Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • We are looking for team members interested in relocating to Bucharest for a great professional opportunity. As a Customer Support Agent for Airbnb you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. We offer: The salary package according to our position: - Monthly gross salary: 5299 RON (approximately 3100 RON net) - Meal tickets: 15 RON/ ticket, a meal ticket at each worked day The relocation package for candidates relocating from outside Bucharest will include: • PLANE /TRAIN TICKET cost refundable (reimbursed at your first salary, in the amount of 150 euro net)! • FREE ACCOMODATION for the first month, support in finding an apartment and MONTHLY accommodation allowance (120 EUR net/ month starting from the second month) for the entire contract duration Are you looking for a great career and a place to shine? Join our team! To apply click on the following link: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/relocation-to-bucharest-french-english-speakers-wanted/1275135

  • Magazinul Coccodrillo Sibiu angajeaza lucrator comercial,de preferinta femeie, mai multe detalii si Cv-urile se depun la magazin pe strada Berariei nr 4 Sibiu, Piata Habermann.

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Principalele atributii ale postului: -Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor si serviciilor Internity -Intampinarea clientului, prezentarea, promovarea si vanzarea produselor si a serviciilor -Atingerea obiectivelor de vanzari si activari -Cunoasterea procedurilor de lucru si aplicarea lor -Implementarea si respectarea politicii de vanzari a companiei Cerinte pentru ocuparea postului: - Capacitatea de a relationa si de a comunica agreabil si eficient cu clientii - Abilitatea de a identifica nevoile clientului - Capacitatea de a oferi solutii documentate, prin prezentarea beneficiilor specifice produselor si serviciilor din portofoliul Internity - Cunostinte operare PC: Word/Excel; - Studii medii/superioare; - Prezenta agreabila; - Disponibilitate pentru program full-time in ture; - Cunoasterea unei limbi straine (engleza) si experienta anterioara in domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj; - Varsta minima 21 ani (conform Legii gestionarului) Oferta: - Pachet salarial motivant : salariu de baza + bonus din vanzari - Oportunitati de dezvoltare a carierei - Stabilitate profesionala

  • Cine Suntem? INBUSU - Suntem un call center nou în Sibiu și oferim business suport firmelor mici și mijlocii atât din România cât si de pe plan internațional. Cautăm noi membrii în echipa noastră, motivați, prietenoși și ambițioși, care să aducă o perspectivă fresh în domeniul vânzărilor de servicii clienți de tip call-center. Candidatul Ideal: - Dorește să aibă un loc de muncă pe termen lung - Experiență de muncă relevantă pe un post de agent call center - Obligatoriu: limba germană șau engleză la nivel mediu-avansat - Obligatoriu: experiența anterioară într-un call-centre este necesară. Vom avea nevoie de referințe de la jobul anterior - Abilități excelente de comunicare, cu orientare spre client - Persoană organizată cu o atitudine pozitivă - Pasiune pentru customer service, abordare empatică pentru a gestiona cu succes solicitările din partea clienților - Flexibilitate, seriozitate și spirit de echipă - Cunoștințe de operare PC, la un nivel de bază - Elocvență - Corectitudine atât în exprimare cât și în scris, mereu prietenos, politicos și abil - Limba Română vorbită și scrisă în mod impecabil - Gata să înveți și să îți dezvolți abilitățile într-un mod continuu - Mereu cu zâmbetul pe buze atunci când interacționezi cu clienții - Încredere de sine Descrierea Jobului: - Preluarea apelurilor și informarea clienților - Redactarea de mailuri, chat-uri live, comunicare prin social media - Cercetare generală Ce îți oferim: - Mediu de lucru dinamic, interactiv și plăcut - Training continuu și dezvoltare personală - Bonusuri de performanță - Contract pe o perioadă nedeterminată - Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânăra și motivată - Oportunitatea de a te dezvolta personal și professional Mai multe despre noi: Scopul companiei noastre este de a crea un centru de contact unde clienții noștrii împreună cu clienții lor văd că fac parte dintr-o companie unde angajații iubesc ceea ce fac, lucrează cu plăcere și entuziasm într-o atmosferă placută și prietenoasă. Acest entuziasm trebuie simțit la fiecare interacțiune cu clienții noștrii pentru a crea o relație bazată pe încredere cu aceștia. Salariul este format dintr-un pachet de bază plus bonusuri de performanță. Dorim să avem o echipă unită, în care toti membri interacționează unii cu ceilalți, se respectă și se apreciază, dar în același timp se susțin și se motivează reciproc. Pentru a putea crea acest mediu pentru angajații noștri avem nevoie de oameni dornici de a rămâne în companie pe termen lung și nu ne vor părăsi cu prima ocazie. Te regăsești în descrierea jobului și a criteriilor de selecție ? Hai să ne cunoștem. Așteptăm CV-ul tău însoțit de răspunsul la întrebările de mai jos pe adresa de email

  • Cine suntem? Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. După cum observi jobul acesta este unul prepoderent de teren. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. La noi poti lucra full-time sau part-time. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire.

