ---Citeste cu atenție criteriile de mai jos , daca consideri că le îndeplinești cu drag contactează-ne --- -necesar engleza avansat (orice limbă cunoscuta in plus prezintă avantaj: spaniola, franceza , germana) -bun negociator telefonic / comunicativ -persoana organizată , memorie buna -operare PC : Office , internet , mail .... -dispecer camioane -se lucrează de la sediul societății Satu Mare, Str Soimoseni Salarizare motivanta : de bază și bonusare Pt detalii sunați și mesaje

  • Firma de transport marfuri international camioane angajeaza dispecer/coordonator transport/ operator vanzari curse Cerinte: - Bun negociator, persoana comunicativa , dinamica --- Abilitati de negociere a pretului cu clientii (comenzi transport)--- comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii (clienti/ soferi); urmarirea transportului pana la destinatie - Cunostinte de limba engleza - scris si vorbit (---nivel avansat---) orice limba straina cunoscuta prezinta un avantaj (germana, spaniola, franceza, italiana, maghiara) - Abilitati de operare MS Office, Interne, Bursa de Transport, Timocom -cunoasterea timpilor de conducere si a modului de incarcare a marfii -Persoană organizată, ordonată, dinamică, atentă la detalii, responsabilă, bună cunoscătoare a geografiei Europei; Descrierea postului: -rute -comenzi -vanzare comenzi (Speditie) -idei de dezvoltare -optimizarea costurilor -intocmire rapoarte -organizarea transporturilor cat mai eficient -mentinerea legaturii cu soferii / colaboratorii Oferta (bonusuri, beneficii) - pachet salarial motivant - conditii de munca deosebite - oportunitati de dezvoltare a carierei Asiguram un mediu de lucru placut, suport pentru invatarea procedurilor interne Societatea noastra, este o firma cu traditie, activand in domeniul transporturilor rutiere internationale de marfuri din anul 1991. Sediul societății se află în Satu Mare. telefon info : 0757.714.007 sau mail CV :

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Smart Imobiliare, selectam Consultant Imobiliar si Broker Investitii Imobiliare. Candidatul Ideal: - Spirit antreprenorial(veniturile brokerului sunt bazate pe comision) - Proprietar SRL sau PFA - Varsta Minima 25 ani - Autonomie - Abilitati de comunicare si negociere excelente - Cunostinte PC, internet, social media, marketing digital Ce oferim: - Un business pe viata si posibilitatea de a deveni investitor imobiliar - Traininguri - Cheltuieli marketing subventionat (in functie de activitatesi rezultate) - Libertate maxima, iti gestionezi timpul si portofoliul de clienti dupa placul tau - Venituri mult peste mediu, similare cu cele din strainatate - Echipa suportiva si profesionista - Suport tehnologie - Portofoliu Clienti investitori si afaceri imobiliare

  • Salveaza cautarea