Anunțuri
Locuri de munca Arad doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Emdep Group este un furnizor mondial pentru echipamente de testare a asamblării și software specific pentru producătorii de cablaje auto. Obiectivul Emdep este acela de a oferi echipamente servicii de inalta calitate și sprijin pentru a obține satisfacția totală a clienților. Cerinte: Absolvent liceu (diploma universitară reprezintă un plus) Bune cunoștințe de calculator MS Office (excel, word, outlook) Engleza - avansat Bun jucator de echipa, dorinta de autodepasire Abilități de gestionare a timpului și abilități organizatorice Bune abilitati de comunicare Responsabilitati: Direct responsabil cu gestionarea relatiei cu clientul Oferă clienților îndrumări într-un mod profesionist și îi informează în mod proactiv Analizaza cererile de cotații, pregăteste și transmite oferte clienților Proceseaza comenzile de la clienti Creaza și menține o relație bună cu clienții Oferă asistență tehnică și comercială clienților Asigură rezolvarea problemelor in relație cu clienții și ridică probleme nerezolvate la nivel superior in vederea rezolvarii acestora Întocmește și transmite periodic rapoarte de activitate, Se asigura de corectitudinea informatiilor Participa la sedinte Beneficii Oferite: Oferta salariala atractiva Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa (30 ron), Asigurare medicala privata Transport intern decontat (pe mijloacele de transport din oras) Prime de Sarbatori
-
Societate comerciala cu sediul în Arad,angajăm muncitori necalificați pentru depozit de lemne . Mai multe detalii la tel:
-
Societate comerciala din Arad ,angajam drujbist din Arad,deoarece depozitul nostru este in Arad si nu asiguram nici transport si nici cazare. Se lucreaza de luni-vineri ,8 ore zi. Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; weekend-ul și sărbătprile legale LIBER Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.
-
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39
-
Beneficii: Salariu: 2500 net (4270 brut) Bonuri de masa de 25 de lei; Spor de noapte 25% Transport asigurat Ore suplimentare platite dublu; Responsabilități: Asamblarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice Verificarea calității pieselor asamblate Identificarea și remedierea defecțiunilor Lucrul în echipă pentru atingerea obiectivelor stabilite
-
Candidatul ideal: Studii superioare juridice cu licenta; Experienta in domeniul juridic minim 2 ani, preferabil in companii medii sau mari( cu specializare in executari silite sau lichidari) Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa, usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale; Atitudine pozitiva si persuasiune; Integritate profesionala, echilibru emotional; Capacitate de concentrare, analiza si sinteza; Atentie la detalii, urmarirea si finalizarea scopului; Foarte buna capacitate de stabilire a prioritatilor; Cunoasterea limbii engleze; Cunostinte bune de operare Microsoft Office Permis auto cat.B.
-
Căutăm coleg doritor pentru postul de Lucrător Comercial. Este necesar să fii harnic, dedicat lucrului cu clienții, să ai o atitudine pozitivă, și să fii responsabil. Ne așteptăm să ai studii profesionale sau liceale, abilitați de comunicare și lucru în echipă. Experiența în recepție și amplasarea de marfă ar reprezenta un avantaj, dar nu e neaparat necesară. Este important să ai spirit de observație și adaptare la efort fizic . Pentru mai multe detalii contactează-ne la numerele de telefon: sau în magazinul nostru de pe strada Cocorilor nr.15b, Arad
-
Emdep Group este un furnizor mondial pentru echipamente de testare a asamblării și software specific pentru producătorii de cablaje auto. Obiectivul Emdep este acela de a oferi echipamente si servicii de inalta calitate pentru a obține satisfacția totală a clienților. Responsabilitati: Instaleaza si programeaza toate echipamentele EMDEP în fabricile EMDEP și pentru clienții EMDEP. Face start-up-uri pentru echipamentele EMDEP și validarea acestora cu clienții. Efectuaza servicii de întreținere și asistență tehnică pentru clienți conform planurilor definite; Raporteaza serviciile efectuate. Cerinte: Diponibilitate pentru efectuarea deplasarilor la clienti; Minime cunostiinte electrice si de programare; Experienta in industria automotive reprezinta un avantaj. Oferim: Oferta salariala atractiva, in functie de experienta Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa (30 ron zi) Transport intern decontat (pe mijloacele de transport din oras) Asigurare medicala privata
-