  • Cine suntem? Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. După cum observi jobul acesta este unul prepoderent de teren. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. La noi poti lucra full-time sau part-time. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire.

  • Cine suntem? Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. După cum observi jobul acesta este unul prepoderent de teren. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. La noi poti lucra full-time sau part-time. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire.

  • Aștept noi colegi la șantier Locul de munca este cu contract Angajam necalificați și Calificați. placări cu polistiren interioare exterioare Se oferă cazare 2 mese pe zi Transport la 2 săptămâni pana la domiciliu Suna repede la (0790) 390 558

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Firma Italiana cauta persoane vorbitoare de limba italiana pentru jobul ca Reprezentant vânzări în Italia .Pentru mai multe detalii va rog sa contactați numărul de telefon din anunț . 0740906761- Daniela

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Pentru detalii va rugam sunati de Luni pana Vineri intre orele 10:00-20:00 la numarul 0734642772!

  • Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Pentru a te informa in ce consta colaborarea cu noi te invitam sa vizionezi videoul: https://youtu.be/bHs_9_L88Uw

  • Aplica aici pentru job-ul de Consilier Vanzari chiar daca ai sau nu experienta in vanzari ! Descrierea job-ului : - consilierea clientilor ; - vanzarea si promovarea accesoriilor GSM ; -aplicarea folilor ; - aprovizionarea periodica a stocului din magazin ; - comunicarea cu echipa si superiorii ; - aranjarea produselor pe rafturi si etichetarea acestora ; -receptionarea marfurilor ; - mentinerea curateniei . Ce oferim : -salar intre 1700 si 2500 lei + bonus din vanzari + target ; -training ; -concurs interactiv cu premii ; -achizitionare produse la pret de furnizor ; -posibilitate de avansare in cadrul firmei. Locatie :Shopping City Sibiu

  • Societate comerciala angajeaza agent servicii client, full time. Activitate de teren. Conditii: -studii medii / superioare -permis conducere categoria B CV-urile se trimit la adresa de email andrei.gh91 yahoo.com sau pe whatsup la nr 0771129751

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • Buna ziua ! Am nevoie de lucru la domicilu si sa fie adevarat nu fake va rog cantactatima la adresa de email : . Va multumesc astept raspus din partea dumneavoastra, cer si ofer seriozitate.

  • Cautam o colega care sa ni se alature in oferirea serviciilor de calitate si a experientei clientului! Vrei sa lucrezi intr-un magazin cochet cu articole si accesorii pentru femei? Iti place moda, sa asortezi tinute si sa oferi sfaturi prientelor? Ne-ar face placere sa te cunoastem! Candidatul ideal: Este orientat spre client, intrerupe alte sarcini atunci cand este necesara consilierea clientului, urmand sa revina la sarcina initiala dupa finalizarea consilierii; Pregateste si expune marfa, respectând regulile si avand grija ca preturile afisate sa fie cele corecte la toate categoriile de produse; Manifestă un comportament adecvat mediului de lucru; Are o ţinută vestimentară îngrijită şi se asortează cu produse din magazin promovându-le astfel pe toată durata turei; Pastreaza o atmosfera cat mai placuta in magazin atat cu clientii dar si cu colegii; Ofera clientilor un serviciu de calitate, recomanda produsele potrivite clientului in functie de nevoile acestuia, recomanda produse auxiliare, fidelizeaza clientii; Ne poti contacta la tel. 0729800779 pentru mai multe detalii sau poti trimite CV pe adresa

  • Angajam mercantizor part time (6-8 ore pe saptamana) in magazinul Hornbach Sibiu. Atributii: - verificare stoc de produse la raft - efectuare de rapoarte si poze - completare formular de reclamatii

  • Descriere Locuri de munca Echipa Destine Broker de Asigurare - cauta parteneri. #Doresti sa ai propria ta afacere? #Vrei sa fii propriul tau sef? #Vrei sa iti organizezi singur timpul? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasa, part-time sau full time. Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. Te invit sa aplici https://forms.gle/HAkCEXV9J3y6kfzV8 Mult succes!

  • Salveaza cautarea