Emdep Group este un furnizor mondial pentru echipamente de testare a asamblării și software specific pentru producătorii de cablaje auto. Obiectivul Emdep este acela de a oferi echipamente servicii de inalta calitate și sprijin pentru a obține satisfacția totală a clienților. Cerinte studii medii in domeniul electrotehnic electromecanic electric sau scoala profesionala curs de electrician citirea interpretarea corecta a schemelor electrice capacitatea de a lucra in echipa si independent cunostinte strungarie, frezare, sudura constituie avantaj experienta in domeniul productiei de echipamente electrice, constituie avantaj Responsabilitati efectueaza lucrari de montare si asamblare a bancurilor de test pentru cablajele auto conform documentatiei tehnice (tensiuni mici 12V 24V 220V) asigura executia lucrarilor in intervalul de timp stabilit si cu respectarea normelor de calitate impuse interpreteaza corect schemele electrice, simbolurile si normele electrice de baza rezolvă avariile si incidentele din reţeaua electrica interna creaza si executa planul de intretinere al echipemantelor din fabrica Beneficii Oferite: Oferta salariala atractiva, in functie de experienta, Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa (30 ron zi), asigurare medicala privata Transport intern decontat (pe mijloacele de transport din oras)
-
-
Recrutam un Tehnician Asigurarea Calitatii, pentru un client de top din industria automotive, cu sediul in Lipova (Jud. Arad)! Descrierea rolului: - Verifica calitatea produselor si proceselor dupa specificatiile tehnice documentele existente de la clienti. - Inspecteaza produsele pe tot parcursul procesului de fabricatie si completeaza intreaga gama de fise de masuratori si rapoarte de inregistrare a defectelor; - Pregateste rapoartele de mostra initiala in conformitate cu standardul VDA 2; - Urmareste respectarea tehnologiei de fabricatie si a standardelor de calitate agreate la nivelul companiei (ex:ISO 9001); in cazul constatarii unor probleme se anunta superiorul; - Poate intocmi un raport de neconformitati in cazul neindeplinirii standardelor de calitate agreate la nivelul companiei (ex. ISO 9001) si sau a tehnologiei de fabricatie. - Asigura calitatea procesului de sertizare prin pregatirea si evaluarea microsectiunilor mostrelor prelevate aferente fiecarui ordin de productie; - Poate efectua analiza produselor suspecte cu luarea unei decizii de reparatie sau rebut; - Participa in procesul de analiza a reclamatilor; - Participa la auditurile interne (ex: LPA); - Executa sortari ale produselor defecte sau suspecte in cazul reclamatiilor si problemelor interne; - Participa la reducerea costurilor non-calitatii; - Are dreptul de a sista fabricatia in cazul in care nu se respecta tehnologia de fabricatie si sau a standardelor interne de calitate. Ne dorim: - Implicare, responsabilitate, initiativa si spirit de echipa. - Atentie deosebita la detalii. - Studii medii, de preferabil in domeniul tehnic. - Experienta de minim de 1 an in domeniul calitatii, in mediu industrial productie. - Cunostinte de desen tehnic, nivel mediu. - Limba engleza (scris si vorbit) - nivel B2. Locație: Lipova Arad Program: 2 schimburi, Luni Vineri: 06 14 sau 14 23 Compania oferă: - Pachet compensatoriu atractiv: salarizare in functie de experienta + tichete de masa + asigurare medicala privata + training specific industriei - Perspective de dezvoltare a carierei într-o echipă globală în creștere.
-
S.C. COOL BABACIU S.R.L,angajează personal (DOUA PERSOANE DE SEX FEMININ) ,la rotiseria situată în municipiul Arad,județul Arad,str.Pf.Dr.Aurel Ardelean nr.143 ( fosta str.Padurii),paralel de Lidl de lângă PIAȚA OBOR ARAD. SUNT DOUĂ POSTURI DISPONIBILE ,CITITI CU ATENȚIE,NU VEȚI LUCRA PE AMBELE POSTURI,CI DOAR PENTRU CEL ALES DE DUMNEAVOASTRĂ, INIȚIAL!!!! -PROGRAM DE 8 ORE PE ZI ,doar un schimb,de L-V de la 04:00-12:30 (UN SINGUR POST DISPONIBIL) -PROGRAM DE 8 ORE PE ZI,doar un schimb ,de L-V de la 10:30-19:00 ( UN SINGUR POST DISPONIBIL). BENEFICII: Prânzul asigurat la locul de muncă ! -SPECIALIZARE la LOCUL de MUNCĂ. -CURSURI PLĂTITE de SOCIETATE Salarizarea se negociază după interviu, NU TELEFONIC! FISA POSTULUI: -prepararea produselor pentru introducerea acestora în rotisor -curățenie la locul de muncă Tel:
-
Angajam : -personal pentru sectie de prelucrare materiale plastice vopsitorie -personal pentru reglare masini Disponibilitate de a lucra si schimbul 2 cand este cazul Program de lucru 8 ore Pentru mai multe detalii,informatii la telefon.
-
Oferim condiții avantajoase de munca Contract pe perioada nedeterminata Programul se stabilește împreună. ( 7-22) Pentru mai multe detalii ne vedem la interviu Locatia dispune de: - Cafenea - Sala inchiriere evenimente - Piscina exterioara - Sala de fitness
-
Descriere Postul este valabil pentru ARAD Cautam 1 persoana responsabila, comunicativa, harnica si punctuala, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, dar mai ales in relatia cu pacientii . Cerinte - Sa respecte cu strictete normele de igiena si sterilizare. - Sa detina autorizatie de libera practica medicala - Sa aiba cunostinte de operare PC Descrierea postului: Participarea la educatia medicala a pacientului; Gestionarea eficienta a circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile; Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei; Pregatirea instrumentarului, a aparaturii necesare si asistarea medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale; Efectuarea procedurilor medicale si a tratamentelor la recomandarea medicului. Beneficii: Salariu motivant Mediu de lucru la standarde europene Conditii de evolutie profesionala. Asteptam CV-urile aici sau pe whatsApp
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.